wtorek, 22 stycznia 2019

NIGDY SIĘ CZŁOWIEK NIE DOCZEKA AŻEBY KTOŚ USUNĄŁ Z NIEGO ZŁĄ ENERGIĘ WYKONUJĄCĄ JEGO SŁOWA

Zła energia w człowieku to energia z nabycia w człowieku na narzuconych przez niego słowach. Natura człowieka zbudowana jest z dobrej energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów spowodowało, że w człowieku pojawiła się energia wykonująca jego słowa. Ta inna energia to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to zmieniona budowa człowieka na wykonaną ze złej energii opartej na słowach człowieka. Odkryłam, że mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka na ludzki umysł i opartą na ludzkim umyśle energię na jakiej człowiek wykonuje swoje słowa lub słowa innych ludzi. Odkryłam, że słowa Stwórcy człowiek wykonuje na energii życia opartej na słowach Stwórcy, a słowa człowieka wykonuje na energii uśmiercającej życie opartej na słowach narzuconych przez człowieka na jaką jest przebudowany na narzuconych słowach. Nikt tej złej energii nie usunie z człowieka, a ta zła energia przestanie wykonywać słowa człowieka jak w mózgu nie będzie słów człowieka.
Odkryłam, że człowiek narzuceniem słów i wykonywaniem słów człowieka wprowadził w siebie złą energię jaka wykonuje dla człowieka jego słowa. Odkryłam, że człowiek wykonuje dla siebie swoje słowa na energii z jakiej zbudowane są te słowa. Słowa wykonujemy na energii i wprowadzamy w siebie złą energię wykonywaniem narzuconych słów. W energii zawartej w narzuconych słowach są komórki nowotworowe które wchodzą na komórki macierzyste i wprowadzają funkcjonowanie człowieka na komórkach nowotworowych. Dobrze widzi Biochemik Maria Szulc która pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczyna funkcjonować w sposób właściwy dla danej choroby, a ja wskazuję, że to funkcjonowanie człowieka w sposób właściwy dla danej choroby jest na energii wykonującej słowa człowieka.
Każda śmierć jest wykonywana przez energię wykonującą słowa człowieka.

                                                                                                    Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz