czwartek, 13 lutego 2014

SIŁA GRAWITACYJNA OPARTA JEST NA MYŚLENIU

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Pisałam do Państwa nie raz, że czuję w sobie siłę i że spełnia ona moje życzenia. Pisałam, że uważam, że jest to siła grawitacyjna, ale nie rozumiałam działania tej siły. Zajrzałam zatem do wiedzy ludzi z okresu Starożytności, którzy  mieli taką siłę. Ludzie ci przy pomocy tej siły uzdrawiali ludzi, zmieniali na życzenie przyszłość ludzi na lepszą, itp. Dobrym źródłem są książki Maxa Freedoma Longa, który również pisze, że poznawaniem umiejętności starożytnych kahunów zajmował się przez czterdzieści lat Naukowiec, wybitny biolog dr Tytus Brigham. Tytus Brigham widział, że kahuni potrafili robić cuda i starał się od nich dowiedzieć się na czym polega to ich posługiwanie się umiejętnościami opartymi na sile. Tytus Brigham pisze, że wie, że kahuni posługują się jakąś siłą. Przekazał Maxowi Longowi, że doszedł do odkrycia, że do rozporządzania tą siłą potrzebna jest świadomość.
W naturze mózgu, który nie zna słów jest rozum, a człowiek, który ma rozum jest wszystkiego świadomym. Ja jestem osobą, która jest wszystkiego świadoma i mam w sobie siłę, która mnie słucha. Musiałam poznawać jak działa ta siła. Przekazuję zatem Państwu, że człowiek, który ma w mózgu myślenie oparte na rozumie ma w sobie siłę, która spełnia jego życzenia. Przekazuję również, że siła grawitacyjna zamienia się w siłę śmierci na myśleniu narzuconym przez człowieka. To co ludzie w Starożytności posługujący się siłą zawsze zaznaczali, że możliwość rozporządzania tą siłą ma człowiek, który nikogo nie krzywdzi. Kiedy pomagali ludziom to mówili, że pomoc jest  możliwa jeśli ten człowiek naprawi wyrządzone przez siebie krzywdy. Mówili oni, że jak krzywd się nie naprawi, to uzdrowienie nie jest możliwe.
W pisanych przeze mnie pismach zawsze piszę, że ustanowione przez ludzi prawo krzywdzi ludzi. To prawo oparte jest na narzuconym myśleniu przez człowieka. Narzucone myślenie przez człowieka jest myśleniem do czynienia zła i to myślenie powoduje przejście siły grawitacyjnej na myślenie narzucone przez człowieka. Dowodem na to, że tak jest, jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem przez człowieka. To zajmowanie się przez systemy neurologiczne narzuconymi zachowaniami i problemami jest stanem siły grawitacyjnej na energii śmierci. Energia na myśleniu narzuconym przez człowieka jest energią śmierci. Siła grawitacyjna oparta jest na energii jaka jest w systemach neurologicznych. Na narzuconym myśleniu energia w systemach neurologicznych jest energią śmierci. Mamy w sobie tyle energii życia i tyle energii śmierci ile mamy w mózgu myślenia opartego na rozumie i myślenia opartego na braku rozumu. Mądrze mówi Hipokrates mówiąc, że albo ty zwyciężysz, albo twoje ciało, a ja mówię, że zwyciężamy jeśli mamy w mózgu rozum.
Stan siły grawitacyjnej we wszechświecie jest w stanie grożącym zagładą wszechświata. Ta energia śmierci jest od ludzi. Jeśli w jakimś miejscu świata dzieją się powodzie, tsunami, huragany itp. to jest tam skupisko ludzi z dużym w nich stanem energii śmierci. Są tam też wprowadzone przez ludzi narzucone zachowania w przyrodę i przyroda przeszła na niszczącą siłę grawitacyjną.
Siła grawitacyjna ma potężne właściwości. Reaguje ona na każdą narzuconą decyzję. Narzucona decyzja zmienia w człowieku energię, a zmieniona energia zmienia stan siły grawitacyjnej.
Wszechświatem i człowiekiem rządzi siła grawitacyjna. Naukowcy też to odkryli, gdyż odkryli, że najważniejszą siłą we wszechświecie jest siła grawitacyjna, a ja do tego dodaję, że najważniejszą również w człowieku jest siła grawitacyjna, gdyż rządzi człowiekiem.
Grawitacyjna siła życia oparta jest na myśleniu, a zatem chcąc żyć trzeba powracać na myślenie oparte na rozumie.

                                                                                            Z poważaniem
                                                                                            Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz