sobota, 11 sierpnia 2018

SŁOWA MÓWIĘ PRAWDĘ JEŚLI SĄ PRAWDĄ TO LIKWIDUJĄ ENERGIĘ OPARTĄ NA KŁAMSTWIE

Słowa oparte na prawdzie i słowa oparte na kłamstwie są energią, ale różną. Ludzie oszuści nie mówią, że kod genetyczny to przekład myślenia na wykonywane czynności na systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest człowiek i nie mówią, że zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy. Stwórca którego znamy jako Jezusa wypowiadał słowa i mówił, że stworzył nas na Jego słowach opartych na prawdzie. Oszuści kościoła mówią, że głoszą słowa Boga, a ja wskazuję, że wiara w Boga to nie są słowa Boga. Słów Boga nie trzeba głosić, a je wypowiadać. Jeden z mądrych ludzi pisze w komentarzach na moim Blogu, że odkryłam słowa oparte na prawdzie i pyta czy jest ktoś kto wskazuje, że w moich słowach opartych na prawdzie coś mu się nie zgadza. Odpisałam, że nie ma takiego człowieka, a oszuści nie podają co im się nie zgadza tylko pokazują, że nie chcą czytać. Mądry Człowiek na Facebooku przysłał mi obraz Ostatnia wieczerza, a ja odpisałam mu na to, że ci Apostołowie to widać, że oszuści słuchający słów wypowiadanych przez Jezusa jakie mają w naturze mózgu. Serdecznie pozdrawiam tego opartego na rozumie Człowieka. Oszuści znają słowa ale przez nich wymyślone do oszukiwania. Oszustom zgadzają się słowa oszustów.
Sama też weszłam w słowa oszustów zgodzeniem się na wykonywanie słów oszustów zanoszeniem im pieniędzy, ale wycofałam się z tego. Oszuści o wszystkim co jest na ziemi mówią, że to ich, a mózg oparty na prawdzie wprowadził oszusta w umysł oparty na słowach kłamcy i energię z jakiej zbudowany jest oszust. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne na jakich czynności wykonuje oszust. Nie ogłosili, że to oszust wykonujący czynności na zmienionej budowie na złodzieja i bandytę. Nikt jeszcze nie widział anatomii opartej na woli ludzi. Nikt nie widział mózgu na woli ludzi. Na woli ludzi jest cierpienie i śmierć, a mózg jest zawsze żywy, a co dobrze widzi prof. Jan Talar który mówi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Jan Talar ma rację bo na mózgu oparte jest życie. Wskazuję, że wola ludzi nie ma mózgu, a ma słowa z energią zadającą cierpienie i śmierć. Systemy neurologiczne na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię są oparte na słowach kłamcy. Mózg odrzuca słowa kłamcy na systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy i te systemy neurologiczne mają oparcie w słowach kłamcy. Systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek mają oparcie w słowach jakie są w naturze mózgu na jakich oparte jest życie. Życie jest oparte na słowach Stwórcy energii życia i każdy w naturze jest zbudowany z tej energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ta energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest oparta na rozumie w mózgu zbudowanym ze słów opartych na prawdzie. Kłamca ma umysł oparty na braku rozumu zbudowany ze słów kłamcy na jakich ma zmienioną budowę od wykonywania czynności na słowach opartych na kłamstwie. Ta zmieniona budowa kłamcy jest oparta na systemach neurologicznych w których nie ma energii życia, a jest energia uśmiercająca życie. Oszuści w Google przy nazwisku odkrywcy układu genetycznego pierwiastków Julianie Ochorowiczu piszą, że to niechciany geniusz. Ja wskazuję, że na tych słowach ludzi oszustów nie ma geniuszy, a są nikczemni, podli ludzie złodzieje i bandyci. Ludzie złodzieje i bandyci są zbudowani z energii na jakiej wykonują czynności złodzieja i bandyty i tego nie ogłosili przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności. Systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy mają oparcie w słowach kłamcy w których jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Lekarze jak dochodzą do mózgu to mówią, że nie ma już ratunku dla systemów neurologicznych na jakich człowiek jest chory, a ja wskazuję, że nie ma ratunku dla systemów neurologicznych opartych na słowach kłamcy i wykonującego słowa kłamcy. Wskazuję, że kłamca nie ma mózgu bo mózg go wyrzucił na umysł kłamcy. Fizykowi prowadzącemu program o energii rzeczywistej który mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać wskazuję, że to systemy neurologiczne na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest oparta na słowach oszusta i że mózg nie daje się oszukiwać bo odrzucił słowa oszusta na umysł oszusta i energię opartą na słowach oszusta. Odkryłam, że Stwórca i ludzie wypowiadający Jego słowa są uczciwi. Odkryłam, że  energia oparta na słowach kłamcy to energia nierzeczywista na jakiej psychika kłamcy jest oparta na myśleniu wymyślonym przez kłamcę. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach na moim myśleniu opartym na prawdzie na jakim bezbłędnie widzę słowa złodzieja i bandyty. Kiedy zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich się widzi słowa złodzieja i bandyty to okazało się, że w sądach są też złodzieje i bandyci bo oskarżyli mnie o nieznajomość słów do okradania i zadawania cierpienia opartych na myśleniu władzy.
Prof. Tadeusz Kotarbiński i wielu ludzi takich jak on mówią, że Bóg jest mściwy. Ja odkryłam, że człowiek oparty na słowach Boga jest zdrowy i ma szczęśliwą psychikę. Odkryłam, że każdy z nas może powrócić na słowa Stwórcy oparte na prawdzie i że energia życia wie kiedy jesteśmy mówiącymi prawdę bo jak wypowiadamy mówię prawdę i jest to prawdą to energia oparta na prawdzie likwiduje energię opartą na kłamstwie. 
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz