piątek, 3 maja 2019

NATURA CZŁOWIEKA JEST DOSKONAŁA, A ZABURZENIA SĄ OPARTE NA NARZUCONYM MYŚLENIU

Doskonałość natury człowieka jest oparta na mózgu. Mózg jest doskonały i na nim doskonałe wszystkie stworzenia. Stan zaburzony człowieka mózg wykazuje na narzuconym myśleniu. Na narzuconym myśleniu psychika i ciało są zbudowane na systemach neurologicznych zbudowanych z energii zadającej cierpienie i śmierć.
Doskonałość człowieka zbudowana jest z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i z niej są zbudowane systemy neurologiczne jakie są połączone ze słowami jakie są w naturze mózgu i te słowa wykonują.
Na myśleniu narzuconym przez człowieka energia jaka jest w systemach neurologicznych zbudowanych z energii wytworzonej słowami narzuconymi przez człowieka systemy te są połączone ze słowami jakie wykonują. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi nam, że wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że są to inne systemy neurologiczne jak zajmujące się wykonywaniem słów jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że systemy neurologiczne zajmują się realizowaniem słów na jakich są oparte.
Wykonywanie przez systemy neurologiczne słów jakie są w naturze mózgu powoduje utrzymywanie zdrowia i życia człowieka na rozumie w mózgu. Wykonywanie przez systemy neurologiczne słów jakie są w naturze mózgu powoduje że człowiek ma rozum i szczęśliwe odczuwanie. To szczęśliwe odczuwanie to odczuwanie miłości i najwyższej jej formy jaką jest kochanie.
Wykonywanie przez systemy neurologiczne słów narzuconych przez człowieka powoduje zadawanie odczuwaniu cierpienia a co prowadzi do uśmiercenia życia. Ażeby doszło do uśmiercania życia to trzeba narzucać słowa lub wykonywać narzucone słowa. Na narzuconych słowach wykonuje się wolę człowieka a psychiki i ciała na słowach człowieka nie ma, a jest umysłowa i psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała. Odkryłam, że słowa są pierwiastkami i układy z nich wytwarzają energię. Energie tworzą grawitacyjną siłę i energia życia wytwarza grawitacyjną siłę życia, a złe energie wytwarzają grawitacyjną siłę uśmiercającą życie. Albert Einstein widzi, że zła grawitacyjna siła wykonuje sposoby myślenia ludzi i prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Albert Einstein widzi we wszechświecie oddzieloną energię natury jaką jest energia życia od złej energii o jakiej mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze, że jest pewny co do głupoty ludzi na których sposobach myślenia zła energia jest oparta. Odkryłam, że oparty na rozumie mózg wykazuje narzucone przez człowieka słowa na umyśle opartym na braku rozumu. Albert Einstein pisze, że chciałby poznać myśli Boga bo zapewne domyśla się, że skoro zła energia jest oparta na myśleniu ludzi to energia życia musi być oparta na myśleniu Boga. Myśli Boga odkryłam, że są w naturze mózgu i na nich oparte są systemy neurologiczne zbudowane z energii życia i na tych systemach neurologicznych wszystkie stworzenia odczuwają miłość. Biolog stojący przez wiele lat na czele genetyki mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski w czasie jego pobytu w Polsce w roku 2004, a co zapisała gazeta Rzeczpospolita powiedział, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Wskazuję, że ten kod genetyczny zbudowany jest z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Odkrywcą Układu Genetycznego Pierwiastków jest Julian Ochorowicz i tą jego pracę można sobie wydrukować z Wikipedii. Na tym układzie genetycznym pierwiastków zbudowane są nasze czujące ciała i to odczuwanie ma oparcie w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach zbudowane jest odczuwanie i to odczuwanie nie istnieje bez rozumu w mózgu. Rozum odkryłam, że jest zbudowany ze słów opartych na prawdzie. Wypowiadanie słów opartych na prawdzie powoduje, że mamy odczuwanie oparte na prawdzie. Wypowiadanie słów jakie są w naturze mózgu powoduje, że jesteśmy w cudownym błogostanie. Zwierzęta również i widzą ludzie jak zwierzęta tulą się do siebie i do ludzi. Zwierzęta nie tulą się do ludzi którzy mają w sobie złą energię. Tą złą energię mają w sobie ludzie z nabycia na słowach w mózgu z nabycia jakimi są słowa oparte na kłamstwie. Nazywany Fizjologiem Iwan Pawłow znęcał się na psie głodzeniem go i zabieraniem mu wolności w celu wymuszenia od psa wykonywania woli człowieka. Fizjologii na energii wykonującej słowa ludzi nie ma a jest zmieniona budowa człowieka na złoczyńcę. Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, a co wskazuję, że jest zmienioną budową człowieka na wykonaną ze złej energii jaka nie jest Fizjologią a jest zaburzającą fizjologię. Ci zaburzający fizjologię ludzie to kłamcy którzy swoje słowa dla Fizjologii nazwali prawem i wiarą w Boga. Ludzie modlący się do Boga modlą się bo uczynili zło, a zło wskazuję, że uczynili swoimi słowami, a nie Boga. To zło to zła energia z jakiej zbudowani są źli ludzie. Ci źli ludzie narzuceniem ich słów jako prawa i różnych religii wprowadzili wykonujących ich słowa ludzi w energię zadającą cierpienie i śmierć. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom władzy i kościoła i ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów kłamców wskazaniem na krzyżu, że oni zadają cierpienie i śmierć. Odkryłam, że źli ludzie są zbudowani ze złej energii jaką wytworzyli ich słowami kłamców do wykonywania ich woli. Naukowcy są tacy, że nigdzie na świecie nie uczą na medycynie i w szkołach, że w człowieku kłamcy są inne systemy neurologiczne i że nie mają one oparcia w mózgu a mają oparcie w wykazywanym przez mózg ludzkim umyśle i że na nich oparte jest cierpienie i śmierć. Na medycynie i w szkołach nie uczy się, że anatomia to systemy neurologiczne zbudowane z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i że ta budowa ma oparcie w mózgu. Ludziom opowiada się takie bzdury, że słowa ludzi mają oparcie w mózgu i że człowiek choruje i umiera na mózgu i są to wstrętni, nikczemni ludzie złoczyńcy.
W roku 2011 w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi jest energia śmierci zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i reagował też biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Dyrektorzy Ci każdy z nich z osobna przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekuję to powrotu ludzi na systemy neurologiczne zbudowane z energii życia. Przysyłanie do mnie zapytań skończyło się w roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że te rozbieżne cele to narzucone zachowania i problemy, a ja widziałam cierpiących ludzi przychodzących do mnie z ich problemami że oni wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wpadło w moje prawidłowe ręce bo ja występowałam  przed sądami w obronie cierpiących ludzi i widziałam, że oni mają problemy, a autorami ich problemów są narzucone słowa nazwane prawem ludzi bez dodania, że kłamców. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne i że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja widziałam zróżnicowane słowa w mózgu. Natura mózgu jest nienaruszalna i systemy neurologiczne zbudowane z energii życia są nienaruszalne. Jeden z dr Psychiatrii o którym wcześniej piszę powiedział do mnie, że granica jest płynna i nie wiedzą kiedy człowiek wchodzi w schizofrenię, a ja wskazuję, że granica jest oddzielona i to oddzielenie widzi we wszechświecie też Albert Einstein co ja widzę w człowieku. Wskazuję, że schizofrenia jest oparta na ludzkim umyśle na jaki mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka. Schizofrenia to nie jest fizjologia. Słowa ludzi nie mają mózgu, a Fizjologia oparta jest na mózgu. Wskazuję, że w schizofrenię wprowadza się już dzieci nauczaniem słów kłamców w szkołach.
Źli ludzie wprowadzili ludzi w energię uśmiercającą życie wymuszaniem wykonywania ich woli, nauczaniem ich słów kłamców w szkołach i na naukach religii i odkrycia naukowe dowodzą jakby nie było żadnego człowieka w stanie tylko anatomii, czyli tylko energii życia. Ludzie mówią, że wykonują słowa ludzi władzy bo jak nie wykonują to oni czynią im zło, a ja wskazuję, że wykonywanie słów ludzi wprowadza człowieka w funkcjonowanie na energii uśmiercającej życie. Wskazuję, że to uśmiercanie ludzi jest świadome gdyż nie reagują na moje ponad 7500 artykułów i nie wprowadzili dużo ponad cztery tysiące moich artykułów w Google od czasu kiedy napisałam, że kłamca zbudowany jest ze złych emocji. Wskazuję na program o Atlantydzie, że Naukowcy w nim mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Wskazuję, że Albert Einstein też mówi o złej energii, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że ta zła energia prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję na naukowców oszustów którzy mówią, że w naturze jest cykl zagłady, a ja wskazuję, że natura zbudowana jest tylko z energii życia. Wskazuję na naukowców złoczyńców którzy w programie Przedziwna Planeta Ziemia mówią, że Matka Natura to morderczyni i to seryjna a to ludzie mordercy mają w sobie energię śmierci i jest ona oparta na ich słowach. Wskazuję na program Zagadki wszechświata że oszuści mówią w nim, że mózg powstał po to by nas oszukiwać a nie mówią o tych nas gdzie oni mają mózg i skąd znają słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi.

                                                                                                 Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz