wtorek, 7 maja 2019

MÓZG ZBUDOWANY NA ROZUMIE WPROWADZA W ZMIENIONĄ BUDOWĘ NA BRAKU ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a zatem psychika natury nie istnieje bez rozumu. Rozum zbudowany jest na słowach opartych na prawdzie i słowa oparte na kłamstwie wprowadza na drugi umysł w mózgu nazywany ludzkim. Naukowcy mówią, że dla nich największą tajemnicą jest ten ludzki umysł. Fizycy którzy poznali energię rzeczywistą mówią, że mało znają, gdyż nie znają trzy razy większej ilości energii nierzeczywistej. Odkryłam, że z tej energii nierzeczywistej zbudowany jest ludzki umysł jaki mózg wykazuje na braku rozumu. Odkryłam, że naturą człowieka jest rozum i że mózg oparty na rozumie wykazuje odchylenia od rozumu na ludzkim umyśle.
Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na energii w człowieku z nabycia opartej na braku rozumu. Odkryłam, że drugi umysł w mózgu ma swoją energię na jakiej jest umysłowo i psychicznie chory. Odkryłam, że odczuwanie zbudowane jest z energii. Odkryłam, że to Mózg decyduje o tym kto jest umysłowo zdrowym a kto jest umysłowo chorym.
Odchylenia człowieka od rozumu są zbudowane z energii opartej na braku rozumu. Albert Einstein dobrze widzi we wszechświecie złą energię o której pisze, że jest o niej pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia ta zła energia jest oparta i zaznacza, że szczególnie w rządach, a ja wskazuję, że mózg wykazuje człowieka na braku rozumu, że jest głupi i wskazuję, że w stanie rzeczywistym to widać. Wskazuję, że prawo ludzi i wszystkie religie są oparte na wymyślonym myśleniu jakie człowiek ma z nabycia w mózgu oparte na braku rozumu i na nim zmienioną budowę na opartą na braku rozumu. Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wskazuję, że ich odkrycie, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne wskazuję, że ich odkrycie zaprowadziło mnie do odkrycia, że mózg te rozbieżne cele wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i zajmujących się brakiem rozumu systemach neurologicznych. Odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na braku rozumu prowadzą do uśmiercenia życia, a systemy neurologiczne oparte na rozumie zajmują się utrzymywaniem życia. Zatem ludziom władzy i wszystkim ludziom wierzącym w Boga wskazuję, że są zbudowani z systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. Medycyna zajmuje się leczeniem tych systemów neurologicznych opartych na braku rozumu, a jak dochodzi do mózgu to mówi, że ratunku nie ma, a ja wskazuję, że ratunku nie ma na brak rozumu bo na rozumie wszyscy są zdrowi. Prof. Jan Talar bardzo dobrze widzi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje i jeśli mnie czyta to serdecznie go pozdrawiam. Wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na mózgu coś takiego jak śmierć nie istnieje.
Wskazuję na wyjście z rozumu, że pokazuje je odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że jest oparte na wykazywanych przez mózg rozbieżnych celach jakie odkryłam, że ma kłamca. Ludzie władzy to kłamcy oszukujący ludzi, że mają prawa do człowieka a ludzie wszystkich religii to kłamcy mówiący, że wierzą w Boga. Człowiek musi wyjść z tych systemów neurologicznych opartych na braku rozumu ale może z nich wyjść jak powróci na wypowiadanie słów opartych na prawdzie i wtedy może powtarzać, że nie wypowiada słów opartych na kłamstwie i nie wykonuje słów kłamców. Na słowach opartych na prawdzie bardzo dobrze czujemy w sobie reagującą na nasze słowa energię. Trzeba uważać na wypowiadane słowa ażeby nie naruszyć złej energii bo naruszy się chorobę. Energia nie naprawi zła jeśli nasze słowa nie są prawdą. 
Odkryłam, że głupota zbudowana jest ze słów opartych na kłamstwie. Odkryłam, że słowa są pierwiastkami i układy z nich tworzą energię i z energii zbudowany jest rozum i brak rozumu, a wraz z rozumem i brakiem rozumu odpowiadające im systemy neurologiczne..
Sędziowie są potrzebni, ale oparci na słowach opartych na prawdzie, a Sędziów reprezentujących kłamców trzeba z Sądów usunąć, tak jak prawidłowo robili to Sumerowie. Kłamca to złoczyńca narzucający wykonywanie jego woli. Sędziowie wydający uczciwe postanowienia przyczyniają się do naprawy psychiki i ciała, a Sędziowie wydający nieuczciwe postanowienia przyczyniają się do wprowadzenia psychiki i ciała w cierpienie i śmierć. 

                                                                                                    Barbara Paul
                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz