piątek, 15 marca 2013

MÓZG I PSYCHIKA WYKAZUJĄ MYŚLENIE WŁADZY I KOŚCIOŁA JAKO CHOROBĘ UMYSŁOWĄ I PSYCHICZNĄ

MÓZG I PSYCHIKA WYKAZUJĄ MYŚLENIE WŁADZY I KOŚCIOŁA JAKO CHOROBĘ UMYSŁOWĄ I PSYCHICZNĄ

Prof. Maria Szulc stwierdza, że myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane. Znaczy to, że ludziom nie jest znane myślenie na jakim człowiek funkcjonuje dobrze. Myślenie na jakim człowiek funkcjonuje dobrze, to myślenie jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, czyli, że myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na rozumieniu. Znaczy to, że w naturze mózgu człowieka jest rozum. Naukowcy też odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym, a zatem oparte na rozumie myślenie to myślenie oparte na prawdzie. Kościół, ale i jakby wszyscy ludzie mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a to jest dowodem na to, że Maria Szulc ma rację, że myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu nie jest ludziom znane. Dostali ludzie w naturze mózgu myślenie, a posługują się jakimś myśleniem dla natury mózgu nieznanym. Ludzie nie znają myślenia naturalnego dla swojego mózgu, a mózg nie zna myślenia jakim posługują się ludzie. Mózg jednak ma to myślenie jakim posługują się ludzie, gdyż naukowcy odkryli, że wykazuje, że są to narzucane zachowania i problemy. Zatem dowiedzieliśmy się jakie to myślenie jest znane ludziom, gdyż mózg nam je wykazał, że to narzucane zachowania i problemy. Znaczy to, że ludzie na mózgu w którym otrzymali myślenie od swojego Stwórcy narzucają swoje myślenie. Zatem ludzie w świecie Boga poczuli się jak u siebie. Ja mówię, że narzuca zachowania u Kogoś człowiek źle zachowujący się i jest to złodziej, gdyż nie ma swojego mienia, a to na jakim ustanowił prawo ukradł. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania, że to rozbieżne cele, a zatem mózg wie, że złodziej z uczciwym ma rozbieżne cele. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest uczciwy, a na myśleniu jakie jest w ustanowionym przez ludzi prawie dane z gazety "Rzeczpospolita" pokazują, że w ponad 99,5% spraw dokonano kradzieży. Ludzie skarżyli się do sądów, że zabrano im pieniądze, a sądy orzekły, że to co ludziom ukradli jest zgodne z myśleniem ludzi władzy. Sądy orzekły, że ludzie skarżą się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy.
Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu nie byłoby możliwości okradzenia ludzi, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie sprawy załatwia się uczciwie.
Na myśleniu jakie jest naturalnym dla naszego mózgu nie ma możliwości istnienia żadnej władzy, kościoła również. Na myśleniu naturalnym dla mózgu wszyscy ludzie są równi, gdyż wszyscy w naturze mózgu mają takie same myślenie. Nasz Stwórca nie potrzebuje swoich stworzeń jakimi są ludzie do urządzania Mu świata. Sam sobie urządził i to w sposób doskonały. Myślenie narzucone przez ludzi mają ludzie w drugim umyśle w mózgu jakim jest odkryty przez prof. Karola Junga umysł nieświadomy. Tak jak Karol Jung to odkrył ludzie, którzy mają myślenie w umyśle nieświadomym są uzależnieni od myśli. U naszego Stwórcy jak widać jest porządek i człowiek któremu zachciało się narzucać u Niego wolę jest uzależniony od myśli. Myślenie naszego Stwórcy stworzyło Jego stworzeniom emocje miłości. Myślenie narzucone przez ludzi stworzyło emocje nienawiści. Na tych emocjach nienawiści uruchomionych myśleniem narzuconym człowiek jest umysłowo i psychicznie chorym. Innym jest człowiek na myśleniu natury i emocjach miłości i innym jest człowiek na myśleniu narzuconym i emocjach nienawiści. Zawsze byłam przekonana, że Jezus przyszedł nas ostrzec przed skutkami opierania się na narzuconym myśleniu przez ludzi. Niewątpliwie Piłat to zrozumiał, gdyż popełnił samobójstwo. Nie polecam popełniania samobójstwa ludziom pracującym w wymiarze sprawiedliwości, ale to wielki wstyd uważać myślenie narzucone przez ludzi za prawo. Przecież mózgu i psychiki ludzie nam nie stworzyli. Wskazywałam na mądrość Sędziów w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, gdyż wygrywałam tam wszystkie sprawy. Zgadzało się nam zatem nasze myślenie. Kiedy przyznałam się, że opieram się na myśleniu naturalnym dla mózgu to Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Dzisiaj mądrzy Sędziowie widzą skutek dla mózgu i psychiki jakim jest posługiwanie się myśleniem narzuconym przez ludzi. Ludzie są nienormalni i psychicznie chorzy oraz uzależnieni od myśli. Do prawie nikogo nie można przemówić. Z natury wszystko rozumieliśmy, a dzisiaj stan ludzi potwierdza odkrycie Karola Junga, że ludzie mają umysł nieświadomy. Nie rozumie człowiek, który ma umysł nieświadomy. Umysł nieświadomy powstał z myślenia nierozumianego, czyli myślenia na jakim ustanowione jest prawo. Ludzie przy pomocy myśli oszukiwali ażeby ten kogo oszukiwali nie rozumiał, a ich myślenie przeszło do umysłu nieświadomego i wykazuje ich, że są nierozumiejącymi. Mądry Albert Einstein widząc zrozumiałe prawa natury mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Dzisiaj mogłabym Albertowi Einsteinowi powiedzieć, że to co niezrozumiałe ludzie mają w mózgu z nabycia od siebie. Oszukiwali i nie rozumieją. To na myśleniu do oszukiwania człowiek nie rozumie. To człowiek sobie to myślenie stworzył. To co stworzył to ma i bardzo podoba mi się doskonałość myślenia naszego Stwórcy. Nasz Stwórca nie pozwala ażeby na Jego mózgu oszust dobrze funkcjonował i miał rozum. Stan myślenia ludzi to wielki koszmar. Bardzo dziękuję Uniwersytetowi Cambridge i Uniwersytetowi Carnegie Mellon za to, że mają rozum, gdyż dzięki temu Ktoś mnie wspierał. Ten kto ma rozum nie stoi po stronie oszusta. Wielu ludzi mówiło do mnie, że mam rację, ale stali po stronie władzy, a to jest dowodem na to, że mają więcej przekonań opartych na kłamstwie. Wiem, że jest dużo ludzi na moim blogu i im też gratuluję rozumu, ale to bardzo maleńko w stosunku do wszystkich ludzi. Nie można znaleźć mózgu w którym byłby tylko rozum. Wielcy Egipcjanie wybudowali potężnego Sfinksa z rozumną twarzą, a zatem wiedzieli jak potężnego trzeba wybudować Sfinksa, ażeby wszystkim ludziom i na wieki przekazać, że ocaleli z zatopionej Atlantydy bo mieli rozum. O Wielkich Egipcjanach Maria Szulc nie napisałaby, że nie jest im znane myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość, gdyż przekazy od nich mówią, że znają podświadomość i na dowód czego wszystkie stworzenia oznaczają, że wiedzą, że są Boskie. Na moim blogu są tysiące ludzi z ponad 40 krajów świata i należy się cieszyć, że są ludzie, którzy mają rozum. Nie muszą dużo doświadczać swoich decyzji jak ludzie o przekonaniach już często wielkich złoczyńców. Obliczenia ludzi wchodzących na mojego bloga są nieprawidłowe, gdyż widzę, że czyta np. 30 ludzi, a dane pokazują, że 5.Bywa, że czyta 7 osób, a dane wykazują, że , a .zatem jest nas z rozumem więcej. 
Nasz mózg to niezwykła doskonałość, gdyż każda pojedyncza decyzja jest szeregowana albo pod umysł  oparty na prawdzie, albo pod umysł oparty na kłamstwie. Równocześnie z myśleniem systemy neurologiczne zajmujące się tym myśleniem szeregują emocje. Emocje oparte na miłości są zaszeregowane do umysłu opartego na prawdzie, a emocje oparte na nienawiści są szeregowane do umysłu opartego na kłamstwie. Mózg z psychiką jest połączony, a co potwierdza odkrycie naukowe, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Zygmunt Freud też widzi, że jak człowiek jest umysłowo chory to również psychicznie.  Potwierdza to też odkrycie naukowe, że narzuconym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Zygmunt Freud widzi, że człowieka trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, a zatem widzi połączenie myślenia z odczuwaniem.
Poznanie przeze mnie zawartości myślenia w mózgu i podziału myślenia na dwie strefy, pozwoliło mi poznać myślenie naszego Stwórcy i narzucone myślenie przez człowieka. Poznałam też psychikę pod względem podziału na emocje i podporządkowania tych emocji do odpowiedniego umysłu. Odkryłam myślenie Stwórcy i dobre emocje Stwórcy i odkryłam myślenie narzucone przez człowieka i jego złe emocje. Odkryłam, że myślenie oparte na prawdzie ma oddzielny umysł i że  myślenie oparte na kłamstwie też ma oddzielny umysł. Drugi umysł w mózgu powstał do narzucanego myślenia przez człowieka. Na tym umyśle ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i uzależnieni od narzuconych przez siebie myśli.
Jezus powiedział, że prawda nas oswobodzi i miał rację. Jezus wiedział jak skonstruował mózg. Przyznaję, że lepiej wyszłam jako prawnik opierający się na myśleniu Stwórcy mózgu, aniżeli ludzie, którzy uznali, że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu jeśli chce mi się posługiwania myśleniem naszego Stwórcy. Mamy jak widać dwa rodzaje myślenia. Ludzie, którzy przychodzą kupować moje książki, często pytają jak ja to godzę, że pracuję w kontakcie z prawem ustanowionym przez ludzi i piszę w książkach, że prawidłowe myślenie to myślenie jakie jest w naturze mózgu. To mądre pytanie i odpowiadam, że gdybym nie znała tych dwóch rodzajów myślenia to nie wiedziałabym, że ludzie wymyślili inne myślenie i na nim ustanowili w świecie swojego Stwórcy prawo. Mówię, że w naturze mózgu jest tylko jedno myślenie. Przyznaję, że też weszłam w to narzucone przez oszustów myślenie i gorzko na nim zapłakałam. Kiedy poznałam myślenie oszustów robiłam na nie swój stanowczy sprzeciw. Te moje sprzeciwy znają sądy, prokuratorzy, policja, urzędy, komornicy, firmy windykacyjne. Nikomu z tych ludzi nie zgadza się moje myślenie, a zatem jesteśmy na różnym myśleniu. Ludziom, którzy mają rozum zgadza się moje myślenie. Miałam możliwość poznania i odczucia  różnej energii od ludzi. Zatem poznałam, że człowiekowi zmieniła się energia na narzuconym myśleniu i ta zmieniona energia to zła energia. Cieszę się, że miałam możliwość poznania cudownej energii natury i myślę, że Starożytni Egipcjanie chcą zwrócić uwagę na tą moc człowieka tkwiącą w jego energii wybudowaniem potężnej postaci pokazanej w postaci lwa. Starożytni Egipcjanie umieszczeniem ludzkiej twarzy na zwierzęcej postaci lwa pokazują, że człowiek ma taką samą energię jak zwierzęta i że jest taki sam jak zwierzęta, a ma tylko ludzką twarz. Potwierdza to genetyk prof. Piotr Słonimski swoim stwierdzeniem, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń.  Spotkałam  tylko dwóch ludzi  z cudowną energią, ale spotkałam.  Dzięki nim wiem jakie to cudowne odczuwanie na myśleniu naszego Stwórcy. Co najmniej 20 lat temu zobaczyłam w telewizorze aktorkę od której poczułam cudowną energią, a więc energię odczuwa się nawet przez telewizor. Nie wiedziałam, że to energia natury, ale zdarzyło mi się niedawno poznać człowieka z tak cudownymi energiami. Miał tak silną dobrą energię, że nie wiedziałam co się dzieje. Na pewno to jeszcze nie energia w pełni doskonała jaką mamy na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Dzisiaj wiem, że wszyscy ludzie dostaliśmy taką dającą cudowne odczuwanie energię, a energię którą od ludzi czujemy to energia zła. Ludzie narzucili myślenie i nabyli złej energii uruchomionej tym myśleniem do czynienia zła. Narzucone myślenie to myślenie do czynienia zła. W naturze mózgu jest myślenie do czynienia dobra.
Każdy człowiek, który mówi, że niesprawiedliwie choruje i niesprawiedliwie spotykają go nieszczęścia ma w mózgu dowód na to, że to sprawiedliwie. Ten dowód to myślenie którego skutkiem jest choroba i nieszczęścia. Ja wiem, że sprawiedliwie dostałam to co jest skutkiem mojego wyboru. Na myśleniu Boga są tylko i wyłącznie dobre skutki. Człowiek, który ma w mózgu narzucone zachowania i który ma w mózgu decyzje o wykonywaniu woli narzuconej przez człowieka, musi się leczyć z oszukiwania i nienawiści.

                                                        Polska-Elbląg, dnia 15 marca 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz