środa, 15 maja 2019

PROSTE, GENIALNE URZĄDZENIE ŚWIATA

Odkryłam, proste, ale genialne urządzenie świata. To proste, genialne urządzenie świata jest na nadaniu myślom pierwiastka wykonującego tą myśl. Te myśli są w naturze mózgu i one są przekładem na naszą budowę wykonaną z pierwiastków i tak jest z każdym stworzeniem. Te pierwiastki nadane myślom są żyjące i powodują, że stworzenia na nich żyją. Na tych myślach Stwórcy i wykonujących je pierwiastków stworzony jest raj na ziemi. Na pierwiastkach nadanych myślom zbudowana jest psychika i jest to szczęśliwe odczuwanie. Pierwiastki wykonujące myśli Stwórcy powodują, że rozwija się człowiek, rozwijają się zwierzęta, rozwijają się rośliny i ten rozwój jest utrzymywany na myślach jakie są w naturze mózgu. Z tych myśli jakie są w naturze mózgu zbudowany jest rozum i na nim zbudowana jest psychika i ciało. Ciało to czująca psychika.
Stan człowieka się zmienia jeśli człowiek narzuci myśli lub zgodzi się wykonywać narzucone myśli. Ten zmieniony stan człowieka mózg wykazuje na ludzkim umyśle i ten zmieniony stan to energia wykonująca myśli człowieka. Na tej energii wykonującej myśli człowieka zbudowana jest psychika oparta na słowach człowieka i jest to dodatkowa w człowieku energia na jakiej jest psychopatą, a wykonujący słowa psychopaty jest ofiarą. Odkryłam, że na narzuconych myślach i ich wykonywaniu powstali ludzie umysłowo i psychicznie chorzy wykonujący czynności na narzuconych słowach. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa narzucają je w zamierzonym celu wykorzystywania ludzi. Odkryłam, że te narzucone słowa są do oszukiwania. Zwróciłam moją uwagę na słowa przychodzących do mnie po pomoc ludzi w ich sporach z organami władzy, że mówili oni, że dlatego do mnie przyszli po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ja na szczęście nie nauczyłam się tego języka prawniczego bo gdybym się nauczyła to zgadzałyby mi się słowa oszustów. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach a ponieważ widziałam opublikowane dane przez gazetę Rzeczpospolita że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrywa sprawy dlatego postanowiłam dopisywać w wystąpieniach w sprawach ludzi, że ja opieram się na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu na jakich widzę słowa złoczyńcy bo mi się nie zgadzają. Wtedy znaleźli się Sędziowie którym zgadzają się słowa do oszukiwania i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Nasze ciała na słowach jakie są w naturze mózgu rzeczywiście są. Pomogła mi wiedza zdobyta na Akademii Rolniczo-Technicznej gdzie uczyłam się Biologii. Genetyki, Biochemii. Moją pasją jest zdobywanie wiedzy, a w naturze mózgu jest wiedza na jakiej jesteśmy zbudowani. Na pewno naturalnie trzymałam się wiedzy opartej na słowach opartych na prawdzie bo interesowała mnie wiedza odkrywcy psychiki natury Zygmunta Freuda, prof. Biochemii Marii Szulc która napisała książkę Potęga podświadomości, interesowała mnie wiedza odkrywcy układu genetycznego pierwiastków Juliana Ochorowicza, wiedza Alberta Einsteina i naturalna wiedza ludzi jak Williama Szekspira który widzi słowa mordercy i który widzi, że młoda dziewczyna jest już umysłowo i psychicznie chora. Nie sposób wymienić wszystkich ludzi których wiedzę odróżniam od nazywanej wiedzą oszustów a dobrze moją wiedzę widział człowiek który robił doktorat którego moja córka uczyła języka niemieckiego bo jak zrobił ten doktorat to powiedział, że dla mnie napisanie doktoratu to na każdy temat, a muszę tylko usiąść i napisać to co mam w swojej głowie. Nie zależy mi na zdobywaniu tytułów a zależy mi na wiedzy. Zwrócić należy uwagę na ludzi opierających się na swoich słowach lub słowach innych ludzi, że to tytuły z wymyślonego myślenia na jakim człowiek jest głupi i psychicznie chory. Wskazuję, że w mózgu jest to wymyślone myślenie i na nim zbudowany człowiek z wymyślonego myślenia na jakim jest umysłowo i psychicznie chory z różnymi chorobami zbudowanymi z energii zawartej w narzuconym myśleniu. Wskazuję na Alberta Einsteina, że on widzi we wszechświecie to co ja widzę w człowieku, że energia natury jest oddzielona od energii opartej na słowach człowieka. Albert Einstein wie, że energia oparta na sposobach myślenia ludzi to zła energia i że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę, a ja wiem, że na złej energii nabytej w człowieku na nabytych w mózgu słowach jest śmierć. Albert Einstein wie, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Albert Einstein pisząc, że chciałby poznać myśli Boga wie, że energia życia jaka jest w naturze wszechświata musi być oparta na myślach Boga. Ja wskazuję, że te myśli Boga są w naturze mózgu i Albert Einstein miał na nich rozum i że my wszyscy na myślach jakie są w naturze mózgu mamy rozum i na nim żyjemy. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności. To na tych zapisach jakie są w naturze mózgu oparte są informacje i są one w DNA. Informacje od ludzi to informacje od oszustów. Te informacje od oszustów zaburzają człowieka i wprowadziły zaburzenie w naturę. Oszuści stanęli na czele nie ich świata i wprowadzają zmiany w wszechświat zbudowany z energii życia wprowadzając wykonywane czynności na energii uśmiercającej życie. Oszuści ustanowili religie na jakich mówią, że wierzą, że jest Bóg, a ja i ludzie wypowiadający słowa Boga wiemy, że jest Bóg.
Na słowach oszustów wykonuje się ich słowa i ten kto się zgodził na wykonywanie słów oszustów ten nabył energii uśmiercającej życie z jakiej zbudowany jest oszust.
Zakrzywienie w energii jakie widzi Albert Einstein we wszechświecie, a ja w człowieku zbudowane jest ze złej energii która ma oparcie w ludzkim umyśle. Na tej złej energii mają w sobie nabytą budowę ludzie na narzuconych przez nich słowach na jakich są złoczyńcami. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to wykonany ze złej energii człowiek na jego słowach jakie ma z nabycia w mózgu i jest to złodziej i bandyta. Ten człowiek nazywający jego słowa w nie jego świecie prawem, i lub wiarą w Boga to oszust. To oszust mówi o nie jego świecie, że jest jego światem i to oszust mówi do nie stworzonych przez niego ludzi, że jego słowa są dla nich prawem i że w Boga się wierzy zamiast wykonywać Jego słowa. Wskazuję, że ludzie na wykonywaniu słów oszustów nabyli budowy służących oszustów i że oszust i wykonujący słowa oszusta są zbudowani ze złej energii na jakiej są umysłowo i psychicznie chorzy. Wskazuję, że energia oparta na słowach oszusta wykonuje słowa oszusta i ma on budowę wykonaną z energii wykonującej słowa oszusta jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach oszusta i że ta budowa to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla.
Odkryłam,  że ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu są geniuszami w tym co robią bo wykonują czynności na energii opartej na słowach Geniusza. Odkryłam też, że ludzie na narzuconych przez nich słowach są nikczemnymi, podłymi ludźmi wykonującymi czynności na złej energii jaką wprowadzają w naturę bałagan i że ci nikczemni ludzie żyją z okradania natury.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz