sobota, 4 maja 2019

GŁUPI MA PSYCHIKĘ I CIAŁO ZBUDOWANE ZE SWOICH SŁÓW

Natura to psychika  i ciało zbudowane na rozumie w mózgu. Ta psychika i ciało zbudowane na rozumie w mózgu zbudowane są z energii życia na jakiej czynności wykonuje Stwórca i Jego stworzenia na Jego słowach. Zbudowany na rozumie mózg wprowadza słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi na umysł oparty na braku rozumu. Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na energii zawartej w słowach narzuconych przez człowieka na jakiej człowiek jest głupi. Odkryłam, że ta inna energia na jakiej czynności wykonuje kłamca jest wytworzona słowami kłamcy i jest to energia uśmiercająca życie na jakiej czynności wykonuje umysłowo chory człowiek. Z tej energii na jakiej czynności wykonuje umysłowo chory zbudowane są wszystkie choroby i śmierć. Albert Einstein widzi to samo we wszechświecie co ja w człowieku, że energia uśmiercająca życie prowadzi na śmierć wykonywaniem słów jakie mózg wykazuje na braku rozumu. Albert Einstein pisze o złej energii, że jest pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia zła  energia prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Ja odkryłam, że zła energia jest w systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Wskazuję, że to na tych systemach neurologicznych Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności i otrzymał za to odkrycie Nagrodę Nobla a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych zbudowanych z energii uśmiercającej życie zbudowanej ze słów jakie mózg wykazuje że są do rozbieżnych celów na umyśle opartym na braku rozumu. Bez wątpienia to głupi ludzie na zmienionej anatomii na złodziei i bandytów zanieśli hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że są głupi i że ten kto wykonuje ich słowa nabywa braku rozumu i psychicznej choroby zbudowanej ze złej energii na jakiej wykonuje wolę złodzieja i bandyty.   
Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, czyli bez psychiki. Ja odkryłam, że ten zbudowany na rozumie mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka na umysł oparty na braku rozumu, który też nie istnieje bez emocji, ale złych. Odkryłam, że zdrowa psychika zbudowana jest na rozumie, a chora psychika jest zbudowana na braku rozumu i że te budowy są wykonane z innej energii. Odkryłam, że kłamca wprowadza w wykonywanie czynności na energii uśmiercającej życie z jakiej jest zbudowany chorym na schizofrenię i jako przykład podaję chorego na schizofrenię mordercę Adolfa Hitlera i wykonującego słowa mordercy też chorego na schizofrenię Adolfa Eichmanna który w sądzie mówił, że wykonywał czynności wywożenia wagonami ludzi na śmierć zgodnie ze słowami Adolfa Hitlera nazwanymi prawem. Wskazuję, że to ludzie mordercy są zbudowani z energii uśmiercającej życie jaka prowadzi na śmierć i że ci mordercy mówią, że w naturze jest cykl zagłady i że to Stwórca uśmierca. Mordercy nie mówią, że Stwórca oparty na rozumie jest umysłowo chory. Na medycynie ukrywają i również w szkołach, że morderca zbudowany jest z energii śmierci i że to inna budowa oparta na innych słowach jak słowa z jakich zbudowany jest rozum. 
Sądy nazywają słowa morderców prawem do życia.
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz