niedziela, 22 października 2017

NARZUCONE SŁOWA TO WOLA CZYNIENIA ZŁA

Drugi umysł w mózgu jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i są to słowa oparte na woli czynienia zła. To na woli czynienia zła zmieniona jest u tych ludzi anatomia na energię zadającą cierpienie i śmierć.
Natura mózgu oparta jest na woli czynienia dobra i dlatego profesor anatomii człowieka Jamez Tomas Morais przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Anatomizando to mózg dobroczyńcy. Ludzie z wolą czynienia zła wymazali u mnie na Twitterze nazwisko profesora anatomii człowieka i bardzo wielu innych ludzi z Anatomii Humana, Genetyki, Fizyki i bardzo wielu innych ludzi. Kiedy zaczęłam pisać na Twitterze otrzymywałam zawiadomienia że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a jak zobaczyli, że odkryłam, że są złoczyńcami to wymazali 99.99% u mnie Obserwatorów. To samo robią źli ludzie u mnie na Blogu, w Google i często na Facebooku. Wskazuję na ogromną ilość złych ludzi i na Naukowców w programie o Atlantydzie, że oni mówią, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie. Wskazuję na złą energię o jakiej mówi Albert Einstein, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, że jest oparta na umyśle w mózgu na jaki Stwórca mózgu robi sprzeciw. Wskazuję, że kiedy napisałam, że słowa na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to źli ludzie usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli życia ludzi i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Wskazuję na znęcającego się na psie Iwana Pawłowa który tak znęcał się długo na psie aż pies zaczął wykonywać jego wolę. Iwan Pawłow dostał za to Nagrodę Nobla. Wskazuję, że przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie ogłoszono, że to energia zadająca cierpienie i śmierć, a na ziemi prawie wszyscy cierpią i jest pełno uśmierconych ludzi na cmentarzach.
                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz