poniedziałek, 13 maja 2019

MÓZG ODRZUCA WOLĘ CZŁOWIEKA BO TO WOLA ZŁOCZYŃCY

Mózg odrzuca wolę człowieka bo to wola złoczyńcy. Złoczyńca wykonuje czynności zła na złej energii. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla że się zmienia od wykonywanych czynności  to zła energia na jakiej czynności zła wykonuje złoczyńca. Złoczyńca ma w sobie dowód jego woli czynienia zła jakim jest jego budowa wykonana ze złej energii. Przyznanie Nagrody Nobla za odkrycie zmienionej anatomii to dowód na to, że ta zmieniona anatomia jest. Wskazuję, że ta zmieniona anatomia to budowa złoczyńcy wykonana z systemów neurologicznych zbudowanych ze złej energii jaką ma w sobie człowiek na jego woli czynienia zła. Okradanie ludzi, wykorzystywanie z seksu, gwałcenie, zabijanie życia to wykonywane czynności zła na złej energii opartej na woli człowieka. Ludzie zabijający ludzi na wojnach to ludzie wykonujący czynności zła. Ci ludzie zabijający ludzi na wojnach zbudowani są ze złej energii na jakiej mają złe emocje na jakich nienawidzą ludzi. Natura kocha ludzi i zwierzęta, kocha przyrodę. Złe pożywienie wytwarzają źli ludzie na złej energii z jakiej są zbudowani. Okradanie ludzi przez ludzi władzy to wykonywanie czynności zła. Gwałcenie dzieci przez księży i innych ludzi to wykonywanie czynności zła. Oszukiwanie ludzi i zwierząt to wykonywanie czynności zła. Ustanowienie prawem słów kłamców dla nie stworzonych przez nich ludzi i dla nie stworzonego przez nich świata to wykonywanie czynności zła. Pokazują złoczyńcy, że robią badania laboratoryjne którymi pokazują, że energia wie kto jest ojcem, kto jest mordercą, itd. a swoich badań nie pokazują. To prawda, że energia wie. Energia jest oparta na wiedzy jaka jest w mózgu i na niej wie. Niby naukowcy zajmują się badaniami na całym świecie a to tacy naukowcy, że chcą zabierania dla nich pieniędzy, a nie mówienia ludziom, że zabierający pieniądze ma zmienioną budowę złą energię z jakiej zbudowany jest złoczyńca. Ludzie kościoła nie pokazują dowodu na to, że Stwórca ich stworzył do wykonywania czynności kapłanów bo wiedzą, że wypowiadają inne słowa jak Stwórca. Pełno na ziemi religii a nikt nie pyta Komitetu Noblowskiego jaka to jest zmieniona anatomia i czyją wolę ta zmieniona anatomia wykonuje. Sądy pokazują, że opierają się na słowach ludzi a nie pokazują anatomii zbudowanej na słowach ludzi i nie pokazują, że wola ludzi to złoczyńca wymuszający wykonywania jego woli. Sądy wykonywaniem woli ludzi wprowadzają ludzi w energię uśmiercającą życie i dlatego w Polsce wołają o usunięcie Sędziów którzy nie chcą wykonywać woli ludzi władzy zadawania ludziom cierpienia i śmierci. Księża mówią, że Bóg ich powołał, a piszą do ludzi żeby ich zwolnili z kapłaństwa. Jak piszą do ludzi to są powołani słowami ludzi, a nie Boga. Ludzie powoływani na stanowiska przez ludzi władzy są powoływani przez ludzi, a nie Boga. W NSA w Warszawie wygrywałam wszystkie sprawy, a jak się przyznałam, że to na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu widzę słowa kłamcy to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu a nie piszą, że jestem stworzona na ich woli i że żyję w świecie zbudowanym na woli ludzi. Wskazuję na Sędziów dobrej woli i złej woli i w każdym zawodzie na to wskazuję. Oszuści nie pokazują ludziom, że ich stworzyli a namawiają na wykonywanie ich woli. Oszuści zajmują się okradaniem ludzi i głosują na nich ludzie którzy chcą ażeby okradać innych ludzi. Nazywany ciałem Chrystusa opłatek to umysłowa choroba. Nasze ciała są takimi samymi ciałami jak Stwórcy na energii opartej na słowach Stwórcy, a w kościołach pokazują, że ciało Chrystusa to opłatek i że dają je ludziom jako komunię. W czasie komunii można usłyszeć słowa księdza jak mówi do dzieci, że dotąd mieli w sobie diabła a oni im dali Boga. Zatem mówią do dzieci, że przyszły od diabła. W czasie zwiedzania kościoła usłyszeliśmy od księdza, że Bóg was stworzył cierpiącymi bo przecież cierpicie jak rodzicie dzieci. Ja wskazuję, że na energii Stwórcy nie ma energii zadającej cierpienie a jest na słowach kłamcy. Przez całe wieki wypowiadania przez ludzi słów opowiadający o Bogu ludzie kościoła niby nie wiedzą, że złoczyńcy są zbudowani z innej energii jak zbudowany jest Bóg i że tą złą energię mają w sobie z nabycia na ich słowach w mózgu z nabycia. Złoczyńcy wiedzą, że żyją z wykorzystywania ludzi przy pomocy nazwania ich słów prawem i wiarą w Boga. Złoczyńcy wiedzą, że uśmiercają ludzi namawianiem ich na wykonywanie ich słów zbudowanych z energii zadającej cierpienie i śmierć a na nagrobkach piszą, że to Bóg tak chciał i w programach telewizyjnych mówią, że w naturze jest cykl zagłady. Wskazuję, że ten cykl zagłady jest oparty na energii śmierci z jakiej zbudowani są ludzie złoczyńcy i Albert Einstein o tej złej energii prawidłowo mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi bo ja wskazuję, że oni są z niej zbudowani. Pełno nauk na ziemi i nikt nie mówi, że energia śmierci pochodzi od ludzi złoczyńców. Co to za naukowcy którzy nie widzą, że wola człowieka jest zbudowana ze złej energii i że na tej złej energii ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i zakopywani do grobu. Medycyna mówi, że ma leki na energię wykonującą słowa ludzi, a nie mówi dlaczego umierają. Ludzie szukający krwi życia i narządów do przeszczepu nie mówią dlaczego jedni ludzie mają krew życia i żyjące narządy, a inni nie. Ludzie wołają o krew i narządy a nie mówią, że ludzie nie zbudowali krwi życia i żyjących narządów i że zatem nie dają tego co jest ich a dają to co jest Stwórcy. Stwórca nam nie przyznał prawa do tego co stworzył.
Oszuści wykonują swoją wolę lub innych oszustów i mówią, że ciał jakie wykonują ich wolę
nie umiał stworzyć Stwórca. Systemy neurologiczne oparte na słowach człowieka to ciała zbudowane na woli człowieka. Te systemy neurologiczne zbudowane na woli człowieka wykonują czynności zadawania cierpienia i śmierci. Każdy z moich klientów z czasem zobaczył, że został przez ludzi władzy okradziony. Prowadzone firmy na słowach ludzi dawały im pieniądze na życie i ludziom u nich pracującym, a z czasem zostali okradzeni i razem z pracownikami wysłani na zasiłek dla bezrobotnych. Przedsiębiorstwa i firmy są okradane przy pomocy przysyłanych rozporządzeń przez ludzi wypowiadających inne słowa jak są w naturze mózgu. Te inne słowa to słowa złodziei. Dobrze widzą tych ludzi złodziei i bandytów ludzie tacy jak William Szekspir który ustami Hamleta pyta kim jesteś, a wie że narzucający słowa to morderca i wie, że młoda dziewczyna już jest umysłowo chora. Stanisław Wyspiański wie pisząc w jego utworze Wesele, że miałeś chamie złoty róg został ci się jeno sznur. Wskazuję, że ten złoty róg to słowa jakie są w naturze mózgu, a sznur oparty jest na nabytych w mózgu słowach.
Złoczyńcy wiedzą dlaczego nie wpisali w Google ponad czterech tysięcy moich odkryć i dlaczego zamknęli mi wejście na Twittera i wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka który przysłał mi na Twittera zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę mózgu Dobroczyńcy i wiedzą dlaczego zaczęli oszukiwać na moim Blogu, że ludzie niby chcą śmierci. Zaczęli oszukiwać dlatego, że zobaczyli, że na moim Blogu są ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Złoczyńcy na moim Blogu teraz pokazują, że tylko trzy osoby są zainteresowane przyczyną życia i śmierci, a na Facebooku po dwóch tygodniach od czasu tam mojego wejścia pokazali, że moje zdjęcie ma 50.000 polubień i ciągle są nowe polubienia, a ja nie jestem stanie wprowadzić na moją stronę wszystkich ludzi którzy chcą na nią wejść i nie jestem stanie prowadzić indywidualnych rozmów bo jest ich tak dużo. Na mojej stronie na Facebooku są wspaniali utalentowani ludzie reagujący na piękno natury, oparci na woli czynienia dobra. Zdarzy się, że jakiś złoczyńca wejdzie i to co chce pokazać to, że dostał narząd do seksu od Stwórcy albo, że jest w armii zajmującej się zabijaniem życia.
Wszyscy ludzie nie są złoczyńcami, ale doskonale widziałam, że jak o kimś dobrze pisałam to usuwali go ze stanowiska. Na Facebooka mogą wprowadzić do jego prowadzenia złych ludzi ażeby mnie wyprowadzili, ale ja już to co trzeba było przekazałam. Wskazałam na świadomych morderców jakimi są ludzie zbudowani z narzuconych przez nich słów. Słowa trzeba narzucić do czynienia zła a narzuca się świadomie. Kłamca z czasem traci świadomość i zabierają go w kaftanie bezpieczeństwa lub przy udziale policji do szpitala psychiatrycznego. Często występujący w zakładach psychiatrycznych Napoleonowie to władcy. Psychika władcy to psychika psychopaty, a psychopata to morderca. Wszyscy ludzie i zwierzęta wykonujący słowa ludzi nabywają energii zadającej im cierpienie i śmierć. Na energii Stwórcy wszystkie stworzenia są zdrowe i szczęśliwe i żyją wiecznie na wiecznym mózgu zbudowanym tylko z energii życia. Energia życia zbudowana jest ze szczęśliwych emocji. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że rozum nie istnieje bez szczęśliwych emocji  i odkryłam, że ludzki umysł nie istnieje bez złych emocji. Odkryłam, że szczęśliwe emocje są oparte na woli Stwórcy, a złe emocje są oparte na woli ludzi kłamców. 
   
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz