wtorek, 28 sierpnia 2018

ENERGIA INNA JAK JEST W NATURZE WSZECHŚWIATA OPARTA JEST NA SŁOWACH GŁUPIEGO

Energia jaka jest w naturze wszechświata oparta jest na słowach Mądrego, gdyż jest oparta na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest psychika wszystkich stworzeń i ta psychika to energia życia jaka jest w naturze wszechświata. Energię opartą na słowach głupiego mózg wprowadza na umysł oparty na woli człowieka  i systemy neurologiczne oparte na woli człowieka na jakiej psychika i ciało są głupie. Odkryłam, że energia oparta jest na słowach i że na słowach Mądrego jest mądra, a na słowach głupiego jest głupia. Na słowach głupiego nie ma rozumu. Energia we wszechświecie z nabycia oparta jest na braku rozumu, a brak rozumu na słowach opartych na woli człowieka. Psychika oparta na słowach człowieka to energia na jakiej człowiek jest głupi. Odkryłam, że mózg oparty na rozumie odrzuca słowa oparte na braku rozumu na nazywany przez naukowców umysł ludzki. Odkryłam, że w wyniku wykonywania przez ludzi słów ludzi jest pełno głupich ludzi. Albert Einstein pisze o energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Nie wiem czy piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison wiedział, że pochodzenie ludzi o których pisze, że świat zamienia się w szambo pełne imbecyli, że to na słowach na jakich oparta jest wola ludzi. Odkryłam, że na tym ludzkim umyśle jaki mają ludzie w mózgu z nabycia są głupi ludzie i głupie inne stworzenia jeśli przeszły na energię opartą na braku rozumu. Oparty na braku rozumu Iwan Pawłow znęcał się na psie, głodził go i zabierał mu wolność aż pies powoli przeszedł na energię opartą na słowach głupiego. Iwan Pawłow za znęcanie się na psie w celu zrobienia z psa głupiego otrzymał Nagrodę Nobla. Iwan Pawłow chciał ażeby pies wykonywał jego wolę, a nie wiedział Iwan Pawłow, że przeszedł na energię opartą na narzuconych słowach na jakiej on był głupi. Ja wskazuję, że energia na jakiej Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię od wykonywanych czynności to systemy neurologiczne oparte na słowach opartych na braku rozumu na jakich oparta jest wola ludzi. Ludzie przyznający Nagrodę Nobla nie  widzą u Iwana Pawłowa i w zmienionej anatomii za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że to inna energia jak energia na jakiej oparta jest anatomia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że anatomia wykonuje czynności na rozumie, a zmieniona anatomia to energia jaka wykonuje czynności na braku rozumu. Naukowcom którzy mówią, że dla nich największą zagadką jest drugi umysł w mózgu wskazuję, że na ten drugi umysł w mózgu wprowadził mózg słowa na jakich wykonuje się wolę człowieka. Zatem odkryłam, że zmieniona anatomia oparta jest na braku rozumu opartym na słowach na jakich oparta jest wola człowieka. Zatem do odkrycia Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności trzeba dodać, że ta zmieniona anatomia oparta jest na energii opartej na słowach głupiego. Odkryłam, że zmieniona anatomia wykonuje czynności na słowach głupiego i że głupi jest zbudowany z energii jaka jest przekładem słów głupiego na wykonywane czynności. Odkryłam, że wszystkie choroby i nieszczęścia są oparte na złej energii w człowieku z nabycia jaka wykonuje słowa głupiego. Na słowach głupich ludzi oparte jest prawo ludzi dowodzące, że brak rozumu jest oparty na wymyślaniu jak zabrać ludziom pieniądze i dać głupim za wybieranie jako przywódców głupich. Głupi dają też pieniądze dla ludzi kościoła za namawianie psychiki opartej na rozumie na wybieranie głupich. Odkryłam, że psychika która przeszła na wykonywanie słów głupich zrobiła się głupia i nie wie co robi i nie wie dokąd idzie.
Podoba mi się mózg wprowadzający inne słowa jak oparte na rozumie na umysł oparty na braku rozumu na jakim człowiek jest głupi. Zygmunt Freud mówi, że chorą psychikę trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a ja mówię żeby nie wchodzić w myślenie głupiego bo nabędzie się głupoty.
Odkryłam, że każde myślenie narzucone powoduje równoczesne nabywanie systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. Odkryłam, że to na tych systemach neurologicznych opartych na braku rozumu Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię, ale nie ogłoszono, że wykonuje  czynności na umyśle głupiego i że umysł oparty na braku rozum jest oparty na woli człowieka. 
Nie ma żadnej Uczelni opartej na rozumie, ale bez wątpienia na Uniwersytecie Carnegie Mellon jest dużo mądrych ludzi bo przez kilka lat przysyłali mi pisma, że im się zgadza myślenie oparte na rozumie. 
                                                                                                 Barbara Paul
 
                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz