poniedziałek, 17 października 2016

EMOCJE KOCHANIA I MIŁOŚCI SĄ OPARTE NA ROZUMIE, A EMOCJE NIENAWIŚCI NA BRAKU ROZUMU

W naturze wszechświata jest tylko energia i na niej odczuwanie stworzeń. To odczuwanie stworzeń oparte jest na kochaniu i miłości. Na energii jaka jest w naturze wszechświata jest porządek. Poszczególne gatunki zwierząt wiedzą, że seks pies ma uprawić z psem, kot z kotem, słoń ze słoniem, a nie kot z psem, itd. Ten seks jest oparty na zapisach w mózgu. Odkryłam, że w naturze mózgu jest porządek, a Albert Einstein odkrył, że w energii w naturze jest uporządkowanie. Odkryłam, że to uporządkowanie w energii w naturze jest oparte na uporządkowanym myśleniu w naturze mózgu. Odkryłam też, że bałagan w naturze o jakim ksiądz prof. Włodzimierz Sedlak mówi, że to zupa kwantowa to energia oparta na bałaganie jaki ma w sobie człowiek kłamca. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Nie wiedzieliśmy, że w mózgu są zapisy na jakich oparte jest odczuwanie, ale mówi o tym, że tak jest odkrycie kodu genetycznego. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na wykonywane czynności. Wszystkie stworzenia w naturze wykonują czynności na energii jaką są. My wszyscy w stanie natury jesteśmy energią jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i na tej energii wykonywaliśmy czynności. Na tej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków łączyliśmy się z człowiekiem którego kochaliśmy. To kochanie to dzieło Stwórcy oparte na Jego energii. Ta energia kochania przyciąga kochających się ludzi i oni wiedzą, że się kochają. Miłość łączy wszystkich innych ludzi i wszystkie inne stworzenia. Odkryłam, że energia jaka jest w naturze wszechświata to energia miłości. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa musiał o tym mówić, gdyż dowodem na to są zapisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Nasz Stwórca musiał mówić, że stworzył nas na prawdzie, gdyż o tym się mówi w kościołach. Odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, ale prawie nikt nie chciał o nim słuchać, a zajmująca się wiedzą o podświadomości Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć myślenie znane ludziom, że mózg je wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że ludzie przeszli na funkcjonowanie na energii opartej na narzuconym myśleniu. Odkryłam, że w tej energii opartej na narzuconym myśleniu nie ma miłości, a jest nienawiść. Odkryłam, że na narzuconym myśleniu są inne emocje i są to złe emocje. Na myśleniu narzuconym przez człowieka jest nienawiść do człowieka, a na myśleniu Stwórcy jest miłość do człowieka. Odkryłam, że mózg stworzył dla narzuconego myślenia inny umysł i że jest to umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam, że brak rozumu jest oparty na kłamstwie, a rozum na prawdzie. Odkryłam, że ludzie są przebudowani o energię opartą na kłamstwie i są to ludzie źli. Człowiek który nienawidzi drugiego człowieka jest człowiekiem złym. To zła energia robi człowieka złym. Na złej energii człowiek nienawidzi człowieka, a na dobrej energii człowiek kocha i odczuwa miłość do drugiego człowieka. Odkryłam, że na narzuconym myśleniu powstała w człowieku druga osobowość i jest to osobowość oparta na narzuconym myśleniu i wykonywaniu narzuconego myślenia. Ta druga osobowość jest oparta na narzuconym myśleniu opartym na złej energii na jakiej ludzie kłamcy robią zło ludziom i innym stworzeniom. Ci ludzie kłamcy namawiają ludzi na wykonywanie ich myślenia i ci kłamcy tak zapanowali nad światem Stwórcy opartym na prawdzie, że dzisiaj ludzie wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. To wypowiadanie słów opartych na kłamstwie ma swoją energię jaka jest w systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Zobaczyłam, że ludzie mają dwie energie oparte na dwóch rodzajach myślenia w mózgu i że na jednej wykonują czynności dobra, a na drugiej wykonują czynności zła. W naturze wszechświata wszystkie stworzenia wykonują czynności dobra, a ludzie mają systemy neurologiczne na jakich wykonują czynności zła. Zatem anatomia człowieka zmieniła się o energię na jakiej wykonuje czynności zła. Te czynności zła wykonuje człowiek na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim wykonuje swoją wolę, albo wolę ludzi kłamców. Narzucenie myślenia spowodowało tworzenie się związków opartych na energii w której nie ma kochania. Wskazuję, że ta energia w której nie ma kochania jest oparta na systemach neurologicznych na jakich człowiek ma zmienioną anatomię na złoczyńcę lub wykonującego słowa złoczyńcy. Ci ludzie chcą seksu, a nie obchodzi ich odczuwanie. Wskazuję, że to tutaj zaczyna się zło w tworzeniu związków nie opartych na kochaniu. Rodzina nie oparta na kochaniu to rodzina oparta na cierpieniu. Na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie mamy dziecko kłamcę które czyni zło i które ma złe emocje. To nie my spowodowaliśmy, że dziecko ma złe emocje, gdyż jest to jego myślenie. Tam gdzie związki są oparte na kochaniu tam dzieci mają emocje kochania. Na emocjach kochania oparta jest psychika i ta psychika przeszła na złe odczuwanie na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed narzucaniem myślenia i wykonywaniem czynności na narzuconym myśleniu na jakim ludzie utworzyli władzę, wymiar sprawiedliwości i kościół. Wskazuję, że ci ludzie świadomie narzucają słowa, gdyż kłamstwo trzeba wymyślić i narzucić. Do tego kłamcy nazwali myślenie oparte na kłamstwie na jakim wykonuje się ich wolę prawem i wiarą w Boga. Ludzie wykonujący to kłamstwo nabyli cierpiącego odczuwania, gdyż nabyli systemów neurologicznych opartych na wykonywaniu słów kłamców. Ta zła energia zadaje psychice i ciału cierpienie i śmierć. Wybitny Reżyser Filmowy Andrej Tarkowski zrobił film "Dziecko wojny" w którym pokazuje przerażone dziecko tym co widzi na wojnie. To co widzi to dziecko jest przerażające, gdyż widzi złych ludzi mordujących ludzi, burzących domy, wyrzucających ludzi z domów, okradających ich nawet z biżuterii przed wysłaniem ich do komór gazowych. Zło jakie mają w sobie ludzie kłamcy jest przerażające, gdyż to co potrafili robić w obozach koncentracyjnych świadczy o tym, że człowiek na myśleniu opartym na kłamstwie to potwór. Ci ludzie potwory mają różny stan gdyż zależny od narzuconego myślenia w mózgu. Człowiek potwór jest oparty na energii opartej na kłamstwie, która pokazuje kim jest kłamca. Kłamca ma zmienioną mowę ciała o energię opartą na kłamstwie. Przerażone dziecko ma nabyty stan cierpienia na wykonywaniu woli złoczyńcy. Złoczyńcy od wszystkich wymuszają uznawania ich myślenia za prawo i nie obchodzą ich ludzie którzy ich nie wybierają, gdyż wysyłają im nakazy wykonywania ich myślenia. To nie tylko dzieci są przerażone złem jakie potrafią robić ludzie kłamcy, gdyż tak samo ludzie dorośli. Ja wskazuję, że dzieci mają już w mózgu narzucone myślenie i że przerażone dziecko pokazywane przez Andreja Tarkowskiego ma na pewno w mózgu myślenie na jakim wykonywał wolę złoczyńców. My w naturze jesteśmy dobrymi ludźmi i nie wierzymy w to, że człowiek potrafi być złoczyńcą. Widzimy, że psy nie wierzą, że ich pan jest złoczyńcą, gdyż mimo, że je bije to one idą do niego. Natura nie zna zła. Politycy mówią o ludziach, że ciemnota to kupi, a ja mówię, że człowiek oparty na prawdzie ma rozum i wie, że człowiek staje się ciemnotą na wykonywaniu słów oszustów. Widzimy, że narzucający psu swoją wolę Iwan Pawłow zrobił z psa wykonawcę jego woli, a co spowodowało, że pies utracił wolność. Ludzie kłamcy piszą w Konstytucji, że ludzie mają wolność na ustanowionym przez nich prawie. Ja wskazuję, że ludzie są niewolnikami ludzi kłamców, gdyż są wykonawcami ich woli. Na słowach Stwórcy wszyscy byliśmy wolnymi ludźmi i dobrymi ludźmi. Ludzie złoczyńcy zrobili z ludzi swoich służących narzucaniem im innych słów jak słowa na jakich stworzony jest człowiek. W warunkach wojny widać, że ludzie są na energii na jakiej wykonują wolę złoczyńców, gdyż złoczyńcy wyrzucają ludzi z domów i wywożą ich do obozów koncentracyjnych i wydają im tam rozkazy śmierci, a ludzie wykonują ich wolę i stają do rozstrzelania lub wchodzą do komór gazowych. Wykonywanie słów kłamcy tworzy człowieka posłusznego złoczyńcy. W naturze człowiek był wolny. Wskazuję, że to zmiana przekonań na oparte na kłamstwie powoduje, że człowiek przeszedł na wykonywanie woli złoczyńców. Ta moc słów zawarta jest w energii która powoduje, że narzucający słowa staje się złoczyńcą, a wykonujący narzucane słowa staje się sługą złoczyńcy. W naturze energia łączy ludzi wypowiadających słowa jakie są w naturze mózgu. Złoczyńcy nie pracują, a mają pieniądze zdobyte przy pomocy nazwania prawem i wiarą w Boga słów na jakich wykonuje się wolę złoczyńcy. Takich złoczyńców mamy też w swoich domach jeśli weszliśmy w związek z kłamcą. Jeśli prawdomówny zwiąże się z kłamcą to im się słowa nie zgadzają. Ja wskazuję, że słowa są oparte na odczuwaniu i jak prawdomówny przejdzie na wykonywanie słów kłamcy to cierpi. Kłamca chce zadawać cierpienie gdyż zła energia jest oparta na zadawaniu cierpienia. Mój były mąż jest człowiekiem władzy, czyli opartym na kłamstwie i zauważył, że powinnam mieć męża geniusza. Nie raz tak powiedział bo on niewątpliwie widział, że ja wiem jaka jest prawda, gdyż mi słowa oparte na kłamstwie się nie zgadzają. Ja wskazuję, że na słowach Stwórcy wszyscy są geniuszami. Wskazuję też, że na słowach opartych na kłamstwie ludzie są kanaliami potrafiącymi czynić różne zło. Nie pomyślałam, że tak dużo ludzi jest złoczyńcami, że ustanowili prawo złoczyńców. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a jak zobaczyłam po powołaniu Wojewódzkich Sądów, że ja w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam mam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie bo wtedy widzi się słowa złoczyńcy. Zaczęłam o tym mówić, a wtedy Sędziowie którzy do tej pory się ze mną zgadzali wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wtedy zrozumiałam, że chodzi o okradanie ludzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od przybicia do krzyża Stwórcy za wypowiadanie prawdy.
Ja wskazuję na moje silne przekonania oparte na prawdzie i wskazuję na zmienione przekonania ludzi którzy uważają, że należy wykonywać prawo ludzi, czyli słowa złodziei. Ludzie szli za swoimi mordercami do obozów śmierci, a ja pisałam do sądów, że proszę o przysłanie mi prawa do mnie to będę wykonywała waszą wolę. Sądy odsyłają mi te moje pisma bez słowa wyjaśnienia. Ja piszę, że jeśli człowiek nie ma prawa do człowieka to dokonuje napadu na niego przy pomocy innych słów jak słowa na jakich człowiek jest stworzony. Ludzie nazwali siebie Ministrami Sprawiedliwości opartymi na kłamstwie wymierzającymi kary dla stworzeń Boga opartych na prawdzie. To znęcanie się na psychice przez złoczyńcę posługującego się innymi słowami. Tym złoczyńcom nic nie pomaga moje wskazywanie na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje człowieka narzucającego słowa na umyśle opartym na braku rozumu i chorej psychice na energii opartej na braku rozumu. Wskazuję jak dużo ludzi mówi, że dla nich prawem są słowa złoczyńców. Złoczyńca bije wykonującego jego słowa, a ludzie doszli do stanów takich głupców, że mówią, że kochają tego kto się nad nimi znęca. Rodzicie odbierają odznaczenia od morderców ich dzieci, które poszły zabijać ludzi dla złoczyńców. Wskazuję na to samo w domach, że wykonawca woli kłamcy jest pod przemocą narzuconych słów i że w tym domu widzą to dzieci i albo wydają decyzje oparte na kłamstwie albo oparte na prawdzie i stoją po stronie rodzica kłamcy, albo prawdomównego. Ten stan stawania albo po stronie prawdomównego albo kłamcy to stan zapisany w mózgu albo na umyśle opartym na rozumie, albo na umyśle opartym na braku rozumu. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to psychika oparta na emocjach kochania i miłości wypowiadająca słowa oparte na prawdzie. Tym kto wyparł i stłumił tą psychikę opartą na miłości to złoczyńca wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Ta energia zła pochodząca od złoczyńców to energia na jaką wskazuje Albert Einstein, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Albert Einstein mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a ja wskazuję, że ma rację, gdyż na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek jest głupi. Ludzie na wykonywaniu słów kłamców przestali wiedzieć o co chodzi. Człowiek który nie wie o co chodzi jest głupi. Człowiek wypowiadający prawdę wie o co chodzi, a co widać po tym co piszę. Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy ludzie mają w sobie energię na jakiej są dobroczyńcami i energię na jakiej są złoczyńcami. Do tego stanu doprowadzili ludzie kłamcy którzy wymyślili myślenie do oszukiwania psychiki. Ludzie kościoła nie mają innego myślenia w naturze mózgu jak wszyscy inni ludzie, a mają tyle do powiedzenia o Bogu. Wskazuję, że na tym wymyślonym myśleniu jest pełno umysłowo i psychicznie chorych ludzi. Ludzie kłamcy wiedzą o czym piszę i wiedzą co mówi odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że na wykonywaniu słów kłamców jest cierpienie i śmierć i stan przerażenia. Ludzie złoczyńcy wiedzą, że Albert Einstein odkrył, że energia śmierci jest oparta na słowach opartych na kłamstwie. W roku 2006 przeczytałam o odkryciu naukowym, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym, a dziennikarze komentujący to odkrycie piszą, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Nie mówią ci dziennikarze, że myślenie w mózgu z nabycia to myślenie kryminalisty znęcającego się na prawdomównej psychice. Nikt nie mówi, że dwa rodzaje myślenia w mózgu to jedno dobroczyńcy, a drugie złoczyńcy. Nikt nie mówi, że zmieniona anatomia to anatomia złoczyńcy i ofiary. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności ale nie podają na jaką anatomię i jakie to czynności. Człowiek który ma rozum wie, że anatomia jest oparta na wykonywaniu czynności na myśleniu Tego Kto stworzył tą anatomię. Wskazuję na przerażające cierpienie zadane ludziom przez ludzi złoczyńców narzucających do wykonywania słowa oparte na kłamstwie. To złoczyńca Iwan Pawłow narzucał do wykonywania słowa oparte na kłamstwie psu na jakim pies nabył złej energii jaką ma w swoich słowach złoczyńca. Tej złej energii nabyli też ludzie wykonujący słowa złoczyńców. Złoczyńcy wiedzą o czym piszę i oszukują na moim Blogu. Złoczyńcy cztery lata temu wykazywali, że dany artykuł przeczytało np. 2150 ludzi, przez cztery lata pokazują w każdym miesiącu, że ten artykuł przeczytało około 500 ludzi, a co razem wynosi po czterech latach 1920, czyli mniej jak było cztery lata temu. Złoczyńcy potrafią w przerażający sposób mordować ludzi a oszukiwanie dla nich jest normalnym. Niedawno złoczyńcy pokazywali dziennie po kilkaset ludzi z Litwy, a po kilku dniach pokazują, że już nikogo nie ma z Litwy ażebym myślała, że ludzie są zainteresowani, a później odrzucają. Nie raz tak zrobili z innymi krajani. Wskazuję, że na słowach opartych na kłamstwie powstali źli ludzie i że jest ich tylu, że Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. To zła energia od tych ludzi zatopiła Atlantydę. Wskazuję na słowa Naukowców, że kiedy zatonęła Atlantyda to było tam moralne zepsucie. Ja wskazuję, że to moralne zepsucie jest oparte na seksie opartym na kłamstwie, czyli na złej energii. Na tej złej energii kochania nie ma a jest zadawanie cierpienia. Nie można znaleźć ludzi opartych na kochaniu. Mnie wystarczyły doświadczenia z kłamcami i nie mam zamiaru wykonywać ich woli  i godzić się na seks z kłamcami. Kiedyś byłam kierownikiem hotelu który pięknie urządziłam i miał najwyższą kategorię w Elblągu. Pewnego dnia spotkałam człowieka z tytułem profesora który zapytał mnie czy wiem jak nazywają prowadzony przeze mnie hotel. Powiedziałam, że nie wiem, a on powiedział, że zakonem świętej Barbary. Nie wiem skąd ta nazwa bo ja nikomu do łóżka nie zaglądam i nie wtrącam się w czyjeś decyzje. Zapewne chcieliby ażebym do nich dołączyła. Wyobrażam sobie co Stwórca myśli o ludziach których stworzył uczciwymi i odczuwającymi do siebie miłość, a widzi złodziei, bandytów, rozpustników. Odkryłam doskonałe skonstruowanie człowieka w którym zmienia się energia na słowach opartych na kłamstwie na złoczyńcę, a u wykonującego słowa złoczyńcy na służącego złoczyńcy który z czasem staje się ofiarą złoczyńcy. Ludzi zmieniła energia oparta na kłamstwie. Ludzie walą głowami w podłogę i wołają ratunku do Boga kiedy zła energia wykonuje ich słowa oparte na złej energii na jakiej spotykają ich nieszczęścia, a ja nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby wypowiadać i wykonywać słowa Tego Kto dał im życie i pozwolił żyć w Jego doskonałym świecie. Ludzie powinni powiedzieć dlaczego wołają ratunku do Boga, a wykonują wolę ludzi. Ludzie powinni powiedzieć dlaczego idą do kościołów modlić się do Boga, a jak wychodzą idą wykonywać wolę ludzi. To fałszywi ludzie. Fałszywy człowiek co innego mówi, a co innego robi.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz