wtorek, 7 maja 2019

ENERGIA (CIAŁO) JEST POSŁUSZNA SŁOWOM PRAWDOMÓWNEGO, A SŁOWA KŁAMCY SĄ POD WŁADZĄ ENERGII

Nasze ciało zbudowane jest z energii zawartej w słowach jakie są w naturze mózgu. O tej energii zawartej w słowach jakie są w naturze mózgu Odkrywcy kodu genetycznego mówią, że jest przekładem na wykonywane czynności. Ja mówię, że z tej energii Stwórca buduje i Jego słowami zbudowanymi z energii życia zbudował nasze ciało. Na słowach Stwórcy jesteśmy wzorem i podobieństwem Boga.
Jestem w zachwycie Stwórcą ponieważ odkryłam, że nie zna zła. Dobrze widzi prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais który przysłał mi powiadomienie, że zostałam wpisana na Listę Mózgu Dobroczyńcy i bez wątpienia zna on anatomię wiedząc, że jest oparta na Mózgu Dobroczyńcy. My na tym Mózgu Dobroczyńcy jesteśmy dobrymi ludźmi, którzy tak jak Stwórca wykonują tylko czynności dobra. Ludzie kłamcy nauczaniem ich słów i wymuszaniem ich wykonywania wprowadzili ludzi w energię zadającą im cierpienie i śmierć. Mało, że ci ludzie kłamcy okradają ludzi przy pomocy nazwania ich słów dla Natury prawem to jeszcze wprowadzają ludzi w funkcjonowanie na energii zadającej cierpienie i prowadzącej na śmierć. Nie byłam Kimś takim jak Stwórca bo Stwórca jest zbudowany tylko z energii życia, ale nie zgadzały mi się słowa kłamców i dlatego wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Kiedy się przyznałam, że wygrywam na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu to znaleźli się Sędziowie kłamcy którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Mózgu mi nie stworzyli, a wystąpili do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o zabranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja na wykonywaniu tego zawodu Doradcy Podatkowego pomagałam ludziom żeby nie płacili podatków bo Stwórca nie chce od nas podatków, a ludzie nas nie stworzyli. Przy Komitecie Noblowskim siedzą Politycy i wydają decyzje o tym komu przyznać Nagrodę Nobla, a nikt nie widział Biologii zbudowanej na słowach Polityków. Politycy wykonują czynności zła i bez wątpienia przyczynili się do nie ogłoszenia przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, że ta zmieniona anatomia to złoczyńca zbudowany ze złej energii. Wskazuję, że ludzie i zwierzęta wykonujące słowa kłamców wykonują je na systemach neurologicznych zbudowanych z energii zadającej cierpienie i śmierć wykonującej słowa kłamców. Kłamca to złoczyńca i jest tych ludzi złoczyńców przerażająca ilość. Ci ludzie złoczyńcy żyją z okradania Natury i prawidłowo Natura zmieniła im budowy na złodziei. Złodziej to bandyta znęcający się na psychice w celu wymuszania od psychiki wykonywania woli bandyty. Bandyta jak wykorzysta człowieka to go zostawia, albo uśmierca tak jak złoczyńcy ludzie władzy którzy zaprowadzili ludzi do obozów śmierci. Wielu takich bandytów stoi nad grobem i udaje zmartwionego, a doprowadził do śmierci znęcaniem się na psychice zmarłego.
Dobrym Ludziom medycyny i nie tylko medycyny wskazuję, że komórki macierzyste wykonują zapisy jakie są w naturze mózgu i że to słowa jakie są w naturze mózgu są przyczyną, że człowiek żyje. Wskazuję też na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje rozbieżne cela i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych rozbieżnych celach oparty jest ludzki umysł i że wykonywaniem jego słów zajmują się systemy neurologiczne i że zajmują się one uśmiercaniem życia. Wskazuję, że mózg wykazuje słowa kłamcy na innych systemach neurologicznych i wskazuję, że to energia pod jakiej władzą są słowa kłamcy.
Zatem to co robię jest przywracaniem ludzi do naturalnej naszej doskonałości przywracaniem na słowa jakie są w naturze mózgu. Wystarczy wypowiadać słowa oparte na prawdzie i zauważy się, że energia prowadzi. Nie wykonywać słów kłamców bo to nikczemni, źli ludzie którzy wyszli ze słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu żeby czynić zło. Modlitwy nic ludziom nie pomogą bo Bóg nie zna słów złoczyńców. Na wypowiadaniu słów Boga jesteśmy dobroczyńcami.
Ludziom dobrym wskazuję na moc słów opartych na prawdzie i że to tymi słowami przywrócą ciało na energię wykonującą słowa oparte na prawdzie. Powtarzać, że moje ciało funkcjonuje na słowach opartych na prawdzie aż energia wykona nasze słowa. Na słowach jakie są w naturze mózgu życie jest wieczne. Mózg jest wieczny. Prof. nauk medycznych Jan Talar ma rację, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Ludzie prześladujący Jana Talara to złoczyńcy którzy chcą zła. Kłamca chce zła i dlatego Mózg oparty na woli czynienia dobra wyrzuca słowa kłamcy na umysłową i psychiczną chorobę zbudowaną ze złej energii. Ludziom na których kłamcy stosują przemoc trzeba pomóc. Zwierzętom trzeba pomóc na których ludzie złoczyńcy stosują przemoc jak Iwan Pawłow na psie. Iwan Pawłow dostał Nagrodę Nobla za spowodowanie, że pies przeszedł na wykonywanie energii jaką ma w sobie złoczyńca. Na medycynie i naukach Biologii nie uczą, że zła energia jest oparta na ludzkim umyśle. Podoba mi się, że w Polsce Nauczyciele nie chcą wykonywać słów kłamców ludzi władzy bo zapewne wiedzą, że na słowach władzy nie ma Biologii, a jest śmierć. Na słowach wszystkich religii też nie ma Biologii, a jest śmierć.
Nie mam żadnych wątpliwości co do tego, że Stwórca nas wprowadził do raju na ziemi. Widzimy ten raj na ziemi, że to Natura. Złoczyńcy wprowadzają w Naturę energię zadającą cierpienie i śmierć wydawaniem decyzji o nie ich mieniu. Wskazuję, że Stwórca nie pozwala na bezkarne wydawanie decyzji w sprawie Jego mienia bo wprowadza kłamcę w funkcjonowanie na energii zadającej cierpienie i śmierć wykonującej słowa kłamcy. 

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz