czwartek, 12 października 2017

ENERGIA KWANTOWA TO NATURA OPARTA NA ROZUMIE

Nasza natura to energia oparta na rozumie. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to energia natury oparta na rozumie. Nazwę natury podświadomością trzeba zmienić bo natura jest świadoma. Rozum w mózgu który nie zna słów to myślenie na jakim psychika jest świadoma. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to nie jest natura, a jest to energia z nabycia oparta na nabytych w mózgu słowach oszusta. Mózg wykazuje słowa oszusta na drugim umyśle w mózgu opartym na słowach do oszukiwania. Energia kwantowa to energia miłości. Stwórca kocha i człowiek wypowiadający Jego słowa kocha, ale nie pozwala się oszukiwać przez tego kogo kocha. Chora psychika to psychika która oszukuje, że kocha. Chora psychika nie ma miłości i dlatego ma zmienioną anatomię na opartą na złych emocjach. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że natura odrzuca słowa oszusta na systemy neurologiczne w których nie ma uczuć. Systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to energia w której nie ma uczuć. Ci ludzie kłamcy bez uczuć nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga i okradają naturę i zrzucają bomby na żyjące w niej stworzenia. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko kłamcom i stworzonym przez nich organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i wskazał Jego cierpieniem na krzyżu, że ci ludzie przybijający żywych ludzi do krzyża nie mają uczuć i zostawiają ich cierpiącymi aż umrą. Ile tego paskudztwa bez uczuć było mówią przekazy, że brakowało drzew na krzyże. Tych wstrętnych złych ludzi jest pełno do dzisiaj i Albert Einstein dobrze mówi o energii śmierci o której mówi, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę, że to energia oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wskazuję, że na drugim umyśle w mózgu oparty jest nieuczciwy człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu i że ma on zmienioną anatomię od wykonywania czynności zła na energii opartej na kłamstwie. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to wytworzona zła energia słowami człowieka kłamcy. Dobrze widzą Fizycy kwantowi, że natura nie daje się oszukiwać. Ja wskazuję na to samo, że mózg nie daje się oszukiwać  bo słowa oszusta odrzuca i że inna energia jest oparta na słowach oszusta. Oszuści nazwali swoje słowa prawem i wiarą w Boga i wprowadzili uczciwą naturę w energię zadającą naturze cierpienie i śmierć. Zły człowiek jakim był Iwan Pawłow znęcał się na psie głodzeniem go i zabieraniem mu wolności w celu wymuszenia od psa posłuszeństwa. Pies przeszedł na energię opartą na słowach kłamcy i wszedł w cierpienie i śmierć. Iwan Pawłow otrzymał za tą wyrządzoną krzywdę psychice psa Nagrodę Nobla. To samo widzimy jak oprawcy nazywający się władzą prowadzą ludzi do obozów zagłady i tam wydają im rozkazy wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. Źli ludzie nazywający ich słowa prawem okradają ludzi przy pomocy nazwania ich słów do oszukiwania prawem i wyrzucają ludzi z domów jak nie mają pieniędzy na to co wymyślili źli ludzie, że mają mieć. Były Minister Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski dobrze gdzieś wypatrzył regułę, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak wtedy kiedy to mówił  to za pięć lat była wojna. Zatem mordercy opracowują zabijanie ludzi. Na drugi dzień jakiś morderca lub mordercy musieli kazać powiedzieć Panu Jackowi Rostowskiemu, że się pomylił, ale to co się działo na Majdanie na Ukrainie jest dowodem na to, że się nie pomylił. Piszę o tym na moim Blogu i od tego momentu na wtedy ponad sto krajów na moim Blogu gdzie Rosja była na piątym miejscu przestali pokazywać ludzi z Rosji.
Natura to energia życia, a oszust to morderca życia. W moim występowaniu przed sądami w obronie okradzionych ludzi przez złodziei nazywających ich słowa prawem wygrywałam wszystkie sprawy i kiedy zobaczyłam, że w kraju przegrywa ponad 99,5% ludzi to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na naturalnej dla nas prawdzie na jakiej ja widzę słowa złodzieja, a oni wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Dokąd się nie przyznałam, że opieram się na prawdzie to zgadzały im się moje słowa, a co jest dowodem na to, że w naturze wszyscy mamy słowa na jakich jesteśmy stworzeni. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że ten ludzki umysł to złoczyńca któremu Stwórca zmienił anatomię na złą energię. Albert Einstein ma rację mówiąc o energii śmierci, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Albert Einstein widzi zakrzywioną energię opartą na myśleniu tych głupich ludzi, a ja wskazuję na drugi umysł w mózgu, że na nim człowiek jest umysłowo chory, a na energii opartej na kłamstwie psychicznie chory. Wskazuję na ten drugi umysł w mózgu, że to umysł kombinatora myślami i że to oszust. Zygmunt Freud już dawno widzi sprzeciw podświadomości, a ja wskazuję, że to sprzeciw na słowa oszusta jaki wyszedł z natury opartej na rozumie. Biochemik prof. Maria Szulc uczy się głosu natury chcąc pomóc oszustom uzależnionym od myśli. Maria Szulc ubolewa nad nimi bo nie wie, że to oszuści mówiący innym głosem jak natura. Oczywiście Maria Szulc nie powinna się uczyć głosu natury, a nim mówić. Wskazuję na sprzeciw natury, że to odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon narzucane zachowania i problemy, że moi klienci przychodzili do mnie z ich problemami i wskazywali na przepis prawa jaki był przyczyną ich problemu. Wskazuję, że te przepisy prawa to narzucone słowa przez złodziei. Budżet państwa i kościoła pochodzi z nazwania innych słów jak słowa Stwórcy prawem i wiarą w Boga. To, że te same złe emocje łączą złodziei pokazuje program "Teologowie w służbie Hitlera" w którym Naukowcy mówią, że myśleli, że Teologowie to autorytety moralne wskazujące na Jezusa, a musieli przyznać, że to nic bardziej błędnego bo Teologowie pierwsi wstąpili do mordercy Hitlera. Stwórca dobrze wiedział kim są ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła bo przeciw nim wystąpił z powodu wypowiadania przez nich innych słów jak słowa na jakich nas stworzył. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to zjawił się u mnie na początku 2013 roku późniejszy Minister Sprawiedliwości niby zainteresowany moją wiedzą, a żadnej książki nie kupił, a jego celem było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycia. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z Ministerstwa Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor a z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić podziękowania. Napisałam, że otrzymałam wiadomość od morderców nazywających siebie Ministerstwem Zdrowia. Dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 zareagowali na moje wskazywanie, że systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu to energia życia, a systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów to energia śmierci. Ci Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia chcieli zdrowia i życia ludzi gdyż oprócz przysłanych mi w roku 2011 przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania pisali do mnie do początku roku 2013 zapytania czego od nich oczekuję. Odpisywałam, że oczekuję ażeby ludzie powrócili na energię życia. Skończyły się przychodzące do mnie pisma od tych Dyrektorów którzy chcieli życia ludzi od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie mózg wykazuje na innych systemach neurologicznych to energia śmierci oparta na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich oparty jest naturalny dla nas rozum. Wskazuję dla Fizyków kwantowych mówiących, że przed nami gra o najwyższą stawkę jaką jest energia rzeczywistości że na ziemi przejęli władzę mordercy życia mówiący, że energia rzeczywista do nich należy. Wskazuję, że ta energia rzeczywista nie jest oszustem i nie pozwala siebie oszukiwać i oszusta odrzuca na drugą osobowość w człowieku jaką jest psychicznie chory człowiek oszust.
Wskazuję dla Fizyków kwantowych, że oszust jest przebudowany na energię opartą na kłamstwie na jakiej ma zmienioną anatomię. Wskazuję, że ta zmieniona anatomia to oszust.
Fizycy kwantowi dobrze widzą, że natura nie daje się oszukiwać bo ja wskazuję, że oszusta wykazuje na zmienionej energii na oszusta. Wskazuję, że w naturze nie ma energii śmierci i że Albert Einstein ma rację, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja odkryłam, że zmieniona anatomia to morderca życia który jest oszustem. Psychika oparta jest na uczciwości i cierpi i umiera od zadawanego jej cierpienia energią jaką ma w sobie oszust-morderca.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz