czwartek, 9 sierpnia 2018

MYŚLENIE NA JAKIM ENERGIA JEST MĄDRA, A NA JAKIM GŁUPIA

W naturze wszechświata jest tylko energia i Zygmunt Freud na niej odkrył psychikę człowieka. Ja odkryłam, że na energii jaka jest w naturze wszechświata oparte są wszystkie psychiki i że są one oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam, że ta psychika oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest mądra, gdyż oparta na rozumie. Odkryłam, że oparty na rozumie mózg odrzuca myślenie na jakim psychika jest głupia na umysł oparty na braku rozumu. Ten umysł oparty na braku rozumu naukowcy słusznie nazywają ludzkim bo to na woli człowieka psychika nie jest oparta na rozumie. Odkryłam, że ta psychika oparta na braku rozumu jest oparta na innej energii i że z tej innej energii zbudowany jest psychopata i ofiara wykonująca słowa psychopaty. Psychopata i ofiara nie mają rozumu. Albert Einstein bardzo dobrze widzi po energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że to głupi człowiek, gdyż pisze, że jest pewny co do głupoty ludzi na których energia prowadząca na śmierć jest oparta. Wszyscy widzimy, że dla ludzi władzy i ludzi nazywających ich myślenie prawem zabijanie życia jest normalnym. Wszyscy widzimy, że dla ludzi władzy wymuszanie pieniędzy i wykonywania pracy dla nich jest normalnym. Wszyscy widzimy, że dla ludzi różnych religii wymuszanie pieniędzy jest normalnym. Wskazuję, że to u nich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to energia wykonująca słowa oszusta. Odkryłam, że inne słowa jak są w naturze mózgu wypowiada oszust i on jest zbudowany z energii jaka zbudowała z niego danego rodzaju oszusta. Każdy człowiek który ma rozum widzi twarze przywódców politycznych i religijnych, że są wykonane z energii zawartej w słowach oszusta i że to twarze często już wielkich głupców tuż przed wywiezieniem ich w kaftanie bezpieczeństwa do szpitala psychiatrycznego. Ludzie którzy nauczyli się słów oszustów też zachorowali psychicznie. Ludzie z Koranu napisali do mnie nie raz, że mózg wykonuje ich słowa, a ja odpisałam, że mózg odrzucił słowa oszusta na umysł oszusta którego słowa wykonuje energia oparta na słowach oszusta. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów, a ja wskazuję, że oni mają  twarze potworów wykonane z energii wykonującej ich słowa. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że spokojni w warunkach pokoju sklepikarze okazują się w warunkach wojny groźnymi oprawcami, gdyż człowiek ma w sobie tyle samo dobra co zła. Ja wskazuję, że człowiek w swojej naturze ma tylko energię do wykonywania czynności dobra, a zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia do wykonywania czynności zła oparta na myśleniu narzuconym do czynienia zła. To ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia to energia do wykonywania czynności zła na myśleniu narzuconym przez człowieka, gdyż ta zmieniona anatomia jest oparta na umyśle na jakim człowiek wykonuje swoją wolę. Energia do wykonywania czynności zła wykonująca wolę człowieka to nie jest Biologia. Biologia to energia życia, a energia oparta na woli człowieka to energia śmierci. Energia oparta na woli człowieka nie ma mózgu. Energia oparta na woli człowieka utrzymuje się na słowach człowieka.
Maria Szulc pisze, że człowiek ma w sobie tyle samo dobra co zła, a uczy się głosu o energii podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli. Maria Szulc nie zastanawia się nad tym skąd mają ludzie myśli od jakich są uzależnieni, a wie, że to nie jest energia na jakiej oparta jest podświadomość. Ludzie nazwali podświadomość naturą, a ja odkryłam, że natura jest świadoma bo jest oparta na rozumie. Odkryłam, że psychika oparta na narzuconych słowach jest nieświadoma. Odkryłam, że to oszust jest nieświadomy tego kiedy energia wykona jego słowa. Maria Szulc powiedziała do mnie, że koduje do podświadomości w miejsce myśli złych myśli dobre, a ja wskazuję, że mózg nie pozwala do siebie wejść myśleniem narzuconym przez człowieka bo odrzuca myślenie narzucone przez człowieka na umysł oszusta.
Oszuści postanowili przejąć władzę nad mieniem Stwórcy, a oparty na słowach Stwórcy mózg wprowadził oszusta w energię z jakiej zbudowany jest oszust. Mądrzy Reżyserzy widzą człowieka hienę i osła, a inni pokazują, że hiena mówi, że jest konkurentem dla Boga. Ja mówię, że konkurent oparty na braku rozumu nie jest konkurentem dla rozumu. Złodziej nie jest konkurentem dla uczciwego. Bandyta nie jest konkurentem dla przyzwoitego człowieka. Złodziej i bandyta to paskudztwo wykonane z energii zawartej w słowach złodzieja i bandyty. Głupi nie mogą przeżyć rozumu u ludzi jak u Romana Polańskiego i wymyślają oskarżenia.
Złodzieje i bandyci modlą się do Boga ażeby na energii z jakiej zbudowany jest złodziej i bandyta nie cierpieli. Niektórzy ludzie piszą o pułapce myślenia, a ja wskazuję, że to nie jest pułapka a energia z jakiej zbudowany jest złoczyńca. Stwórca wyrzucił z odczuwania raju na Jego słowach złodzieja i bandytę na odczuwanie energii zawartej w słowach złodzieja i bandyty.
Odkryłam, że myśli są pierwiastkami i że układy z myśli tworzą energię. Na układach z myśli jakie są w naturze mózgu oparta jest budowa człowieka z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i to jest odczuwanie oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a jakie jest myśleniem Stwórcy energii jaka jest w naturze wszechświata. Oszuści mają swoje odczuwanie zbudowane ze swoich układów myśli. Wykonujący słowa oszustów mają swoje odczuwanie wykonane ze swoich układów myśli na jakich jak bandyta którego słowa nazywają  prawem wydaje rozkaz wchodzenia do komory gazowej lub stanięcia do rozstrzelania to wykonuje to na tej energii. Czynności wykonujemy na energii bo energią jesteśmy. Złoczyńcy mówią, że Stwórca przyjdzie jeszcze raz na ziemię ich zbawić z cierpienia i śmierci i dać życie wieczne, a ja mówię, że Stwórca dał życie wieczne na Jego myśleniu i że złoczyńców wyrzucił na odczuwanie uczynionego zła.
Złoczyńca wszedł w odczuwanie uczynionego zła i sam musi z niego wyjść. 
 Złoczyńcy wymazują moje odkrycia z Google, z Twittera Obserwatorów, na Blogu oszukują, z Facebooka wyprowadzili mnie, na Twittera oszuści z Unii Europejskiej mówią, że mnie nie wpuszczą jak nie zgodzę się na wykonywanie słów oszustów, a zatem tkwijcie sobie w energii wykonującej waszą wolę. Naukowcy oparci na słowach do oszukiwania mówią, że jest jakiś cykl zagłady na słowach Stwórcy, a ja mówię to samo co Albert Einstein, że ten cykl zagłady oparty jest na energii śmierci jaką mają w sobie oszuści zadający cierpienie i śmierć. To naukowcy oszuści widzą w energii życia opartej na słowach Stwórcy gdzieś energię  śmierci, ale nie pokazują gdzie ją widzą. Ja widzę, że energia życia odrzuciła energię śmierci na umysł mordercy. To morderca zadaje cierpienie oszukiwaniem psychiki opartej na energii życia.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz