wtorek, 12 marca 2013

CZŁOWIEKOWI SPEŁNIA SIĘ W ŻYCIU JEGO MYŚLENIE

                CZŁOWIEKOWI SPEŁNIA SIĘ W ŻYCIU JEGO MYŚLENIE

Jeśli myślenie jest dobre, to spełnia nam się dobro, a jak myślenie złe, to spełnia nam się zło. Tym spełnianiem naszego myślenia zajmują się systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne tworzą energię potrzebną do wykonania myślenia człowieka. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami. Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles odkrył, że jakaś niewidzialna inteligencja uruchamia do naszych myśli atomy węgla, wodoru,tlenu i inne cząsteczki. John Eccles nie mówi, że ta niewidzialna inteligencja uruchamia energie tylko do narzuconego myślenia, gdyż stwierdza, że jakaś niewidzialna inteligencja uruchamia do naszych myśli atomy. Atomy to energie. John Eccles nie mówi kto jest tą niewidzialną inteligencją, która uruchamia atomy, ale mówią o tym Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, gdyż odkryli, że narzucanymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne. Może zatem jest tak, że ludzie są na narzuconym myśleniu i dlatego naukowcy widzą tylko to myślenie.
Narzucone myślenie jest jakby przez ludzi uważane za normalne, ale naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym. Narzucone myślenie to myślenie narzucone przez ludzi, a tu okazuje się, że w naturze mózgu jest inne myślenie i nie jest to myślenie narzucone przez człowieka. Naukowcy  odkryli, że myślenie narzucone przez człowieka mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, a zatem mamy w mózgu myślenie naturalne dla człowieka i myślenie narzucone przez człowieka. Mózg wykazuje, że nie podoba mu się to myślenie narzucone przez człowieka, a zatem jest to inne myślenie. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to inne myślenie narzucone przez człowieka jest do rozbieżnych celów. Na narzuconym przez ludzi myśleniu mamy na ziemi ustanowione prawo, a zatem to to myślenie jakie jest zapisane przez ludzi jako prawo jest myśleniem z którym nasz mózg się nie zgadza. Dlaczego mózg nie zgadza się z myśleniem narzuconym przez człowieka można dowiedzieć się jak się pozna naturalne dla nas myślenie.  Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a zatem dla wszystkich ludzi naturalnym jest wypowiadanie prawdy. Jeśli zatem wszyscy ludzie wypowiadają prawdę to wszyscy ludzie wyrażają taką samą wolę. Ludzie ustanawiający prawo mówią, że nie ma czegoś takiego jak wyrażanie zgodnej woli, gdyż ludzie mają wybierać ludzi i wybrani mają wydawać wybierającym nakazy, a wybierający je wykonywać. Odkrycie naukowców amerykańskich pokazuje, że z tym narzuconym przez człowieka myśleniem mózg się nie zgadza i że tym narzuconym myśleniem przez człowieka zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że te systemy neurologiczne z narzuconego myślenia stworzyły anatomię złoczyńcy, a z wykonującego narzucane zachowania anatomię ofiary. Zatem systemy neurologiczne do stworzenia innej anatomii musiały uruchomić odpowiednie energie z których skonstruowały złoczyńcę i ofiarę. Jeśli człowiek posługiwał się myśleniem naturalnym dla mózgu to systemy neurologiczne utrzymywały jego doskonałą energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Zatem systemy neurologiczne reagują na myślenie. Może naukowcy zauważają, że tylko narzucanymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne, gdyż jeśli człowiek posługuje się myśleniem naturalnym dla mózgu to nie trzeba uruchamiać innych energii. Ludzie narzucający zachowania uruchomili ogromne ilości złej energii, a złej dlatego ponieważ myślenie narzucone jest do wykonywania czynności zła. Na myśleniu opartym na prawdzie wykonuje się czynności dobra. Jeśli człowiek wymyślił inne myślenie to wymyślił je do czynienia zła. Inne myślenie jak myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie i to tym myśleniem opartym na kłamstwie zajmują się systemy neurologiczne. To z tego myślenia opartego na kłamstwie systemy neurologiczne skonstruowały anatomię złoczyńcy i ofiary. Wiem, że ludzie są przerażeni moim odkryciem, ale wszyscy powinniśmy się cieszyć z odkrycia, że jest prawidłowe myślenie. To o tym prawidłowym myśleniu mówił Jezus mówiąc, że prawda nas oswobodzi. Udało mi się odkryć tą prawdę. Udało mi się dlatego ponieważ poznałam dwa rodzaje myślenia. Myślenie w naturze mózgu jest tylko jedno, a ja pracowałam w kontakcie z narzuconym myśleniem przez człowieka. Ludzie, którzy mnie znają wiedzą, że zawsze występowałam przeciwko temu myśleniu wskazując na to, że skutkiem myślenia władzy jest cierpienie ludzi. Proszę o zwrócenie uwagi na tytuł niniejszego mojego artykułu, że człowiekowi spełnia się w życiu jego myślenie. Cierpiący ludzie stali się cierpiącymi od wykonywania narzuconego myślenia przez ludzi władzy. Skoro ludzie w wyniku wykonywania narzuconego myślenia stali się cierpiącymi, to znaczy, że w myśleniu narzuconym są energie, którymi narzucający zachowania zadaje cierpienie. Wystarczy wykonywać narzucone myślenie ażeby być cierpiącym. Odkrył to Neurobiolog Eric Kandel, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami i problemami, a zatem wskazuję na dowód jakim jest zmieniona anatomia u narzucającego zachowania i u wykonującego narzucane zachowania. Tą anatomię złoczyńcy i ofiary skonstruowały z narzuconego myślenia systemy neurologiczne. Mamy zatem skutek narzuconego myślenia przez człowieka jakim jest anatomia złoczyńcy i ofiary. Nasz Stwórca wykazując w mózgu jako rozbieżne cele narzucane zachowania i wykonywanie narzucanych zachowań pokazał nam, że wykonujące Jego wolę systemy neurologiczne stworzyły z narzuconego myślenia złoczyńcę i ofiarę. Zatem anatomia oparta jest na myśleniu Stwórcy i anatomia zmieniła się od narzuconego myślenia przez człowieka. Zmian w człowieku dokonały systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami. Jestem zachwycona porządkiem w myśleniu Stwórcy wszechświata. Odkryłam też niesamowity bałagan jaki jest skutkiem narzuconego myślenia przez ludzi władzy. Myślenie użyte do oszustwa wprowadziło niesamowity bałagan w każdym bilansie przedsiębiorstwa.
Porządek w naturze przyrody widzi wybitny filozof Platon, a porządek w naturze energii wszechświata widzi wybitny fizyk Albert Einstein. Ja odkryłam, że zaburzenia porządku we wszechświecie dokonał człowiek i że nosi on w swoim mózgu myślenie przy pomocy którego zaburzył porządek we wszechświecie. To myślenie którym człowiek zaburzył porządek we wszechświecie to myślenie narzucone przez człowieka.  To myślenie narzucone siedzi w mózgu jak zmora pamięci o której dr Deepak Chopra pisze, że medycyna nie ma na nią leku.
Odkryłam, że każde pojedyncze narzucenie zachowań przez człowieka powoduje zaburzenie porządku. Jako osoba mająca kontakt z ustanowionym prawem reagowałam na narzucone myślenie pisząc do ludzi władzy, że tym myśleniem zadają ludziom cierpienie. Ludzi władzy to nic nie obchodziło, a sądy mówiły, że ma być zgodnie z myśleniem narzuconym przez wybranych ludzi jako władza. Ja uparcie przez wiele lat robiłam swoje, a władza odpisywała, że ma ludzi wyszkolonych do stosowania przemocy i ci ludzie przy pomocy wymuszania i stosowania kar wymuszą ode mnie posłuszeństwa. Niektórzy z Sędziów wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego sprzeciwu na wykonywanie woli narzuconej przez ludzi władzy. Napisałam do nich, że to już lepiej od tego co za to samo zrobili Jezusowi, gdyż odebranie prawa wykonywania zawodu to nie to co przybicie do krzyża. Nie przejmowałam się wieloletnim zajmowaniem się szukaniem powodów do odebrania mi prawa do wykonywania zawodu  i odpisywałam,. że mam najlepsze wyniki w wygrywaniu spraw w kraju i że ludzie nie mają prawa narzucać, że ja mam wykonywać czynności w oparciu o ich myślenie, a nie w oparciu o myślenie jakie mam w mózgu. Pisałam, że to nie jest świat ludzi ażeby oni mogli wymuszać wykonywania czynności w oparciu o narzucone przez nich myślenie. Ludzie władzy oparci są na myśleniu do wymuszania, a zatem stosują przemoc. Tego stosowania przez nich przemocy mam pełne szafy, gdyż jest to wymuszanie przy pomocy myślenia, ale ja się tym nie przejmuję, gdyż stoję na prawidłowym myśleniu mojego Stwórcy. Też miałam w mózgu narzucone myślenie i jeszcze przywracam swoją anatomię do porządku, ale systemy neurologiczne zgadzają się już z moim myśleniem .i przywracają porządek w mojej anatomii.
Na koniec roku 2012 zlikwidowałam swoją działalność, a czym przyniosłam na pewno radość niektórym z ludzi władzy, gdyż kiedyś poborca podatkowy z Urzędu Miasta w Elblągu powiedział do mnie, że gdybym zlikwidowała działalność to mieliby spokój. Przyczyną podjęcia przeze mnie tej decyzji było to, że ludzie korzystający z moich usług chcą ażeby wykonywać dla nich czynności zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi. Ja nie mam zamiaru wykonywać czynności w oparciu o narzucone zachowania przez ludzi władzy i napisałam do moich stałych klientów, że bardzo ich lubię i wielu z nich jest dla mnie bliskimi, ale od wykonywania narzuconego myślenia przez ludzi władzy zmienia się anatomia, a zmieniona anatomia to chora i nienormalna anatomia. Jeden z moich klientów powiedział do mnie, że wszyscy ludzie wiedzą, że ludzie władzy są złymi i że chce ażebym prowadziła dla niego firmę i pomagała mu z tymi czyniącymi zło ludźmi władzy. Inny klient po jakimś czasie przyszedł .zapytać czy nie zmieniałam zdania  i nie wznowiłam działalności. Często miałam łzy wzruszenia i obiecałam, że będzie można do mnie przychodzić, gdyż będę sprzedawała moje książki i robiła spotkania na temat wiedzy o naturalnym dla naszego mózgu myśleniu. Wczoraj jeden z moich klientów lekarz przyniósł mi przepiękne bordowe róże w podziękowaniu za wieloletnią pracę. Powiedział do mnie nie pierwszy już raz, że z żoną też by tak chcieli. Wiedziałam zawsze, że to wspaniały człowiek kochający naturę, gdyż opowiadał mi jak jest szczęśliwy na urlopie gdzieś w pięknym miejscu i ubolewał, że może pojechać tylko na tydzień..  Wiem, że jest przemęczony, gdyż wiele lat był ordynatorem oddziału wewnętrznego, a teraz jak chce iść na urlop to musi odpracowywać go u innego lekarza, który w tym czasie też idzie na urlop. Ludzie władzy chodzą sobie na urlopy i wymierzają kary pracodawcom jeśli ich pracownicy nie byli na urlopie, ale w stosunku do pracodawców nie ma czegoś takiego, że pracodawca musi mieć urlop. Jest ogromnie wiele przepisów przy pomocy których stosowana jest wobec pracodawców przemoc. Np. pracownikom należy się wcześniejsza emerytura, a pracodawcom nie.
Powiedziałam do lekarza ażeby wydzielił w swoim domu pokój lekarski i na zmianę z żoną w nim przyjmowali chorych. Lekarz ten odpowiedział, że na przeszkodzie stoją przepisy sanepidu nakazujące różne nie mające końca przepisy. Zatem na przeszkodzie wykonywania samodzielnego zawodu stoją przepisy narzucone przez ludzi władzy. Ci ludzie dobrze sobie żyją z ustanawiania tych przepisów i wymuszania ich wykonywania, gdyż przecież jak lekarz jedzie do chorego do domu, czy do wypadku, to nie ma tam żadnych przepisów sanepidu.
Tak mogłabym w każdym zawodzie przedstawić jak wygodne życie wymyślili sobie ludzie narzucający zachowania wymyśleniem przepisów i wymuszaniem ich wykonywania. Za to wymyślanie i wymuszanie wykonywania tego wymyślania płacą ludzie na których wymuszanie jest wykonywane. Nasz Stwórca zatem doskonale wie, że człowiek narzucający zachowania ma rozbieżne cele, gdyż żyje z wymyślania nakazów dla człowieka. Wymyślanie to myślenie oparte na kłamstwie, gdyż człowiek, który nazwał się władzą nie ma żadnego prawa do człowieka. To prawo do człowieka ludzie wymyślili sobie. Mają teraz to wymyślone przez siebie myślenie w mózgu i są od tego myślenia uzależnieni. Uzależnionymi są narzucający zachowania i wykonujący zachowania. Gdyby wymyślający zachowania nie znalazł ludzi do wykonywania wymyślonego przez niego myślenia to wymyślający nie miałby tego kto na niego pracuje.
Nasze życie przebiega tak jak nasze myślenie. Systemy neurologiczne uruchamiają energie potrzebne do urzeczywistnienia myślenia. Nasz Stwórca postanowił tym, że masz człowieku to co wymyśliłeś. Ludzie, którzy nie wymyślają myślenia opierają się na myśleniu naturalnym dla mózgu i są zdrowi i szczęśliwi. Każda decyzja ma swój skutek, gdyż przechodzi do mózgu, a systemy neurologiczne zajmują się uruchomieniem energii potrzebnej  do wykonywania tej decyzji. Ludzie są na wykonywaniu swoich decyzji, gdyż mówią, że postępują zgodnie z myśleniem o którym mówią, że jest dla nich prawem. Na myśleniu natury nie ma w mózgu decyzji na której człowiek mógłby mówić, że dla niego prawem jest myślenie innego człowieka. Ażeby mówić, że dla człowieka jest prawem myślenie innego człowieka, to człowiek musi się z myśleniem tego człowieka zgodzić. Ażeby zgodzić się z myśleniem narzuconym przez człowieka, to trzeba mieć w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Mózg jak widać wie o tym, gdyż wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek, który ma w mózgu narzucone myślenie i problemy. Problemy ma człowiek w wyniku podjęcia decyzji o wykonywaniu narzuconej woli przez człowieka. Jest tak dlatego ponieważ narzucone myślenie służy do okradania. Człowiek po to kłamie ażeby okraść. Moja Mama mówiła, że ten kto kłamie ten kradnie, a kto kradnie ten zabija, a więc była mądra. Nasz Stwórca występując przeciwko organom opartym na narzuconym myśleniu pokazał, że są to złodzieje, którzy ustanowili prawo na mieniu jakie ukradli i że są bandytami, gdyż jak On się upomniał o swoje mienie to Go zgodnie z ich prawem ukrzyżowali.
Czasem jedna zła decyzja przekreśla możliwość spędzania szczęśliwego życia, kiedy to zamiast poznania człowieka podejmujemy decyzję o współżyciu z nim. Skutkiem tego jest ogromnie wiele cierpiących matek i dzieci, ale też oskarżanych mężczyzn. Jeden seks i przekreśla możliwość spędzania szczęśliwego życia. Tak samo skazujemy się na nieszczęśliwe życie podejmując pochopną decyzję o założeniu rodziny. Jeśli seks wziął górę to często okazuje się, że jesteśmy przerażeni tym co później wypowiada nasz małżonek.  Najpierw więc trzeba posłuchać co wypowiada człowiek i co jest skutkiem tego co robi zanim podejmiemy decyzję o jego wyborze na małżonka. Przysięga oparta jest na narzuconym myśleniu i ludzie nie chcą tej przysięgi łamać nie zwracając uwagi na to, że żyją w przemocy. W tej przemocy żyją też dzieci i nie jest prawdą, że dobrze robi człowiek, który zgadza się na życie w przemocy, gdyż uważa przysięgę za wyżej stojącą od przemocy jaką zadaje małżonek narzucający wolę i co muszą przeżywać również dzieci. Te przeżycia dzieci pozostają w nich, a więc złem jest w takim przypadku dotrzymywanie przysięgi człowiekowi, który narzucanymi zachowaniami stosuje przemoc.  Ten narzucający zachowania człowiek pokazuje swoimi zachowaniami, że lekceważy swojego małżonka.Nie można jeszcze takiemu łobuzowi podawać posiłków i utrzymywać dobrego domu.  Dzieci bywa, że się tego uczą. Przysięga jest oparta na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele.Jeśli w związku mamy do czynienia z cierpieniem to znaczy, że mamy do czynienia z wykonywaniem woli złoczyńcy.  Na myśleniu natury ludzie opierają się na miłości. Dzisiaj wygląda na to, że najlepiej nie mieć nic wspólnego z żadnymi miłościami, gdyż  ludzie mają w mózgach myślenie oparte na przemocy. Po krótkotrwałej miłości okazuje się, że mamy do czynienia z myśleniem opartym na nienawiści. Ludzie mówią, że od miłości do nienawiści jest krótka droga, ale ja mówię, że ludzie, którzy mają w mózgu myślenie oparte na prawdzie nie mają w sobie nienawiści.
Tak to odkryłam katastrofalny skutek dla człowieka przejścia na wymyślone myślenie, czyli myślenie do czynienia zła, ale to człowiek postanowił to zło czynić.  Dzisiaj ludzie są przerażeni moim odkryciem, a co jest dowodem na to, że wiedzą, że czynili zło. Myśleli, że zło można ukryć, a ja pokazuję, że nie ma takiej możliwości. Wiedział też o tym wybitny pisarz Fiodor Dostojewski. Zbrodni nikt nie widział, a człowiek, który to zrobił sam wydaje się tym co mówi i robi.. Wydaje się dlatego ponieważ nabył w mózgu myśli jakich użył do wykonania zbrodni. Nabył też emocji złych jakie wyraził do człowieka którego zamordował. Tym co zrobił dokonał zmiany siebie jako człowieka. Stał się innym człowiekiem. Stał się człowiekiem złym. To systemy neurologiczne zrobiły z jego myślenia człowieka złego. Odtąd te myśli są jego zmorą pamięci, która nie pozwoli mu szczęśliwie żyć.  Na myśleniu natury ludzie czują do siebie miłość i czynią dla siebie dobro. Na myśleniu wymyślonym przez człowieka czyni się zło i na tym myśleniu ludzie innym ludziom czynią zło. Wszyscy stworzeni jesteśmy dobroczyńcami i z emocjami opartymi na miłości, a dzisiaj mamy świat oparty na narzuconym przez ludzi myśleniu na jakim to myśleniu ludzie mają emocje złoczyńców i ofiar. . Ludzie doszli do stanu przekonań, że zapisali w ustanowionym przez siebie prawie, że dla nich czynienie zła jest już normalnym. Każdy kto pozna myślenie na jakim jesteśmy stworzeni dowie się, że na tym myśleniu czynienie dobra jest dla nas normalnym i że od nikogo nie jesteśmy uzależnieni. Ludzie wyrażeniem zgody na wykonywanie narzuconej woli przez człowieka oddali tym ludziom swoją wolność. Stali się służącymi ludzi narzucających wolę. i sami zanoszą im swoje pieniądze i idą na śmierć jak ludzie narzucający wolę wydadzą im rozkaz. Ludzie ci stali się wykonawcami rozkazów. Na myśleniu natury wszyscy jesteśmy wolnymi ludźmi. Na myśleniu natury wszystkie stworzenia są wolnymi. 
Każdy człowiek ma w życiu skutek swoich decyzji.Dokąd człowiek nie wyraził zgody na wykonywanie woli władzy dotąd był wolnym człowiekiem. Każdy narzucający wolę człowiek uważa się za władzę i wymusza od innych posłuszeństwa. Gdybyśmy nie podjęli decyzji o wejściu w związek z człowiekiem, który czyni zło, to zło by nas nie spotkało. Dlatego dzisiaj kiedy ludzie już mają w mózgu decyzje o normalności dla nich czynienia zła to trzeba opierać się na uczuciach jakie wywołuje w nas dany człowiek, gdyż uczucia nigdy się nie mylą.
Nasz Stwórca stworzył nas na myśleniu, które oparte jest na emocjach miłości. Człowiek, który ma w mózgu tylko myślenie oparte na prawdzie wyczuwa czy człowiek jest dobrym, czy złym.  Człowiek, który ma w sobie miłość czyni tylko dobro. Dlatego Neurobiolog Eric Kandel bardzo dobrze zna anatomię skoro odkrył, że od wykonywanych czynności anatomia się zmienia. Nasz Stwórca nie pozwala mieć dobrego odczuwania złoczyńcom i ludziom, którzy służą złoczyńcom.  .

                                                     Polska- Elbląg, dnia 12 marca 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz