czwartek, 27 grudnia 2012

SKUTKIEM NARZUCONYCH ZACHOWAŃ JEST UTRATA NATURALNYCH, INTELIGENTNYCH ODRUCHÓW

Psycholog  prof. Philip Zimbardo o którym Pan Grzegorz Miecugow mówi, że jest uznawany za należącego do znaczących postaci w świecie psychologi, mówi, że zajmuje się badaniem nad tym co kieruje ludzkim zachowaniem. Zatem psycholog Philip Zimbardo uważa, że jest coś co kieruje ludzkim zachowaniem. Ja natomiast mówię, że moim zachowaniem nikt nie kieruje tylko ja podejmuję o nim decyzje. Prof. Philip Zimbardo ma przekonania, że to coś kieruje ludzkim zachowaniem. Wskazuję zatem na to, że ludzie uczą się mowy ciała. Skoro ludzie uczą się mowy ciała to znaczy, że z natury jesteśmy inteligentnymi i dobrze zachowującymi się. Skoro ludzie uczą się naturalnych zachowań to znaczy, że są źle zachowującymi się. Philip Zimbardo mówi, że to otoczenie wpływa na ludzkie zachowania, a ja mówię, że na mnie nikt nie wpływa i ja opieram się na swoich decyzjach. Należy zatem poszukać dlaczego jeden człowiek podejmuje decyzje oparte na dobrym zachowaniu a inny podejmuje decyzje o złym zachowaniu. Psycholog Philip Zimbardo mówi, że mamy naturalny doskonały umysł i że możemy być kimś takim jak Matka Teresa lub bestią jak Adolf Hitler. Ja mówię, że mnie nie zrobił bestią Adolf Hitler, gdyż ja nie posługuję się takim myśleniem jak Adolf Hitler. Ja mówię, że każdy z nas jest skutkiem podejmowanych przez siebie decyzji. Naturalne decyzje jakie człowiek wypowiada to decyzje oparte na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla naszego mózgu jest wypowiadanie prawdy. Naukowcy też odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele, a zatem człowiek, który ma w mózgu narzucane zachowania i problemy podejmuje inne decyzje aniżeli są naturalnymi dla naszego mózgu. Przed dwoma tysiącami lat nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym zachowania, gdyż wystąpił przeciwko ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Dzisiaj mamy myślenie tych organów w mózgu, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele.
Od kilkunastu lat jestem sama i mówię, że cieszę się od momentu w którym mój mąż poszedł do innej kobiety. Często mówię, że odkąd jestem sama to jestem najszczęśliwsza na ziemi. Oczywiście mam i to wielu wspaniałych przyjaciół i znajomych i bardzo cieszę się kiedy się spotkamy.
Pewnego dnia krótko rozmawiałam z pewnym mężczyzną, a spotkało mnie coś takiego, że przypominało mi się jak on się poruszał. To jego poruszanie było dla mnie ciekawe. Z czasem zrozumiałam, że ja wykonuję takie same ruchy jak on. Pomyślałam, że to dlatego zwrócił moją uwagę, że tka samo siadamy, tak samo podpieramy się ręką,  itp. Z czasem pomyślałam, że wszyscy ludzie powinniśmy mieć takie same odruchy. Przypomniało mi się odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Znaczy to, że ludziom od wykonywanych czynności zmieniły się odruchy. Przy następnym spotkaniu zauważyłam, że mężczyzna z inteligentnymi odruchami ma mądrą twarz. O mnie ludzie zawsze mówili, że jestem mądra. Mam od mojego przełożonego opinię za 17 lat pracy w której jest napisane, że bez względu na to na jakie stanowisko powierzył mi do wykonywania to wszystko robiłam dobrze. Kilkanaście lat temu jeden z nauczycieli akademickich powiedział do mnie, że dla mnie napisanie pracy doktorskiej to na każdy temat i  tylko muszę usiąść i napisać to co mam w swojej głowie. Przed powołaniem wojewódzkich sądów administracyjnych mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym, a po powołaniu wojewódzkich sądów 50% wygranych za 11 miesięcy funkcjonowania tych sądów w województwie w którym najczęściej występuję jest przeze mnie. Piszę o tym dlatego ażeby pokazać ludziom jak mądrymi jesteśmy opierając się tylko na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.
Kiedy pomyślałam dlaczego moją uwagę zwrócił na siebie człowiek z pięknymi odruchami to zrozumiałam, że cieszę się, że mój mąż odszedł ponieważ był źle zachowującym się. Mój były mąż jest człowiekiem władzy, czyli opiera się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele.
Jeden człowiek spowodował, że zwróciłam uwagę na jego poruszanie się i on ma mądrą twarz. Konstruktor Egipskiego Sfinksa umieścił w nim też mądrą twarz, gdyż jest to rozumna twarz. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Kiedy patrzę na ludzi chorych umysłowo to widzę, że oni są źle zachowującymi się. Złe zachowania to złe odruchy. Zatem odkryłam, że skutkiem opierania się na myśleniu natury utrzymuje się rozum i ma się inteligentne odruchy, a skutkiem narzuconego myślenia nie ma się rozumu i ma się odruchy różnego rodzaju źle zachowującego się człowieka, aż do chama.
Ludzie uczą się mowy ciała, a ja mimo, że ktoś może uczyć się mowy ciała nawet przez całe życie to widzę, że w środku garnituru siedzi cham.
Prof. Philip Zimbardo mówi, że to otoczenie wpływa na to jakim jest człowiek, a ja wskazuję na to, że otoczenie jakim jesteśmy z natury jest dobrze zachowującym się a teraz nie można znaleźć człowieka dobrze zachowującego się i z rozumną twarzą.
Ludzie zamiast rozumnych twarzy mają twarze złodziei, bandytów i różnego rodzaju innych psychopatów. Psychopata to człowiek, który ma zmienioną anatomię. W jaki sposób doszło do zmiany tej anatomii pokazuje odkrycie naukowe, które mówi, że narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne. Zatem w wyniku zajmowania się myśleniem narzuconym przez człowieka powstał psychopata. Prof. Philip Zimbardo mówi, że zajmuje się badaniem tego co kieruje ludzkim zachowaniem. Philip Zimbardo dobrze widzi, że coś kieruje ludzkim zachowaniem, ale  ja do tego dodam, że tylko zachowaniem złym, gdyż od niego jest uzależniony źle zachowujący się człowiek. To nasz Stwórca postanowił, że od myślenia na jakim człowiek źle się zachowuje jest uzależniony. Nasz Stwórca stworzył nas z rozumem i dobrze zachowującymi się. Dobry Rodzic nie pozwala na złe zachowania. Ludzie na ziemi doszli do stanu tak źle zachowujących się, że ustanowili na ziemi swojego Stwórcy prawo ludzi. To prawo ludzi oparte jest na narzuconym myśleniu i ludzie ci mają odruchy źle zachowujących się ludzi. Kiedy tylko weszłam w kontakt z jakimś źle zachowującym się człowiekiem to skończyło się to cierpieniem. Z natury jesteśmy ufni jak pies Pawłowa i myślimy, że czyni nam się dobro. Ludzie władzy tak samo jak pies Pawłowa obiecali za wybranie ich do władzy ludziom dobro, a prowadząca program "Sprawa dla reportera" Pani Elżbieta Jaworowicz pokazuje, że bez względu na rządzącą partię pokazywani przez nią cierpiący ludzie są skutkiem wykonywania prawa. Zatem ludzie obiecujący dobro mają w swoim myśleniu emocje którymi zadają cierpienie.
Jezus wystąpił przeciwko władzy, a Papież Benedykt XVI modli się do Boga o nowe władze w Chinach. Ludzie kościoła powinni posługiwać się myśleniem Boga, a na myśleniu Boga nie am władzy. Myślenie naturalne dla mózgu to myślenie takie same u wszystkich ludzi, a jeśli takie same to nie ma władzy. Biskup Nycz mówi, że z okazji świąt Bożego Narodzenia uczmy się miłości, a ja mówię, że nie ma możliwości nauczenia się miłości, ale jeśli posługuje się myśleniem Boga to miłość się ma. Jedna z moich przyjaciółek zapytała mnie po moich imieninach co u mnie jest, że czuje się tak dobrze. Odpowiedziałam, że to energia moich przyjaciół którzy mają w sobie miłość.
Psycholog Philip Zimbardo mówi, że to od ludzi zależy jak będzie na świecie, a ja mówię, że ludzie psychiki nie stworzyli. Nasza natura oparta jest na odczuwaniu i jeśli na ziemi jest źle to ludzie muszą wyrażać nienawiść do innych ludzi i do innych stworzeń, a przede wszystkim do swojego Stwórcy. Ażeby na ziemi ustanowić prawo ludzi to trzeba wyrażać nienawiść do swojego Stwórcy. Ażeby ludziom wydawać nakazy i karać ich mandatami za to, że nie stoją na ziemi Boga tak jak chcą ludzie władzy, to trzeba ludzi nienawidzić. O ziemi nie swojej jak o swojej mówią ludzie, którzy są złodziejami. Bez kradzieży nie da się powiedzieć, że to co nie jest nasze jest nasze.
Psychika oparta jest na odczuwaniu dobrych emocji. Dowodem na to jest odczuwanie miłości. Gdyby człowiek nie nauczył się mówić to zawsze w psychice mielibyśmy miłość. W innym myśleniu jakim jest myślenie narzucone przez człowieka jest nienawiść. To od tej nienawiści zachorowała ludzka psychika. Człowiek chory ma w sobie inne emocje i to od tych innych emocji zachorował. Emocje oparte są na energii. Inna energię jaka grozi już drugi raz zagładą wszechświata uruchomił człowiek emocjami nienawiści. Jak dużo jest tej złe energii we wszechświecie świadczy to, że ludzie świat przebudowali na myślenie narzucone przez ludzi. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości, a ja mówię, że na myśleniu podświadomości energia we wszechświecie jest doskonała. Ta doskonała energia jest w każdym stworzeniu w układzie genetycznym pierwiastków.
Prof. Philip Zimbardo mówi, że to otoczenie wpływa na ludzi, a ja wskazuję na to, że Pan Grzegorz Miecugow wydaje swoją decyzje o tym, że to co ja piszę jest niepożądane. Zatem u Pana Grzegorza Miecugowa jest myślenie pożądane i niepożądane. Pan Grzegorz Miecugow  nie mówi dlaczego moje myślenie jest niepożądane, ale ponieważ stoi po stronie władzy to widać, że to myślenie narzucone przez ludzi jest dla niego pożądane. Napisałam kiedyś do Pana Grzegorza Miecugowa swoje uznanie za program w którym ludzie mogą wypowiadać swoje zdanie. Na pewno jest to dobre i ludzie dobrzy zauważają co kto mówi. Po tym co kto mówi wiemy kim jest. Tak jak mówi Philip Zimbardo możemy być dobrym człowiekiem jak Matka Teresa i bestią jak Adolf Hitler. Pan Grzegorz Miecugow w swoim programie "Inny punkt widzenia" rozmawia w wieloma mądrymi ludźmi. Dyrektor Centrum Fizyki Teoretycznej prof. Lech Mankiewicz opowiadał o cudownej energii jaką odkryli w naturze. Mówił, że to odczuwanie lepsze od seksu. Pan Grzegorz Miecugow powiedział, ale zejdźmy na ziemię. Ja pytam jaką ziemię ma na myśli Pan Grzegorz Miecugow skoro ziemia jest stworzona na cudownej energii o jakiej Albert Einstein mówi, że to doskonała energia i że na niej oparta jest natura wszechświata. Mądry Albert Einstein widząc doskonałą energię w naturze wszechświata mówi, że chciałby poznać myśli Boga. Gdyby dzisiaj Albert Einstein żył to dowiedziałby się z odkrycia naukowego, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, że myśli Boga to myśli oparte na rozumie. Dowiedziałby się, że rozum ma od swojego Stwórcy, a ludzie, którzy nie mają rozumu wprowadzili swoje myślenie i opierają się na myśleniu narzuconym przez człowieka. Psychikę mają od swojego Stwórcy, a wprowadzili swoje myślenie. Mózg wykazuje, że ten człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Prawidłowa zatem kara spotkała ludzi za wymyślenie myślenia opartego an kłamstwie i zapisanie tego myślenia, że jest prawem na ziemi.
Pan Grzegorz Miecugow mówi do Philipa Zimbardo, że lęki są pierwotne. Ja mówię, że psychika się boli od myślenia narzuconego przez człowieka i co można sprawdzić zbadaniem studentów którzy wzięli udział w więziennym eksperymencie. Profesor mówi, że do eksperymentu wybrano dobrych ludzi. Mówi również, że skutkiem eksperymentu było  załamanie emocjonalne tych dobrych ludzi. Zatem to narzucone myślenie jest przyczyną załamania psychicznego tych ludzi. Oni byli dobrymi ludźmi, a stali się bojącymi. To samo spotkało psa Pawłowa. Pies był wolnym stworzeniem, a Iwan Pawłow przy pomocy narzuconego myślenia zabrał mu wolność. Pies stał się służącym Iwana Pawłowa. Ludzie jako służący ludzi władzy idą do obozów koncentracyjnych, gdyż taki rozkaz wydali im ludzie władzy. Ludzie wykonują te rozkazy, gdyż w czasie pokoju nabyli uzależnienia od ludzi władzy jak pies od Pawłowa. Uzależnienie jest od myślenia narzuconego, gdyż tak skonstruował nas Bóg. Ten kto służy złemu jest od złego uzależniony. Złoczyńca jest uzależniony od ludzi, którzy podjęli decyzję o wykonywaniu narzuconej przez złoczyńcę woli. Ofiara podejmując decyzję o wykonywaniu woli złoczyńcy zadaje sobie cierpienie. Doskonałym dowodem na to są pokazywani przez Panią Elżbietę Jaworowicz cierpiący ludzie, którzy nabyli cierpienia od wykonywania prawa. Neurobiolog Eric Kandel bardzo dobrze widzi, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. wszyscy ludzie, którzy wykonują prawo nabyli cierpienia od wykonywania tego myślenia. Dlaczego myślenie ludzi władzy zadaje cierpienie odpowiedzią jest, że zawarta jest w tym myśleniu nienawiść. To nienawiść zadaje cierpienie psychice. W narzuconych zachowaniach jest zawarta wola czynienia zła. Wszystkie umowy na myśleniu władzy to umowy w których człowiek władzy narzuca wolę. Pan Grzegorz Miecugow mówi, że człowiek z natury jest chciwy, a ja pokazuję dowód na to, że to człowiek władzy jest chciwy gdyż po to narzuca w umowach wolę ażeby zabrać człowiekowi więcej pieni9ędzy aniżeli otrzymuje się na wyrażaniu zgodnej woli. To ludzie władzy są tak chciwi, że wyszkolili do stosowania przemocy komorników i windykatorów oraz wydające nakazy zapłaty sądy.
Pan Grzegorz Miecugow mówi, że człowiek z natury jest niedobry i mówi do Philipa Zimbardo, że my Polacy nie rozumiemy. Ja piszę zrozumiałym językiem, a Pan Grzegorz Miecugow napisał do mnie, że to co piszę jest niepożądane, że na pewno wszyscy wyrzucają to do kosza i że mam wykreślić ze swoich adresów adres "Szkła kontaktowego".   Ja piszę bo chcę dobra, a Pan Grzegorz Miecugow nie chce dobra. To nie z natury jesteśmy niedobrymi, gdyż ja chcę dobra posługując się myśleniem natury, a Pan Grzegorz Miecugow chce myślenia władzy. Myślenie władzy nie jest naturą i to ten narzucający zachowania człowiek jest niedobry. Ja napisałam do Pana Grzegorza Miecugowa wyrazy uznania za program w którym ludzie mogą wyrażać swoje zdanie, a Pan Grzegorz Miecugow napisał do mnie, że mam wykreślić adres "Szkła kontaktowego" ze swoich adresów, a zatem czy to ja jestem niedobra, czy Pan Grzegorz Miecugow. Napisać do kogoś, że  to co pisze jest niepożądane to złe zachowanie. Na moim blogu czytają to co piszę ludzie z około 40 krajów  świata i nikt z nich nie napisał do mnie, że to co pisze jest niepożądane. Nikt nawet nie pisze, że czegoś nie rozumie.
Wszyscy ludzie kiedy oglądamy cudowny świat natury to odczuwamy błogostan. Błogostan to odczuwanie szczęścia, a nie lęków. Złoczyńcą we wszechświecie jest człowiek, który narzuca wolę. To ten człowiek zadał cierpienie cudownemu naturalnemu odczuwaniu. To nieprawda, że Jezus oddał życie za grzechy ludzi, gdyż prawda jest, że Jezus umarł z rąk złoczyńców, którzy w ustanowionym przez nich prawie zapisali, że ludzie nie wykonujących ich woli przybija się do krzyża. Przybijanie do krzyża to zadawanie cierpienia i robili to ludzie stojący na czele organów przeciwko którym wystąpił Jezus, a jakimi byli: Herod, Piłat i Kajfasz. Zadawanie cierpienia nie jest naszą naturą. Zadawanie cierpienia to wola ludzi narzucających wolę. Adolf Hitler i służący mu ludzie budowali miejsca do zadawania cierpienia. Księża mówią, że łączą się w cierpieniu z Jezusem, a ja mówię patrząc na Jezusa jak wstrętnymi ludźmi są ci którzy to zrobili. Ja nie łączę się z cierpieniem, gdyż cierpienie ma się w sobie w wyniku wykonywania woli złoczyńcy.
Biskupi mówią, że ich przesłaniem jest że nie wolno manipulować definicja małżeństwa i rodziny. Ja mówię, że na myśleniu Boga nie ma możliwości manipulowania definicją, gdyż definicja oparta na prawdzie jest tylko jedna. Czy jednak o tej jednej definicji opartej na prawdzie mówią biskupi, gdyż jeśli na tej jednej to rodzina może być oparta tylko na miłości. Utrzymywanie rodziny na wykonywaniu woli złoczyńcy to życie rodziny w cierpieniu. Bóg stworzył nas na miłości, a nie na zadawaniu cierpienia. Bóg nie stworzył ludzi jednych do narzucania woli, a drugich do wykonywania narzuconej woli, gdyż wszystkich stworzył takimi samymi na woli czynienia dobra. Organy przeciwko którym wystąpił Jezus sami nadali sobie prawo do wydawania poleceń innym ludziom i stworzeniom. Wykazywanie przez mózg narzuconej woli jako rozbieżnych celów jest dowodem decyzji Boga, że nie życzy sobie w swoim świecie narzucania woli i wykonywania narzuconej woli. Ludzie narzucający zachowania mają inny umysł i jest to umysł człowieka umysłowo i psychicznie chorego. W naturze nie ma ludzi, ani innych stworzeń umysłowo chorych. W naturze człowiek ma rozum i psychikę opartą na dobrych emocjach. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Brak rozumu zatem i emocje złe są na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Zmodyfikował rośliny człowiek narzucający wolę i może on sobie kupować i jeść naturalna żywność, ale złe energie jakie uruchomił do modyfikowania  natury zaburzyły jego anatomię i nic mu nie pomoże spożywanie naturalnej żywności.  Rządzą uruchomione energie. Te złe energie będą przyczyną złego funkcjonowania człowieka tak długo jak długo nie naprawi uczynionego zła. Myśli do czynienia zła z mózgu nie usunie.
Prof. Philip Zimbardo mówi o weteranach wojennych, których niby można wyleczyć. Ja mówię, że na myśli przy pomocy których zrobiło się zło leku nie ma. Żołnierze mają chorą psychikę a lekarz nie usunie z psychiki złych energii, które utrzymują się na myśleniu, że ludzi trzeba zabijać. To nie są pierwotne lęki o jakich mówi Pan Grzegorz Miecugow. Tych ludzi prześladują myśli o złu jakie zrobili. To z powodu tych myśli cierpi ich psychika. Żołnierze zgodzili się dla ludzi władzy zabijać innych ludzi. Kraj nie umie mówić, że chce zabijania i niszczenia. Na myśleniu natury nie ma możliwości oddawania życia za kogoś lub za coś. Decyzje człowieka oparte są albo na woli czynienia dobra albo na woli czynienia zła. Inny rodzaj myślenia jest do wydawania decyzji opartych na woli czynienia dobra  i inny do wydawania decyzji opartych na woli czynienia zła. Wiwatowanie milionów ludzi na słowa chorego na schizofrenię Adolfa Hitlera jest dowodem na to, że ludzie są na myśleniu jakie mózg wykazuje, że są umysłowo i psychicznie chorymi. To prawda, że złoczyńcy napadają na ludzi, ale wiwatowanie na ich cześć to oddanie hołdu złoczyńcy. Moc temu łobuzowi dali wiwatujący na jego cześć ludzie. Ja chcę dobra i jestem prawie sama, a złoczyńcy mają  ogromne poparcie u ludzi. Złoczyńcom zgadza się myślenie złoczyńców, a moje myślenie zgadza się najbardziej jedynemu, który opiera się na rozumie Uniwersytetowi Cambridge. Z natury wszyscy jesteśmy oparci na rozumie, a teraz ludzie wiwatują na cześć złoczyńców.  Dlatego prof. Maria Szulc bardzo dobrze widzi, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości, czyli natury. Wielka chwała tej mądrej uczonej na której odkryciach o podświadomości rozpoczęłam dalsze poznawanie myślenia naszej natury. Prof. Philip Zimbardo mówi, że zachowanie jest motywowane przez otoczenie, a ja jestem dowodem na to, że żadne otoczenie na mnie nie wpływa i to mimo to, że prawie wszyscy ludzie przeszli na myślenie narzucone przez ludzi władzy. To człowiek wydaje decyzje czy staje po stronie dobra czy zła. Philip Zimbardo ma rację mówiąc, że nie wolny a szkoły są potrzebne, ale ja dodaję, że szkoły oparte tylko i wyłącznie na myśleniu jakie jest naturalnym dla mózgu. Ludzi trzeba leczyć ze złych zachowań. Złe odruchy to złe funkcjonowanie człowieka. Złe odruchy to dowód nienormalnej i chorej anatomii.
Pan Grzegorz Miecugow mówi, że świat jest źle urządzony i że od nas zależy jak go urządzimy. Ja mówię, że wszystkie stworzenia natury są doskonałe i natura wszechświata doskonała i że to Stwórca tą doskonałość stworzył i że Stwórca pokazuje człowieka umysłowo i psychicznie chorym jeśli wydaje decyzje o urządzaniu świata. Źle urządzony świat o którym mówi Pan Grzegorz Miecugow to urządzenie go przez ludzi, którzy nie mają rozumu. Inne myślenie na ziemi to myślenie w którym nie ma rozumu. Jest to myślenie narzucone przez źle zachowujących się ludzi. Żołnierze czynią zło, a kapłani mówią ażeby modlić się do Boga ażeby dał im zdrowie. Ja mówię, że w naturze Bóg dał ludziom zdrowie, a jeśli zdrowia nie mają to uruchomili energie od których zachorowali. Biskupi mówią, że trzeba wybrać odpowiednią partię polityczną, a ja mówię, że na myśleniu Boga zawodu polityka nie ma.  W TVN 24 pokazano księdza, który mówi, że ludzie mają opierać się na wspólnocie, a ja mówię, że ludzie wspólnego mózgu nie mają. Każdy ma swój mózg w którym jest myślenie Stwórcy i myślenie danego człowieka, a nie wspólne. Ludzie, którym zabierają pieniądze i którzy chcą ażeby dla nich zabierać pieniądze są ludźmi złymi, gdyż ludziom ,którym zabiera się pieniądze czynione jest zło. Ludziom wydaje się nakaz dawania pieniędzy ludziom władzy i ludzie jak nie mają pieniędzy to idą pożyczać,a  później są w coraz gorszej sytuacji, gdyż komornicy zabierają im to co mają i wyrzucają z domów, a pieniądze zanoszą ludziom władzy. Nakaz to cierpienie, mandat to cierpienie, prawo to cierpienie. Eksperyment ze studentami w więzieniu to eksperyment na uczuciach. Philip Zimbardo bada jak reagują ludzkie uczucia. Po załamaniu emocjonalnym widać, że te załamanie emocjonalne to skutek uczynionego tym ludziom zła przy pomocy eksperymentu. Oczywiście ci ludzie nie powinni się na to godzić.Zobaczyli, że dostali zło. Mają teraz chore uczucia. Sprzeciw podświadomości jest na zadawanie cierpienia i na godzenie się na zadawanie cierpienia.
W wypowiadanych przez człowieka słowach zawarte są emocje. Ja wyczuwam emocje w wypowiadanych słowach i wiem kto jest złoczyńcą, a kto dobroczyńcą. W myślach zawarta jest energia i jeśli jest to energia zła to rządzi człowiekiem. Nasz Stwórca doskonale wiedział co konstruuje. Podświadomość to emocje, a zatem to my ludzie to emocje, gdyż jesteśmy podświadomością. To my wyrażeniem złych emocji zmieniliśmy swój stan odczuwania. Wszystkie stworzenia we wszechświecie oparte są na odczuwaniu. Bez narzucenia innego odczuwania nie ma cierpienia. To człowiek przy pomocy innego odczuwania wprowadził na ziemi strach. Wojny oparte są na złych emocjach, gdyż na nienawiści. Podświadomość, czyli wszelka natura oparta jest na systemach neurologicznych, czyli na odczuwaniu. Te systemy neurologiczne zmieniają się od emocji wyrażonych w narzuconym myśleniu. Bez narzuconego myślenia nie am zmian w anatomii. Eksperyment w więzieniu to eksperyment na naturze. Ja nie eksperymentuję jak zachowują się ludzkie uczucia, czy uczucia innych stworzeń, gdyż ja poznałam wiedzę o naturze mózgu i psychiki, a tym nikomu nie zadałam cierpienia. 
Wszystkim ludziom wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że narzuconym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne wykonują każde myślenie człowieka, a nie tylko narzucone.   Jeśli opieramy się na myśleniu natury to systemy neurologiczne wykonują dla nas dobro, a jeśli narzucamy myślenie to wykonują dla nas zło. To systemy neurologiczne wykonują sprawiedliwość Boga.

                                                 Polska- Elbląg, dnia 27 grudnia 2012r.  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz