czwartek, 23 sierpnia 2018

IMBECYLE MÓWIĄ, ŻE ENERGIA Z JAKIEJ SĄ ZBUDOWANI TO GENETYKA

Genetyka to energia oparta na rozumie na jakim ludzie są doskonali. Genetyka jest doskonała. Genetyka to doskonała natura. Imbecyl wyłamał się z natury narzuceniem słów na jakich jest zbudowany imbecylem. Piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison mówi, że świat zamienia się w szambo imbecyli, a ja odkryłam, że imbecyl jest zbudowany z energii zawartej w słowach narzuconych przez imbecyla. Odkryłam, że imbecyl zbudowany jest z energii na jakiej Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię. Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, ale nie ogłosili, że to imbecyl oparty na innych słowach jak oparta jest anatomia. Zmieniona anatomia jest oparta na innej energii i jest to energia oparta na słowach imbecyla.  Albert Einstein mówi o energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty, a ja wskazuję, że głupota ma dużo odmian i na niej oparci są imbecyle których podaje się, że jest 247 odmian. Te odmiany imbecyli odkryłam, że są oparte na różnych słowach i że na tych różnych słowach jest energia oparta na ich słowach na jakich są zbudowani z danego rodzaju myślenia imbecyla. Odkryłam, że każdy rodzaj imbecyla jest oparty na narzuconych słowach przez danego rodzaju imbecyla. Odkryłam, że słowa są energią i jak imbecyl wypowiada słowa to energia zawarta w słowach imbecyla buduje imbecyla z jego słów. 
Odkryłam, że w naturze jest tylko doskonała energia oparta na rozumie jej Stwórcy i z niej zbudowani są ludzie oparci na rozumie i są to mądrzy, inteligentni ludzie. Odkryłam, że imbecyl wyłamał się z natury i na energii swoich słowach jest głupi. Odkryłam, że narzucający słowa jest oparty na energii jaką wytworzył na której jest uzależniony od swoich słów. Odkryłam, że człowiek oparty na rozumie Stwórcy jest na wolnej energii. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa muszą się leczyć z uzależnienia od energii na jakiej oparte są narzucone przez nich słowa. Zatem odkryłam, że człowiek nie chcąc być głupi musi się leczyć z uzależnienia od energii na jakiej jest głupi. Imbecyle wypowiadają słowa jakimi mówią, że ich słowa na jakich są imbecylami są prawem dla genetyki. Genetyka na to odpowiada wprowadzeniem imbecyla na umysł imbecyla na jakim jest zbudowany imbecylem z energii na jakiej Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomią, a ja, że opartą na słowach imbecyla. Imbecyl wypowiadanymi przez niego słowami daje dowód na to, że jest imbecylem. Ludzie którzy mówią, że są wierzącymi w Boga też są na tych słowach zbudowani z energii na jakiej są różnego rodzaju odmian imbecylami. Niektórzy z Reżyserów opartych na rozumie pokazują paskudztwo zbudowane z narzuconych słów które zrzuca z siebie skórę imbecyla i wychodzi z niego piękny, naturalny oparty na rozumie człowiek. 

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz