sobota, 26 stycznia 2019

ZŁODZIEJE PRZYCHODZĄ KONTROLOWAĆ LUDZI KTÓRYCH NIE STWORZYLI CZY ICH NIE OKRADLI

Dobro wytwarza się na energii Stwórcy, Złodzieje przychodzą ukraść to dobro i kiedyś napadali na dobro jakie mają ludzie, a teraz okradają przy  pomocy myślenia. To myślenie przy pomocy którego złodzieje okradają nazwali prawem. Ludzie piszą książki i ja też i piszę na swoim myśleniu które ma wartość, a złodzieje mówią, że mam prawo odliczyć papier, długopisy i co tam jeszcze zużyłam a od mojego myślenia opartego na moim rozumie mam złodziejom płacić. Złodzieje zobaczyli, że Polscy Reżyserzy Filmowi odnoszą sukcesy i wymyślili, że Reżyserzy przejdą pod ich myślenie. Minister oparty na myśleniu jakim posługują się złodzieje mówi, że złodziejstwo to ich kultura. Ludzie na Koncercie Chopinowskim buczeli na pozdrowienia przekazywane od Pana Jarosława Kaczyńskiego, a Minister nazywany kultury na myśleniu do okradania mówi, że  ci którzy umieją tworzyć mają przejść do złodziei na opodatkowanie. W wykonywanej przeze mnie pracy Doradcy Podatkowego doradzałam jak nie płacić podatków i jak kiedyś powiedziałam to do Poborcy Podatkowego z Urzędu Miejskiego w Elblągu reprezentującego myślenie złodziei to wyskoczył z siedzenia i biegał po moim biurze. Nie powiedziałam mu jeszcze, że jak moi klienci mówią, że jak pukają do ich drzwi  ludzie z organów skarbowych to wypuszczają psy, a ja mówię do nich, że to prawidłowe zachowanie wobec złodziei. Występujący ze mną przed sądami po stronie organów skarbowych Pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej nie mógł zrozumieć dlaczego wszyscy z nim przegrywają, a ja wygrywam i zapytał kiedyś czy na następną rozprawę mogłabym mu przynieść moją książkę Nasza Boskość. Chyba domyślał się, że posługuję się innym jak on myśleniem. Ja wygrywałam z nim przy pomocy mojego myślenia. Moje myślenie oparte na słowach Stwórcy widzi od razu słowa złodzieja i nigdy się nie pomyliłam z ich wskazaniem. Kiedyś wygrałam w NSA sprawę, a ten Pełnomocnik na rozprawie mówił do Sądu, że jeszcze nikt takiej sprawy nie wygrał, a Sąd orzekł, że zgadza się ze mną. Było to kilka lat temu i do dzisiaj wyrok jest nie wykonany, a na pewno maczał w tym palce Pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej, a co jest wstydem dla NSA. Nie wiedziałam, że są Sędziowie oparci na myśleniu złodziei i że wygrywałam u Sędziów którym zgadza się nasze naturalne myślenie na jakim jesteśmy uczciwymi ludźmi. Wygrywałam wszystkie sprawy w NSA w Warszawie, a kiedy po powołaniu Wojewódzkich Sądów od roku 2004 zobaczyłam dane opublikowanie przez gazetę Rzeczpospolita za 11 miesięcy roku 2004, że w Polsce przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi i że są województwa w których nikt nie wygrał żadnej sprawy , a ja znowu wygrałam w województwie warmińsko-mazurskim i to 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w województwie, to zaczęłam dopisywać w skargach, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie i na nim bezbłędnie widzi się słowa złodzieja. Wtedy NSA w którym miałam do czasu powołania wojewódzkich sądów wygrane wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa  wykonywania zawodu. Napisałam, że dobrze, że nie przybili mnie jak Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na wypowiadaniu prawdy i napisałam, że Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest oparta na myśleniu złodziei. W sądzie posługujemy się myśleniem. Jeśli Sędzia jest uczciwy to mu się zgadzają słowa uczciwego, a jeśli jest nieuczciwy to mu się zgadzają słowa nieuczciwego. Studiowałam to prawo oparte na myśleniu złodziei na zdobywaniu tytułu Doradcy Podatkowego. Jakie to myślenie nierozumiane świadczy to, że nie raz przyjeżdżało nas na egzamin tysiąc osób i tysiąc nie zdało. Widać, że to myślenie złodziei nie wchodziło ludziom do głowy. Miałam zdane kilka egzaminów i pewnego dnia ogłosili, że ten kto ma wygrane sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym może otrzymać tytuł bez zdawania egzaminów. Byłam tą osobą bo ja w wygrywaniu spraw czuję się jak ryba w wodzie. Ucieszyłam się że nie uczyłam się dalej tego prawa złodziei bo nabyłabym więcej myślenia na jakim człowiek wchodzi w umysłową chorobę i wykonuje na niej czynności na zmienionej energii na jakiej wykonuje się słowa złodziei i jest się psychicznie chorym. Zwróciłam moją uwagę na słowa przychodzących do mnie po pomoc ludzi, że mówili, że nie rozumieją języka prawniczego. Ci ludzie posługujący się nierozumianym myśleniem przychodzili na kontrolę i sprawdzali czy ludzie wykonują czynności na nierozumianym myśleniu. Widziałam bardzo dobrze, że jak ludzie kończyli budować jakąś inwestycję to złodzieje z organów skarbowych przychodzili badać skąd mają pieniądze a ludzie często nie mieli już pieniędzy na dokończenie inwestycji i złodzieje ogłaszali sprzedaż inwestycji za bezcen. Złodzieje okradli człowieka który budował dobro. Moi klienci często dawali zatrudnienie nawet stu ludziom. Złodzieje zachęcają ażeby wziąć od nich dotacje ze środków budżetowych lub unijnych i dają warunki, że nie można się spóźnić z zapłatą podatku, składek ZUS ani jednego dnia  a ludzie czasem się spóźnili, a złodzieje przychodzili na kontrolę i zabierali to co dali z tego co ukradli i nakładali kary i człowiek któremu chciało się pracować poszedł na zasiłek dla bezrobotnych i jego pracownicy też. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego współautor książki Leki wpływające na czynności mózgu dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja powiedziałam bo ich okradli i wystraszyli się o swój byt i dodałam, że oni mają w mózgu słowa z nabycia na jakich zgodzili się wykonywać słowa złodziei i dodałam, że złodziei też ma na oddziele bo też mają w mózgu z nabycia narzucone słowa na jakich są psychicznie chorzy. Wskazuję, że te leki wpływające na czynności mózgu to leki wpływające na umysłową chorobę, a nie mózg bo mózg jest zdrowy. Psychika oparta na mózgu jest zdrowa. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji i na tych emocjach bez wątpienia odkrył psychikę Zygmunt Freud, a ja odkryłam, że ona jest oparta na rozumie i odkryłam też, że na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów ludzie mają psychikę zbudowaną z energii zawartej w narzuconych słowach jakie Mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu.     
Odkryłam, że ludzie narzucający słowa mają w sobie z nabycia dodatkową energię na jakiej mają psychikę opartą na braku rozumu i że ta psychika oparta na braku rozumu to psychopata i wykonująca słowa psychopaty ofiara. Złodzieje mówią, że na ciało zbudowane z ich myślenia mają leki, a nie mówią, że nie ma leku na brak rozumu.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz