poniedziałek, 17 lutego 2014

CZŁOWIEK I WSZECHŚWIAT JEST STWORZONY NA ENERGII OPARTEJ NA PORZĄDKU W MYŚLENIU

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Człowiek ma możliwość poznania myślenia na jakim stworzony jest wszechświat, gdyż ma to myślenie w naturze mózgu. To myślenie oparte na porządku w myśleniu wypowiadamy mówiąc prawdę. Nie wiedziałam, że to myślenie będzie trzeba odkrywać, gdyż jest ono naturalnym dla nas myśleniem. Odkrycie tego myślenia przypadło na mnie i ja jestem dowodem na to, że posługuję się myśleniem opartym na porządku w myśleniu, a co można sprawdzić poznając to co piszę. Odkryłam, że myślenie oparte na prawdzie oparte jest na porządku w myśleniu, gdyż skutkiem załatwiania każdej sprawy na tym myśleniu jest uzyskanie porządku w myśleniu. Porządek w myśleniu uzyskuje się uczciwym załatwianiem spraw. Myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na uczciwym załatwianiu spraw. Skutkiem uczciwego załatwiania spraw jest porządek w myśleniu. Ponieważ pracowałam w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem dlatego widziałam, że skutkiem ustanowionego przez ludzi prawa jest brak porządku w myśleniu. Ten brak porządku w myśleniu nasz mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami w mózgu. To myślenie pomiędzy dwiema strefami w mózgu to bałagan jaki jest skutkiem nieuczciwego załatwiania spraw przez człowieka. Ludzie nawet na tym nieuczciwym załatwianiu spraw ustanowili swoje inne prawo jak prawo Stwórcy, gdyż prawo oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw. Skutkiem nieuczciwego załatwiania spraw jest problem i ludzie z tymi problemami przychodzili do mnie po pomoc. Problemy tych ludzi polegają na tym, że przy pomocy nazwania myślenia opartego na nieuczciwym załatwianiu spraw prawem, zabrano tym ludziom pieniądze. Ludzie władzy zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno skarżyć się tylko zgodnie z prawem, czyli w oparciu o nieuczciwe myślenie. Zatem jeśli ktoś jest uczciwym to zgodnie z prawem nie ma prawa skarżenia się. Ja otrzymałam na to dowód, gdyż wygrywałam wszystkie sprawy przed sądami dopóki nie przyznałam się, że opieram się na swoim rozumie. Wtedy Sąd się temu sprzeciwił i wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zarzut brzmi, że nie opieram się na myśleniu władzy. Zatem ludzie władzy zabraniają ludziom posługiwania się myśleniem swojego Stwórcy. Myślenie naszego Stwórcy oparte jest na rozumie i my w naturze swojego mózgu mamy rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Zatem nieuczciwi ludzie stworzyli na ziemi prawo oparte na nieuczciwym załatwianiu spraw, a jak przyszedł na ziemię Stwórca to Go uśmiercili. Uśmiercili Stwórcę, ale został im mózg stworzony przez Stwórcę i mózg ten wykazuje, że jest w nim nieuczciwe myślenie ludzi.
To nieuczciwe myślenie ludzi spowodowało zakrzywienie się energii na jakiej stworzony jest człowiek. Ta zakrzywiona energia oparta jest na nieuczciwym myśleniu człowieka jakiego od siebie nabył w mózgu. Na tej zakrzywionej energii jęczy z psychicznego bólu odczuwanie. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez odczuwania. Ludzie nieuczciwi zadali narzuconym przez siebie myśleniem cios swojemu odczuwaniu. Narzucający myślenie nabył odczuwania złoczyńcy, a wykonujący jego myślenie nabył odczuwania ofiary.
To zmienione odczuwanie oparte jest na zmienionej energii. To zmieniona energia zadaje cierpienie odczuwaniu.
Ludzie z okresu Starożytnego Egiptu zapisali w swoich świątyniach "Jestem jednym z tych Bogów, którego słowa prawdą się stają". Jest to niewątpliwie przekaz od człowieka, który mówi głosem Boga, gdyż opiera się na Jego myśleniu. Ludzie z tego okresu pozostawili przekazy, że chcąc przywrócić się do prawidłowego stanu trzeba powtarzać odpowiednie słowa. Ja też o tym piszę. Słowa, które należy powtarzać zależne są od stanu myślenia w jakim jest człowiek. Jeśli człowiek powrócił do myślenia dla nas naturalnego to już tylko trzeba powtarzać "Mam porządek w myśleniu". W tym stanie ja już bardzo dobrze odczuwam reagujące na moje słowa ciało.
Ludzie ponieśli ogromną klęskę uważając, że przy pomocy kombinowania myślami będą bezkarnie oszukiwali  innych ludzi i inne stworzenia. Człowiek tylko wtedy funkcjonuje prawidłowo jeśli ma w mózgu porządek w myśleniu. Inne myślenie narusza zrównoważoną energię, a to jest przyczyną nieszczęść i chorób.
Często podkreślam mądrość wybitnego Alberta Einsteina, który nie tylko był doskonałym fizykiem, ale mówi, że chciałby poznać myśli Boga. On zatem domyślał się, że doskonałość energii wszechświata oparta jest na myśleniu Boga. Ja przedstawiłam dowody naukowe na to, że tak jest. Wielcy ludzie to ludzie posługujący się myśleniem swojego Stwórcy i do nich bez wątpienia należą przysyłający mi podziękowania ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon.
Podkreślam reagowanie energii na narzucone przez człowieka myślenie.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz