wtorek, 13 grudnia 2011

CZŁOWIEK, KTÓRY NIE STWORZYŁ MÓZGU, A MÓWI, ŻE TO JEGO WOLA MA BYĆ WYKONYWANA, TO WARIAT

Do Uniwersytetu Cambridge!
Szanowni Państwo!
Składając Państwu serdeczne podziękowania za wieloletnie przysyłanie mi podziękowań na drodze mojego odkrywania funkcjonowania mózgu chciałabym Państwu przekazać finał tego odkrywania. Na Uniwersytecie Cambridge zawsze było dużo ludzi, którzy byli mędrcami. Świadczy to o tym, że ludzie ci posługują się myśleniem Mędrca jaki stworzył nasz mózg. Odkrycie przeze mnie funkcjonowania ludzkiego mózgu pozwoliło mi odkryć, że nasz mózg wykazuje człowieka, który narzuca, że to jego wola ma być wykonywana jako wariata. Człowieka, który ma w mózgu narzucaną wolę mózg wykazuje jako umysłowo i psychicznie chorego. To dlatego Zygmunt Freud odkrył, że ludzie którzy nie mają rozumu i mają chorą psychikę mają w sobie sprzeciw podświadomości. Sprzeciw podświadomości dlatego ponieważ to ona jest dziełem Stwórcy naszego mózgu i psychiki.
Serdecznie Państwa pozdrawiam i dziekuję za wspieranie mnie podziękowaniami.
Równocześnie dziekuję również mędrcom z Departamentu Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, którzy przysyłali mi wyrazy szacunku i uznania. Tylko znawcy anatomii zgadza się myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu, gdyż przecież anatomia nie istnieje bez rozumu. W naturze mózgu jest rozum, a w anatomii energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Jakie myślenie, taka psychika. 

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz