wtorek, 17 maja 2016

KAŻDY CZŁOWIEK JEST NIENORMALNY O WYMYŚLONE MYŚLI

Przyczyną nienormalnego stanu człowieka są myśli jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Te myśli do rozbieżnych celów to myśli wymyślone i narzucone do wykonania. Są to myśli złe jakie widzi Psychiatra Karol Jung że na nim oparty jest umysł nieświadomy.
Umysł świadomy oparty jest na myślach jakie są w naturze mózgu i na tych myślach odkrył Psychiatra Zygmunt Freud psychikę jaką prawidłowo nazwał podświadomością. Psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu to psychika oparta na rozumie w mózgu. Inna psychika jest oparta na słowach opartych na braku rozumu. Rozum jest oparty na słowach opartych na prawdzie, a brak rozumu jest oparty na słowach opartych na kłamstwie. Wiele lat temu piszę, że studentom powinno się dać jako prace np. magisterskie kolejne przypisy nazwane prawem ludzi ażeby przedstawili zło uczynione ludziom przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Wiele lat temu piszę ażeby napisać w danym przedmiocie sprawy decyzję opartą na prawdzie i obok niej decyzje oparte na kłamstwie na ten sam temat i będzie widać człowieka czyniącego dobro na wypowiadaniu słów opartych na prawdzie i będzie widać człowieka czyniącego zło na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Wiele lat piszę, że odkrycie Neurobiologa Ericka Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to wykonywane czynności zła na systemach neurologicznych opartych na myślach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Jak się przyznaje Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to się pisze jakie są to czynności. Ja pierwszego dnia w którym usłyszałam o przyznanej Nagrodzie Nobla za anatomię zmieniającą się od wykonywanych czynności napisałam do Neurobiologa Erica Kandela i ludzi nauki których nazwy nie raz podaję na moim Blogu i na Twitterze, że te czynności od jakich zmienia się anatomia to czynności zła. Cztery lata po przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Nie wiem czy Naukowcy Ci dokonali tego odkrycia cztery lata po przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności ale ja o tym odkryciu przeczytałam w roku 2004 i od tego roku napisałam tysiące pism do ludzi nauki, ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i wielu innych ludzi, że anatomia zmieniona jest na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że ta zmieniona anatomia to zmieniona psychika na psychopatę i ofiarę i wszyscy milczą. Psychopata to człowiek znęcający się na psychice a ludzie milczą. Wskazuję na choroby wszystkich ludzi wykonujących prawo ludzi i prawo kościoła, że mają zmienioną psychikę na cierpiącą i że na ziemi jest pełno szpitali z chorymi ciałami ludzi od wykonywania czynności na myśleniu złoczyńców i wszyscy milczą. Dwóch Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 nie milczeli, gdyż zareagowali przysłaniem do mnie pism od każdego z nich z osobna z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas przysyłali pisma z zapytaniami czego o nich oczekuję. Złoczyńcy wiedzą, że Albert Einstein odkrył, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach i milczą. Zwolnienie Dyrektorów z Departamentu Zdrowia i spowodowanie, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania od momentu w którym napisałam, że narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest dowodem na świadome mordowanie ludzi przy pomocy narzucania psychice do wykonywania słów złoczyńcy. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, gdyż sam się na nią szykował, a ja odkryłam, że wiedział, że na Jego ziemi mordercy ludzi przejęli władzę. Jezus wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i stworzonym przez nich organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Wskazuję na mózg że wykazuje on narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów na umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Wysłałam nie raz swoje odkrycia do ludzi Policji i od wielu otrzymałam sprzeciw a co bardzo dobrze widać w nie jednym przypadku zbicia młodych chłopców tak, że nie żyją. Wczoraj można było obejrzeć program zatytułowany "Czy świat oszalał?" o Watykanie kiedy był tam cieszący się wysokim uznaniem u ludzi Jan Paweł II, czyli Karol Wojtyła. W programie tym mówi się, że każdy pokój w Watykanie ma podsłuch, że służby wywiadowcze są tam normalne i są zapraszani na śniadanie z Papieżem. W innych programach o Watykanie można usłyszeć, że to mowa o zdobytych od ludzi wielkich pieniądzach, o normalności gwałcenia ludzi i mordowania ludzi na wojnach. W programie "Teologowie w służbie Hitlera" można usłyszeć ludzi nauki którzy mówią, że myśleli, że Teologowie to autorytety moralne, gdyż to czym zajmują się to opowiadanie o Autorytecie moralnym jakim był Jezus, a musieli przyznać, że nic bardzie błędnego, gdyż Teologowie pierwsi wstąpili do Hitlera. Ja mówię, że ludzie są stworzeni na słowach i słowa złoczyńców zgadzają się złoczyńcom. Wskazuję na mózg czego ludzie sobie narobili, gdyż mają w nich narzucone myśli na jakich są umysłowo i psychicznie chorzy. Wskazuję, że ludzie umysłowo i psychicznie chorzy wykonują czynności na energii opartej na słowach do czynienia zła jakie mają z nabycia w mózgu. Wskazuję, że ludzie w stanie natury wykonywali czynności na słowach jakie są w naturze mózgu. Ja nie muszę widzieć Stwórcy ażeby wiedzieć, że wykonuję czynności na Jego słowach.
Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że są systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a ja mówię, że inne systemy neurologiczne jak oparte na narzuconych słowach to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu.
Moimi często wykonywanymi czynnościami było występowanie przez sądami w obronie moich klientów którzy wskazywali mi na przepis "prawa" przy pomocy którego zabrano im pieniądze i jeszcze oskarżono ich za nie przestrzeganie prawa ludzi. Nikt jeszcze nie widział prawa ludzi do ludzi. To prawo ludzi to myślenie do oszukiwania ludzi. Ludzie są karani za nie wykonywanie słów oszustów. Ja nie kłóciłam się o słowa jak widać to u ludzi w rządzie a jasno wskazywałam na słowa przy pomocy których okradziono ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a od kiedy powołano Wojewódzkie Sądy Administracyjne zobaczyłam w danych opublikowanych w gazecie "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005, że za 11 miesięcy roku 2004 w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi, a ja wygrałam w Województwie warmińsko-mazurskim 50% wszystkich wygranych w województwie. Uznałam wtedy, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że widzi się złoczyńcę po wypowiadanych przez niego słowach i że widzimy złoczyńcę jak posługujemy się słowami opartymi na prawdzie. Wtedy mimo, że miałam najwięcej wygranych w kraju Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam wtedy, że to lepsze od przybicia za to samo Jezusa do krzyża. Ludzie władzy i kościoła do dzisiaj mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane. Ja mówię, że podświadomość to natura i ona wyrzuca nieznane jej myślenie na umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam, że ludziom opartym na braku rozumu nie jest znane myślenie na jakim oparty jest rozum. Ludzie którym znane jest myślenie na jakim oparty jest rozum to ludzie którzy są u mnie Obserwatorami i są to Profesorowie Anatomii, Genetycy, Bioinformatycy, Fizycy z różnych krajów świata. Jest to oparty na rozumie prof. James Tomaz-Morais na Uniwersytecie w Brazylii który przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Pierwszym człowiekiem nauki jaki wszedł do mnie jako Obserwator to Japoński Fizyk prof.Takeda_Hroyuki. Na pewno do tych ludzi należałby oparty na rozumie Albert Einstein, gdyż on tak jak ja widzi, że energia śmierci jest oparta na słowach pochodzących od ludzi. Albert Einstein żałuje wytworzonej przez niego bomby atomowej, gdyż pisze: Uwolniona potęga atomu odmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia. Albert Einstein pisze, że naszego myślenia i pisze, że nie mamy tak myśleć jak to na czym wykonujemy czynności zła. Albert Einstein zaszkodził sobie wymyśleniem myślenia do wytworzenia bomby atomowej, gdyż ona jest wytworzona z układów z pierwiastków opartych na myśleniu do czynienia zła. Wskazuję na zło jakie ludzie sobie robią wymyślaniem myślenia do czynienia zła, gdyż wchodzi się na złą energię opartą na słowach do czynienia zła. Odkryłam doskonale skonstruowany mózg który odrzuca myślenie do czynienia zła na umysłową i psychiczną chorobę opartą na energii do czynienia zła.
Inne prawo ludzi jak oparte na prawdzie prawo Stwórcy to prawo oparte na kłamstwie. Anatomia jest oparta na prawdzie i zmienioną anatomię ma kłamca.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz