czwartek, 30 sierpnia 2018

LUDZIE WŁADZY WPROWADZAJĄ LUDZI W ENERGIĘ ŚMIERCI I OSKARŻAJĄ LEKARZY, ŻE NIE UMIEJĄ Z NIEJ LECZYĆ

Ludzie władzy wprowadzają ludzi w energię śmierci i oskarżają Lekarzy za to, że nie umieją leczyć z energii śmierci. Lekarze którzy wykonują słowa władzy też umierają. To Lekarze powinni oskarżać ludzi władzy za wprowadzanie ludzi w energię śmierci. Lekarze powinni wiedzieć, że energia na jakiej oparta jest władza to nie jest Biologia i że jak nie jest Biologia to jest to energia śmierci. Wskazuję Lekarzom, że jest to świadome uśmiercanie ludzi a na co dowodem jest usunięcie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia  w roku 2013 Zastępców Dyrektora za to, że chcieli funkcjonowania ludzi na energii życia. Wskazuję na świadome uśmiercanie ludzi gdyż kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to natychmiast przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Poseł z partii PO wypytać mnie kto reaguje na moje odkrycia i zwolnili ze stanowisk Dyrektorów reagujących na moje odkrycia i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. To mordercy zatrudnieni w Departamencie Zdrowia przysłali mi nie raz pozdrowienia na moje wskazywanie, że na systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a na systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi jest energia śmierci. Teraz mordercy wzięli się za zatrudnianie Sędziów morderców. Napisałam do Rzecznika Krajowej Rady Sądownictwa, że mówi, że ludzie mają wykonywać słowa Prezydenta jakie uśmiercają życie. Ci ludzi milczą, a ja wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Nie ma anatomii na słowach Prezydenta, Ministra Sprawiedliwości, Pana Jarosława Kaczyńskiego ani na słowach ludzi którzy narzucają słowa żeby wykonywać ich wolę. To mordercy chcą wykonywania ich woli. Morderca ma zmienioną psychikę na psychopatę. Czy ludzie nazywający siebie Biologami, Neurobiologami, przyznającymi Nagrody Nobla nie widzą, że mózg odrzuca słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi na energię śmierci. Doskonale wiedzą a na co dowodem jest wymazywanie moich ponad trzech tysięcy artykułów z Google, wymazywanie z Twittera Obserwatorów, a na Blogu wymazywanie ludzi którzy przeczytali dany mój artykuł. Doskonale mordercy wiedzą, że świadomie mordują ludzi bo do nich wysłałam ponad 6000 artykułów. Mordercy prowadzący internet pokazują mi, że nie wpuszczają mnie na Twittera jeśli nie zgodzę się na wykonywanie słów morderców z Unii Europejskiej. To nie jest wolność internetu wymuszanie wykonywania słów morderców. To oszustwo pokazywanie na moim Blogu, że ludzie nie chcą czytać o energii na jakiej oparte jest życie i śmierć. Rozwalają mi ustawienia od czasu kiedy przeczytali, że odkryłam morderców zadających psychice cierpienie i śmierć. Nie ma energii życia na słowach Ministra który nazwał siebie wymierzającym sprawiedliwość za nie wykonywanie słów uśmiercających życie. Nie stworzył ludzi, a wymierza im kary. Nie mówi skąd zna słowa na jakich wymierza się kary. Nic nie daje przyznana Nagroda Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności jeśli nie podaje się, że to wykonywane czynności na słowach morderców jakie mózg wprowadza na zmienioną budowę. Zmieniona budowa człowieka to morderca. Ludzie władzy mają zmienioną budowę na morderców. Ludzie kościoła namawiający na wykonywanie słów władzy mają zmienioną budowę na morderców. To tam gdzie mordercy stoją na czele mienia Stwórcy nie mówi się, że mają zmienioną anatomię na morderców. Inne czynności jak na energii życia wykonuje się na energii śmierci. Dokąd ludzie nie wykonywali woli ludzi nie było w ludziach i nie było we wszechświecie energii śmierci. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów nie było wykonywania woli ludzi. Na wykonywaniu woli ludzi ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Wskazuję, że to mózg oparty na energii życia wprowadza mordercę życia na wolę mordercy opartą na słowach narzuconych przez człowieka. Mordercy zamykają lekarzy do więzienia za to, że nie umieją zrobić z energii śmierci zawartej w woli człowieka energii życia. W każdym człowieku wypowiadającym i wykonującym wolę ludzi jest energia śmierci i to jest zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Zmieniona anatomia to energia z nabycia w ludziach i we wszechświecie i jest to energia śmierci. Stwórca reaguje na morderców, a mordercy nie ogłaszają ludziom odkryć naukowych, że mózg wykazuje słowa oparte na woli człowieka, że to słowa mordercy życia. Ludzie na wykonywaniu woli ludzi przeszli na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych zajmujących się uśmiercaniem życia.   

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz