piątek, 23 grudnia 2011

POSTĘPUJE ZGODNIE Z PRAWEM CZŁOWIEK, KTÓRY NIE MA ROZUMU, GDYŻ CZŁOWIEK, KTÓRY MA ROZUM OPIERA SIĘ NA ROZUMIE


POSTĘPUJE ZGODNIE Z PRAWEM CZŁOWIEK, KTÓRY NIE MA ROZUMU, GDYŻ CZŁOWIEK, KTÓRY MA ROZUM OPIERA SIĘ NA ROZUMIE
                                                                                                    Elbląg, dnia 23 grudnia 2011r.
Barbara Paul
ul. Mostowa 4
82-300 Elbląg
                                                                                          Naczelnik Urzędu Skarbowego
                                                                                          ul. Mickiewicza 43
                                                                                          82-300 Elbląg

Dotyczy zawiadomienia o zajęciu prawa majątkowego z tytułu podatku VAT
Nr zawiadomienia EA-7211/11163277/VI/11

Szanowny Panie!
Nie pierwszy już raz otrzymuję z Urzędu Skarbowego postanowienie o zajęciu tego co jest moje. Nic nie pomaga moje pisanie, że ja nie należę do Państwa ażebyście mieli prawo zawiadamiania mnie o tym co postanawiacie w sprawie moich pieniędzy. Państwo sami nadaliście sobie prawo do rozporządzania moją osobą i tym co jest moje. Piszecie Państwo, że to co robicie jest zgodne z prawem. Ja zaś wiem, że Państwo nie stworzyliście ani mojego mózgu, ani mojej psychiki, ani nie macie żadnego swojego udziału w tym co jest moje. Przysyłacie Państwo do mnie Komornika jak po swoje. Tego “swojego” nabyliście Państwo przy pomocy zapisania, że to myśli wybranych ludzi są obowiązującym prawem. Myśli są w naturze mózgu, gdyż naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a człowiek przecież wypowiada to co ma w mózgu. Gdyby z natury nic nie miał w mózgu to nie miałby skąd wypowiadać prawdy. Zatem myślimy przy pomocy mózgu, a mózgu nie stworzyli ludzie, którzy zapisali, że to ich myśli są obowiązującym prawem. Zatem ludzie, którzy ustanowili swoje myśli jako prawo są z tymi myślami w mózgu, którego nie stworzyli. Są zatem z tymi swoimi myślami w mózgu u Tego Kto ich mózg stworzył. Wybitny psychiatra prof. Karol Jung odkrył, że ludzie są uzależnieni od myśli i że ci ludzie uzależnieni od myśli są umysłowo i psychicznie chorzy. Zatem świadczy to o tym, że pojawienie się w mózgu myśli innych aniżeli są naturalnymi dla naszego mózgu spowodowało chorobę umysłową i psychiczną ludzi. Odpowiedzią na pytanie dlaczego ludzie od innych myśli zachorowali umysłowo i psychicznie jest odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu sprzed 450 milionów lat rozum nie istnieje bez emocji. Naukowcy odkryli, że ten mózg nie zna słów. Zatem dokąd ludzie nie wypowiadali słowa to mieli rozum. Skutek wypowiadanych przez ludzi słów każdy z nas może poznać poznając ustanowione przez ludzi prawo. Nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa, jak wiemy wystąpił przeciwko temu prawu, gdyż wystąpił przeciwko ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Zatem skutkiem wypowiadanego słowa przez ludzi była interwencja naszego Stwórcy. Nasz Stwórca jak wiemy został zgodnie z prawem tych organów skazany na śmierć przez ukrzyżowanie. Reprezentujący te organy Herod, Piłat i Kajfasz kazali Mu nosić ten krzyż ażeby jak najdłużej cierpiał. Zatem prawo ustanowione przez ludzi jest prawem złoczyńców. Dzisiaj po 2000 lat od czasu pobytu na ziemi naszego Stwórcy widzimy kim są ludzie władzy w warunkach wojny, kiedy to nie muszą się ukrywać, że są złoczyńcami i wskazują ludziom, że mają wchodzić do komór gazowych i stawać do rozstrzelania. Mający najwięcej poparcia Adolf Hitler prowadzi na śmierć do wybudowanych wcześniej obozów zagłady. Budowanie obozów zagłady jest wyrażeniem zamiaru tego kto tej czynności dokonuje. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał w roku 2000 Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja przedstawiam dowody na to, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności opartych na innym myśleniu aniżeli jest naturalnym dla naszego mózgu. Zygmunt Freud u ludzi umysłowo i psychicznie chorych odkrył sprzeciw podświadomości. Cóż to jest ten sprzeciw podświadomości można dowiedzieć się z odkrycia prof. Marii Szulc, która pisze, że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Myślenie natury jest ludziom nieznane, a za to myślenie do oszukiwania jest ludziom bardzo dobrze znane. Myślenia do oszukiwania w naturze mózgu nie ma. To w podświadomości naukowcy odkryli, że w niej rozum nie istnieje bez emocji. Podświadomość to nasza natura, czyli mózg i psychika. To dla tej podświadomości mówienie prawdy jest naturalnym. Naukowcy amerykańscy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są dwie strefy i że pomiędzy nimi są narzucane zachowania i problemy. To co mi Pan przysłał jest narzucaniem mi woli. Pan mówi, że narzuca mi wolę zgodnie z ustanowionym przez wybranych ludzi prawem. Znaczy to, że ci ludzie postanawiają inaczej jak Stwórca naszego mózgu. Nasz Stwórca oparł mózg na prawdzie, a ludzie na narzucanej ich woli. Jak widać nasz Stwórca ma w naszych mózgach naszą narzucaną wolę i decyzje o wykonywaniu tej narzucanej woli. Ogromnej ilości ludzi zgadza się to myślenie wybranych ludzi do władzy, ale pocieszającym jest, że w Polsce nie ma ich 50%. Nie wiadomo czy tym ludziom nie podoba się myślenie tych ludzi, którzy kandydują, czy są wśród nich tacy ludzie jak ja, którzy opierają się na swoim rozumie, a nie na czyimś braku rozumu. Pan jak i wszyscy inny ludzie opierający się na myśleniu wybranych ludzi wydaje nakazy zabierania mi pieniędzy. Pana nakazy wykonują banki, gdyż ja powierzyłam im swoje pieniądze, a oni dają je dla Pana czy innych urzędników z innych organów. Mówią ci ludzie, że postępują zgodnie z myśleniem ludzi władzy. Mnie zabrali już zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi tyle pieniędzy, że mogę cieszyć się, że mam to co dostałam od mojego Stwórcy, a czym jest rozum. Ludzie, którzy nie mają rozumu chcą mieć jak najwięcej pieniędzy. Organy opierające się na myśleniu wybranych ludzi zajmują się zabieraniem ludziom pieniędzy. Jak dostali się ci ludzie do władzy wszyscy wiemy, że przy pomocy obiecania dobra. Jakim jest to dobro najlepiej wiedzą organy skarbowe, gdyż prowadzą dochodzenia sięgające uzyskanych przez człowieka pieniędzy aż do jego urodzenia. Organy powołane przez ludzi obiecujących dobro zajmują się zabieraniem dobra. Mówią, że to dobro zabierają dla dobra kraju. Nie mówią jak nabyli tego kraju. Nie mówią, że nabycia tego kraju dokonali przy pomocy innego użycia myśli aniżeli jest dla nas naturalnym. To inne użycie myśli to myślenie przy pomocy którego można oszukiwać, a jakim to myśleniem jest myślenie oparte na kłamstwie. To myślenie oparte na kłamstwie pozwoliło ludziom władzy zapisać w ustanowionym przez nich prawie, że to co jest na ziemi jest ich. Co na to odpowiada nasz Stwórca dowiedzieć się można, że ten kto ma w sobie sprzeciw podświadomości jest umysłowo i psychicznie chory oraz uzależniony od myśli. Odkrywca sprzeciwu podświadomości u ludzi umysłowo i psychicznie chorych wybitny psychiatra dr Zygmunt Freud odkrył, że jeśli ludzie są chorzy umysłowo to również chorzy psychicznie. Znaczy to, że inny jest skutek połączenia myślenia z psychiką jeśli w mózgu jest inne myślenie. Myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu powoduje, że człowiek ma rozum, a myślenie wprowadzone przez człowieka powoduje, że człowiek nie ma rozumu. Myślenie oparte na prawdzie powoduje, że człowiek ma zdrową psychikę, gdyż opartą na układzie genetycznym pierwiastków, a myślenie wprowadzone przez człowieka powoduje, że człowiek jest chory. Wykonywanie Państwa poleceń jest przyczyną choroby umysłowej i psychicznej a ja nie chcę być chora umysłowo i psychicznie. Nie chcę być chora, ale żyję wśród ludzi, którzy wymuszają ode mnie dawania im pieniędzy i wymuszają podporządkowania. Stwierdzam, że na ziemi ludzie przy pomocy posługiwania się innym myśleniem napadają na ludzi. Napadają na ludzi zgodnie z ustanowionym przez nich prawem. Nachodzą zgodnie ze swoim prawem na ludzkie domy. Mówią, że nachodzą na ludzkie domy zgodnie z umową stalkingową. Umowa stalkingowa to nękanie, wymuszanie, zastraszanie. Ludzie z firm windykacyjnych mówią, że oni zgodnie z prawem posługują się stalkingiem. Zatem jeśli czyta mnie neurobiolog Eric Kandel to może popatrzeć na wykonywane zawody przez ludzi od których zmienia się anatomia. Być może Eric Kandel domyśla się, że zmiany w anatomii to zmiany wynikające z innego myślenia. Z natury wszystkie stworzenia wykonują czynności dobra. Windykatorzy, Komornicy, Urzędnicy nie wykonują czynności dobra, gdyż ludzie się ich boją. Takiego myślenia nie ma w naturze mózgu. W naturze mózgu nie ma myślenia na jakim ludzie ustanowili swoje prawo. Zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi nie ma się rozumu. Jeśli człowiek zdecydował się na opieranie się na innym myśleniu człowieka, to sam zdecydował o opieraniu się na braku rozumu. Dzisiaj można usłyszeć, że co piąty człowiek jest chory na schizofrenię. Cóż to jest schizofrenia odpowiadam, że to wprowadzenie do mózgu myślenia opartego na kłamstwie. Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu człowiek ma rozum i ma zdrową psychikę. Ludzie, którzy wchodzą posłusznie do komór gazowych i stają do rozstrzelania utracili wolność, gdyż stali się posłusznymi ludziom na których myśleniu postanowili się opierać. Człowiek, który ma rozum jest człowiekiem wolnym. Uzależnienie jest od myślenia opartego na kłamstwie, gdyż skutkiem decyzji opartych na kłamstwie jest uzależnienie od nieuczciwie załatwionej sprawy. Naukowcy odkryli w mózgu, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja pokazuję, że ten narzucający wolę i wykonujący jego wolę są od siebie uzależnieni nieuczciwym załatwieniem sprawy. Do uczciwego załatwiania spraw i do nieuczciwego załatwiania spraw używamy myśli. Karol Jung odkrył, że ludzie są uzależnieni od myśli, a zatem są uzależnieni od myśli użytych do nieuczciwego załatwiania spraw. Wybitny lekarz dr Deepak Chopra stwierdza w swojej książce pt. “Zdrowie bez granic”, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja zatem pytam skąd się wzięła ta zmora pamięci jak nie z nieuczciwego załatwiania spraw. Ta zmora pamięci to problem jaki odkryli naukowcy w ludzkich mózgach. Problemu nikt z nas nie osiągnie w wyniku uczciwie załatwionej sprawy. Zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi uznali oni, że trzeba powołać więcej sądów skoro sprawy są nie rozstrzygnięte przez wiele lat. Po 11 miesiącach funkcjonowania powołanych dodatkowo wojewódzkich sądów administracyjnych okazało się, że to nic nie pomogło, gdyż sądy wojewódzkie odrzuciły zgodnie z prawem 99,5% skarg. Skoro ludzie władzy uznali, że powołanie większej ilości sądów pomoże rozwiązać sprawy, a postanawiają, że sprawy mają być rozpatrywane zgodnie z ich myśleniem, które nie ma rozwiązań to skutkiem powołania wojewódzkich sądów jest jeszcze większe obciążenie ludzi utrzymaniem tych sądów. Ludzie władzy chcieliby ażeby ich inne myślenie jak ich Stwórcy było rozwiązywalne. To, że myślenie ludzi władzy jest nierozwiązywalne jest dowodem na to, że posługują się myśleniem opartym na kłamstwie, gdyż myślenie oparte na prawdzie jest rozwiązywalne. Ja mogę na to przedstawić dowody w każdej pojedynczej sprawie. Mam dowody w postaci moich wygranych w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. W mojej książce pt. “Nasza Boskość” wydanej przed powstaniem wojewódzkich sądów administracyjnych, gdyż w roku 2002 piszę, że wygrywam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Po opublikowanych przez gazetę “Rzeczpospolita” danych za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych w sądzie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występuję 50% wygranych jest przeze mnie. To moje wygrywanie trwało tak długo dopóki nie zaczęłam pisać, że możemy rozwiązać wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na uczciwym ich rozwiązywaniu. Skutkiem tego było wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na skardze kasacyjnej, czyli na innym myśleniu ludzi ustanawiających prawo. W całym kraju rozwiązanych spraw jest około 0,5% a ja mam jeszcze dojść do tego myślenia. 0,5% wygranych to wcale nie uczciwie załatwione sprawy, gdyż zgodnie z prawem wygrywają ludzie opierający się na myśleniu ludzi władzy. Stan zatem ludzkich mózgów to katastrofa.
Nie będę przedłużała niniejszego pisma, przekażę na zakończenie tylko moje stwierdzenie, że normalnym człowiekiem jest człowiek, który ma w swoim mózgu tylko prawdę. To co chcę dla Państwa przekazać to muszę napisać, ażeby wszyscy ludzie opierający się na prawie ustanowionym przez ludzi odczepili się ode mnie. To co Państwo robicie jest wstydem dla człowieka. Opierać się na swoim myśleniu można jeśli ma się swój mózg, gdyż ten kto posługuje się innym myśleniem na czyimś mózgu jest oszustem. Bardzo dobrze nasz Stwórca nam pokazuje, że ten kto nie posługuje się Jego myśleniem jest oszustem, który pod przykrywką myślenia opartego na kłamstwie ukrywa, że jest złodziejem i bandytą. Uczciwi ludzie uczciwie pracują na swoje życie, a nie żyją z zabierania pieniędzy innym ludziom.
Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz