środa, 8 maja 2019

INNA JEST BUDOWA DOBROCZYŃCY I INNA ZŁOCZYŃCY

Odkryłam, że mózg wprowadza złoczyńcę w inną budowę wykonaną z innych systemów neurologicznych jak w naturze. Odkryłam, że te inne systemy neurologiczne jak w naturze zbudowane są ze złej energii jaka zadaje cierpienie i śmierć i że ludzie złoczyńcy ukrywają te systemy neurologiczne zbudowane ze złej energii nie ucząc o nich na medycynie ani na naukach Biologii. Odkryłam, że człowiek natury zbudowany jest z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia opartych na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich jest dobroczyńcą i odkryłam, że człowiek który wyszedł z natury zbudowany jest z systemów neurologicznych zbudowanych z energii uśmiercającej życie opartych na słowach narzuconych przez kłamcę. Odkryłam, że te systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest kłamca zadają cierpienie i śmierć i ludzie którzy godzą się na wykonywanie słów kłamców wchodzą w funkcjonowanie na energii zadającej im cierpienie i śmierć. Odkryłam, że kłamca narzuca słowa w zamierzonym celu żeby wykonywać jego wolę i jest to złoczyńca którego nie obchodzi, że ludzie i zwierzęta wykonujące jego słowa cierpią i umierają. Odkryłam, że Stwórcę obchodzi ażeby Jego stworzenia nie cierpiały gdyż wszystkie mają psychikę zbudowaną zdrową i szczęśliwą zbudowaną z energii na której się tylko żyje i na tej energii wszystkie stworzenia są wolne. Odkryłam, że cierpienie i śmierć wprowadzili na ziemi ludzie którzy narzucili słowa oparte na kłamstwie jakimi odebrali naturze wolność wprowadzeniem jej w złą energię na jakiej wykonuje się wolę kłamców. Na tych słowach opartych na kłamstwie zbudowana jest władza i wszystkie religie. Ludzie kłamcy namawiają na wejście w ich słowa a ten kto wejdzie stosują na nim przemoc. Na zwierzętach ludzie bandyci stosują przemoc i przykładem takiego człowieka złego jest Iwan Pawłow który znęcał się na psie głodzeniem go i zamykaniem aż pies zaczął wykonywać słowa złoczyńcy. Pies na wykonywaniu czynności na energii złoczyńcy utracił wolność. Iwan Pawłow otrzymał za to spowodowanie, że pies zaczął wykonywać jego wolę Nagrodę Nobla. Naukowcy niby nie widzą, że to inna energia spowodowała, że pies stał się wykonawcą woli człowieka i że to jest człowiek zły zbudowany ze złej energii. 
Odkryłam, że kłamca jest uzależniony od złej energii i na niej ma budowę umysłowo i psychicznie chorego człowieka i że również umysłowo i psychicznie zachorowali ludzie i zwierzęta wykonujące słowa kłamców. Odkryłam, że choroba umysłowa i psychiczna i wszystkie choroby ciała są zbudowane ze złej energii opartej na słowach kłamcy. Odkryłam, że kłamca jest zbudowany z systemów neurologicznych zadających cierpienie i śmierć opartych na narzuconych słowach przez kłamcę. Odkryłam, że kłamca ma zaburzony mózg słowami kłamcy i zaburzone ciało energią zawartą w słowach kłamcy. Zaburzony mózg i ciało mają też ludzie i inne stworzenia jeśli przeszły na wykonywanie słów kłamców.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz