wtorek, 22 maja 2012

MYŚLENIE BOGA URUCHAMIA ENERGIĘ ŻYCIA, A MYŚLENIE NARZUCONE PRZEZ CZŁOWIEKA ENERGIĘ ŚMIERCI

MYŚLENIE BOGA URUCHAMIA ENERGIĘ ŻYCIA, A MYŚLENIE NARZUCONE PRZEZ CZŁOWIEKA URUCHAMIA ENERGIĘ ŚMIERCI
Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu życie jest wieczne, gdyż oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Myśli uruchamiają energie, a co odkrył Angielski Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles. Narzucone myślenie przez człowieka uruchamia energie zadające śmierć życiu. Narzucone myślenie, to myślenie oparte na kłamstwie. Człowiek przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie zapisał w ustanowionym przez siebie prawie, że to co Boga jest jego. Zatem człowiek tak myślący jest złodziejem. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. W prawie ustanowionym przez ludzi jest inne myślenie, a jakim jest myślenie oparte na kłamstwie, gdyż tylko przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie można Kogoś okradać.
Wydałam pięć książek i napisałam około 8000 stron pism jakie są na moim blogu, a jakie przesyłałam do ludzi nauki, do ludzi władzy, do polityków, do sądów, do dziennikarzy i wielu innych ludzi. Reagowali na to co piszę ludzie, którym zgadzało się moje myślenie. Piszę o tych ludziach na moim blogu i w moich książkach. Jest to maleńka ilość ludzi. Większość z ludzi nie reaguje i są ludzie, którzy wyrazili na to co piszę swój sprzeciw.
Każdy posługuje swoim myśleniem, ale z natury wszyscy posługujemy się takim samym myśleniem. Z natury wszyscy wyrażamy taką samą wolę. Tych ludzi wyrażających taką samą wolę nie można znaleźć. Wszystkie banki odpisują, że nie wyrażają zgody na posługiwanie się myśleniem o jakim piszę. Sądy odpisują, że stoją po stronie ludzi, którzy narzucają swoją wolę. Do tych ludzi przedtem pisałam, że narzucanie woli jest wyrażeniem złego traktowania człowieka i że narzucanie woli daje możliwość zmiany woli. Pisałam, że myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu jest myśleniem jakim posługuje się uczciwy człowiek i że człowiek ten posługuje się niezmienną wolą. Na to moje pisanie wszyscy odpisują, że utrzymują w mocy swoją narzuconą wolę. Teraz niewątpliwie kiedy odkryłam, że narzucana wola niszczy życie, to na pewno naraz wszystkim spodoba się uczciwe myślenie swojego Stwórcy. Trzeba było odkryć, że narzucane myślenie niszczy życie ażeby ludzie zechcieli uczciwie postępować.
W wyniku zrozumienia przeze mnie odkryć prof. Marii Szulc o podświadomości robiłam wszystko ażeby przekazać ludziom, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Naiwnie myślałam, że ludzie postępują źle ponieważ nie wiedzą, że trzeba postępować uczciwie. W miarę ukazywania się kolejnych ważnych odkryć o funkcjonowaniu mózgu i psychiki pisałam dalej, że wszystkie odkrycia potwierdzają, że z natury jesteśmy uczciwymi ludźmi. Kiedy w roku 2006 przeczytałam o odkryciu naukowym, że jesteśmy prawdomównymi z natury i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym pisałam o tym jak najszybciej, chcąc przekazać ludziom, że ten kto mówi prawdę jest uczciwie postępującym człowiekiem. Nikt na to nie reagował. Po kilku napisanych przeze mnie pismach do Polskiej Akademii Nauk zareagowała jedna osoba, która napisała do mnie, że zgadza się ze mną w zupełności. Przedstawiane przeze mnie myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu zgadzało się też Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Wielką podporą dla moich przekonań opartych na prawdzie było otrzymywanie podziękowań z Uniwersytetu Cambridge. Niewątpliwie jest to potwierdzeniem opierania się na prawidłowym myśleniu ludzi pracujących na tym Uniwersytecie, gdyż rozumieli oni wiedzę przedstawianą przez wielu wybitnych naukowców, a szczególnie fizyków, do których należy też Albert Einstein. Teraz ja do wiedzy tych wybitnych fizyków przedstawiłam myślenie na jakim utrzymuje się odkryta przez nich doskonała energia. Odkrycie to potwierdzają naukowcy, którzy odkryli w mózgu sprzed 450 milionów lat, że w tym mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Odkryłam, że emocje są oparte na energii i że tym emocjom zadaje cierpienie myślenie zawarte w ustanowionym przez ludzi prawie. Albert Einstein swoimi słowami “Chciałbym poznać myśli Boga” bardzo dobrze domyśla się, że doskonałość energii wszechświata może mieć związek z myśleniem Boga. Potwierdza to również mówienie przez Alberta Einsteina, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Dzisiaj mogłabym powiedzieć Albertowi Einsteinowi, że myślenie jakie jest zrozumiałe on widzi, że jest w naturze, gdyż myśleniem zrozumiałym posługuje się nasz Stwórca i mogłabym powiedzieć mu, że myślenie niezrozumiałe to myślenie narzucone przez ludzi i że poznałby on to niezrozumiałe myślenie gdyby poznał tak jak ja prawo ustanowione przez ludzi. Ja nie mogę powiedzieć, że znam fizykę, a Albert Einstein nie znał prawa ustanowionego przez ludzi. Nasz Stwórca jak widać doskonale znał myślenie oparte na prawdzie i doskonale wiedział jaki układ z pierwiastków tworzy życie. Doskonałość myślenia naszego Stwórcy nie ma granic, gdyż wszystkie Jego stworzenia mają rozum i doskonałą energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Piękne odkrycie naukowców o tym, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, gdyż jest to odkryciem myślenia jakim posługuje się nasz Stwórca. Dzisiaj naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli jakim jest myślenie ludzi. Odkryli, że myślenie ludzi jest o rozbieżnych celach, czyli, że ludzie posługują się myśleniem którym wyrażają swój inny cel od swojego Stwórcy. Wszyscy znamy ten cel ludzi władzy jakim jest przebudowa świata na narzucone przez nich myślenie. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie mówią, że była to wysoko rozwinięta cywilizacja i że tą wysoko rozwiniętą cywilizację zmiotły z powierzchni ziemi wody o wielkiej niszczącej sile. Dzisiaj odkryłam, że tą niszczącą energię uruchomili ludzie narzuconą przez siebie wolą. To na pewno słuszne, że z powierzchni ziemi zmiecione zostało to co ludzie wprowadzili narzuconym przez siebie innym myśleniem, gdyż to złoczyńca wprowadza postanowienie, że u Kogoś ma być tak jak on chce. Dowodem na to, że jest to złoczyńca jest skutek narzucanej woli jakim jest cierpienie. Zatem cywilizacja jaka była w Atlantydzie, to cywilizacja zbudowana na zadawaniu cierpienia ludziom. To złoczyńcy tworzą dobro na zadawaniu cierpienia. Na myśleniu naszego Stwórcy wszyscy są dobroczyńcami, gdyż wszyscy tworzą dobro. Natura wszechświata jest doskonała i jeśli każde stworzenie wprowadza w nią od siebie dobro, to mamy doskonałość stworzoną przez Stwórcę i doskonałość stworzoną przez Jego stworzenia. Wszystkie stworzenia, które nie potrafią zmieniać myślenia tworzą to co jest dla nich naturalnym, a czym jest dobro. Człowiek zmienionym myśleniem wprowadził na ziemi zło. Człowiek zmienił myślenie na myślenie oparte na kłamstwie przy pomocy którego przywłaszczył sobie mienie Boga i przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie zaczął wydawać nakazy stworzeniom Boga ażeby dawały mu swoje dobro. Człowiek przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie postanowił przebudowywać Bogu świat. Skutek wprowadzonego przez człowieka myślenia jest opłakany, gdyż wszyscy prawie ludzie są chorzy i chore są wszystkie stworzenia w które człowiek wprowadził narzucone przez siebie myślenie. Człowiek narzuconym przez siebie myśleniem zadał śmierć naturze. Na początku mojego występowania przed sądami podkreślam w pisanych przeze mnie sprawach, że ustanowione przez ludzi prawo zadaje ludziom cierpienie. O zadawanym ludziom cierpieniu piszę do wszystkich organów których skutkiem decyzji jest ludzkie cierpienie. Ludzie odpisywali, że nie mam pisać o cierpieniu tylko mam się opierać na ustanowionym przez ludzi prawie. Doszło aż do stanu, że Sąd wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Oczywiście rozumiem, że moje myślenie jest zupełnie sprzeczne z myśleniem na jakim opiera się władza, a zatem wyrazili oni swoje przekonania, że moje myślenie jest niezgodne z prawem. Ludzie ci jednak wydali postanowienie, że ja w świecie stworzonym na myśleniu jakim się posługuję nie mam prawa wykonywania zawodu. Nikt nie znalazł się ażeby stanął po mojej stronie, tak jak nikogo nie widać ażeby stał po stronie oskarżanego Jezusa. Opisywałam, że ja mam najlepsze wyniki w wygrywaniu spraw, gdyż przed powołaniem wojewódzkich sądów administracyjnych mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym i z danych podanych przez gazetę “Rzeczpospolita” za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych 50% wszystkich wygranych w województwie w którym najczęściej występuję jest przeze mnie. Nie to okazało się, że jest ważne dla ludzi, którzy wystąpili przeciwko mojemu myśleniu, gdyż ludzie ci po to ustanowili prawo oparte na kłamstwie ażeby przy jego pomocy zabierać ludziom pieniądze, a nie oddawać. Ja to kłamstwo natychmiast odkrywam, ale ludzie władzy mówią, że postanowienia oparte na kłamstwie są obowiązującym prawem. Oskarżyli mnie o to, że nie opieram się na prawie. Ich nie obchodzi, że opieram się na prawdzie, a nie obchodzi dlatego ponieważ bardzo dobrze wiedzą, że oszukiwanie jest możliwe przy ustanowieniu, że oszukiwanie jest zgodne z prawem. Ludzie, którzy mówią prawdę mówią, że postępują uczciwie, a ludzie, którzy kłamią mówią, że postępują zgodnie z prawem. Ludzie władzy zastąpili słowo uczciwie na zgodnie z prawem. To pomysł niewątpliwie tego kogo słusznie nazwano szatanem. To szatańskie myślenie jest myśleniem które podoba się większości ludzi. O myśleniu uczciwego człowieka prawie nikt nie chce słyszeć. Ludzie nieuczciwi kpią sobie z uczciwych ludzi. Zatem doskonałość naszego Stwórcy nie ma granic skoro wydanie nieuczciwej decyzji tworzy niszczącą energię. Ta doskonałość jest w tym, że zła dokonuje się niszczącą energią, a dobra dokonuje się tworzącą dobro energią. To dlatego dobroczyńca ma w sobie dobrą energię, a złoczyńca ma w sobie złą energię. Niszczenia nie dokonamy dobrą energią. Zatem nasz Stwórca wiedział jaką energię uruchamia się do każdej pojedynczej wydanej decyzji.
Z natury jesteśmy ludźmi, którzy mówią to co nasz Stwórca, czyli prawdę, a teraz prof. Maria Szulc stwierdza, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane. Zatem nie ma się co dziwić, że ludzie uznali, że mnie z moim myśleniem należy wyrzucić z wykonywania zawodu opartego na myśleniu ludziom znanym, a jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Kiedy rozmawiam z moimi koleżankami wykonującymi czynności w kontakcie z myśleniem na jakim ludzie ustanowili swoje prawo, to mówią, że bez najmniejszych wątpliwości mam rację w każdej pojedynczej sprawie, ale one muszą z czegoś żyć więc wykonują to myślenie narzucone przez ludzi. Mnie już zgodnie z tym myśleniem tak okradli, że mam na biurku pełno decyzji, że zgodnie z myśleniem ludzi, którzy są na ziemi władzą ja powinnam im nie tylko wszystko oddać co mam, ale że to jeszcze mało. Mówią, że jak nie chcę wykonywać czynności na ich myśleniu to mam wyrejestrować się z prowadzonej działalności. Tak zatem uważają świat za swój, że wyrzucają ludzi, którzy chcą posługiwać się myśleniem swojego Stwórcy. Banki piszą do mnie, że pieniądze, które im powierzyłam przekazują do ludzi władzy, gdyż ja mam obowiązek podporządkowywać się decyzjom ludzi władzy. Znaczy to, że ja mam pracować na ludzi, którzy swoje myślenie nazwali prawem. Zatem ludzie władzy okradają ludzi posługujących się myśleniem Boga. Prawie wszyscy mówią do mnie daj tym ludziom władzy bo z wszystkiego cię okradną. Ja jednak nie potrafię. Okradają mnie, a ja nie potrafię wykonywać ich woli. Widocznie z natury takimi jesteśmy. Teraz odkrycie naukowe, że wykonywanie narzucanej woli to również uruchamianie energii niszczącej życie potwierdza, że moje naturalne przekonanie jest słuszne. Piszę do ludzi, że to nieuczciwe nazwać myślenie prawem i przy jego pomocy zabierać ludziom to co tworzą. Oni odpisują, że podtrzymują swoje stanowisko. Zatem widzę, że ludzie nieuczciwi przejęli na ziemi władzę. Oni mają w sobie niszczącą energię i dlatego we wszechświecie jest od nich energia grożąca zagładą. Na myśleniu Boga była we wszechświecie doskonała energia. Przyznam, że bardzo ciężko jest żyć uczciwemu człowiekowi wśród ludzi nieuczciwych, gdyż nieuczciwy to źle zachowujący się człowiek. Jezus doświadczył złych zachowań swoich stworzeń, którzy pokazali Mu, że są nie tylko złodziejami, ale udoskonalonymi bandytami. Jezus bez wątpienia wiedział dlaczego są bandytami i złodziejami, gdyż zna stan naszego myślenia jakie jest w naszych mózgach.
Nasz mózg oddziela myślenie oparte na prawdzie, od myślenia opartego na kłamstwie i psychika oddziela energię dobrą od złej. Każdy z nas ma odzwierciedlenie decyzji jakie ma w mózgu w energii jaką ma w psychice. Naukowcy ostrzegają, że skutkiem ciemnej energii jaka jest we wszechświecie może być to samo co stało się z Atlantydą, czyli światu grozi zagłada. Naukowcy ze swoim ostrzeżeniem zwracają się do polityków, ale polityk ma w mózgu myślenie narzucone i ustanowione przez niego prawo wyraża jego kpienie sobie ze swojego Stwórcy. W kościołach ludzie się modlą o pomoc do Boga, a czym uważają, że jeśli cierpią to Bóg ma usunąć z ich mózgów myślenie które oni wprowadzili. Ludzie chcieliby czynić zło, a mieć dobro. Ludzie uważają, że inni mogą cierpieć, ale nie oni. To sprawiedliwe, że każdy ma odczuwanie tego co zrobił swoimi decyzjami.
Na myśleniu Boga nie ma chorób i nie ma śmierci. Nie ma możliwości ażeby chorym był człowiek, który nie ma w mózgu narzuconego przez siebie myślenia lub decyzji o wykonywaniu narzuconego myślenia przez człowieka. Myślenie narzucone ma w mózgu człowiek nieuczciwy.
Nasz mózg wykazuje swój stan z natury dla którego mówienie prawdy jest naturalnym i wykazuje narzucone myślenie przez człowieka jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Nasza psychika wykazuje stan energii dobrej jeśli w mózgu są uczciwe decyzje i wykazuje stan energii złej jeśli w mózgu są nieuczciwe decyzje. Zmian stanu człowieka dokonują systemy neurologiczne, gdyż one to jak odkryli naukowcy zajmują się narzuconym myśleniem.
Człowiek nie ma prawa mieć w swoim mózgu myślenia przez siebie narzuconego i dlatego jest uzależniony od myśli. Skutkiem tego uzależnienia od myśli jest odczuwanie tego co przy pomocy myśli się zrobiło. Ludzie cierpią z powodu tego odczuwania narzuconego przez siebie myślenia i skoro nie obchodziło ich, że ktoś przez nich cierpi, to muszą odczuwać uruchomione przez siebie odczuwanie ażeby wiedzieli co czuje ten komu zło uczynili. Prof. Karol Jung odkrył, że uzależnienie od myśli jest w umyśle nieświadomym. Ja odkryłam, że umysł nieświadomy jest u ludzi, którzy posługują się niezrozumiałym myśleniem i odkryłam, że umysł świadomy jest u ludzi, którzy posługują się myśleniem swojego Stwórcy. Odkryłam, że ludzie, którzy posługują się myśleniem swojego Stwórcy mają rozum i że mają go dlatego ponieważ myślenie naszego Stwórcy oparte jest na rozumieniu i że są to ludzie uczciwi. Odkryłam, że rozumnie mówi ten kto ma rozum i nierozumnie mówi ten kto nie ma rozumu i że nie ma rozumu ten kto oszukiwał. Z natury mówimy językiem zrozumiałym, a zatem ten kto mówi niezrozumiale jest oszustem. Niezrozumiałym językiem mówi ten kto mówi, że postępuje zgodnie z prawem. Ludzie, którzy do mnie przychodzą po pomoc z ich problemami z ustanowionym prawem mówią, że przyszli dlatego ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Zatem Jezus wystąpił przeciwko oszustom, którzy na Jego ziemi ustanowili prawo oparte na innym myśleniu. To inne myślenie jest niezrozumiałe. Myślenie Boga jest zrozumiałe. Wszyscy uczciwi ludzie wiedzą, że niezrozumiale mówi ten kto oszukuje. Ludzie postanowili wprowadzić na ziemi swoje rządy i wiedzieli, że jest to możliwe przy przejściu na inne myślenie. Okazało się, że nasz Stwórca tak skonstruował człowieka, że ludzie wypowiadają słowa jakie mają w mózgu. Ten kto mówi, że postępuje zgodnie z prawem wypowiada słowa oszusta. Każdy tym co wypowiada, wypowiada kim jest. Tylko oszust nie rozpoznaje oszusta, gdyż nie ma możliwości ażeby człowiek, który ma w mózgu prawdę nie wiedział kto jest oszustem.
Polska-Elbląg, dnia 22 maja 2012r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz