niedziela, 10 marca 2013

DOSKONAŁY UMYSŁ NATURY

                                             DOSKONAŁY UMYSŁ NATURY

Ludzie, którzy postanowili na ziemi utworzyć władzę wymyślili inne myślenie i na nim powstał w mózgu drugi umysł na jakim człowiek jest nienormalny. Przeciwko tym ludziom wystąpił Jezus. Ci ludzie przeciwko którym wystąpił Jezus to ludzie stojący na czele władzy i kościoła i ludzie, którzy z myśleniem tych ludzi się zgadzają. Na tym myśleniu ludzie są nienormalni. Jezus wystąpił jeszcze przeciwko wymiarowi sprawiedliwości i wystąpił przeciwko niemu dlatego ponieważ wymiar sprawiedliwości zgodził się uznawać za prawo myślenie wymyślone przez człowieka. Piłat, który stał na czele wymiaru sprawiedliwości popełnił samobójstwo. Uważam, że przyczyną tego samobójstwa było zrozumienie przez Piłata zła do jakiego przyczynił się wymiar sprawiedliwości uznaniem wymyślonego myślenia przez polityków i ludzi kościoła jako prawa. W taki sposób na ziemi zapanowali ludzie źli, gdyż myślenie wymyślone przez człowieka służy do czynienia zła. Ja dzisiaj nie mogę znaleźć ludzi, którzy nie robiliby sprzeciwu na moje myślenie jakie jest myśleniem naturalnym dla naszego mózgu. Ja też weszłam w to myślenie wymyślone przez człowieka i wiem, że weszłam w to myślenie wydaniem swojej decyzji którą zgodziłam się z narzucającym myślenie. Wiem, że nie ma możliwości czynienia zła bez wydania decyzji o czynieniu tego zła. Ażeby wykonywać wolę złoczyńcy trzeba ze złoczyńcą się zgodzić. Dzisiaj odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi nam co odpowiada Stwórca mózgu na wymyślone przez nas myślenie, gdyż naukowcy ci odkryli, że mózg wykazuje narzucana zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Zatem 2000 lat temu nasz Stwórca przyszedł nas ostrzec przed chorobą umysłową i psychiczną jaka jest oparta na umyśle opartym na wymyślonym myśleniu przez człowieka. Wprowadzenie tego myślenia do wykonywania na nim czynności spowodowało zmiany w anatomii. Za odkrycie, że przyczyną zmian w anatomii jest wykonywanie czynności Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla.
Umysł oparty jest na myśleniu. Umysł natury oparty jest na myśleniu Stwórcy mózgu, a drugi umysł w mózgu oparty jest na myśleniu  wymyślonym przez człowieka. Umysł Stwórcy oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie, w umysł jaki powstał na myśleniu wymyślonym przez człowieka oparty jest na kłamstwie. W naturze mamy tylko jeden umysł, a teraz naukowcy odkryli, że w mózgu są dwa umysły. Ja odkryłam, że drugi umysł w mózgu jest oparty na myśleniu wymyślonym przez człowieka i że człowiek, który ma w sobie ten umysł jest umysłowo i psychicznie chory. Ten umysł oparty na myśleniu wymyślonym przez człowieka odkrył wybitny dr psychiatrii prof. Karol Jung, o którym odkrył, że jest umysłem nieświadomym. Umysł natury odkrył również wybitny dr psychiatrii prof. Zygmunt Freud jaki to umysł nazwał umysłem podświadomości. Umysł podświadomości to umysł natury i ten umysł natury oparty jest na rozumie. Potwierdza to odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów  jest rozum i że nie istnieje on bez emocji.
Nasze emocje to psychika, a zatem myślenie oparte na rozumie nie istnieje bez psychiki. Wprowadzenie do mózgu wymyślonego myślenia przez człowieka powoduje zadanie przemocy psychice. Na tym wymyślonym przez ludzi myśleniu ludzie ustanowili na ziemi prawo. Myślenie na jakim jest skonstruowane to prawo to myślenie przy pomocy którego stosuje się przemoc. Nakazywanie ludziom wykonywania myślenia narzuconego przez człowieka spowodowało wejście tego myślenia do mózgu i człowiek zaczął opierać się na nakazach jakie wydał mu człowiek władzy. To wymyślone myślenie to niewyobrażalne zło jakie człowiek uczynił sam sobie i w świecie swojego Stwórcy. Ja weszłam w to myślenie, ale przez wszystkie lata wołałam do ludzi, że skutkiem tego myślenia jest cierpienie ludzi. Nikt nie chciał tego słuchać, a co potwierdza stwierdzenie prof. Marii Szulc, że ludzie nie znają myślenia podświadomości,. Ludzie mało, że nie chcą słuchać tego, że mówię, że myślenie władzy zadaje ludziom cierpienie to jeszcze wymyślają na mnie różne oskarżenia lub piszą, że moje myślenie jest niepożądane. Na tym moim myśleniu wygrywałam w sądach wszystkie sprawy, ale do czasu kiedy przyznałam się, że opieram się na myśleniu natury. Pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli oprzemy ich rozwiązywanie na uczciwości. Pisałam do sądów i ludzi nauki, że poznanie przeze mnie wiedzy opartej na odkryciach naukowych spowodowało, że odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Nikt nie chciał o tym słuchać. Zareagowały ogromnie rzadko pojedyncze osoby, a otuchy dodawało mi przysyłanie mi podziękowań przez Uniwersytet Cambridge. Uniwersytet Cambridge był jedynym reagującym na to co piszę na tysiące napisanych przeze mnie pism. Z czasem dołączył się do przysyłania mi podziękowań Uniwersytet Carnegie Mellon. Uniwersytet Carnegie Mellon brał udział w odkryciu naukowym, które mówi, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Przysyłanie mi już od dłuższego czasu podziękowań przez Uniwersytet Carnegie Mellon jest dowodem na to, że tym ludziom zgadza się przedstawianie przeze mnie myślenie. Reagowanie Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon jest dowodem na to, że ci ludzie mają rozum. Myślenie oparte na rozumie zgadza się ludziom którzy mają rozum. Słowa Alberta Einsteina, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe są dowodem na to, że Albertowi Einsteinowi też zgadzałoby się myślenie oparte na rozumie.  Wszystkie odkrycia natury dokonane są przez ludzi, którzy mają rozum. Nie ma możliwości dokonania odkryć natury jeśli nie posługuje się jej myśleniem. W 39-odcinkowym programie telewizyjnym pt. "Bliżej Prawdy" występują głównie Laureaci Nagrody Nobla i to co mówią ci ludzie w przeważającej mierze jest zgodne z moim myśleniem. Ja się zgadzam z większością wypowiadanych słów przez ludzi występujących w tym programie. To bardzo smutne co z tego wynika, że tak maleńkiej ilości ludzi zgadza się myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu. Prawie wszyscy ludzie są oszustami, gdyż wymyślone myślenie jest do oszukiwania. Skutkiem tego myślenia do oszukiwania jest problem i że skutkiem myślenia do oszukiwania jest problem pokazują dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych. Dane te mówią, że skutkiem myślenia władzy jest osiągnięcie w ponad 99,5% problemu. Problemy mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i narzucane zachowania mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Zatem nasz Stwórca skonstruował doskonały mózg, ale doskonałym na tym mózgu jest człowiek, który ma w mózgu tylko umysł natury. Z odkryć naukowych wynika jakby każdy człowiek był oszustem, gdyż ani Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, ani Karol Jung nie widzą żadnego umysłu opartego tylko na rozumie. Za to ludzi, którzy mają w mózgu dwa umysły widać jak wiwatują na cześć władzy i ludzi kościoła. To myślenie tych ludzi wiwatujących na cześć innych ludzi oparte jest na umyślenie nieświadomym czyli są to ludzie umysłowo i psychicznie chorzy. Na cześć drugiego człowieka wiwatuje człowiek nienormalny. Człowiek, który ma rozum zgadza się z człowiekiem, który też ma rozum i nikt z tych ludzi nie wiwatuje na cześć tego co mówi człowiek. Miliony ludzi wiwatuje na słowa wielkich morderców jak Adolf Hitler czy Józef Stalin. Nazywanie wielu przywódców na przestrzeni dziejów  wielkimi, jest nazywaniem tych ludzi wielkimi przez ludzi umysłowo i psychicznie chorych, gdyż każdy przywódca to bandyta, który ma na sumieniu wielu zabitych ludzi. Większości z ludzi podobają się ci bandyci, gdyż człowiek, który nie jest bandytą nie wiwatuje na wypowiadane słowa przez bandytę. Człowiek opierający się na myśleniu natury robi sprzeciw na słowa wypowiadane przez bandytę. Człowiek opierający się na myśleniu natury reaguje sprzeciwem na słowa wypowiadane przez bandytę, gdyż jest wyczulony na słowa. Połączenie przez Stwórcę myślenia naturalnego dla mózgu z emocjami powoduje, że człowiek odczuwa to co jest zawarte w wypowiadanych słowach. Ja  wyczuwam to co jest zawarte w wypowiadanych słowach i z powodu tego co wypowiada większość z ludzi  płakać mi się chce, gdyż są to słowa, którymi ci ludzie zadają cierpienie. Wiem, że większość z ludzi wypowiada słowa świadczące o tym, że są bandytami. W programie "Loża prasowa" jeden z dziennikarzy powiedział, że to haniebne co zrobiło Centralne Biuro Antykorupcyjne, a drugi dziennikarz dodał, że CBA nie postąpiło niezgodnie z prawem. W programie "Mała Czarna" żona byłego prezydenta Pani Jolanta Kwaśniewska mówi, że trzeba ludziom podać numer 112 ażeby dzwonili tam w przypadku przemocy, gdyż nikomu z ludzi nie wolno stosować przemocy. Nie wiem co Pani Jolanta Kwaśniewska  powiedziałaby na stosowaną przemoc przez komorników, firmy windykacyjne, urzędników i również w przeważającej mierze sędziów, którzy stosują przemoc wydaniem nakazu opierania się na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Często żyjemy z człowiekiem, który narzuca swoje myślenie i nie wiemy, że żyjemy z człowiekiem przemocy. Ja też byłam w takim związku i wiem, że dowiemy się, że żyjemy z człowiekiem przemocy kiedy sprzeciwimy się temu co robi. Mnie nie zgadzało się to co mówi i to co robi mój były mąż, a on nie miał zamiaru zgodzić się z moim myśleniem. Mój mąż często mówił, że ze mną jest coś nie tak ponieważ z mało kogo myśleniem się zgadzam. Nie tylko on mi to mówił. Nie widziałam, że doczekam czasu w którym się dowiem, że należę do najwyżej 1% ludzi, którzy nie chcą czynić zła.i że są to ludzie, którzy wypowiadają myśli jakie są w naturze mózgu. . Prawie wszyscy mówią, że chcą opierać się na myśleniu do oszukiwania. Wiem, że najchętniej zrobiliby ze mną to co zrobili z Jezusem i przybiliby mnie do krzyża żebym cierpiała. Zauważyłam, że ludzie działają w celu uczynienia zła. Są jednostki, że nie chcą czynić zła, ale jest to niezmiernie rzadkie. Ja nic nie mówię o tym, że wiem z tego co ludzie mówią i robią, że czynią zło, gdyż każdy oszust ma pełno myśli do oskarżania. Nie warto mówić, ale nasz Stwórca pozwolił nam na Jego myśleniu wiedzieć.
Nasz Stwórca stworzył nas na odczuwaniu miłości do wszystkich Jego stworzeń, a ja zamiast miłości czuję  wrogość. Oczywiście nie od wszystkich, gdyż mam niektórych wspaniałych przyjaciół i znajomych. Dobrze, że oni są gdyż bez nich nie chciałoby się żyć w tym świecie. Miłość jest naszą naturą. Kiedyś o tej naturalnej miłości usłyszałam źle, gdyż jeden z mężczyzn mówił, że zakochanie się jest złem bo człowiek się z nim męczy. Należy zatem odpowiedzieć na pytanie dlaczego człowiek z powodu zakochania się mówi, że go to męczy. Odczuwanie natury nie zadaje cierpienia. To co męczy zakochanego człowieka to tęsknota za osobą którą się kocha. Ja mówię, że tęsknota to nie jest cierpienie, gdyż jest to pragnienie miłości. To pragnienie miłości oparte jest na domaganiu się przez naturę wspólnego życia tych ludzi, gdyż są oni wtedy szczęśliwi. Gdybyśmy wszyscy opierali się na myśleniu natury to wszyscy bylibyśmy zakochani, gdyż natura przyciąga do siebie ludzi dla siebie stworzonych.  Natura nie tylko chce ażeby ludzie żyli ze sobą zakochani w sobie to chce ażeby ci ludzie mieli dzieci jakie natura dla nich stworzyła. Wielu z ludzi mówi, że jego dziecko ma po nim zamiłowania np. do malarstwa, a ja pytam jak on zrobił przy tym seksie te zamiłowania np. do malarstwa. Nasz Stwórca tak połączył ludzi ażeby oni mieli takie same zainteresowania, gdyż wtedy są ze sobą szczęśliwi. Naukowcy to odkryli, że ludzie są w sobie zakochani o podobnych zainteresowaniach. Niestety odkryli też, że ludzie są w sobie zakochani tylko od kilku tygodni do kilku miesięcy. Znaczy to, że możemy nawet wejść w związek z przeznaczonym dla nas partnerem, ale jeśli będziemy posługiwali się myśleniem do oszukiwania to zniszczymy miłość. Wtedy oszust idzie do innej osoby i ta miłość jest już oparta na narzuconym myśleniu przez człowieka, ale może być też tak, że żyliśmy z oszustem i idziemy do naszej miłości. Dzisiaj bardzo trudno jest wiedzieć kto jest naszą miłością ponieważ nie można znaleźć ludzi opierających się na myśleniu naturalnym dla mózgu, a z miłością mamy do czynienia tylko na tym myśleniu naturalnym dla mózgu. Mężczyzna który mówi, że zakochania nie chce bo męczy to człowiek, który ma pretensje do tego, że nie jest z osobą którą kocha. Ja mówię, że jeśli osoba którą kochamy woli być z kimś innym to nie chciejmy jej. Nie możemy mieć pretensji do Stwórcy o to, że osoba w której jesteśmy zakochani woli być z kimś innym. Na pewno bardzo trudno jest znaleźć dzisiaj ludzi dla siebie stworzonych ażeby akurat obydwoje byli na myśleniu naturalnym dla mózgu.  
Stworzony przez ludzi koszmar przy pomocy wymyślonego myślenia zupełnie oddalił ludzi od szczęśliwego życia jakie spędza się na myśleniu naturalnym dla mózgu. Ocaleli z zatopionej Atlantydy Wielcy Egipcjanie zrobili ogromnie dużo w celu przekazania ludziom, że ocaleli ponieważ posługiwali się myśleniem naturalnym dla mózgu. Wybudowali z ludzką twarzą  potężnego Sfinksa w którym zaznaczyli, że mają rozum. Ludzie zamiast zrozumieć ich przekazy oglądają ich z zadziwieniem i nie zwracają uwagi na to, że przekazy o nich mówią, że znali podświadomość. Kiedy Zygmunt Freud odkrył w człowieku podświadomość to dla ludzi to odkrycie jest czymś niezrozumiałym i ludzie nie wiedzą, że Zygmunt Freud odkrył nasz umysł natury. Nie znają ludzie podświadomości, a co znaczy, że tak kłamali, że naturalne dla nas myślenie uczciwego człowieka jest ludziom nieznane. Stwierdzenie Marii Szulc, że  myślenie podświadomości jest nam nieznane jest dowodem na to, że ludzie są oszustami. Uczciwemu człowiekowi myślenie podświadomości się zgadza. Ja mówię, że skoro myślenie dla nas naturalne jest ludziom nieznane to znaczy, że  ludzie nie mają rozumu, gdyż w myśleniu naturalnym dla mózgu rozum jest. Potwierdzeniem na to jest, że na myśleniu nieświadomym ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy. Umysł nieświadomy od Boga nie pochodzi, gdyż myślenie Boga oparte jest na rozumie, a ten kto ma rozum jest wszystkiego świadomym,  Nie wiedzieliśmy, że w mózgu mamy myślenie od naszego Stwórcy i że to myślenie wypowiadamy jak mówimy prawdę. Teraz ludzie mówią, że postępują zgodnie z prawem, czyli myśleniem wymyślonym przez ludzi. Skoro ludzie mówią, że postępują zgodnie z myśleniem  opartym na myśleniu wymyślonym przez ludzi to znaczy, że ludzie mają już ogromnie dużo w mózgu myślenia narzuconego przez ludzi, a na myśleniu narzuconym przez ludzi jest się nienormalnym. To wielka katastrofa dla ludzi gdyż co zrobić z ogromną ilością nienormalnych ludzi którzy wypowiadają myślenie narzucone przez ludzi. To narzucone myślenie w mózgu jest i mózg wykazuje, że to myślenie jest do rozbieżnych celów. Co zrobić z nienormalnymi ludźmi, którzy mają już przekonania oparte na narzuconym myśleniu. Jak pozbyć się tych myśli na których człowiek jest nienormalny. Mój wykształcony syn zachorował na schizofrenię. Schizofrenia oparta jest na narzuconym myśleniu. Wiem, że ogromnej szkody narobił sobie mój syn nauką programowania neurolingwistycznego, a ostatnio dobił mnie swoimi przekonaniami przy pomocy których mówił do mnie, że powinnam popierać samorządy i władzę. Przypomniało mi to, że on ukończył też Wyższą Szkołę Administracji Publicznej, a co uświadomiło mi, że on jeszcze z tej nauki ma myślenie na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Wstrętni ludzie władzy zrobili tak dużo na ziemi zła, że brak słów na to łobuzerstwo. Nadzieję daje moje zauważenie, że niektórzy sędziowie chcą ażebym występowała przeciwko ustawom opartym na przemocy. Tych ustaw opartych na przemocy jest tak ogromnie dużo, że na całe wieki. To myślenie jakie jest w tych ustawach siedzi w ludzkich mózgach i ludzie są na nim nienormalni. Wszystkie przepisy prawa oparte są na przemocy, gdyż myśleniem innym aniżeli jest w naturze mózgu stosuje się przemoc na psychice. Wszyscy ludzie umysłowo chorzy są również chorzy psychicznie, gdyż ich psychika zachorowała od wymyślonego przez ludzi myślenia do czynienia zła. Myślenie jakie jest w naturze mózgu powoduje, że psychika jest szczęśliwa, a ludzie wymyślili myślenie i przy pomocy tego myślenia codziennie stosują przemoc na odczuwaniu.  Każdy człowiek, który ma w mózgu myślenie przez siebie wymyślone jest człowiekiem na którego myśleniu jego psychika jest pod przemocą.
Ci ludzie przemocy wymyślonym przez siebie myśleniem prowadzą wszelkie życie na śmierć. Odkryłam, że myślenie Stwórcy daje życie, a myślenie wymyślone przez człowieka daje śmierć. Tą śmierć zadają ludzie przy pomocy wymyślonego myślenia stosowaniem przemocy na odczuwaniu. Odczuwanie z myśleniem opartym na przemocy umiera. Zabójcą życia jest każdy człowiek, który ma w mózgu myślenie do stosowania przemocy. Zabójcą życia jest każdy człowiek, który ma w mózgu wymyślone przez siebie myślenie, a jakim jest odkryte przez naukowców myślenie narzucone. Bóg stworzył życie,a ludzie prawie wszyscy są mordercami życia. To morderca zadaje cierpienie. Myślenie wymyślone przez ludzi jest myśleniem przy pomocy którego ludzie niszczą życie. Nasz Stwórca bardzo dobrze pokazał swoją śmiercią, że ludzie wymyślili myślenie do zadawania cierpienia.  Ja stwierdzam to samo co nasz Stwórca, że człowiek, który wymyślił myślenie do zadawania cierpienia, to bandyta.    

                                                   Polska-Elbląg, dnia 10 marca 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz