czwartek, 10 października 2013

KAŻDA WIEDZA OPARTA JEST NA MYŚLENIU. NA RÓŻNEJ WIEDZY SĄ RÓŻNI LUDZIE

        UNIWERSYTET CAMBRIDGE
        i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

 Szanowni Państwo!

Adolf Eichman był wielkim mordercą, który wagonami wysyłał ludzi na śmierć. Kiedy go schwytano powiedział, że on przecież wykonywał prawo Adolfa Hitlera. My jako ludzie nie zastanawialiśmy się nad tym co jest tym co zrobiło Adolfa Eichmana mordercą i to tak wielkim i okrutnym. Adolf Eichman mówi, że to wykonywanie prawa Adolfa Hitlera. Nie zwracamy uwagi na to, że człowiek od siebie przekazuje swoją wolę przy pomocy myślenia. Prawo oparte jest na myśleniu. W tym myśleniu Adolfa Hitlera zawarta jest wola mordowania ludzi i Adolf Eichman to robił. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje Adolfa Hitlera oparte są na woli zadawania cierpienia i śmierci. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Wykonywane czynności na myśleniu Adolfa Hitlera to zadawanie cierpienia i uśmiercanie. Adolf Hitler opierał się na myśleniu władzy. Miał on władzę nad ludźmi, ale ludzie mu na to pozwolili. Przecież Adolf Hitler tak jak i wszyscy inni ludzie władzy nie mają prawa do ludzi.  Ludzie sami Adolfa Hitlera wybrali i miał on największe poparcie u ludzi. Wszędzie gdzie się pojawił ten wielki morderca miliony ludzi aż piało z zachwytu słysząc głos z zawartą w nim energią do zadawania cierpienia i uśmiercania. To ta zła energia łączyła tych ludzi z mordercą. Dobra energia łączy ludzi z ich Stwórcą. Zadawanie cierpienia i uśmiercanie jest normalnym dla ludzi opierających się na myśleniu narzuconym przez człowieka. Myślenie narzucone przez człowieka, to myślenie oparte na kłamstwie. Opieranie się na myśleniu Stwórcy to opieranie się na prawdzie. Każdy człowiek opierający się na prawdzie wie, że jest połączony z dobrymi ludźmi dobrymi uczuciami. Stan tych dobrych uczuć jest różny i zależy od stanu myślenia opartego na prawdzie w mózgu. My mamy z natury silne przekonania oparte na prawdzie. Podam to na przykładzie łączących mnie uczuć z moimi przyjaciółmi mimo, że wielu z nich wykonuje czynności oparte na myśleniu władzy. Jeden z moich przyjaciół w ciągu kilku lat na pewno przyniósł mi co najmniej trzysta róż. Przekonania ma takie jak moje, ale również po stronie władzy. Mój wieloletni  przyjaciel, były wojewoda, starosta, naczelnik, wójt, który jest też pięknym mężczyzną jest bardzo często odwiedzającym mnie i przez wiele lat nigdy nie zapomniał o moich imieninach. Kiedy jako vice wojewoda miał zajęcia na drugiej ulicy za moją na Starówce w Elblągu to jak nie miał czasu to wchodził chociaż w drzwi, szybko się witał i mówił, że już jest gdzieś spóźniony, ale chociaż zajrzał.  Moja przyjaciółka Wójt Gminy wie, że nie płacę podatku, a kiedy przejeżdża obok mnie to macha przyjaźnie ręką. Jedna w moich przyjaciółek jest dyrektorem jednego z Wydziałów Urzędu Wojewódzkiego na drugim końcu Polski i przyjechała do mnie po ponad 20-latach i kiedy już do siebie wróciła to zadzwoniła, że to był tydzień u mnie w którym była szczęśliwa. Moja przyjaciółka po studiach doktoranckich z prawa podatkowego kilka lat temu wygrała konkurs w Ministerstwie Finansów na dyrektorów izb skarbowych  i naczelników urzędów skarbowych w którym brało udział ponad 200 osób. Miała najwięcej punktów z powodu jej wiedzy. Ona ma taką wiedzę, a mówi, że ja jestem jej najlepszą przyjaciółką. Należałoby zapytać tych moich przyjaciół dlaczego chcą być ze mną skoro wiedzą, że jestem zdecydowanym przeciwnikiem władzy. Należałoby zapytać tych ludzi co jest powodem, że cieszymy się ze spotkania ze sobą. Ja wiem, że to dobre naturalne emocje nas łączą. Ci ludzie pracują we władzach a chcą być ze mną przeciwnikiem władzy. Wiem, że są dobrymi pracownikami.
Gdybyśmy chcieli poszukać miejsca w którym wykonywanie czynności opartych na myśleniu narzuconym przez ludzi powoduje, że człowiek staje się złym to musielibyśmy poznać stan myślenia narzuconego jakie jest w mózgu. Na pewno potrafiliby to zbadać Naukowcy tacy jak na Uniwersytecie Harvard, Uniwersytecie w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne.
O tym czy jesteśmy dobrymi ludźmi, czy potworami decyduje myślenie  jakim się posługujemy. Myślenie jest zawsze połączone z emocjami. To inne emocje przekazujemy przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Dobrym przykładem jest to co powiedział kiedyś do mnie mój były mąż, że ja tym, że lubię siedzieć w naukowych książkach doprowadzę do zniszczenia naszego małżeństwa. Mój były mąż wiedział, że to wiedza nas rozdzieli, ale na moją wiedzę robił stanowczy sprzeciw.  Miał przekonania ludzi władzy i tak silne, że kandydował na posła. Z natury nie mamy przekonań opartych na kłamstwie, a władza jest oparta na kłamstwie. Życie za pieniądze zabrane ludziom dla mojego byłego męża było normalne, gdyż mówił do mnie, że tylko głupi prowadzi swoją działalność, gdyż zapewnione pieniądze ma się tylko z budżetu. To, że te pieniądze z budżetu zabierane są ludziom którzy sami pracują na swoje życie go nie obchodziło, tak samo jak nie obchodzi to większości z ludzi władzy. Ludzie władzy uważają, że im się pieniądze należą. Zatem dlaczego nie otworzą swojej działalności i nie mówią do ludzi, że mają im dawać pieniądze bo im się należy. Wszyscy swoje naturalne umiejętności mamy od swojego Stwórcy. Umiejętności na myśleniu narzuconym przez ludzi pokazuje morderca Adolf Eichman. Te umiejętności nabyte na myśleniu narzuconym przez ludzi pokazują wszyscy ludzie jacy w obozach koncentracyjnych znęcali się nad ludźmi i uśmiercali ich. Naukowcy występujący w programie  "Album nazistów" mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów. Naukowcy ci wiedzą, że ten Album jest człowieka, który był bankowcem. Ja mówię, że to wyłudzanie od ludzi dobra robi z człowieka potwora. Pieniądze na jakich oparte są banki to pieniądze wyłudzone od ludzi. Przedstawiany  w programie "Planete" program o Islandii pokazuje, że Islandia była najbogatszym krajem i że skończyło się to kiedy przyjechali do nich bankowcy ze Stanów Zjednoczonych. Namawiali ich oni na pożyczanie u nich pieniędzy i Islandczycy mówią, że kupili sobie za te pieniądze po dwa samochody, piękne domy, dobry sprzęt. Po jakimś czasie stwierdzili, że już nie są najbogatszym krajem, a krajem bardzo zadłużonym. Mówią oni, że mieli dużo pieniędzy, a teraz bankowcy ze Stanów Zjednoczonych już odjechali i przysyłają im obciążenia z których nie ma możliwości wyjścia. Islandczycy występujący w  programie mówią, że tak jak protestowali  do władz ażeby nie sprowadzali do nich firm ze Stanów Zjednoczonych tak teraz prosili ażeby te firmy nie wyjeżdżały, gdyż chcieli u nich pracy.  Islandczycy nie zauważyli, że ludzie ze Stanów Zjednoczonych przyjechali ażeby ich okraść, a jak już okradli to odjechali.  Islandczycy nie zauważyli, że bez pracy u ludzi, którzy przyjechali ze Stanów Zjednoczonych z wykonywanej pracy w Islandii byli ludźmi najbogatszymi na świecie.
Wielu z moich klientów, którzy wypracowywali dużo pieniędzy z czasem prosili mnie ażebym w ich imieniu wystąpiła przeciwko bankom, gdyż pokazywali, że okradli ich na bardzo duże pieniądze. Moi klienci mówili do mnie ażebym im pomogła, gdyż ludzie z banków nachodzą ich i ich rodziny zaczęły się bać. Moi klienci dali mi pełnomocnictwa a banki mówią do mnie i do moich klientów, że oni muszą wyrazić zgodę na to czy ja mogę występować jako pełnomocnik i odpowiadają, że zgodnie z  prawem bankowym nie mogę. Ci bankowcy dyktują ludziom kto może być ich pełnomocnikiem. Oni są potworami, gdyż to co robią ludziom robią potwory. Mój chory syn założył konto w banku i nigdy z niego nie korzystał. Getin Bank co miesiąc nalicza pieniądze za prowadzenie konta i po roku nakazał ludziom  zajmującym się u nich wymuszaniem pieniędzy  wymuszenie od syna około 400,00 zł. Napisałam, że te około 400,00 zł i ciągle naliczanie dalej jest za nic nie zrobienie dla mojego syna. Napisali do mnie, że nie będą wymuszać jak syna ubezwłasnowolnię. Napisałam do nich, że za założenie konta wymagają ubezwłasnowolnienia ludzie, którzy są potworami. To nie jest jedyny bank który to robi, gdyż piszą, że to jest prawem bankowym. Polbank wyłudza od ludzi pieniądze przy pomocy namawiania do wzięcia kredytu za niskie odsetki i widzimy w telewizorach, że inne banki robią to samo. Niektóre banki mówią, że dają nawet pieniądze za wzięcie u nich kredytu. Kiedy ludzie biorą kredyt to po czasie banki zmieniają wolę i zwiększają odsetki i piszą do ludzi, że to wina regulaminu, gdyż on się zmienił. Polbank nie tylko zmienił wysokość odsetek ale zaczął naliczać kary za brak wymagalnych obrotów. Jak dawał kredyt to mówił, że nie wymaga ani wymagalnych obrotów, ani zabezpieczenia w postaci nieruchomości, a okazuje się, że Sąd Wydział Ksiąg Wieczystych przysyła zawiadomienie, że Polbank zajął nieruchomość. Kiedy odwołujemy się do Sądu, że umowa mówi inaczej to Sąd odpisuje, że Polbank postępuje zgodnie z prawem bankowym. Jeśli się chcemy odwołać do Sądu Najwyższego to Sąd Okręgowy mówi, że trzeba mieć uprawnienia do występowania przed Sądem Najwyższym i że te uprawnienia są oparte na prawie ustanowionym przez ludzi władzy. Czy zatem nie mamy do czynienia z potworami? Te potwory posługują się innym myśleniem jak ludzie, którzy nie są potworami. Ci ludzie potwory posługują się myśleniem do wyłudzania pieniędzy. Ci ludzie potwory wyłudzają dobro jakie ludzie wytwarzają na umiejętnościach otrzymanych od Stwórcy. Ci ludzie potwory mówią, że wierzą w Boga, ale kiedy przedstawiam im myślenie Boga to o nim nie chcą słuchać. Odkryłam, że nie chcą słuchać o myśleniu Boga ponieważ zajmują się okradaniem stworzeń Boga. Różnica pomiędzy myśleniem Stwórcy, a myśleniem ludzi władzy polega na tym, że na myśleniu Stwórcy wytwarza się dobro i dobrze zachowuje wobec innych stworzeń, a na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy wyłudza się od ludzi dobro jakie wytwarzają na myśleniu Stwórcy i źle zachowuje się wobec ludzi i innych stworzeń. Ci ludzie wyłudzający dobro jakie wytwarzają stworzenia Boga oszukują, że wierzą w Boga lub świadomie czynią zło w świecie Boga. Zauważyłam, że  ludzie czyniący zło mówią, że opierają się na myśleniu Boga. Niedawno były dni Elbląga i usłyszałam jak ludzie wołali do prezydenta Elbląga, który niedawno wygrał wybory jako przedstawiciel partii "Prawo i Sprawiedliwość", że jest pięknie na tych dniach Elbląga, a prezydent odpowiedział, że Bóg pozwoli, że będzie jeszcze lepiej. Ludzie władzy posługują się myśleniem zupełnie sprzecznym z myśleniem Boga i mówią, że to Bóg pomoże. To samo zauważyłam u księży pedofili, że mówili do chłopców, których gwałcili, że to co robią to ich umowa z Bogiem i żeby o tym nikomu nie mówili. Złoczyńca wykorzystuje Boga do ukrywania, że jest złoczyńcą.
Na myśleniu narzuconym przez człowieka powstali zupełnie inni ludzie i są to ludzie źli. Na myśleniu naturalnym dla mózgu nikt nie znajdzie człowieka złego. Jeśli ktoś mnie pyta czy mam marzenia to mówię, że moim marzeniem jest ażeby ludzie nie byli złoczyńcami. Myślę, że będzie się spełniało to moje marzenie, gdyż pokazałam jakimi potworami są ludzie na narzuconym myśleniu. Oni świadomie wyłudzają dobro stworzone przez Boga. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania to rozbieżne cele. Ja pokazałam dowody na to, że cele tych ludzi są rozbieżne, gdyż żyją z wyłudzonego dobra jakie mają ludzie. Nasz Stwórca doskonale skonstruował człowieka. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne przeszły na myślenie narzucone przez człowieka, a ja pokazałam, że one stworzyły na myśleniu narzuconym człowieka złego i często aż potwora.
Przekazuję Mądrym i na pewno dobrym ludziom z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon moje odkrycie o ludziach, że na myśleniu Stwórcy są mądrymi, inteligentnymi i wspaniałymi ludźmi, a na myśleniu narzuconym przez człowieka są ludźmi złymi i często potworami. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji, a mnie Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pomogli, gdyż dali dowód na to, że jeśli człowiek ma w mózgu narzucone zachowania to na nich jest człowiekiem złym. Odkryłam, że dobry człowiek to człowiek, który ma dobre uczucia, a zły człowiek to człowiek, który ma złe uczucia. Odkryłam, że doskonały nasz Stwórca stworzył nas na systemach neurologicznych, które utrzymują w nas odczuwanie miłości jeśli posługujemy się myśleniem swojego Stwórcy i że jak te systemy neurologiczne uchyliły się pod wpływem narzuconego myślenia to wykazały inną anatomię jaką jest anatomia złoczyńcy. Odkryłam, że każda anatomia jest oparta na myśleniu i że jeśli się zmieniła to na myśleniu do czynienia zła. Anatomie to odczuwanie i to odczuwanie jest inne u ludzi, którzy mają w mózgu narzucone myślenie. To inne odczuwanie to odczuwanie złoczyńcy. Ludzie, którzy cierpią mówią, że przez tego kto uczynił im zło, a ja mówię, że nie ma cierpienia bez myślenia w mózgu zgadzającego się ze złoczyńcą.  Odkryłam, że nie ma cierpienia bez myślenia narzuconego w mózgu przez człowieka.

Ponieważ piszę do mądrych ludzi dlatego chcę zwrócić uwagę na naszą wiedzę. Ja mojej wiedzy nie mam od ludzi. Często widać, że już chcę kończyć to moje pisanie, a w mojej głowie pojawia się coś ważnego i znowu piszę. Nie wiem ile mam w swojej głowie wiedzy, że ciągle ją przekazuję i przekazuję, ale wiem, że jest to dowodem na to, że mamy poznawać wiedzę jaką mamy w naturze mózgu. Ja tą wiedzę poznałam czytając książki ludzi, którzy piszą o naturze. Robiłam stanowczy sprzeciw na myślenie narzucone przez ludzi. Wiem, że człowiek sam musi przywrócić się do stanu na jakim jest stworzony, gdyż zaburzył się sam i sam musi powrócić do przyzwoitego naszego naturalnego stanu. Dowodem na to, że człowiek sam się zaburzył jest myślenie w mózgu pochodzące od człowieka na jakie przeszły systemy neurologiczne. Człowiek jest normalny jeśli w jego mózgu nie ma narzuconego przez niego myślenia. Jak w mózgu nie ma narzuconego myślenia to systemy neurologiczne powracają na myślenie jakie jest w naturze mózgu. Często czytanymi moimi artykułami są artykuły o systemach neurologicznych. Myślę, że jest wśród tych czytających ludzi dużo lekarzy i oni będą wiedzieli, że człowiek jest chory ponieważ ma w mózgu myślenie przy pomocy którego czynił zło. Myślę, że ci dobrzy lekarze, którzy są też wyjątkami,  przyczynią się do spełnienia mojego marzenia ażeby ludzie nie byli złymi.  Mnie nie jest dobrze z ludźmi złymi, a prawie wszyscy ludzie mówią, że chcą zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi złych. Nasz Stwórca wiedział, że to ludzie źli. Na myśleniu naszego Stwórcy nie ma prawa ludzi. Zgodnie z prawem ludzi jest czynić zło i dlatego Jezus przeciwko tym ludziom wystąpił.
Proszę zawrócić uwagę na to, że w Stanach Zjednoczonych są ludzie, którzy pojechali okraść Islandczyków, ale są też tak wspaniali ludzie jak Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu  w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Nigdy nie wolno mówić, że ludzie z jakiegoś kraju są źli, gdyż to nie kraj jest zły lub dobry tylko ludzie. Wszędzie są ludzie dobrzy i źli, a tylko z natury wszyscy byliśmy dobrymi. 

Serdecznie witam na moim blogu ludzi z kolejnego kraju Republiki Południowej Afryki. Wiem, że czytają to co piszę dobrzy ludzie. Każdy z nas zrobił coś nie tak i ja też, ale trzeba przywracać się do naturalnego dla nas doskonałego stanu.

                        Polska- Elbląg, dnia 10 października 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz