piątek, 25 maja 2012

ODKRYCIE BOGA


DECYZJA, KTÓREJ SKUTKIEM JEST DOBRO WYTWARZA DOBRĄ ENERGIĘ, A DECYZJA, KTÓREJ SKUTKIEM JEST ZŁO WYTWARZA ZŁĄ ENERGIĘ.
ODKRYCIE BOGA
Skupisko decyzji, których skutkiem jest dobro tworzy skupisko energii dobrej, a skupisko decyzji, których skutkiem jest zło tworzy skupisko energii złej. Tą energię dobrą lub złą mają w sobie ludzie w zależności od tego co zrobili przy pomocy swoich decyzji.
Człowiek z natury ma mózg dla którego mówienie prawdy jest naturalnym i ma doskonałą energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że nasz Stwórca wynagradza nas dobrym samopoczuciem za tworzenie dobra i złym samopoczuciem za tworzenie zła. To jest sprawiedliwość naszego Stwórcy. Ta sprawiedliwość to dobre emocje za czynienie dobra i złe emocje za czynienie zła. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Naukowcy też odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a zatem skutkiem decyzji opartych na prawdzie są dobre emocje. Odkryłam, że skutkiem decyzji opartych na prawdzie jest dobro dlatego, że ludzie na mówieniu prawdy wyrażają taką samą wolę, a wyrażaniem takiej samej woli czynimy nawzajem dla siebie dobro. Odkryłam, że ludźmi czyniącymi zło są ludzie, którzy narzucają wolę, czyli wyrażają inną wolę od swojego Stwórcy. Ludzie narzucający wolę robią innym ludziom zło. Ponieważ w wykonywanej przeze mnie pracy mam częsty kontakt z umowami dlatego prawie we wszystkich umowach widzę narzucaną wolę. Zatem widzę ludzi wyrażających inną wolę od swojego Stwórcy. Widzę też skutek narzucania woli jakim jest złe traktowanie człowieka. Ludzie narzucający wolę wynajmują ludzi do wymuszania pieniędzy. Ludzie, którzy zajmują się wymuszaniem pieniędzy to urzędnicy skarbowi, urzędnicy w zakładach ubezpieczeń społecznych, to urzędnicy w urzędach miasta i gmin, to komornicy, to ludzie pracujący w firmach windykacyjnych, to policjanci wymierzający mandaty, urzędnicy celni, to sądy, itd. Mamy pełno ludzi wyrażających inną wolę aniżeli ich Stwórca. Ludzie ci narzucaną przez siebie wolą wyrażają swoje lekceważenie, a więc złe traktowanie człowieka i innych stworzeń. Kiedy piszą do mnie banki, komornicy, firmy windykacyjne, sądy, wymuszające wykonywania narzucanej woli to ja mówię, że ja wszystko zapłacę ale proszę o naprawienie umowy do stanu w którym będzie wyrażona zgodna wola, gdyż warunkiem umowy jest zgodna wola. Cieszę się, że w encyklopedii jest zapis, że warunkiem umowy jest zgodna wola. W encyklopediach jest zapis, że warunkiem umowy jest zgodna wola, ale nikt tego nie przestrzega i to nawet sądy. Trzeba by zatem przedstawić myślenie ludzi, którzy zapisali w encyklopedii, że warunkiem umowy jest zgodna wola i przedstawić myślenie ludzi nie uważających tak i orzec kto ma rację.
Bez najmniejszych wątpliwości rację mają ludzie, którzy dokonali zapisów w encyklopedii, gdyż prawidłowym myśleniem jest myślenie naszej natury, a ono u wszystkich jest takie same. Człowiek, który narzuca wolę źle traktuje człowieka z którym zawiera umowę ponieważ ma on cel okradania człowieka. Kiedy mówię do ludzi, że mają naprawić umowę do stanu wyrażenia w niej zgodnej woli, to oni stanowczo odpowiadają, że nie. Ja mówię do nich, że przecież chcecie pieniędzy, więc naprawcie umowę do stanu wyrażenia w niej zgodnej woli i ja od razu wam dam pieniądze. Wszyscy odpowiadają, że nie naprawią i że wymuszą ode mnie pieniądze przez komorników, firmy windykacyjne lub sądy. Te decyzje tych ludzi świadczą o tym, że w ich myśleniu zawarty jest cel jaki oni chcą osiągnąć, gdyż inaczej naprawiliby przecież zapis w umowie do stanu wyrażenia w nim zgodnej woli.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli w mózgu narzucane zachowania i odkryli, że mózg wykazuje je jako rozbieżne cele. Zatem ludzie narzucający w umowach wolę mają rozbieżny cel z wolą jaka jest dla nas naturalną. Odkryłam ten rozbieżny cel jakim jest zabieranie ludziom więcej pieniędzy aniżeli otrzymuje się na wyrażaniu zgodnej woli. Np. gdyby bank zapisał w umowie, że pożycza pieniądze bezterminowo i z oprocentowaniem np. 3% to człowiek pożyczający pieniądze wiedziałby, że musi płacić te 3% tak długo aż spłaci kredyt. Pożyczanie pieniędzy jest działalnością jaką zajmują się banki, a więc im ktoś dłużej będzie miał pieniądze tym dłużej będą od niego otrzymywali pieniądze za pożyczenie. Tak postępują ludzie, którzy chcą dla innych czynić dobro. Naukowcy odkryli jakby wszyscy ludzie mieli w mózgu narzucaną wolę, a zatem jest to potwierdzeniem, że ludzie źle traktują innych ludzi i że chcą ich okradać. Zatem odkryłam jaki jest ten rozbieżny cel ludzi narzucających wolę jaki w ludzkich mózgach odkryli naukowcy. Odkryłam też, że mamy swojego Stwórcę, gdyż to On stworzył nas dobrze traktującymi siebie nawzajem. On nas stworzył na takim samym myśleniu, którym wyrażamy wobec innych dobrą wolę.
Naukowcy odkryli, że narzucanymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne, a Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles odkrył, że myśli uruchamiają energie. Zatem systemy neurologiczne stworzyły do narzucanej woli niszczącą energię, gdyż ludzie narzucający wolę zadają cierpienie odczuwaniu ludzi, którzy z nimi zawarli umowę. Ludzie władzy tak bardzo wyrażają lekceważenie do ludzi, że ogłaszają im, że ludzie wcale nie muszą wyrażać zgody na ustanowienie przez nich, że mają dawać im pieniądze i zgodnie z narzuconym przez nich myśleniem nie muszą otrzymywać tego co chcieliby otrzymywać za swoje pieniądze. Zatem potwierdza to, że celem ludzi narzucających wolę jest okradanie ludzi. Na myśleniu naszego Stwórcy ludzie dobrze traktują innych, a ludzie narzucający wolę postanowili przy pomocy wyrażania innej woli wyrażać złe traktowanie innych i okradać innych.
W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi, którym przy pomocy narzucania woli kradnie się pieniądze, wygrywałam wszystkie sprawy. Mogłabym żyć z wygrywania spraw jak przysłowiowy pączek w maśle, ale ja pisałam do sądów, że możemy rozpatrzyć wszystkie sprawy dobrze jeśli rozpatrzymy je uczciwie. Spotkałam się z wystąpieniem przeciwko mnie z zarzutem, że nie opieram się na myśleniu ludzi władzy. Zatem zostałam oskarżona o to, że nie przeszłam na narzucaną wolę, ażeby też zadawać cierpienie ludziom. Dobry Bóg chyba wynagrodził mnie za moją wolę posługiwania się Jego myśleniem, gdyż przy pomocy Jego myślenia wygrywam teraz największą sprawę w dziejach ludzkości, gdyż odkrywam, że inny cel od swojego Stwórcy mają ludzie, którzy okradają innych ludzi i którzy tym okradaniem wyrażają lekceważenie, czyli złe traktowanie ludzi.
Mają teraz ludzie narzucający swoją wolę uruchomioną przez siebie niszczącą ich energię. To sprawiedliwa kara za złe traktowanie innych i za okradanie ludzi.
Polska-Elbląg, dnia 25 maja 2012r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz