poniedziałek, 20 sierpnia 2018

MÓZG WPROWADZA SŁOWA UŻYTE DO WYKONANIA CZYNNOŚCI ZŁA W UZALEŻNIENIE OD ZŁEJ ENERGII NA JAKIEJ CZYNNOŚĆ ZŁA ZOSTAŁA WYKONANA

Anatomia jest oparta na wykonywaniu czynności dobra na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Ta energia na jakiej wykonuje się czynności dobra jest zawarta w systemach neurologicznych z energią życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywania czynności na systemach neurologicznych z energią uśmiercającą życie i że jest ona oparta na odrzuconych przez mózg słowach na ludzki umysł. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle wykonuje się czynności zła i słowa człowieka są uzależnione od tej złej energii. Odkryłam, że skutkiem wykonywania czynności na systemach neurologicznych wykonujących słowa człowieka jest cierpienie i śmierć. Odkryłam również, że w systemach neurologicznych opartych na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest tylko energia życia i że jest ona oparta na słowach Stwórcy życia jakie są w naturze mózgu.
Odkryłam, że mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka w uzależnienie od energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka w których jest energia zadająca cierpienie i śmierć oparta na innych  układach z pierwiastków jak są w układzie genetycznym pierwiastków. Na tej energii innej jak jest w układzie genetycznym pierwiastków człowiek cierpi i umiera. Odkryłam, że człowiek oparty na systemach neurologicznych z energią życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest oparty na wiecznie żywym mózgu na jakim człowiek żyje wiecznie. Odkryłam, że energia zadająca cierpienie i śmierć jest przekładem słów narzuconych przez człowieka na złą energię na jakiej człowiek cierpi i umiera. Człowiek jest uzależniony od energii na jakiej wykonał czynność zła. Człowiek wykonał czynność zła innymi słowami jak są w naturze mózgu i znalazł się na tych słowach na energii na jakiej cierpi i umiera. Człowiek wyjdzie z energii zadającej mu cierpienie i śmierć i wróci na energię życia jak naprawi uczynione zło.   
Energia która boli to energia wykonująca słowa narzucone przez człowieka jakimi człowiek uczynił zło. Jeśli człowiek nie naprawi uczynionego zła to zła energia go uśmierca. Człowiek przychodzi powtórnie na ziemię z nabytym stanem złej energii opartej na narzuconych słowach w mózgu po nabyciu wiedzy z powietrza w którym jest wiedza z energią życia.
Wszystko oparłam na odkryciach naukowych które można poznać w ponad 6500 opublikowanych moich artykułach a przed nimi wydanymi pięciu książkami. W ciągu ośmiu lat publikowania moich artykułów na moim Blogu i Twitterze nikt nie zarzucił mi nieprawdy, a wysłałam te artykuły do ludzi nauki, sądów, ludzi władzy, kościoła i wielu innych ludzi. Otrzymałam od profesora Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Na Twitterze Obserwatorami są u mnie profesorowie wielu nauk medycyny. Genetycy, otrzymałam w nie jednym tygodniu zawiadomienie, że mam pierwsze miejsce na Twitterze. Na Facebooku moje zdjęcie po dwóch miesiącach miało pierwsze miejsce i z wielu krajów świata otrzymałam piękne nakładki na moje zdjęcie z napisami kocham cię, z innymi pięknymi napisami, oraz serduszkami. kwiatami, gwiazdeczkami. Bardzo tym ludziom dziękuję i cieszę się, że są dobrymi ludźmi.   
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz