wtorek, 14 kwietnia 2015

MYŚLI SĄ CZUJĄCE

Stan natury człowieka to odczuwanie. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Emocje są dla nas naturalnymi, ale Naukowcy nie odkryli w człowieku myśli. Ja odkryłam, że myśli nie można odkryć ponieważ one są energią. Jesteśmy czującymi myślami. Jesteśmy skonstruowani z myśli. Wszyscy wiemy, że jesteśmy skonstruowani z energii, a ja odkryłam, że energia to myśli. Wszystkie w nas narządy są skonstruowane z myśli, a wszystkie myśli użyte do konstrukcji są w mózgu. To dlatego Naukowcy odkryli, że rozum  w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Zatem nie ma emocji bez myśli. W przypadku rozumu nie ma emocji jakie nie istnieją bez rozumu, ale mamy też inne emocje, ale te inne emocje nie są oparte na rozumie tylko na braku rozumu. Emocje oparte na braku rozumu to złe emocje. Emocje oparte na rozumie to dobre emocje. Emocje oparte na braku rozumu to czujące się źle myśli. To nasze odczuwanie źle się czuje na odczuwaniu złych myśli, ale do nikogo nie możemy mieć pretensji, gdyż czujące się źle myśli to myśli przez nas narzucone.
Poznałam czujące myśli Stwórcy i poznałam czujące myśli narzucone przez ludzi. Czujące myśli Stwórcy możemy poznać jak np. słyszymy piękne głosy ludzi, piękną muzykę ludzi, piękne malowidła, piękne rzeźby, piękne budowle, piękną naturę wszędzie gdzie jest. Kiedy patrzymy na naturę jesteśmy szczęśliwi, ale jesteśmy szczęśliwi jeśli nie mamy w sobie czujących się źle myśli. Kiedy słucham jak śpiewa Vitas to jego głos wprowadza mnie w odczuwanie wspaniałego szczęścia. Kiedy słucham koncertów Chopinowskich to jestem szczęśliwa, kiedy słucham Mozarta, Beethovena, to jestem szczęśliwa, kiedy spotkam człowieka z dobrymi energiami to jestem szczęśliwa. Niektórzy ludzie mówią, że Bóg jest niesprawiedliwy bo jedni z ludzi dostali coś co oni by chcieli mieć. Ja nie zazdroszczę przepięknie śpiewającemu Vitasowi a jestem w zachwycie widząc i słysząc go. Ja odczuwam zachwyt każdym człowiekiem od którego czuję wspaniałą energię. Ta wspaniała energia to energia miłości. Trzeba odróżnić miłość od kochania. Kochanie też odczujemy na czujących słowach Stwórcy. Miłość odczuwamy do każdego stworzenia które ma w sobie czujące myśli oparte na odczuwaniu miłości. Te czujące miłość myśli to nasza natura. To o tej miłości na pewno mówił Jezus skoro ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Biskupi i inni kapłani często mówią "uczmy się miłości" a to znaczy, że nie mają czujących myśli miłości. W naturze wszyscy je mamy. Odkryłam, że przestał odczuwać myśli miłości człowiek który wypowiedział inne myśli. Odkryłam, że inne myśli to czujące się źle myśli. Te czujące się źle myśli to myśli na jakich są oparte systemy neurologiczne o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że mamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że są systemy neurologiczne które zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a zatem odkryłam, że myśli Stwórcy są na Jego odczuwaniu, a myśli narzucone przez człowieka są na odczuwaniu człowieka. Odkryłam, że te narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to złe zachowania. Odkryłam, że na czujących myślach na jakich jesteśmy stworzeni jesteśmy dobrze zachowującymi się, a na myślach narzuconych przez siebie jesteśmy źle zachowującymi się. Odkryłam, że dobre zachowania są oparte na miłości do innych, a złe zachowania są oparte na nienawiści do innych. Na czujących myślach Stwórcy odczuwamy zachwyt do człowieka, a na czujących myślach narzuconych przez człowieka odczuwa się nienawiść do człowieka. To samo dotyczy innych stworzeń. Ja jestem w zachwycie np. do ludzi pięknie grających muzykę Chopina, a nie chcę nawet oglądać ludzi którzy mówią o zabijaniu ludzi na wojnach. Ludzie którzy mówią o zabijaniu ludzi na wojnach mają czujące się źle myśli i te ich myśli są oparte na złych zachowaniach tych ludzi do innych. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że każdy jest genialny na czujących słowach Stwórcy i bardzo ostrzegam utalentowanych ludzi ażeby nie wchodzili w złe zachowania gdyż utraci się czujące myśli Stwórcy.
Ludzie którzy zarządzają innymi ludźmi to źle zachowujący się ludzie. Ludzie którzy walczą z innymi ludźmi to źle zachowujący się ludzie. Ludzie często mówią, że walczą o wolność, a ja mówię, że w swojej naturze jesteśmy wolnymi ludźmi, a wolny człowiek z nikim nie walczy. Ciemnoskórzy ludzie wołali o równouprawnienie z białymi, a zatem walczyli o uznanie ich przez źle zachowujących się ludzi. Biją się ze sobą tylko źle zachowujący się ludzie. Ja z nikim się nie biję i nie walczę o to ażeby wolność dał mi jakiś człowiek. Ja wolność dostałam od mojego Stwórcy. Do ludzi którzy do mnie piszą, że mam uznawać ich myślenie za prawo piszę, że napadają na mnie przy pomocy innych słów jak są w naturze mózgu.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz