wtorek, 1 stycznia 2019

KAŻDY MA W SOBIE BOSKĄ ISTOTĘ

Dokonałam cudownego odkrycia, że każdy człowiek ma w sobie Boską Istotę. Odkryłam, że jesteśmy podwójni, gdyż Boska Istota oparta na myśleniu Stwórcy i nasza człowiecza osobowość. Odkryłam, że Osobowość Boska nie mówi, a osobowość człowiecza mówi. Odkryłam, że jak posługujemy się myśleniem Osobowości zbudowanej na myśleniu Boga to ona wykonuje nasze myślenie, a jak nie posługujemy się myśleniem Boga to ona nas wprowadza na umysł ludzki zbudowany z energii zawartej w słowach narzuconych przez człowieka. Jasnym jest, że Bóg nie może siedzieć w każdym człowieku i reagować na narzucone myślenie i odkryłam, że zbudował oparte na Jego myśleniu osobowości które wprowadził w ludzi i ta osobowość oparta na myśleniu Boga reaguje sprzeciwem na narzucone słowa przez człowieka i wprowadza go w funkcjonowanie na systemach neurologicznych zbudowanych z energii zawartej w słowach człowieka. Wskazuję na odkrycie naukowe które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że rozum zna słowa i ta osobowość oparta na rozumie nie wypowiada słów, ale zna słowa. My wszyscy dokąd nie wypowiadaliśmy słów posługiwaliśmy się pismem obrazkowym na jakim wszyscy malowaliśmy tak samo wodę, że jest wodą, góry, że są górami, człowiek, że jest człowiekiem, krzesło, że jest krzesłem itd. Wskazuję, że jak zaczęliśmy wypowiadać słowa to ludzie zaglądają do słów nazwanych prawem na jakich wykonuje się wolę ludzi nazywających ich słowa prawem, a na jakich to słowach człowiek wszedł w umysłową i psychiczną chorobę opartą na jego woli oszukiwania innych ludzi. Wskazuję na słowa mądrego Fizyka kwantowego, który w prowadzonym przez niego programie mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Wskazuję na ludzi oszustów którzy w programie Przedziwna Planeta Ziemia mówią, że Matka Natura to morderczyni i to seryjna i wskazuję na naukowców oszustów w programie Komórki macierzyste którzy komórki nowotworowe chcą przebudować na komórki macierzyste. Wskazuję na mordercę zbudowanego z komórek nowotworowych, że to on ma w sobie energię śmierci. Wskazuję na budowę Stephena Hawkinga który bierze udział w programie i mówi, że chyba nie doczeka przebudowania komórek nowotworowych na macierzyste i nie doczekał. Stephen Hawking mówił. że nie ma Boga, a ja wskazuję, że na energii uśmiercającej życie nie ma Boga bo jest na energii życia opartej na mózgu. Wskazuję, że ludzki umysł nie ma mózgu i że oparty na rozumie mózg wykazuje go na umyśle opartym na braku rozumu. Wskazuję, że na tym umyśle opartym na braku rozumu  człowiek ma psychikę opartą na braku rozumu zbudowaną z energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Wskazuję, że ta budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych opartych na ludzkim umyśle to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla. Oszuści wiedzą, że są przebudowani na oszustów bo zanieśli hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to energia uśmiercająca życie wykonująca słowa człowieka. Oszuści wiedzą, że ich odkryłam bo dokąd nie wiedzieli wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata a z Twittera przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Oszuści wiedzą, że wymazali z Twittera nazwisko profesora Anatomii Człowieka Jamesa Tomas- Morais po napisaniu przeze mnie, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy. Oszuści przysłali mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando przez profesora Anatomii Człowieka, a jak napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to wymazali z Twittera nazwisko profesora. Oszuści wymazali ogromną ilość ludzi Obserwatorów u mnie na Twitterze których było tylu, że przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. Na Facebooku zobaczyłam to samo, gdyż po dwóch miesiącach od mojego wejścia na Facebooka zawiadomili mnie, że moje zdjęcie ma pierwsze miejsce na Facebooku. Oszuści też pokazali mi piękne nakładki na moje zdjęcie ludzi z wielu krajów świata na których ludzie piszą kocham cię, malują piękne kwiatki, gwiazdeczki, ale nie pokazali tego dla wszystkich ludzi. Oszuści zobaczyli pod moim zdjęciem piękne korony i trony to nie mogli tego wytrzymać i wymazali je najszybciej. Piękne ukłony pod moim zdjęciem to ukłony ludzi opartych na myśleniu Stwórcy. Oszuści chodzą i namawiają na przejście na ich myślenie na jakich oparte są różne partie polityczne i różne religie. Dobrze widzą ludzie którzy piszą o ludziach religii, że oni przechodzili na stanowiska ludzi władzy a co widać i dzisiaj jak ludzie religii jak Pan Tadeusz Rydzyk chcą zakładać partie polityczne. Wszystko oparte jest na myśleniu. Energia jest myśleniem i z energii zawartej w narzuconym myśleniu zbudowany jest człowiek na swoim myśleniu. Ta energia z jakiej człowiek jest zbudowany na swoim myśleniu to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla. Ta zmieniona anatomia to złodziej i bandyta prowadzący ludzi wykonujących jego słowa do obozów zagłady lub strzelający do ludzi jak teraz w Syrii. Ludzie którzy mówią, że występują przeciwko mordercom z Syrii którzy mówią, że to terroryści i ich zabijają to tacy sami mordercy. Natura człowieka nie ma energii śmierci. Ludzie dają się namawiać na myślenie oszustów z różnych partii politycznych i religijnych lub człowieka oszukującego, że kocha i stają się wykonawcami słów  morderców na energii z jakiej zbudowany jest morderca. Oszuści uczą ich słów z zawartą w nich energią śmierci i wprowadzają ludzi w energię śmierci na jakiej wykonują wolę morderców. To morderca prowadzi do obozów zagłady i byli to ludzie nazywający ich słowa prawem. Przerażające dane o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła jakie podaje Aktor Krzysztof Pieczyński to energia śmierci zawarta w słowach wierzących w Boga. Bóg nas nie stworzył na wierze w Niego, a na Jego słowach.
Wskazuję na słowa ludzi o których pisze Psycholog Max Freedom Long, że mówili oni, że mamy dwie dusze. Wskazuję też na słowa Biochemik Marii Szulc w jej książce Potęga podświadomości, że Tkwią w naszej psychice ogromne możliwości rozwoju. Zgodnie z nauką Kahunów, jesteśmy w stanie po nie sięgać i wprowadzać w ruch mechanizmy będące istotą przyszłej ewolucji. Człowiek powinien przywoływać Wyższe Ja. Drzemią tam moce dotąd nie zbadane i nie mieszczące się w kategoriach rozumowych reprezentujących inny wymiar rzeczywistości, zdolne czynić cudowne uzdrowienia i kształtować najbliższą przyszłość.
Dalej proszę sobie poczytać, a ja wskazuję, że to Wyższe Ja to nasza natura i że na niej człowiek jest zdrowy zbudowany z energii życia. Wskazuję, że ten nazywany przez Marię Szulc inny wymiar rzeczywistości to Natura. Wskazuję, że te moce o jakich Maria Szulc pisze, że nie mieszczą się w kategoriach rozumowych to moce oparte na rozumie i że człowiek na swoich słowach nie rozumie. Wskazuję na słowa przychodzących do mnie po pomoc ludzi w ich sporach z organami skarbowymi, że mówili, że dlatego do mnie przyszli bo nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że język prawniczy jest oparty na słowach ludzi władzy którzy zapisaniem ich słów jako prawa okradają ludzi. Wskazuję,  że Sędziom opartym na rozumie w NSA w Warszawie i WSA w Olsztynie zgadzały się moje słowa i orzekali, że ludzie na słowach oszustów i również Minister Finansów przegrywali ze mną. Wskazuję, że Pełnomocnik organów skarbowych przyzwyczajony, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrywa z myśleniem ludzi władzy zapytał mnie czy mogłabym na następną rozprawę przynieść mu moją książkę Nasza Boskość. Przyniosłam a on nawet nie zapytał ile kosztuje, a nie zapytał bo na myśleniu złodziei uważa się, że im należy dawać za darmo. Ludzie władzy i kościoła niczego nie używają do zdobycia pieniędzy poza myśleniem do okradania. Sędziowie w NSA którym zgadza się myślenie złodziei wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moich słowach jakimi odbierałam ukradzione przez złodziei ludziom pieniądze, a ja na to odpisałam, że to postęp bo nie przybili mnie do krzyża tak jak Stwórcę za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Prowadzili kilka lat postępowanie przeciwko mnie, a ja na to odpisywałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. Minister Finansów dał mi uprawnienia do wykonywania zawodu, ale nie zaznaczył, że na słowach złodziei i bandytów, a ja złodziejem i bandytą nie jestem. Tak samo ludzie uśmiercający życie dali uprawnienia Lekarzom do leczenia na przysiędze, że wszystkich będą leczyć, a nie powiedzieli im, że chory jest na wykonywaniu czynności na energii uśmiercającej życie na jakiej wykonuje wolę ludzi morderców.
W mojej pierwszej pracy mój przełożony zapytał gdzieś się pani taka uchowała, że wszystko robi dobrze, a teraz na emeryturze usłyszałam od Lekarza gdzie się Pani taka uchowała, że nigdy się nie leczyła i dodała, że ja nie lubię medycyny. Nic mnie nie bolało to nie chodziłam do Lekarzy bo po co. Znalazłam się w szpitalu kiedy wypadłam z dużego samochodu i złamał mi się kręgosłup. Leżałam w szpitalu dwa tygodnie i na pięć i pół miesiąca włożyli mnie w gorset. Po tym okresie poszłam do Lekarza ażeby zobaczył czy z moim  kręgosłupem jest dobrze. Obejrzał kręgosłup z wypadku i powiedział, że mocno się złamał, a kiedy zobaczył zdjęcie po wypadku powiedział, że to cud bo wszystko jest dobrze. Zrozumiałam, że ten złamany kręgosłup był za moją pomoc złoczyńcy którego broniłam przed sądem i zrozumiałam, że jest złoczyńcą  jak wiózł mnie z sądu kiedy powiedział, że niedawno potrącił człowieka i chciałby żeby on umarł po po co ma być kaleką. Widziałam, że wielu ludzi mówiło do mnie, że chcą ażebym wygrała im sprawę zgodnie z prawem  czyli słowami ludzi zbudowanych z energii śmierci. Wtedy napisałam do moich klientów, że bardzo dziękuję im za pieniądze jakie mi płacą, ale ja zdecydowałam zlikwidować moją działalność z powodu, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności na słowach ludzi na uśmiercającą życie. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię i zdarzyło się, że ja z wysokim ciśnieniem znalazłam się na obserwacji w szpitalu. Mądry Lekarz mówił co to jest, że ona jest w dobrym stanie psychicznym a ma wysokie ciśnienie. Nabyłam tego wysokiego ciśnienia na wykonywaniu słów morderców jakie nazwali prawem i wiarą w Boga. Pisałam wiele lat temu do Premiera opartego na myśleniu człowieka Pana Donalda Tuska ażeby opuścili ziemię dla ludzi którzy chcą opierać się na myśleniu natury, ale oni o całej ziemi mówią, że jest ich, a ja wskazuję, że ta ziemia o której mówią, że jest ich jest oparta na innej rzeczywistości jaką widzi Maria Szulc, a ja a przede mną Albert Einstein, że to energia śmierci. Albert Einstein jako Fizyk widzi energię śmierci opartą na sposobach myślenia ludzi, a ja jako zajmująca się  myśleniem widzę słowa morderców zbudowanych z energii śmierci. Mądrym Lekarzom jak ten który widział, że jestem w dobrym stanie, a mam wysokie ciśnienie wskazuję, że wychodzimy z tego wysokiego ciśnienia jak wracamy na myślenie natury na jakim morfologia jest zbudowana z energii życia. 
        
                                                                                                   Barbara Paul
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz