wtorek, 15 stycznia 2019

ŚMIERĆ I UCZYNIENIE KAŻDEGO ZŁA OPRACOWUJE SIĘ SŁOWAMI

Śmierć i uczynienie każdego zła opracowuje się słowami. Moim bliskim i znajomym pokazuję mojego Bloga, że wykazują na nim, że ludzie nie chcą czytać, a w Gdańsku pokazują tysiące ludzi przeżywających śmierć Prezydenta i w całym kraju i za granicą też. Długo złoczyńcy nie chcieli opublikować mojego artykułu Ludzie nazywają słowa morderców prawem i wiarą w Boga i długo zaburzali mi wejście do internetu. Robią to od wielu lat, a Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski mówią, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a nie mówią, że od wykonywania czynności zła. Stwórca którego znamy jako Jezusa dobrze wiedział, że kłamcy chcą czynić zło. To prawidłowe, że Mózg wprowadza słowa kłamcy na złą energię z jakiej zbudowany jest kłamca na jakiej odczuwa swoje słowa i wrzeszczy ratunku. Brak słów na Komitet Noblowski który nie ogłasza że zmieniona anatomia to złoczyńca. Pan Donald Tusk przemawia w Gdańsku i mówi, że trzeba występować przeciwko złu, a jego Poseł który został później wybrany Ministrem Sprawiedliwości przyszedł do mnie wypytać kto reaguje na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jest energia śmierci i po tej wizycie za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor która przysyła mi pozdrowienia w odpowiedzi na moje odkrycie. Dyrektorzy którzy chcieli zdrowia i życia ludzi przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i przez około dwa lata co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Oczekuję przywrócenia ludzi na energię życia z jakiej jesteśmy stworzeni. Mordercy chowają się, a niech biorą do ich świata takich jak oni. Mordercy mają swoją budowę wykonaną z energii śmierci i chowają się jak szczury przy pomocy głoszenia, że nie chcą zła.       
Proszę zajrzeć w Google ilu tam nie ma wpisanych przez złoczyńców moich artykułów i zobaczyć, że namawiają na wejście w słowa morderców nazywane RODO. Słowa RODO to słowa Unii Europejskiej, a słowa nazywane prawem w każdym kraju to słowa morderców z danego kraju. Każda religia oparta jest na słowach danego rodzaju morderców. Ludzie wypowiadający słowa Boga nie znają religii.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz