środa, 23 stycznia 2019

ZŁOCZYŃCA I WYKONUJĄCY SŁOWA ZŁOCZYŃCY BUDUJĄ Z SIEBIE GŁUPICH

Odkryłam, że złoczyńca i wykonujący słowa złoczyńcy budują z siebie głupich i że to jest na pewno prawidłowa kara dla złoczyńców. Wszyscy widzimy, że złoczyńcy świadomie opracowują zło, a zło jest zbudowane z układów pierwiastków innych jak zbudowana jest anatomia. Na tych innych układach pierwiastków jak zbudowana jest anatomia człowiek jest głupi. Kłamca zbudował siebie głupim. Mózg oparty na rozumie wprowadza złoczyńcę na ludzki umysł oparty na braku rozumu. Złoczyńca nie ma rozumu. Tak jak napisałam wcześniej, że człowiek nie zabił dlatego, że jest psychicznie chory, a jest psychicznie chory dlatego, że wykonał czynność zła. Psychika oparta na słowach opartych na prawdzie jest mądra. Psychika oparta na słowach kłamcy jest głupia. Ludzie pokazują, że morderca Prezydenta Gdańska jest chory na schizofrenię, a ja wskazuję, że to psychika zbudowana ze słów kłamcy. Psychopata i wykonujący słowa psychopaty jest chory na schizofrenię. Zygmunt Freud mówi, że choroba psychiczna jest skutkiem urazu psychicznego, a ja wskazuję, że ten uraz psychiczny jest zbudowany z energii zawartej w słowach kłamcy na jakiej jest zbudowanym  różnego rodzaju imbecylem i że energia z jakiej jest zbudowany przejęła nad nim władzę. Napisałam, że mądrość i głupota są zbudowane z energii zawartej w słowach. Wskazuję, że mądry i głupi są zbudowani z energii opartej na słowach jakie są w mózgu i że ta budowa jest wykonana z innych systemów neurologicznych. Wielu pokazują w Google, że piszą o mądrości i głupocie, ale nie wpisali mojego odkrycia, że mądry i głupi zbudowany jest z energii zawartej w słowach. Wskazuję na oddzielanie przez mózg umysłu ludzkiego na jakim człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych na jakich psychika jest psychicznie chora oparta na umysłowej chorobie. Wskazuję, że umysł ludzki jest oparty na woli czynienia zła i że umysł Stwórcy jest oparty na woli czynienia dobra i że każdy z tych umysłów ma swoją budowę wykonaną z energii zawartej w słowach. Mądrość i głupota zbudowane są ze słów, a słowa są energią. Złoczyńca robi z siebie imbecyla. Piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison pisze, że świat zamienia się w szambo pełne imbecyli, a ja wskazuję, że imbecyl jest zbudowany ze swoich słów jakie ma w mózgu z nabycia, a jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Człowiek nie wie w którym momencie osiąga stan wariata i trzeba go zawieść w kaftanie bezpieczeństwa lub przy udziale policji do szpitala psychiatrycznego. Odkryłam, że ci chorzy na schizofrenię wiedzą kto jest mądry bo opisuję swoje doświadczenia, że weszłam na ciężki oddział psychiatryczny a gromadka chorych zareagowała na mój widok pytaniem mnie czego jestem profesorem. Odpowiadałam, że nie jestem profesorem a jeden z chorych stojących obok powiedział, że proszę panią to widać, że pani jest profesorem i on uważa, że matematyki. Jeden z chorych wyszedł z sali na korytarz i podszedł do mnie i zapytał pani ordynator proszę zobaczyć czy nie mam w gardle nowotworu. Odpowiedziałam, że nie jestem ordynatorem a on nie dawał mi spokoju aż powiedziałam, że nie ma nowotworu. Po dwóch tygodniach przyszłam i w drzwiach oprócz pielęgniarki stała chora i wyciągnęła do mnie rękę i powiedziała, że jest zaszczycona moim przybyciem i że zaprasza mnie na jej urodziny do ambasady. Dowiedziałam się później, że tam pracowała. Takich przypadków opisuję więcej, a jednym jeszcze wartym wskazania jest narkomanka która na dworcu kolejowym poprosiła mnie czy mogę przy niej usiąść w wagonie. Wagon był pełen ludzi, a ona coś popijała i robiła się agresywna i ubliżała wszystkim ludziom mówiąc do nich, że są głupi, a mnie traktowała jak świętą. Proponowała mi słodycze i gazety. Konduktor musiał ją wysadzić na przystanku gdzie nie chciała bo ludzie się tego domagali. Wskazuję, że natura wie i że człowiek który wyszedł z natury nie wie. Natura oparta jest na wiedzy a umysł człowieka  na wymyślonym myśleniu. Człowiek nie wie jak wyjść z nabytej głupoty. Psychiatrzy podają leki oparte na myśleniu natury i głupi zaczyna rozumieć, ale w środku jest głupi. Psychicznie chory przestaje brać leki i powraca do nienormalnego stanu opartego na jego myśleniu. Podoba mi się mądrość Alberta Einsteina, gdyż on wie po złej energii, że jest pewny co do głupoty ludzi z niej zbudowanych. Wskazuję, że głupi jest zbudowany ze złej energii. Wskazuję, że wszyscy chorzy ludzie są zbudowani ze złej energii i że ta zła energia jest oparta na ludzkim umyśle. Chory człowiek to nie jest Neurobiologia, a jest neurokłamca. Neurokłamca chce czynienia zła. Neurokłamcę mózg wykazuje na woli czynienia zła. Stwórca ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów kłamców a widać, że wszyscy ludzie wykonują słowa ludzi kłamców oszukujących, że ich słowa są prawem i że oni wierzą w Boga. Wskazuję na reakcję mózgu na kłamcę że wprowadza go w budowę wykonaną z energii zawartej w słowach kłamcy. Wskazuję dla Komitetu Noblowskiego, że zmieniona anatomia za jaką przyznał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, że to zbudowany ze swoich słów głupi człowiek i jest to złoczyńca. Wskazuję, że zmieniona anatomia jest zbudowana z energii zawartej w słowach kłamcy. Wskazuję, że ludzie kłamcy zbudowali siebie z energii zawartej w ich słowach i nikt ich z tej energii nie wyciągnie bo ta energia utrzymuje się na ich słowach. Wskazuję na mądrość dr Deepaka Chopry który pisze, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór a dalej, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Wskazuję, że ta komórka oparta na umyśle kłamcy się nie pomyliła a wykonuje słowa kłamcy. Wskazuję na program Komórki macierzyste w którym naukowcy oszuści szukają jak przebudować komórki nowotworowe na komórki macierzyste, czyli szukają jak oszusta przebudować na uczciwego. Oszust jest zbudowany z komórek na jakich jest oszustem. Oszust to złoczyńca. Głupi nie przebuduje siebie na mądrego. Ludzie z Jesus Daily wprowadzali na moją stronę na Facebooku zakrwawionego Jezusa i pod Nim dzieci imbecyli, a ja wskazuję, że na słowach Jezusa są zbudowani Mędrcy a nie imbecyle. Ludzie z Koranu napisali do mnie nie raz, że mózg wykonuje ich słowa, a ja im odpisałam, że to nie mózg a energia zawarta w ich słowach jaką mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Wskazuję, że kłamca ma swoją budowę z nabycia wykonaną z energii zawartej w słowach kłamcy na jakiej ma budowę głupiego. Zmieniona anatomia to zbudowany głupi. Anatomia to zbudowany mądry. Nic nie pomoże złoczyńcom i wykonującym słowa złoczyńców modlenie się do Boga bo to nie Bóg ich zbudował złoczyńcami. Złoczyńcami zbudowali siebie kłamcy na jakiej to budowie wykonanej z ich słów są głupi. To nie natura zrobiła człowieka umysłowo i psychicznie chorym a sam siebie zrobił. Systemy neurologiczne oparte na braku rozumu zbudowane są ze słów kłamcy. Psychiatra jeśli wykonuje  słowa ludzi władzy to buduje siebie psychicznie chorym opartym na braku rozumu. Ludzie jeśli wykonują słowa ludzi wierzących w Boga to budują siebie psychicznie chorymi ze słów opartych na kłamstwie. Kłamcy mają doświadczanie swojego myślenia na energii wykonującej ich słowa na jakiej ludzie idą i nie wiedzą dokąd idą i na jakiej nie wiedzą co robią. Kłamcę prowadzi energia na zniszczenie jak nikt mu nie pomoże. Pomóc człowiekowi opartemu na woli czynienia zła się nie da bo ma w sobie energię opartą na jego woli jaka chce wykonywać czynności zła i mu wykonuje. Złoczyńcy nazwali swoje słowa prawem i wiarą w Boga, a ich słowa są zbudowane z energii zawartej w ich słowach na jakiej są zbudowani głupimi. Kod genetyczny to przekład słów Mądrego na energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków a słowa głupiego to przekład słów głupiego na energię jaka jest w innych układach pierwiastków. Mądry i głupi wykonani są z energii zawartej w ich słowach. Ludzie mówią, że nie wiedzą o co chodzi i szukają wyjścia, a ja mówię, że wyjścia na energii z jakiej zbudowany jest kłamca nie ma. Inny człowiek jak w naturze to zbudowany z energii zawartej w swoich słowach głupi. Kłamca narzucił słowa i wszedł w energię zawartą w narzuconych słowach. Zbudowany z energii zawartej w swoich słowach to zbudowany głupi i głupi to zmieniona anatomia. Wskazuję, że w tą zmienioną anatomię wprowadził kłamcę Mózg oparty na rozumie na jakim zbudowana jest anatomia.    
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz