czwartek, 9 maja 2019

ZŁOCZYŃCY NIE UCZĄ NA MEDYCYNIE I NAUKACH BIOLOGII, ŻE BIOLOGIA WYKAZUJE, ŻE MAJĄ BUDOWĘ WYKONANĄ ZE ZŁEJ ENERGII

Złoczyńcy nie uczą na medycynie i naukach Biologii, że Biologia wykazuje ich budowę na złej energii. Złoczyńcy ustanowili ich słowa prawem jakimi mówią, że każdy ma prawo do obrony, czyli złoczyńca też. U Stwórcy złoczyńca nie ma praw, a ma funkcjonowanie na energii wykonującej słowa złoczyńcy. Złoczyńcy ustanowili na medycynie przysięgę Hipokratesa w której mówią, że każdy ma prawo do leczenia, czyli złoczyńca też. Złoczyńcy ustanowili na ich słowach jakie nazwali prawem przysięgę, że będzie się wykonywało słowa złoczyńców. Złoczyńcy ustanowili sądy wymierzające kary za nie wykonywanie słów złoczyńców. Wskazuję, że u Stwórcy złoczyńcy nie mają prawa do obrony, a mają zapewnione funkcjonowanie na systemach neurologicznych zbudowanych ze złej energii z jakiej zbudowany jest złoczyńca. Wskazuję, że te systemy neurologiczne zbudowane ze złej energii wykonują wolę złoczyńców zadawania cierpienia i śmierci. Każdy kto wykonuje słowa złoczyńców cierpi i umiera bo wykonuje wolę bandyty zadawania cierpienia i śmierci. Dawno napisałam do Komitetu Noblowskiego i Komitetu Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla to zbudowany z energii zadającej cierpienie i śmierć złodziej i bandyta. Napisałam też do Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i ludzi nauki a reagującym na moje odkrycie był w roku 2011 do 2013 Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. To odkrycie w którym brał udział Uniwersytet Carnegie Mellon to odkrycie, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych jakie mózg wykazuje na rozbieżnych celach wykonuje czynności złoczyńca wypowiadający słowa oparte na kłamstwie i że mózg wykazuje je na umyśle kłamcy. Kiedy w roku 2013 napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie Poseł z partii PO wybrany później Ministrem Sprawiedliwości niby zainteresowany moją wiedzą, a ponieważ żadnej książki nie kupił jasnym było, że jego celem było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jest energia śmierci. Po wizycie tego Posła z partii PO za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce już nie pytające mnie czego od nich oczekuję jak pytali reagujący na moje odkrycie Dyrektorzy, a piszą, że przesyłają mi pozdrowienia w odpowiedzi na moje odkrycie, że systemy neurologiczne zbudowane z energii życia wykonują słowa jakie są w naturze mózgu a systemy neurologiczne zbudowane z energii śmierci wykonują słowa człowieka. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon, przestały być wprowadzane moje odkrycia w Google, na moim Blogu zaczęli oszukiwać, że ponad 99,99% ludzi chce śmierci i zamknęli mi wejście na Twittera jeśli nie chcę przejść na wykonywanie słów uśmiercających życie nazywane RODO na jakich wykonuje się wolę Unii Europejskiej. Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Zatem to mordercy wykazują na moim Blogu, że ponad 99,99% ludzi chce śmierci i to mordercy nie wprowadzili ponad cztery tysiące moich artykułów w Google i to mordercy zamknęli mi wejście na Twittera. To naukowcy mordercy nie reagują na moje odkrycia, że natura zbudowana jest z energii życia, a narzucone słowa przez człowieka zbudowane są z energii śmierci.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz