czwartek, 6 lutego 2014

NARZUCENIE MYŚLENIA POWODUJE ODŁĄCZENIE SIĘ EMOCJI I OPARTEGO NA NICH CIAŁA OD MYŚLENIA OPARTEGO NA ROZUMIE

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Naukowcy odkryli, że w naturze człowieka istnieje połączenie myślenia z psychiką, gdyż odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje w naturze są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i na tej energii oparte jest czujące ciało. Narzucenie myślenia powoduje pod względem narzuconego myślenia odłączenie się psychiki i opartego na niej ciała od życiodajnej energii. Życiodajna energia utrzymuje się w człowieku tylko pod względem opierania się człowieka na prawdzie. Na myśleniu narzuconym człowiek odłączył się od energii życia. Hipokrates mówi, że "albo ty zwyciężysz, albo twoje ciało", a ja mówię, że my zwyciężamy tylko i wyłącznie pod względem opierania się na myśleniu opartym na prawdzie. My nie decydujemy o energii i w tym jest nasza przegrana, ale to sprawiedliwe, gdyż energią rządzi Stwórca energii. Energia przejmuje nad nami władzę pod względem narzuconego myślenia. Pod względem myślenia opartego na prawdzie jesteśmy z energią w zgodzie. Rządzi Stwórca, gdyż na Jego myśleniu jesteśmy w zgodzie z energią, a na narzuconym przez siebie myśleniu jesteśmy pod władzą energii. Mamy tutaj do czynienia z przełącznikiem o jakim mówi, że jest w mózgu prof. Leonid Wasiliew w jego książce pt. "Tajemnicze zjawiska psychiki człowieka" wydanej w roku 1970. Na myśleniu narzuconym systemy neurologiczne przechodzą na inne, czyli złe funkcjonowanie człowieka. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ciało zaczyna inaczej funkcjonować od momentu sprzeciwu podświadomości. Ja wskazuję na ten moment jakim jest narzucenie myślenia, gdyż mamy na to dowód naukowy jakim jest, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Ja bardzo długo jestem na powrocie na myślenie naturalne dla mózgu i czułam, że moje ciało się naprawia, ale nie wiedziałam, że muszę wypowiedzieć słowa "przywracam się na opieranie się na prawdzie", gdyż dopiero odczułam powrót systemów neurologicznych na prawidłowe miejsce. Ja odczułam to miejsce, a więc Leonid Wasiliew ma rację, że istnieje w mózgu przełącznik. Ja  stwierdzam, że jest to przełącznik na inne myślenie i powoduje przejście systemów neurologicznych na narzucone myślenie. To decyzje narzucone przez człowieka powodują przełączenie się przełącznika na inne myślenie. Odkryłam, że myślenie Stwórcy i myślenie narzucone przez człowieka jest na innych systemach neurologicznych. Myślę, że to samo pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, gdyż odkryli oni, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Ja uważam, że systemy neurologiczne oparte na myśleniu Stwórcy są systemami neurologicznymi opartymi na energii życia, a systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka są opartymi na energii śmierci.
Narzucenie myślenia powoduje odłączenie się emocji od myślenia opartego na rozumie. Wiemy, że ludzie psychicznie chorzy nie mają rozumu. Człowiek nie ma rozumu pod względem narzuconego myślenia i jest chory psychicznie pod względem narzuconego myślenia. Karol Jung mówi, że człowiek z umysłem nieświadomym nie wie co go czeka, a ja mówię, że tym myśleniem na jakim człowiek nie wie co go czeka jest myślenie narzucone przez człowieka. To na tym myśleniu narzuconym przez człowieka oparta jest na ziemi władza i kościół. Jezus wystąpił przeciwko tym organom, ale jak widać nic nie pomogło, a czego skutkiem jest, że ludzie mają maleńko rozumu i jakby wszyscy są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Na myśleniu władzy anatomia nie działa i to wielki dowód braku rozumu u ludzi ażeby wymuszać wykonywania woli narzuconej przez człowieka. Ci ludzie bez rozumu to ludzie z narzuconym myśleniem w mózgu. To idiota mówi, że jego wolę ludzie mają wykonywać. To ludzie bez rozumu urządzają życie ludziom których nie stworzyli. Mądre zwierzęta utrzymują rozum. Zwierzęta natury mają siłę, gdyż na myśleniu jakie mają w naturze swojego mózgu mają energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Przejście człowieka na myślenie narzucone, to przejście systemów neurologicznych na energię na jakiej człowiek traci siły.
Widać, że wiedzieli o tym Konstruktorzy Egipskiego Sfinksa, gdyż ludzką, z zaznaczeniem w niej rozumu twarz umieścili na zwierzęciu natury jakim jest lew. Lew ma siłę, gdyż jest oparty na myśleniu opartym na rozumie. W piśmie hieroglificznym oznacza się lwa jako siłę. Ja mówię, że wszystkie stworzenia w stanie natury mają siłę, gdyż są oparte na myśleniu opartym na rozumie.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz