niedziela, 26 sierpnia 2018

STWÓRCA ANATOMII DAŁ MIŁOŚĆ, A KŁAMCA DAJE CIERPIENIE

Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji, gdyż emocje są zawarte w słowach. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności, a odkrycie zmienionej anatomii odkryłam, że to też przekład zapisów na wykonywane czynności, ale zapisów myślenia narzuconego przez człowieka. To myślenie narzucone przez człowieka jest z nabycia w mózgu i na nim są oparte systemy neurologiczne na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest oparta na emocjach zadających cierpienie.
Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum, a ja odkryłam, że mózg inne słowa odrzuca na umysł oparty na braku rozumu na jakim oparta jest wola człowieka. Odkryłam, że to na woli człowieka są oparte systemy neurologiczne zadające cierpienie i śmierć.
Na emocjach oparte jest odczuwanie i zawarte w słowach na jakich oparty jest rozum jest to odczuwanie miłości, a na zmienionej anatomii jest odczuwanie cierpienia i jest ono na słowach kłamcy. 
Na słowach kłamcy oparte jest prawo ludzi. Prawo ludzi nie jest oparte na prawie do natury. Nie opiera słów na prawie do rzeczy złodziej rzeczy. Złodziej zadaje cierpienie psychice okradaniem jej.  Na słowach kłamców oparte są wszystkie religie. Ludzie kościoła tak samo jak ludzie władzy mówią o ziemi należącej do Stwórcy, że to ich ziemia i biorą za nią pieniądze. Często występujące gwałty u ludzi kościoła to zadawanie cierpienia. Okradanie i gwałty to zadawanie cierpienia, a oni opowiadają o Bogu. Bóg odrzuca zadawanie cierpienia na systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy. Wiara w Boga to nie są słowa Boga. W odczuwaniu miłości zawarte są słowa Boga. Nasza natura to odczuwanie miłości w słowach Stwórcy. W słowach kłamcy odczuwa się cierpienie. 

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz