sobota, 4 maja 2019

GŁUPI MA PSYCHIKĘ I CIAŁO ZBUDOWANE Z ENERGII UŚMIERCAJĄCEJ ŻYCIE

Odkryłam, że mózg wykazuje słowa narzucone przez człowieka na umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek jest zbudowany z energii uśmiercającej życie. Odkryłam też, że mózg wykazuje słowa oparte na braku rozumu dlatego, że jest zbudowany ze słów na jakich zbudowany jest rozum. Odkryłam, że człowiek i wszystko co istnieje zbudowane jest z energii i że na słowach Stwórcy zbudowane jest z energii życia, a na słowach człowieka zbudowane jest z energii śmierci. Odkryłam, że to w słowach zawarta jest energia bo słowa są zbudowane z pierwiastków i układy z nich wytwarzają energię. Odkryłam, że na słowach Stwórcy wszystkie stworzenia są zbudowane z energii życia, a na słowach ludzi są zbudowane z energii śmierci. Odkryłam, że to z energii życia z jakiej zbudowany jest Stwórca wykonana jest budowa człowieka i że z innej energii wykonana jest budowa człowieka wykonana z energii zawartej w słowach narzuconych przez człowieka i jest to energia uśmiercająca życie. Odkryłam, że wszystkie stworzenia na słowach Stwórcy rozumieją, a na słowach ludzi moi klienci mówili, że przyszli do mnie po pomoc w ich sporach z organami władzy bo nie rozumieją języka prawniczego. Ja dobrze, że też nie znam języka prawniczego bo na nim ludzie są głupi i im się zgadza myślenie na jakim człowiek jest głupi. Występujący ze mną w sądach przedstawiciel ludzi władzy przyzwyczajony był, że zawsze on wygrywa i wskazuję, że dane opublikowane przez gazetę Rzeczpospolita mówią, że ponad 99,5% ludzi w Polsce przegrywa w sądach sprawy  i kiedyś powiedział w NSA w Warszawie kiedy to zdarzyło się, że się spóźniłam i była już przerwa przed wydaniem wyroku, a ten Pełnomocnik ludzi władzy powiedział do mnie, że ja nawet jak się spóźniam to wygrywam bo on już wie, że Sąd stoi po mojej stronie. Ten Pełnomocnik ludzi wypowiadających nierozumiane słowa zapytał mnie czy mogłabym na następną rozprawę przynieść mu moją książkę Nasza Boskość. Przyniosłam a on nawet nie zapytał ile kosztuje. Ci opierający się na nierozumianym myśleniu ludzie są przyzwyczajeni, że inni mają za nich płacić i za darmo dla nich wykonywać czynności. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, a ja natychmiast napisałam, że to zmienione budowy na złodziei bo moi klienci wskazywali mi na przepis prawa przy pomocy którego ich okradli. Moi klienci mówili, że nie rozumieją tego prawa a ja odkryłam, że ci narzucający myślenie mają zbudowaną na nim psychikę która nie rozumie. Odkryłam, że ta psychika która nie rozumie jest zbudowana z nierozumianych słów jakie mózg oparty na rozumie wprowadza na umysł narzucającego słowa. Widziałam, że złodzieje przy pomocy zapisania ich słów, że są prawem okradają ludzi, a ja nie wygram sama spraw dla wszystkich okradzionych ludzi bo tych okradzionych gazeta Rzeczpospolita podaje, że jest w Polsce ponad 99,5%. W moje prawidłowe ręce wpadło odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Widziałam, że narzucający słowa zapisujący, że to prawo to złodziej, a problemy mają ludzie którzy wykonują słowa złodziei bo ich okradli. Zachwycona byłam odkryciem tych Naukowców, że wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne bo moją pasją jest wiedza i wiedziałam, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to natura bo nazwał ją podświadomością, a zatem na tych słowach które mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów zbudowana jest psychika psychopaty i wykonującej słowa psychopaty ofiary. Nazwa podświadomość jest nieprawidłowa bo psychika oparta na rozumie jest świadoma, a na braku rozumu jest nieświadoma. Odkryłam, że w wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu powstali inaczej zbudowani ludzie którzy są psychopatami i ofiarami. Psychopata to złoczyńca zbudowany ze złej energii, a ofiara to służący złoczyńcy. Ja na moich słowach nigdy się nie pomyliłam z zauważeniem słów złodzieja bo mi się te słowa nie zgadzają. Moim koleżankom i kolegom którzy ze mną studiowali i nauczyli się słów kłamców zgadzają się słowa kłamców. Widzę, że Sędziemu Igorowi Tulei i Waldemarowi Żurkowi też nie zgadzają się słowa oparte na kłamstwie bo się nie zgadzają z ludźmi władzy. Miałam przyjemność spotkać Sędziów opartych na rozumie bo do roku 2004 od kiedy to powołano wojewódzkie sądy mam wszystkie wygrane sprawy w NSA w Warszawie, a po powołaniu wojewódzkich sądów występowałam w Sądzie w Olsztynie powołanym  dla województwa warmińsko-mazurskiego i dane opublikowane przez gazetę Rzeczpospolita za 11 miesięcy roku 2004 podają, że ja wygrałam w województwie 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004. Dane te podają, że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi. Wskazuję, że ludzie władzy to złodzieje i że mają zmienioną budowę na ich słowach do okradania na złodziei i bandytów. To bandyta wymusza pieniędzy. Bandyta też gwałci jak pedofile w kościołach opowiadający o Bogu, a nie wypowiadający Jego słów. Z energii uśmiercającej życie zbudowany jest morderca i to on ma zmienioną anatomię od wykonywania czynności zadawanie cierpienia i śmierci. Wskazuję, że to mózg wprowadza słowa złodzieja i bandyty w ludzki umysł na jakim złodziej i bandyta jest zbudowany z energii zadającej mu cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ci złodzieje i bandyci mówią do ludzi których namawiają na wykonywanie ich słów że morderca to Stwórca. Mordercy nie mają mocy na mózg który ich słowa wprowadza w funkcjonowanie na energii wytworzonej słowami mordercy do zadawania cierpienia i śmierci. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów kłamców i wskazał, że są zbudowani z energii zadającej cierpienie i śmierć. Bardzo dziękuję Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Wskazuję na ludzi morderców, że przez wszystkie wieki nie uczą na medycynie i w szkołach, że mózg odrzuca słowa narzucone przez ludzi na ludzki umysł na jakim zbudowany jest morderca z energii uśmiercającej życie. Stwórca nas stworzył na Jego słowach z energii życia. Bardzo dobrze widzi prof. nauk medycznych Jan Talar, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Bardzo dobrze widzi Fizyk Albert Einstein, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest po tej energii pewny co do głupoty tych ludzi. Wskazuję  na wszystkie choroby psychiczne i ciała że są zbudowane z energii uśmiercającej życie wykonującej słowa ludzi morderców. Zachciało się złodziejom ażeby Natura wykonywała ich wolę. Ci złodzieje wymordowali przerażającą ilość ludzi wprowadzeniem ludzi na wykonywanie ich woli na energii uśmiercającej życie. Ci złodzieje wprowadzili ludzi stworzonych na rozumie w umysłową i psychiczną chorobę. Często cytuję słowa Stanisława Wyspiańskiego z jego utworu Wesele: miałeś chamie złoty róg został ci się jeno sznur. Bardzo dobrze widać, że to chamy narzucają słowa. Niech sobie te chamy zbudują świat i ludzi.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz