środa, 15 maja 2019

WSZECHŚWIATA NA MYŚLENIU LUDZI NIE MA, A JEST ENERGIA UŚMIERCAJĄCĄ ŻYCIE

Wszechświata na myśleniu ludzi nie ma, a jest energia uśmiercająca życie. Energia o jakiej Albert Einstein mówi, że jest we wszechświecie oparta na sposobach myślenia ludzi to nie jest budowa wszechświata, a jest to energia uśmiercająca życie z jakiej zbudowani są ludzie na narzuconym przez nich myśleniu. Fizykom którzy mówią, że mało znają gdyż tylko energię rzeczywistą, a nie znają pochodzenia trzy razy większej ilości ciemnej energii wskazuję na pochodzenie tej ciemnej energii, że jest oparta na myśleniu narzuconym przez ludzi, którzy mają na tym ich myśleniu z nabycia budowę wykonaną z systemów neurologicznych wykonanych z energii uśmiercającej życie. Wskazuję, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla to inna energia jak energia z jakiej zbudowana jest anatomia i ta inna energia to energia śmierci na jaką Albert Einstein wskazuje że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że Albert Einstein widzi wszechświat zbudowany z energii życia i widzi jego oddzielenie od złej energii opartej na sposobach myślenia ludzi, a ja wskazuję, że wszechświat zbudowany jest z energii życia, a energia o jakiej Albert Einstein mówi, że jest we wszechświecie oparta na sposobach myślenia ludzi to energia śmierci. Wskazuję na mózg, że on odrzuca myślenie narzucone przez człowieka na ludzki umysł i budowę człowieka na tym ludzkim umyśle wykonaną z energii śmierci. Wskazuję na tą budowę człowieka wykonaną z energii śmierci, że ta energia śmierci jest w systemach neurologicznych zbudowanych z energii śmierci opartych na ludzkim umyśle. Wskazuję, że mózg zbudowany z energii życia zna słowa bo słowa zadającego cierpienie i śmierć wykazuje na ludzkim umyśle. Wskazuję, że mózg zna słowa bo Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Wskazuję, że Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 do roku 2013 chcieli zdrowia i życia ludzi bo każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi jest energia śmierci i że do roku 2013 co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekuję to przywrócenie ludzi na funkcjonowanie na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia opartych na mózgu. Te pisma z podpisami tych Dyrektorów przestały do mnie przychodzić w roku 2013 kiedy to napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że zajmujące się nimi systemy neurologiczne zajmują się uśmiercaniem życia. Stało się to po wizycie u mnie Posła z partii Platforma Obywatelska który niby zainteresowany moją wiedzą pytał mnie kto reaguje na moje odkrycia. Za dwa dni po jego wizycie otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem już nowej Dyrektor która pisze, że Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przesyła mi pozdrowienia w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi jest energia śmierci. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić reakcje na moje odkrycie z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Wskazuję, że ludzki umysł chce śmierci. Wskazuję, że na ponad 7500 moich artykułów dużo ponad cztery tysiące nie jest wpisane w Google i że na naukach medycyny i Biologii nie uczą, że człowiek ma zmienioną budowę na wykonaną z systemów neurologicznych uśmiercających życie na swoich słowach i wykonywaniu słów ludzi i że to mózg wprowadza w tą zmienioną budowę. Wskazuję na obozy śmierci, że to ludzie władzy chcą uśmiercania życia i to robią. Wskazuję na ludzi strzelających do ludzi w Syrii i nie tylko w Syrii, że to mordercy. Wskazuję na ludzi wszystkich religii, że są zbudowani z energii wykonującej ich wolę zadawania cierpienia i śmierci. Wskazuję, że ludzie mordercy wiedzą, że wykonywanie ich słów uśmierca życie a na co dowodem jest nie wpisywanie w Google moich odkryć, że ludzie narzucający słowa mają zmienione budowy na wykonane z energii uśmiercającej życie. Wskazuję na świadome wprowadzanie ludzi w energię uśmiercającą życie zamknięciem mi wejścia na Twittera bo wiedzieli, że otrzymywałam z Twittera zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu i że prof. Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę mózgu Dobroczyńcy, i wskazuję, że na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata. Wskazuję na energię we wszechświecie na jaką wskazuje Albert Einstein, że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę, że na śmierć prowadzą zbudowani ze złej energii ludzie narzucający słowa którzy chcą wykonywania ich woli przez stworzenia Boga. Wskazuję, że ludzie i zwierzęta i rośliny które przeszły na wykonywanie czynności na energii wykonującej słowa kłamców cierpią i umierają. Wskazuję, że na wykonywaniu czynności na energii wykonującej słowa ludzi ludzie i zwierzęta są umysłowo i psychicznie chore. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa po to przyszedł na ziemię ażeby wystąpić przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że są zbudowani z energii zadającej cierpienie i śmierć i ja wskazuję na tą energię zadającą cierpienie i śmierć że to systemy neurologiczne z jakich zbudowani są ludzie złoczyńcy. 

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz