wtorek, 10 lipca 2012

CZŁOWIEK CHORUJE OD WYKONYWANIA CZYNNOŚCI OPARTYCH NA MYŚLENIU NARZUCONYM PRZEZ CZŁOWIEKA



                                                                                           UNIWERSYTET CAMBRIDGE

ANATOMIA ZMIENIA SIĘ OD WYKONYWANIA CZYNNOŚCI OPARTYCH NA MYŚLENIU NARZUCONYM PRZEZ CZŁOWIEKA

Szanowni Państwo!
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka.
Tak się stało, że przeciwko mnie wystąpił Naczelny Sąd Administracyjny i Krajowa Izba Doradców Podatkowych o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na skardze kasacyjnej, czyli myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Naczelny Sąd Administracyjny i Krajowa Izba Doradców Podatkowych podają szereg przepisów prawa ustanowionych przez ludzi władzy jako zarzuty dla mnie z powodu mojego nie opierania się na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Ja nie raz podkreślam, że wygrywałam wszystkie sprawy ponieważ opieram się na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu. Władza wydała nakazy, że należy opierać się na jej myśleniu, czyli na innym myśleniu aniżeli jest naturalnym dla naszego mózgu. To nie tylko doradcy podatkowi wykonują czynności w oparciu o myślenie narzucone przez ludzi, ale prawie wszyscy ludzie. Jeśli są ludzie, którzy wykonują czynności oparte na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu, to władza narzuca im swoje myślenie do wykonywania, gdyż nakazuje płacić podatki, składki ZUS, itd. Prawie wszyscy ludzie na ziemi wykonują czynności w oparciu o myślenie narzucone przez ludzi władzy. Mamy zatem odpowiedź na zmianę naszej anatomii skoro Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia.
Wszystkie stworzenia z natury wykonują czynności w oparciu o myślenie jakie jest w naturze mózgu, a ludzie wprowadzili na ziemi narzucone przez siebie myślenie i wszystkie anatomie zmieniły się. Zmiana anatomii, to choroba anatomii, gdyż w naturze anatomia jest zdrowa. Ponieśliśmy ogromną klęskę z powodu narzucenia myślenia przez człowieka. Nasz mózg wykazuje, że to narzucone myślenie, to rozbieżne cele. Naukowcy odkryli, że narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem dokonują one zmian w anatomii w wyniku otrzymania narzuconych zachowań. Narzucone zachowania to inne myślenie. Inne myślenie to myślenie oparte na kłamstwie, gdyż naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym.
Naukowcy odkryli, że narzucane zachowania to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że ten rozbieżny cel, to cel czynienia zła. Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu wykonujemy nawzajem dla siebie czynności dobra, gdyż wyrażamy taką samą wolę. Skutkiem narzuconego myślenia jest czynienie zła. Mogę to podać na przykładach każdej wykonywanej czynności, ale podam na swojej.
W wyniku wykonywanych przeze mnie czynności w oparciu o myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu ja wygrywałam sprawy dla ludzi. Wygrywałam gdyż sprawę opierałam na rozumie. Opieranie się na rozumie to odkrycie złoczyńcy i ofiary. Jeśli mamy spór to mamy złoczyńcę i ofiarę, czyli mamy myślenie jakie mózg wykazuje jako rozbieżne cele. Mózg wykazuje jako rozbieżne cele narzucane zachowania i problemy, czyli złoczyńcę i ofiarę. Skutkiem myślenia narzuconego przez człowieka jest ofiara. Pokazałam to na przykładzie danych opublikowanych przez gazetę “Rzeczpospolita” za 11 miesięcy funkcjonowania nowopowstałych w roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych, że ponad 99,5% skarg jest odrzuconych z powodu skarżenia się ludzi niezgodnie z myśleniem narzuconym przez ludzi i nazwanym prawem. Znaczy to, że skutkiem narzuconego przez człowieka myślenia jest ofiara. Jeśli mamy ofiarę to mamy też złoczyńcę. Złoczyńcą jest ten kto narzuca zachowania.
Krajowa Izba Doradców Podatkowych zarzuca mi nie wykonywanie czynności w oparciu o myślenie narzucone przez ludzi władzy, czyli zarzuca mi, że nie wykonuję czynności zła. Nie podporządkowuję się temu kto zapisał, że ludziom należy czynić zło. Zarzuty mam tylko i wyłącznie nie wykonywania narzuconych zachowań, czyli nie przyczyniania się do zabierania ludziom pieniędzy. Ja pieniądze dla ludzi wygrywałam, więc oni otrzymali z powrotem to co im zabrano przy pomocy zapisania, że tak jest zgodnie z prawem. Słowa “zgodnie z prawem” to narzucenie zachowań, czyli czynienie zła. Nasz mózg jak widać doskonale wie, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele. Ja odkryłam, że celem ludzi posługujących się myśleniem natury jest czynienie dobra, a celem ludzi posługujących się myśleniem narzuconym przez człowieka jest czynienie zła. Człowiek, który czyni dobro uzgadnia, a człowiek, który czyni zło wydaje nakaz. Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu nie ma ofiar. Ofiary są na myśleniu narzuconym przez człowieka. Złoczyńca to człowiek narzucający zachowania. Ofiara to człowiek wykonujący narzucone zachowania. Krajowa Izba Doradców Podatkowych przysłała mi swój wyrok, że nie mam prawa wykonywania zawodu, gdyż nie opieram się na myśleniu narzuconym przez ludzi. Zatem ludzie posługujący się myśleniem natury są karani. Postanowili, że jeśli chcę opierać się na myśleniu natury to u nich będę ofiarą, gdyż nie będę mogła wykonywać zawodu. Około 12.000 doradców podatkowych wykonuje czynności oparte na myśleniu narzuconym przez ludzi. Są jeszcze prawnicy w innych sprawach. Z danych podanych przez gazetę “Rzeczpospolita” wynika, że w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występuję wpłynęło 1830 skarg i z nich wygranych jest tylko osiem. Cztery wygrałam ja, a więc 50% wszystkich wygranych. Postanowili mnie wyrzucić ażeby ludzie nie otrzymywali zabranych im przy pomocy narzuconych zachowań pieniędzy. Są województwa w których nie ma wygranej żadnej sprawy. Zatem przy pomocy zapisu, że narzucone myślenie jest prawem zabrali ludziom pieniądze i nie oddali.
Mózg wykazuje narzucane zachowania jako rozbieżne cele, a ja mogę na każdym pojedynczym przykładzie pokazać, że narzuca zachowanie ten kogo zamiarem jest czynienie zła. Widać to w każdej umowie bankowej, gdyż w każdej jest narzucone zachowanie. Ludzie nauczyli się grzecznie godzić się z okradaniem ich, gdyż banki i każdy narzucający zachowania pisze, że opiera się na myśleniu władzy. Ostatnio lekarze proszą władze ażeby ich nie karali, czyli wykonują czynności w oparciu o myślenie narzucone przez ludzi. W programie “Kultura Głupcze” usłyszeliśmy ostatnio, że stosujmy przemoc, czyli narzucone myślenie. Nauczyciele wykonują czynności w oparciu o myślenie ludzi władzy. Przedszkola, żłobki, Sanepid, Urzędy Pracy, wszyscy urzędnicy. Sądy i wszyscy prawnicy wykonują czynności w oparciu o myślenie ludzi władzy. Działalności gospodarcze wykonywane są na nakazach ludzi władzy. Prokuratura oskarża ludzi zgodnie z narzuconym przez ludzi władzy myśleniem. Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu nie ma możliwości oskarżania ludzi. Przy wyrażaniu takiej samej woli nie ma za co oskarżać.
Nasza anatomia ma swoje myślenie, gdyż naukowcy odkryli w mózgu, który nie zna słów, że w nim rozum nie istnieje bez emocji. To na wykonywaniu czynności opartych na rozumie anatomia jest zdrowa. Ludzie władzy spowodowali, że nie tylko ludzie zachorowali, ale wszystkie stworzenia w które wprowadzili narzucone przez siebie myślenie. Ludzie władzy narzuconym przez siebie myśleniem zadali cios wszelkiej anatomii. Myśli uruchamiają energie, a więc te ciosy anatomii zadali złoczyńcy przy pomocy uruchomienia niszczącej energii.
Nasz Stwórca dał nam w naturze mózgu tylko myślenie oparte na prawdzie. Narzucone myślenie to myślenie wymyślone przez człowieka. To narzucone przez człowieka myślenie uruchomiło energię zadającą cierpienie wszechświatu. Wszechświat na myśleniu jego Stwórcy jest doskonały. Na ziemi pojawili się złoczyńcy, którzy postanowili czynić w świecie swojego Stwórcy zło. Mają to swoje myślenie przy pomocy którego zadawali zło, gdyż naukowcy odkryli, że narzucone myślenie w mózgu jest i że mózg wykazuje je jako rozbieżne cele. Naukowcy też odkryli, że narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem systemy neurologiczne zajmują się złoczyńcami i ofiarami. Ofiara to człowiek wykonujący narzucane zachowania. To on wybierał ludzi inaczej myślących od ich Stwórcy i postanowił, że na ziemi ma być władza, a nie uzgadnianie.
Polska-Elbląg, dnia 10 lipca 2012r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz