czwartek, 31 października 2013

ENERGIA JEST POSŁUSZNA ROZUMOWI, A BRAK ROZUMU JEST POSŁUSZNY ENERGII


                                        EMOCJE NIE ISTNIEJĄ BEZ ENERGII

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
To, że ludzie są podporządkowani energii bardzo dobrze widać, a trudno było odkryć, że energia jest podporządkowana rozumowi. Z przyjemnością zatem przesyłam to moje odkrycie na ręce ludzi którzy mają rozum.
Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że emocje nie istnieją bez energii. Na pewno moje odkrycie zgodzi się mądrym lekarzom psychiatrom, gdyż oni wiedzą, że ludzie umysłowo chorzy idą przed siebie i nie wiedzą dokąd. Idzie się na energii i to energia na braku rozumu prowadzi człowieka donikąd, a często na śmierć.
Prof. Maria Szulc stwierdza, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie to myślenie oparte na rozumie. To systemy neurologiczne podporządkowują się rozumowi, gdyż przez Ten rozum są stworzone. Energia podporządkowuje się rozumowi ponieważ Ten Kto ma rozum ją stworzył. Energia jaka jest w naturze oparta jest na układach z pierwiastków, a więc musiał być Ten Kto je ułożył. Narzucenie myślenia powoduje uzależnienie od energii. Prof. Karol Jung odkrył, że ludzie mają umysł nieświadomy i są uzależnieni od myśli. Ja odkryłam, że umysł nieświadomy oparty jest na narzuconym myśleniu, gdyż to w tym myśleniu nie ma rozumu. Dowodem na to jak bardzo ludzie nie mają rozumu jest to, że dr psychiatra Karol Jung był tak mocno przekonany o tym, że człowiek jest stworzony na uzależnieniu od myśli, że kłócił się z dr psychiatrą  Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Odkrycie naukowe, które mówi, że w  mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji potwierdza słuszność uważania Zygmunta Freuda, że odkrył inne myślenie jak Karol Jung. Dzisiaj moglibyśmy Zygmuntowi Freudowi przedstawić odkrycie, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i wiedziałby, że odkrył podświadomość opartą na rozumie. Zygmunt Freud ma rację, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Maria Szulc miała dużo mądrości, ale nie miała racji mówiąc, że jej leczenie przy pomocy metody opartej na biostymulacji szybciej pomoże od psychoanalizy Zygmunta Freuda. Od metody człowiek jest uzależniony a rozum przywraca do prawidłowego funkcjonowania. Maria Szulc pisze, że ostrzega swoich uzależnionych od alkoholu pacjentów przed wypiciem nawet jednego kieliszka alkoholu, gdyż nałóg wraca. Ja mówię, że ludzie przywróceni do rozumu mogą wypić nie tylko jeden kieliszek alkoholu i od niczego uzależnieni nie są. Cała medycyna zajęta jest leczeniem ludzi opartych na braku rozumu. Ja przedstawiam dowody na to, że na rozumie człowiek jest zdrowy. Zdrowie daje człowiekowi energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, gdyż na niej utrzymują się emocje, a na emocjach ciało. Zwracam uwagę ludziom, którzy mają rozum na genialność systemów neurologicznych. Ta genialność polega na tym, że one wiedzą w które miejsce ciała wprowadzić zaburzenie energii oparte na narzuconym postanowieniu. To niewyobrażalna doskonałość. To doskonałość naszego Stwórcy, gdyż to Jego myśleniem skonstruowane są systemy neurologiczne. Wszyscy jesteśmy stworzeni na rozumie naszego Stwórcy, a nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi opierających się na Jego rozumie. Stan mojej wiedzy spowodował, że w pewnym momencie zrozumiałam, że skupisko energii jaką w sobie odczuwałam powinno wykonywać moją wolę. Powiedziałam tej energii ażeby usunęła ze mnie trucizny i ona to wykonuje. W jednym z moich artykułów piszę, że w myśleniu ludzi władzy musi być jakiś trujący jad skoro ludzie od wykonywania tego myślenia nabywają cierpienia. Przypomniało mi się, że dr Deepak Chopra pisze, że jest dyrektorem dwóch klinik w Stanach Zjednoczonych z których jedna jest oparta na medycynie konwencjonalnej, a druga na medycynie niekonwencjonalnej  i że w klinice medycyny niekonwencjonalnej zajmuje się oczyszczaniem ciała. Pisze on, że oczyszczanie z trucizn ciała jest konieczne. Zrozumiałam zatem, że to z trucizn nabytych na myśleniu opartym na braku rozumu trzeba człowieka oczyszczać. Zrozumiałam, że na myśleniu narzuconym przez człowieka nabywa się trucizn, które niszczą energię na jakiej oparte jest życie. Deepak Chopra pisze, że wie, że jeśli człowiek jest ciężko chory to trzeba mu dać chemię i robi to w klinice medycyny konwencjonalnej. Polecam każdemu człowiekowi poznać wiedzę tego mądrego lekarza. Dr Deepak Chopra niewątpliwie poznał mądrość systemów neurologicznych, a ja poznałam myślenie na jakim systemy neurologiczne funkcjonują dobrze, a na jakim źle. Deepak Chopra   nie raz pisze, że jego koledzy lekarze mówią do niego " co ty Deepak chcesz gadaniem uzdrowić człowieka". Gadanie oparte jest na myśleniu.
Stan ludzi opierających się na myśleniu władzy to wielka katastrofa ludzi. To ogromny brak rozumu na jakim pędzi na zagładę energia wszechświata. Na myśleniu Stwórcy ta energia utrzymywała życie, a teraz pędzi na zagładę. Ludziom zgadza się myślenie oparte na braku rozumu. Ludzie, którzy opierają się na myśleniu innych ludzi nie mają rozumu. W myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma rozumu. To myślenie w którym nie ma rozumu to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenia opartego na kłamstwie używa się do czynienia zła, a myślenia opartego na prawdzie używa się do czynienia dobra. Człowiek, który opiera się na myśleniu Tego Kto go stworzył ma rozum. Człowiek, który ma rozum sam pracuje na swoje życie, a człowiek który nie ma rozumu żyje z pieniędzy zabranych innym ludziom. W sytuacji, gdzie ludzie są wynagradzani z budżetu to przy ludziach, którzy mają rozum  dobrze żyje się też ludziom, którzy nie mają rozumu. Ludzie, którzy nie mają rozumu biorą takie same pieniądze, a nawet wyższe od ludzi, którzy mają rozum. Tak dzieje się np. w służbie zdrowia i kulturze, gdzie jest sporo mądrych ludzi, ale przy nich żyją sobie też dobrze ludzie którzy nie mają rozumu. Takim dowodem mądrych ludzi w służbie zdrowia są przysłane mi pisma przez lekarzy z Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce od Panów Piotra Dąbrowskiego i Wojciecha Kłosińskiego, którzy piszą do mnie, że z szacunkiem odnoszą się do moich zainteresowań i poszukiwań związanych ze zdrowiem. Nie wiem czy przypadkiem nie zwolniono tych mądrych ludzi, gdyż mam już pisma z Departamentu Zdrowia z innym podpisem i treścią, że przedstawiane przeze mnie funkcjonowanie systemów neurologicznych jest sprzeczne z rozporządzeniem Rady Ministrów. Ludzie, którzy nie mają rozumu zawsze zwalczali ludzi, którzy mają rozum i nawet prowadzili na uśmiercenie naukowców. Możliwość uśmiercania jest oparta na zaburzeniu energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ci naukowcy szli za swoimi oprawcami, a zatem opierali się również na myśleniu opartym na braku rozumu. Tak samo szli za oprawcami Adolfem Hitlerem i tak jak on myślącymi ludźmi ogromne ilości ludzi na stracenie. Przyglądając się ludziom popierającym władze widzimy, że oni wiedzą, że ludzie władzy czynią zło i są bardzo źle zachowującymi się ludźmi, a mówią, że władze trzeba wybierać. Oni wybierają te władze opierając się na braku rozumu. Natura jest oparta na rozumie, a dane statystyczne mówią, że ludzie mają od 5 do 10% rozumu. Czasem podaje się trochę więcej, ale średnia u ludzi to brak rozumu. Dlatego Karol Jung był mocno przekonany, że ludzie są stworzeni na braku rozumu.
Dowodem na to jak wielki jest u ludzi brak rozumu jest ustanowione przez nich prawo.To na tym prawie jest średnia rozumu od 5 do 10%. Ja patrząc na Egipskiego Sfinksa widzę, że jego konstruktor lub konstruktorzy zaznaczyli w jego potężnej postaci energię jaką ma w sobie człowiek oparty na rozumnej twarzy jaką ma Sfinks. Taką energię ma w sobie każdy człowiek, który ma rozum i teraz podaję tym ludziom, że energia jest im posłuszna. Ta energia jest rozumna i wykonuje wolę rozumnego. To stąd doskonałe  budowle w Starożytnym Egipcie. Te doskonałe budowle oparte są na doskonałej energii jaką mają w sobie ludzie, którzy mają rozum. Ludzie bardzo często mówili do mnie, że jestem mądra, a ja się dziwiłam mówiąc, że wszystko jest takie proste. Mam chorego syna a ludzie często mnie pytają jak to robię, że spotykam dobrych lekarzy. Jeden z moich przyjaciół mówi, że "Basia spotyka mądrych lekarzy bo to jej urok osobisty". Ten mój przyjaciel jest mądry i mogę  mu teraz powiedzieć, że to energia łączy ludzi, którzy mają rozum i dlatego trafiam na mądrych lekarzy.  Trafiam też na mądrych ludzi i zauważam, że się lubimy.
Ustanowione prawo przez ludzi jest świadectwem ich głupoty. To przede wszystkim bardzo źle zachowujący się ludzie, gdyż jak można przyjść na Czyjś świat i uważać, że ma się w nim wydawać rozporządzenia i ci którzy są w tym świecie mają wykonywać wolę tych źle zachowujących się ludzi. Niektórzy nawet mówią i to też kapłani, że władza pochodzi od Boga, a ja im podaję dowód jakim jest odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że na myśleniu władzy zmienia się anatomia. Anatomia jest oparta na myśleniu Boga, a skoro zmienia się od myślenia narzuconego to jest dowodem na to, że Bóg nie życzy sobie w swoim świecie władzy, a co zresztą pokazał swoim wystąpieniem przeciwko organom władzy i wskazał, że są bandytami. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia na myśleniu narzuconym  to nabycie odczuwania psychopaty, a na wykonywaniu czynności na myśleniu człowieka uważającego się za władzę nabywa się odczuwania cierpienia.  Ludzie posługujący się myśleniem swojego Stwórcy nie mają przekonań o tym, że człowiek ma być władzą. Takich przekonań nabywa się na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu Stwórcy ludzie opierają się na ugodzie.
Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że emocje nie istnieją bez energii.  Zmiana myślenia w mózgu spowodowała zmianę emocji. Tą zmianę w emocjach wprowadziły systemy neurologiczne zajmujące się narzuconym myśleniem. To narzucone myślenie zaburzyło energię na jakiej utrzymywane jest życie. Bardzo dziękuję Naukowcom, którzy odkryli, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne i bardzo dziękuję Mądremu Uniwersytetowi Cambridge za wspaniałą wiedzę o energii. Bardzo dziękuję Uniwersytetowi Cambridge i Uniwersytetowi Carnegie Mellon za ich wiedzę o myśleniu. Dziękuję wszystkim ludziom nauki opierającym się na rozumie i o nich piszę dużą literą, a o naukowcach opierających się na wiedzy ludzi piszę małą literą. Nie mam wątpliwości co do tego, że kolejne przyjście na ziemię  Zygmunta Freuda, Marii Szulc, Juliana Ochorowicza, Włodzimierza Sedlaka, Józefa Tischnera i ludzi  im podobnych spowoduje, że poznanie zgromadzonej przeze mnie wiedzy opartej na odkryciach naukowych mądrych ludzi przyczyni się do osiągnięcia przez nich stanu wykonywania dla nich przez energię ich woli.  O ludziach z brakiem rozumu lekarze psychiatrzy mają rację, że to długi proces, a ja dodaję, że u większości z ludzi na całe wieki. Pozbyć się nabytego braku rozumu to długi proces. Lekarze psychiatrzy, którzy mają rozum  na pewno widzą, że ludzie umysłowo chorzy nie mogą ustać w miejscu, ciągle się im gdzieś śpieszy i ciągle mówią, że muszą gdzieś pędzić, a też mówią, że nie wiedzą dokąd i nie wiedzą kiedy wrócą. Ludzie umysłowo chorzy są pod władzą energii. NATURA TO ENERGIA, ALE TA ENERGIA NIE ISTNIEJE BEZ JEJ STWÓRCY, KTÓRY MA ROZUM.  Stwórca posługuje się myśleniem i ludzie też. Ten kto posługuje się myśleniem swojego Stwórcy opartym na prawdzie ten ma rozum, a ten kto przeszedł na myślenie do oszukiwania utracił rozum. Ten kto przeszedł na myślenie oparte na kłamstwie  jest uzależniony od energii, gdyż nasz Stwórca oszustów i złoczyńców w swoim świecie sobie nie życzy. Złoczyńcy muszą doświadczać narzuconego przez nich myślenia tak długo dopóki nie naprawią uczynionego przez nich zła przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie, którzy wykonują czynności na myśleniu ludzi władzy zanoszą im pieniądze na czynienie zła i dlatego zmieniła się ich anatomia.  .

                                                             Z podziękowaniami 
                                                             Barbara Paul

Polska-Elbląg, dnia 31 października 2013r. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz