niedziela, 12 maja 2019

WYKONYWANIE SŁÓW LUDZI UŚMIERCA ŻYCIE

Życie jest zbudowane z energii życia opartej na mózgu. Mózg jest zbudowany na rozumie, a rozum na słowach opartych na prawdzie. Wszystkie stworzenia w naturze są rozumiejące na słowach z jakich zbudowany jest mózg. Mózg wykazuje inne słowa na ludzkim umyśle na jakim człowiek ma budowę wykonaną z energii uśmiercającej życie. Ta energia śmierci wykonuje słowa kłamcy i dobrze pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Zajmowanie się przez energię słowami to ich wykonywanie. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych zbudowanych na wykazywanych przez mózg rozbieżnych celach zbudowany jest złoczyńca. Ludzie władzy zbudowani są ze słów opartych na kłamstwie jakich stworzenia nie rozumieją. Nierozumianą mową mówi kłamca. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i zwróciłam moją uwagę na powtarzające się słowa ludzi, że nie rozumieją języka prawniczego. Mózg ten język prawniczy wykazuje na umyśle kłamcy na jakim ma budowę wykonaną z energii zawartej w słowach kłamcy. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko kłamcom i zbudowanym na słowach kłamców organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach a kiedy się przyznałam, że to na słowach opartych na prawdzie widzę słowa kłamcy to okazało się, że w NSA w Warszawie są też Sędziowie kłamcy bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich jesteśmy stworzeni. Sąd Rejonowy w Elblągu też pisze do mnie o rozporządzeniach Unii Europejskiej a nie podaje że jestem stworzona przez Unię Europejską i że świat jest zbudowany przez Unię Europejską. Sądy nie podają skąd ludzie władzy i Unia Europejska mają pieniądze bo ja wskazuję, że ukradzione przy pomocy nazwania słów kłamców prawem. Kłamcy kościoła mają pieniądze z nazwania słów kłamców wiarą w Boga. Stwórca wiedział przeciwko komu występuje, że to złodzieje i bandyci i ja natychmiast po obejrzeniu programu z przyznanej Nagrody Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii napisałam, że to budowa złodzieja i bandyty i że to mózg wprowadził złodzieja i bandytę w zmienioną budowę na wykonującą słowa złodzieja i bandyty. Bandyci zadają cierpienie złą energią z jakiej są zbudowani. Na słowach Stwórcy zbudowani jesteśmy ze szczęśliwych emocji. Ludzie leczą się z systemów neurologicznych zbudowanych ze słów kłamców a nie ma na nie leku bo utrzymują się na słowach kłamcy. Dobrze widzi dr Deepak Chopra pisząc, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Odkryłam, że ta medycyna która nie ma leku na zmorę pamięci oparta jest na słowach kłamców. Prof. Jan Talar który mówi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje wypowiada słowa oparte na prawdzie bo to na nich widzi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Albert Einstein na Jego rozumie wie, że energia we wszechświecie prowadząca na śmierć jest oparta na sposobach myślenia ludzi i widzi, że energia życia jest we wszechświecie oddzielona od energii śmierci. Albert Einstein mówi, że chciałby poznać myśli Boga, a ja odkryłam, że człowiek zbudowany na myślach Boga też ma w sobie oddzieloną budowę od budowy opartej na myślach kłamcy. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi zauważyć, że ludzki umysł ma swoje systemy neurologiczne z jakich jest zbudowany na swoich słowach. Zwróciłam też uwagę na odkrycie naukowe które mówi, że myśli zmieniają morfologię. Ogromna ilość ludzi szuka krwi życia i narządów żyjących a nie mówi dlaczego ich nie ma. Prawdą jest, że ludzie władzy stosują przemoc na psychice wymuszaniem od niej nauki słów kłamców i wykonywania pracy na słowach kłamców i zapisami w ich prawie kłamców, że Natury nie zwalnia nieznajomość słów złodziei i bandytów. Wskazuję Komitetowi Noblowskiemu i nazywających siebie Neurobiologami kłamcom na dowód budowy kłamców że to nie jest anatomia. Systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest kłamca to nie jest Natura. Natura to systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest Prawdomówny człowiek.
Mordercy wprowadzili ludzi w budowę z energii śmierci i mówią, że w naturze jest cykl zagłady.
Kłamca to zaburzający porządek w naturze. Natura to energia oparta na porządku w myśleniu jaki jest w naturze mózgu. Albert Einstein mówi, że w energii w naturze jest uporządkowanie, a ja odkryłam, że to uporządkowanie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam, że myślenie kłamcy mózg wprowadza w energię z jakiej zbudowany jest kłamca umysłowo i psychicznie chorym. Kłamca oszukuje, że kocha i każdy to z czasem zauważy jak usłyszy złe słowa kłamcy. Słowa kłamcy zadają cierpienie bo są zbudowane ze złej energii. Wskazuję ilu jest ludzi morderców i że są oni przy mordercach ludziach władzy i religii. Ludzie władzy wiedzą, że ludzie religii są przeciwko Bogu tak jak oni i dzielą się z nimi pieniędzmi ukradzionymi ludziom. Wszyscy widzimy na całym świecie księży pedofilów gwałcących dzieci, a Aktor Krzysztof Pieczyński w programie Superstacji podaje przerażające dane o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła. Bóg nas nie stworzył na wierze w Boga a na Jego słowach. Kłamcy kościoła mówią, że dowiedzieli się od Jezusa jakie wypowiada słowa, a nie mówią skąd znają swoje słowa. Ci oszuści Apostołowie widać jak na obrazie Ostatnia wieczerza wsłuchują się w wypowiadane słowa przez Jezusa a mają je w naturze mózgu. Oszuści opowiadają ludziom o czym mówił Jezus a ludzie mają słowa Stwórcy w naturze mózgu. Ktoś napisał u mnie w komentarzach na moim Blogu zapytanie czy jest ktoś kto pisze, że nie zgadzają mu się słowa jakimi piszę i dodaje, że odkryłam prawdę. Ja nie odkryłam prawdy bo na niej jesteśmy stworzeni, ale ten człowiek też wypowiada prawdę skoro to widzi. Nigdy żadna władza i żaden sąd nie napisali do mnie, że moje słowa im się nie zgadzają, a to co napisali, że moje słowa są niezgodne z prawem bez dodania, że prawem złodziei i bandytów którzy do niczego prawa nie mają. Wskazuję na zmienioną budowę ludzi powykręcaną w różne możliwe strony na nabytej złej energii na jakiej mają psychikę zbudowaną ze złych emocji. Tym ludziom zbudowanym ze złych emocji podawane są leki i widać, że jak biorą te leki to zaczynają dobrze się zachowywać, a co pokazuje, że natura jest dobrze zachowującą się. Kłamcy nabyli złej energii na jakiej widać, że są źle zachowującymi się. Powykręcany w różne możliwe strony, na wózku inwalidzkim Stephen Hawking z innymi naukowcami oszustami pokazują w programie Komórki macierzyste jak chcą przebudować komórki nowotworowe z jakich są zbudowani na komórki macierzyste. Wskazuję, że komórki nowotworowe to komórki w człowieku z nabycia na słowach w mózgu z nabycia. Z tych komórek nowotworowych zbudowany jest człowiek na swoich słowach i pomylił oszust adres modląc się do Boga ażeby na swoich słowach nie cierpiał.

                                                                                                    Barbara Paul   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz