sobota, 4 maja 2019

LUDZIE WŁADZY I KOŚCIOŁA UKRYWAJĄ, ŻE STWÓRCA IM ZMIENIŁ BUDOWY NA ZŁOCZYŃCÓW

Ludzie władzy i kościoła ukrywają, że Stwórca zmienił im budowy na złoczyńców. Ci zbudowani ze złej energii ludzie złoczyńcy zanieśli hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że mają zmienioną anatomię na złoczyńców. Ci zbudowani ze złej energii ludzie złoczyńcy nie reagują na odkrycie naukowe które mówi, że myśli zmieniają morfologię. Ta zmieniona morfologia to krew uśmiercająca życie wykonująca słowa morderców życia. Neurobiolodzy nie są tacy ciemni ażeby nie wiedzieli, że energia uśmiercająca życie to nie jest Neurobiologia. Biolodzy nie powinni być tak ciemni ażeby nie wiedzieli, że energia uśmiercająca życie to nie jest Biologia. Prof. Wojciech Bielecki nie przyjął odznaczenia od wybranego przez ludzi Prezydentem Pana Andrzeja Dudy z powodu tego, że myślał, że Pan Andrzej Duda dotrzyma słowa i będzie opierał się na Biologii. Sędziowie nie powinni być tak ciemni ażeby nie wiedzieć, że na słowach ludzi nie ma anatomii. Sądy nazywają słowa morderców prawem dla życia. Rządząca partia PO w roku 2013 wie dlaczego przysłała do mnie Posła wybranego później Ministrem Sprawiedliwości ażeby wypytał mnie kto reaguje na moje odkrycie że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi jest energia śmierci. Wiedzą bo przestały do mnie przychodzić reakcje Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i przestały do mnie przychodzić reakcje biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Zbudowani mordercami ludzie władzy wiedzą że przestali wpisywać w Google moje odkrycia od czasu kiedy napisałam, że kłamca ma złe emocje. Nie ma wpisanych w Google dużo ponad cztery tysiące moich artykułów. Zbudowani z energii śmierci ludzie mordercy przestali wprowadzać w Google moje odkrycia kiedy zobaczyli, że na moim Blogu są ludzie z około dwustu krajów świata, że że z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu i że prof. Anatomii Człowieka przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę mózgu dobroczyńcy. Złoczyńcy wymazali nazwisko profesora z Twittera i zamknęli mi wejście na Twittera i podają, że wejdę na Twittera jak zgodzę się na wykonywanie słów morderców z Unii Europejskiej nazywane RODO. Wskazuję ludziom na świadomych ludzi morderców prowadzących cały świat do uśmiercenia i że ci mordercy ukrywają się przed ludźmi których oszukują. Wskazuję, że Albert Einstein pisze, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia i zaznacza, że szczególnie w rządach i prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że złoczyńca narzuca słowa świadomie w zamierzonym celu ażeby ludzie wykonywali słowa złoczyńcy zbudowane z energii zadającej cierpienie i śmierć. To złoczyńcy nie ogłosili przy odkryciu kodu genetycznego, że zapisy jakie są przekładem na budowę człowieka to energia życia zawarta w słowach Stwórcy. Dobrze widzą Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele bo ja wskazuję, że ten narzucający słowa chce wykonywania jego woli. Nie stworzyli oszuści ludzi ani świata, a narzucają wykonywanie ich słów. Wskazuję, że ci ludzie złoczyńcy wprowadzili ludzi i zwierzęta w umysłową i psychiczną chorobę i śmierć na budowie krwi zbudowanej ze złej energii zawartej w słowach złoczyńców. Wskazuję, że złoczyńcy wiedzą, że ludzi można zbadać i się wie czy to ojciec dziecka, czy to morderca, a siebie ukrywają. Wskazuję, że życie jest wieczne i złoczyńcy mają zapewnione funkcjonowanie na złej energii z jakiej zbudowana jest umysłowa choroba i wszystkie choroby ciała. Modlący się do Boga ludzie to złoczyńcy zbudowani ze złej energii zawartej w ich słowach a nie Boga.
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz