środa, 30 października 2013

MYŚLENIE NARZUCONE PRZEZ CZŁOWIEKA JEST POD WŁADZĄ NATURY

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Odkrycie, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami i problemami jest odkryciem, które mówi, że myślenie narzucone przez człowieka jest pod władzą natury. Systemy neurologiczne to natura i jak widać z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon narzucone przez nas zachowania i ich skutek jakim są problemy są pod władzą natury. Systemy neurologiczne wykonują wolę ich Stwórcy. Ta wola Stwórcy to posługiwanie się Jego myśleniem i uzależnienie od narzuconego myślenia. Prof. Maria Szulc stwierdza, że myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane, a tymczasem myślenie jakie narzucili ludzie jest pod władzą systemów neurologicznych. Szkoda, że nie żyje już Maria Szulc, gdyż w dużej mierze jej wiedza stała się przyczyną mojego wejścia w poznawanie myślenia natury i funkcjonowania systemów neurologicznych. Nie raz pisałam, że lekarz Michaela Jacksona został niewinnie zamknięty w więzieniu tak jak i wszyscy inni lekarze, gdyż lekarz nie ma władzy nad systemami neurologicznymi. Przyczyną śmierci człowieka jest narzucone przez niego myślenie. Życie utrzymuje się na myśleniu Stwórcy życia. Teraz Naukowcy odkryli, że  systemy neurologiczne zajmują myśleniem narzuconym przez człowieka, a to prowadzi na śmierć. I tak przyznać trzeba, że życie długo utrzymuje się skoro na ziemi ludzie tak długo funkcjonują na narzuconym myśleniu. Władza to narzucone myślenie przez ludzi i to niewątpliwie dlatego Jezus wystąpił przeciwko władzy. Myślenie narzucone przez człowieka prowadzi na śmierć. Wydawanie i wykonywanie wyroków sądów,  decyzji urzędów, różnych postanowień urzędów prowadzi na śmierć. Narzucone przez ludzi myślenie to myślenie oparte na kłamstwie, a życie jest oparte na myśleniu opartym na prawdzie. Przejście systemów neurologicznych na myślenie oparte na kłamstwie zadaje cierpienie psychice i opartemu na niej ciału, a to prowadzi na śmierć. Wszyscy ludzie mają w  mózgach swoje decyzje o wydawaniu ludziom postanowień, a nawet wyroków, ale to ludzie zgodzili się na wykonywanie decyzji narzuconych przez ludzi.
Zrozumienie przeze mnie, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem spowodowało, że zrozumiałam, że chcąc ażeby one powróciły na myślenie na jakim funkcjonuje się dobrze to  muszę też słowami  wypowiadać, że likwiduję narzucone myślenie. Ja jestem przywróconą na myślenie oparte na prawdzie i moje systemy neurologiczne wykonują moje słowa i ja to czuję. Nie wiem czy w którymś momencie jeszcze nie staną i będą oczekiwały na moje  naprawienie się  w jakimś przedmiocie sprawy. . Ludzie w okresie Starożytności zajmujący się uzdrawianiem mówili, że jeśli nie naprawi się wyrządzonych krzywd to  uzdrowienie jest niemożliwe i oni mieli rację, a co my teraz mamy zrobić skoro prawie wszyscy ludzie wykonują czynności w oparciu o myślenie narzucone przez ludzi władzy. Wykonywanie tych czynności spowodowało wyrządzanie krzywd nie jednemu człowiekowi, a wielu narzucaniem wykonywania  zarządzeń ludzi władzy. Ja zawsze sprzeciwiałam się zarządzeniom ludzi władzy, ale sprawowałam stanowiska kierownicze, a to jest władzą. Ja się cieszę jak moi byli pracownicy cieszą się jak mnie widzą i przychodzą do mnie, ale zauważam, że oni tytułują mnie, a co znaczy, że uważają mnie za kogoś kogo trzeba słuchać. Narobiliśmy sobie ogromnego zła wydając polecenia ludziom i wykonując polecenia ludzi. To okropne, że ludzie wydają ludziom wyroki. To okropne, że ludzie ludzi proszą o sprawiedliwość. To okropne, że ludzie proszą ludzi władzy o pieniądze lub nawet o to ażeby Prezydent ich ułaskawił. Ludzie władzy żyją z pieniędzy zabieranych ludziom, a ludzie ich proszą ażeby coś im z tego dali. Na myśleniu Stwórcy każdy sam pracuje na swoje życie. Wszyscy jesteśmy stworzeni na takim samym myśleniu, a nasz mózg jak widać wykazał, że narzucone myślenie i wykonywanie narzuconego myślenia to rozbieżne cele. Tak doskonale funkcjonuje nasz mózg, że potrafi każdą narzuconą decyzję odrzucić jako decyzję z którą się nie zgadza. To na tych decyzjach z jakimi mózg się nie zgadza są teraz systemy neurologiczne i zajmują się nimi. Jaki skutek jest tych decyzji to najlepiej widzą lekarze. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Podaję zatem kim jest ten dokonujący zmian anatomii: to systemy neurologiczne. Podaję kim jest ten kto wydaje decyzje o zmianach anatomii: jest to człowiek, którego decyzjami zajmują się systemy neurologiczne. To przez narzucone decyzje przez człowieka zmienia się anatomia. Skutkiem tych decyzji jest uzależnienie od narzuconych decyzji. W naturze mózgu jest porządek, a teraz mózg wykazuje, że to narzucone decyzje zaburzyły mózg i oparte na nim ciało. Myślenie narzucone przez człowieka to myślenie zaburzające mózg i psychikę. To narzucone myślenie przez człowieka zaburzyło stan równowagi na jakiej oparta jest konstrukcja człowieka. Na myśleniu opartym na prawdzie utrzymywana jest równowaga w człowieku na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Myślenie narzucone przez człowieka zaburzyło tą energię w wyniku czego człowiek nabył cierpienia. To przerażający stan ludzi, którym zgadza się już myślenie do oszukiwania. Ludzie nawet nie chcą słuchać o myśleniu przeze mnie przedstawianym na jakim jesteśmy normalni.  Przekonania ludzi są tak mocno oparte na kłamstwie, że Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Znaczy to, że ludzie mają przymus wykonywania zawodu na myśleniu narzuconym przez ludzi. Czy zatem należy się dziwić, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ludzie w nie swoim świecie narzucili opieranie się na wymyślonym myśleniu przez ludzi.Ludzie są wielkimi kłamcami. To nie tylko Naczelny Sąd Administracyjny występuje przeciwko naturalnemu dla nas myśleniu, gdyż  wszystkie sądy, gdyż sądy są oparte na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Kiedy chciałam wystąpić przed  Sądem Najwyższym to Sąd Okręgowy napisał do mnie, że nie mam uprawnień opartych na myśleniu władzy. Myślenie władzy jest nierozwiązywalne, a skoro ludzie władzy nie dopuszczają do rozwiązania spraw przez ludzi takich jak ja to zło trwa. Ludzie władzy nazwali swoje myślenie prawem. Ja mówię, że to nienormalny człowiek nazywa myślenie prawem. Mózg zresztą tak wykazuje, że człowiek uznający myślenie za prawo jest nienormalny, gdyż umysłowo chory. Nasz mózg jak widać  rozdziela myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie. Naukowcy już dawno odkryli, że w mózgu jest kłamstwo, ale jak widać ludzie uważają to za normalne. Na ludzi nie wpłynęło nawet odkrycie, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. To mocno utrwalone decyzje oparte na kłamstwie i dlatego grozi zagłada wszechświata. Mądry Albert Einstein widzi, że przyczyna leży we wzajemnych stosunkach pomiędzy ludźmi, a przecież był wybitnym fizykiem. Albert Einstein pisze, że chciałby poznać myśli Boga, a to świadczy o tym, że domyślał się prawidłowości myślenia w myśleniu Boga. Systemy neurologiczne w naturze są na myśleniu rozumianym, a teraz na nierozumianym. Jest to dowodem na wielką nieuczciwość ludzi, gdyż ażeby funkcjonowało na ziemi myślenie nierozumiane to trzeba było je opracować. Ludzie, którzy są autorami prawa mają w mózgu myślenie do oszukiwania. W naturze mózgu nie ma myślenia do oszukiwania. Niektórzy z naukowców pokazywanych w programach telewizyjnych mówią, że przyszłością człowieka jest być na różnych protezach. Nie mówią, że nie zrobią protezy mózgu ażeby na protezach funkcjonował cały człowiek. Ci naukowcy z przekonaniami o ludziach na protezach opierają się na kłamstwie. Nigdy nie dojdzie do zrobienia protezy mózgu, gdyż nie istnieje mózg oparty na kłamstwie.
Mózg, a na nim człowiek, żyje dopóki jest w nim myślenie oparte na prawdzie. Jest tak dlatego ponieważ energia życia oparta jest na prawdzie. Jest jakiś moment u każdego człowieka kiedy jest w nim tyle kłamstwa, że powoduje ono śmierć. To u każdego można zbadać, ale po co, skoro lepiej mówić prawdę. Śmierć jest oparta na kłamstwie. To myślenie jakie jest w mózgu decyduje o życiu i śmierci człowieka.
Ludzie na myśleniu naturalnym dla mózgu wszyscy mieli rozum. To nie tylko Albert Einstein powinien mieć rozum, czy ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon i ja, gdyż wszyscy powinniśmy mieć rozum. Jesteśmy stworzeni na rozumie swojego Stwórcy. Jego myśleniem jesteśmy stworzeni. Tymczasem ludzie słuchają co mówią różni oszuści ludzie, którzy mówią, że będą ludzi w życiu prowadzili, a że prowadzą na śmierć pokazał najbardziej uwielbiany przez miliony ludzi Adolf Hitler. Mnie myślenie tych ludzi z niczym się nie zgadza, a ogromna ilość ludzi mówi, że im się zgadza..Znaczy to, że zgadza się im myślenie do oszukiwania. Inne myślenie jak naturalne dla mózgu, to myślenie do oszukiwania. Odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Melon myślenie w mózgu, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to myślenie do oszukiwania. Oczywiście, że prawdą jest, że oszust z Uczciwym ma rozbieżne cele. Nasz Stwórca stworzył nas na uczciwym myśleniu. Kiedy to odkryłam i pisałam o tym do ludzi to nikt nie chciał o tym słuchać. Kiedy przedstawiałam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", które mówią, że zgodnie z prawem jest nieuczciwie to nikt na to nie reaguje. Dziennikarz lub dziennikarze zatytułowali nawet artykuł, że ludzie lubią rozprawy. Ludzie najczęściej wołają, że chcą zgodnie z prawem, ale też mówią, że jak ich przy pomocy prawa okradną to oni chcą wygrać, a zatem ludzie chcą ażeby innych ludzi okradać ale nie ich. Ludzie nie protestują o to, że ludzie władzy okradają ludzi, a co znaczy, że okradanie jest dla nich normalnym. Ponad 99,5% odrzuconych skarg z powodu skarżenia się ludzi niezgodnie z prawem jest dowodem na to, że tych ludzi okradli przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Na myśleniu naturalnym dla mózgu nie da się ustanowić prawa, które nie ma rozwiązań. Ja mam dowody na to, że wszystkie sprawy na moim myśleniu rozwiązuję. Wszystkie sprawy w NSA mam wygrane dopóki nie napisałam, że na myśleniu natury rozwiąże się wszystkie sprawy. 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy w wojewódzkim sądzie administracyjnym w Olsztynie jest przeze mnie. O czym, to świadczy jak nie o tym, że ludzie mają przekonania oparte na oszukiwaniu. To myślenie do oszukiwania jest z nabycia od człowieka. Nikt z nas nie dostał od Stwórcy myślenia do oszukiwania. Ludzie opowiadają o swoich licznych zakochaniach, a po jakimś czasie mówią, że się pomylili, a ja mówię, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu się nie myli. Te liczne zakochania oparte są na uzależnieniu od zakochania. Tak samo jest w każdej innej sprawie opartej na kłamstwie. Niektóre kobiety mają silne przekonania o normalności brania ślubu z jednym mężczyzną, który ma kilka zon. To na pewno nie są przekonania oparte na myśleniu Stwórcy. Księża przysięgają żyć w celibacie, a kiedyś ujrzą miłość otrzymaną od swojego Stwórcy to zamiast się z nią złączyć to uprawiają miłość z chłopcami, którzy nie wydadzą ich najczęściej i do tego mówią im, że to ich tajemnica z Bogiem. Ci ludzie przysięgają niby Bogu, że będą żyć w celibacie, a do chłopców których seksualnie wykorzystują mówią, że to ich tajemnica z Bogiem. Niektóre matki jak w Somalii prowadzą na wycinanie narządów ich córkom, czyli na wycinanie przez ludzi tego co dał Bóg. Ich dzieci wyją z bólu zadanego im przez ich matki.  Pełno nienormalnych ludzi i to złoczyńcy. Nasz Stwórca wiedział na jakim myśleniu Jego stworzenia są normalne i są szczęśliwe. To nasz Stwórca ma rozum i dobre emocje. 
Nie będę się rozpisywała, gdyż celem mojego niniejszego pisma jest przedstawienie dowodu na to, że myślenie narzucone przez człowieka jest pod władzą natury.

                                                              Z poważaniem
                                                              Barbara Paul

Polska_Elbląg, dnia 30 października 2013r.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz