środa, 12 października 2016

MYŚLI SĄ Z DOBRYMI EMOCJAMI I ZE ZŁYMI EMOCJAMI

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja wskazuję, że natura to energia i że na niej są oparte emocje jakie nie istnieją bez rozumu. Odkryłam, że te emocje jakie nie istnieją beż rozumu to emocje miłości i kochania. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi zauważyć, że w mózgu jest inne myślenie i że ono jest na innych systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne to emocje. Zatem odkryłam, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu mamy inne emocje i są to złe emocje. Emocje są oparte na energii, a Albert Einstein nam pokazuje we wszechświecie, że jest zła energia i że jest ona oparta na myślach narzuconych przez człowieka. Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed narzucaniem myślenia i wskazał, że na narzuconym myśleniu jest cierpienie i śmierć.
Ja odkryłam, że cierpienie i śmierć są oparte na emocjach opartych na narzuconych słowach. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że podjęciem decyzji o wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu weszliśmy w emocje zadające nam cierpienie. Wskazuję na mózg, że on oddziela myśli oparte na złych emocjach od myśli opartych na dobrych emocjach. Wskazuję, że wszystkie choroby i śmierć są oparte na emocjach opartych na kłamstwie. Emocje w naturze to emocje miłości i są one oparte na prawdzie. Jeden z cudownych ludzi u mnie na Facebooku pisze, że najważniejsza jest miłość. On ma rację. Ja zajmująca się myśleniem powiedziałabym, że najważniejszy jest rozum, ale mamy odkrycie naukowe, które mówi, że rozum nie istnieje bez emocji. Zatem człowiek który mówi, że najważniejsza jest miłość ma miłość i rozum, a ja mam rozum i miłość, czyli mamy to samo. Odkrycia naukowe pokazują nam, że jakby nie ma człowieka który w wyniku wypowiadania słów utrzymywałby rozum, a ja do tego dodam, że i emocji opartych na rozumie bo emocje nie istnieją bez rozumu. Mamy też drugi umysł w mózgu oparty na braku rozumu i ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że rozum oparty jest na prawdzie, a brak rozumu na kłamstwie i że na prawdzie mamy dobre emocje, a na kłamstwie mamy złe emocje. Ludzie kościoła mają obrazy Jezusa na których mają napisy, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Jest to dowód na to, że Jezus powiedział, że stworzył nas na emocjach miłości i na myśleniu opartym na prawdzie. Ludzie kościoła i ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a ja wskazuję, że dlatego nie wiedzą bo wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. Jezus ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconego myślenia na jakim ludzie kłamcy utworzyli organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podają że na wykonywaniu narzuconych słów i że to inne emocje jak oparte na rozumie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że mamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Ja wskazuję, że my jesteśmy zbudowani na systemach neurologicznych i na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Ta budowa człowieka oparta na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to budowa człowieka opartego na emocjach opartych na kłamstwie. Ten człowiek kłamca ma zmienione odruchy na odruchy oparte na złych emocjach. Ja jestem bardzo szczęśliwa kiedy widzę piękne poruszanie się człowieka gdyż energia w nim faluje i są to inteligentne piękne odruchy i są to naturalne odruchy. To niezwykła rzadkość spotkanie takiego człowieka. To naturalne poruszanie się jest oparte na myśleniu na jakim oparty jest rozum. Emocje oparte na rozumie to cudowne przeżycia. Te cudowne emocje oparte na rozumie to przeżywanie odczuwania szczęścia. To w wypowiadanych słowach zawarte są emocje. Człowiek wypowiadający słowa oparte na prawdzie obdarza nas miłością wypowiadanymi przez niego słowami. To jest wykonywanie czynności wypowiedzenie słów jakimi ktoś nas obdarza miłością. Na Facebooku umieściłam piękną różę a człowiek napisał komentarz, że ona jest taka jak pani Barbara. W jego słowach są zawarte emocje miłości. Człowiek który wykona prawo ludzi to co otrzymał to cierpienie i ono też jest zawarte w wypowiedzianych słowach. Wyobrażam sobie jak pięknym jest świat oparty na emocjach Stwórcy, gdyż to odczuwanie raju na ziemi. Ten raj na ziemi zniszczył sobie człowiek wejściem w myślenie oparte na złych emocjach. Na słowach opartych na kłamstwie oszukujemy drugiego człowieka, czy jak Iwan Pawłow psa, a na słowach opartych na prawdzie zachowujemy się uczciwie wobec innych ludzi i innych stworzeń. Ludzie władzy mają nazwane prawem myślenie do oszukiwania ludzi. Ludzie kościoła mają nazwane wiarą w Boga myślenie do oszukiwania ludzi. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a ja wskazuję na odkrycia naukowe, że nie wykazują, że są ludzie wypowiadający słowa Boga. Ludzie w naturze są uczciwymi, a z nabycia oszustami. To oszuści nazwali słowa do oszukiwania prawem i wiarą w Boga, a ja wskazuję, że mają te myśli w mózgu, ale na umyśle opartym na braku rozumu opartym na złych emocjach. Widzimy ludzi władzy jak oni potrafią zabijać ludzi na wojnach. Oni organizują te wojny przy pomocy myślenia, ale myślenia opartego na kłamstwie bo na prawdzie jesteśmy oparci na emocjach miłości. Widzimy związki ludzi którzy widać, że kochają więcej jak jedną osobę, a na myśleniu Stwórcy kocha się jedną osobę. Narzucone myślenie spowodowało, ze człowiek nie wie kogo kocha. Nie wie człowiek który ma w mózgu kłamstwo bo na prawdzie wie.  Na myśleniu opartym na kłamstwie emocji kochania nie ma. Moi klienci mówili, że nie chcą chodzić do urzędów bo tam są ludzie zimni, bezwzględni i nieczuli. Ja wskazuję, że urzędy wykonują myślenie ludzi, a psychika jest oparta na myśleniu Stwórcy. Psychika wykonująca wolę ludzi nie ma emocji kochania ani miłości. Psychika wykonująca narzucane słowa to psychika bez uczuć. To ci ludzie potrafią zabijać ludzi, znęcać się na psychice bo nie mają uczuć. Po moich wygranych w sądach widać, że jestem jedynym prawnikiem opartym na emocjach miłości i że ja jestem jedyna opierająca się na prawdzie. W moich wystąpieniach do sądów podkreślam, że ustanowione prawo zadało moim klientom cierpienie. Piszę, że oni leczą swoją psychikę. Mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo ich okradli i oni wystraszyli się o swój byt. Dodałam ażeby zwrócił swoją uwagę na to, że ma w szpitalu również ludzi którzy okradają i że to pracownicy urzędów skarbowych. Wskazuję na tych ludzi z chorą psychiką, że są oparci na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję, że to oni są na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że te chore psychiki są oparte na złych emocjach i że są one oparte na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. My się nie pomyliliśmy wchodząc w złe emocje, gdyż my podjęliśmy o tym decyzje. Wielkim złem jest wprowadzenie do szkół myślenia narzuconego przez kłamców na jakich dzieci nabywają złych emocji. Nauka religii to szkodliwe myślenie robiące z człowieka głupiego. Ludzie religii nie mają innego myślenia w mózgu jak wszyscy inni ludzie. Wyświęcać na świętych stworzenia Boga to umysłowa choroba. Modlić się do ludzi to umysłowa choroba. Rozgrzeszać ludzi to umysłowa choroba. Iść po rozgrzeszenie do ludzi to umysłowa choroba. Być prawnikiem opartym na myśleniu władzy to umysłowa choroba. Być dziennikarzem na myśleniu władzy to umysłowa choroba. Tak na każdym narzuconym myśleniu człowiek jest umysłowo chory i siedzi w złych emocjach. Wejście w związek małżeński oparty na narzuconych słowach to wejście w złe emocje. Pamiętam zadane mi pytanie dlaczego pytającego nie kocham. Z grzeczności nie odpowiedziałam, że nie wiem. Wskazuję, że on wiedział, że ja go nie kocham. To była zła decyzja jednej i drugiej strony. Możemy spotkać człowieka którego stwierdzimy, że kochamy, ale okaże się, że on lub my znamy też inne słowa oparte na innych emocjach i doczekamy się wypowiedzenia tych słów opartych na złych emocjach które już nie będą słowami kochania ani miłości. Tak sobie narobiliśmy sami życia jakiego byśmy nie chcieli. Wskazuję na zakrzywienie w energii w człowieku, że to energia z emocjami opartymi na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że ludzie chcą wykonywać czynności na myśleniu kłamców, gdyż nie mogłam znaleźć ludzi którzy chcieliby słuchać o moim odkryciu myślenia opartego na prawdzie na jakim oparta jest budowa naszego ciała. Ja nie mówię, że ja nie wyszłam z myślenia natury, ale ja chcę wypowiadać słowa natury i to do tego stopnia, że sama występowałam przeciwko słowom kłamców zapisanych, że to prawo. Wskazuję, że ludzie kościoła opowiadają o Bogu, a mówią, że się zrzekli miłości. Ja wskazuję, że energia oparta na słowach Stwórcy to energia miłości. Ludzie wykonujący czynności na emocjach miłości zakładają sobie pierścienie mówiące o tym, że opierają się na emocjach miłości. Ja mówię, że miłość się czuje i ja jestem osobą która w programie "Taniec z gwiazdami" czuje miłość tylko u Jacka Jeschke. Inni ludzie też mają miłość, ale nie taką jak on, że aż z niego wychodzi. Taką miłość też czuję od Vitasa śpiewającego pięciooktawowym kontra tenorem. Głos natury to głos podświadomości i on jest oparty na emocjach miłości. Jak wejdziemy w myślenie oparte na kłamstwie to wchodzimy w złe emocje i życie człowieka staje się koszmarem i giną jak pięknie śpiewający Elvis Presley, czy inni pięknie śpiewający, a zniszczeni przez emocje oparte na kłamstwie. Nie trzeba zazdrościć tym ludziom z emocjami miłości, a wypowiadać słowa na jakich oparte są emocje miłości i też będzie się miało emocje miłości.

                                                                                                 Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz