środa, 7 sierpnia 2013

MYŚLENIE NATURALNE DLA MÓZGU JEST MYŚLENIEM OPARTYM NA UGODZIE, A MYŚLENIE NARZUCONE PRZEZ CZŁOWIEKA OPARTE JEST NA PRZEMOCY

Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele człowieka narzucającego zachowania to stosowanie przemocy. Odkryłam, że na myśleniu naturalnym dla mózgu otrzymujemy pieniądze za to co jest nasze i za co ktoś dobrowolnie nam płaci. Odkryłam, że ludzie wymyślili myślenie, które nazwali prawem i przy pomocy tego myślenia wymuszają przynoszenia im pieniędzy i to pod groźbą kar. W naturze mózgu jest tylko myślenie wprowadzone do mózgu przez Stwórcę, a myślenie jakie odkryli naukowcy, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, to myślenie narzucone przez człowieka przy pomocy którego ludzie posługujący się tym myśleniem stosują przemoc. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam ludzie źli.
W naturze mózgu jest myślenie na jakim każde stworzenie czuje się dobrze. Odczuwanie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje to nasza psychika i to naturalne dla nas odczuwanie nie istnieje bez rozumu. Jakim jest to myślenie rozumiane mówi odkrycie naukowe, które mówi, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Człowiek posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu mówi zrozumiałym językiem. Prawo ustanowione przez ludzi wybranych przez innych ludzi jako władza to prawo oparte na myśleniu nierozumianym. Wymiar sprawiedliwości nie opiera się na prawie do mienia, a od ludzi wymaga dowodu na prawo do mienia. Skutki narzuconego przez człowieka myślenia są dla niego i innych stworzeń katastrofalne, gdyż systemy neurologiczne przeszyły na myślenie narzucone przez człowieka i zadają odczuwaniu cierpienie. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami i problemami, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkrycie, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jest odkryciem, że systemy neurologiczne na jakich oparte jest odczuwanie zajęły się myśleniem na jakim nie jest oparte odczuwanie. Ja odkryłam, że to narzucone myślenie przez człowieka jest jedyną przyczyną cierpienia. Mój poprzedni artykuł zatytułowałam "Odczuwanie jest oparte na prawidłowych decyzjach w mózgu". Dopisałam teraz wstęp do tego artykułu, że odpowiedzi na prywatne listy nie publikuje się do ogólnej wiadomości, ale Ministerstwo Zdrowia jest organem publicznym i zareagowało na to co piszę, a zatem moją odpowiedź trzeba też podać do publicznej  wiadomości. Dopisałam, że cierpienie prowadzi do śmierci, a cierpienie zadał człowiek wydanym przez niego postanowieniem o zastosowaniu  przemocy. Konstrukcja człowieka jest tak sporządzona, że wprowadzenie do mózgu innego myślenia powoduje zadanie cierpienia odczuwaniu. Naukowcy odkryli, że w naturze odczuwanie nie istnieje bez rozumu, a ja mówię, że odczuwanie nie istnieje bez myślenia jakie jest w naturze mózgu. Nie da się inaczej o ludziach stwierdzić jak to, że Atlantyda zatonęła przez ludzi złych dlatego ponieważ złym człowiekiem jest człowiek przemocy. W naturze nie ma myślenia do stosowania przemocy. Wymuszanie pieniędzy to stosowanie przemocy. Komornicy i firmy windykacyjne, to ludzie zajmujący się przemocą i okazują oni, że opierają się na prawie. Komornicy pokazują pisma, że zgodnie z prawem wyważają drzwi do ludzkich domów, a firmy windykacyjne mówią, że nachodzą na ludzkie domy i nękają ludzi zgodnie z umową stalkingową podpisaną przez Prezydenta. Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia napisał do mnie już w ubiegłym roku, że zgadza mu się przedstawiane przeze mnie myślenie, gdyż napisał, że prowadzi ono do zdrowia psychicznego. Departament Zdrowia w kolejnym piśmie napisał do mnie ażebym wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów do wybrania ludzi jako władzy, a ja odpisałam, że mózg wykazuje, że to myślenie narzucone przez ludzi jest do rozbieżnych celów i że tym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne i że skutkiem tego zajmowania się jest zadanie cierpienia odczuwaniu. O tych moich odkryciach nikt z ludzi władzy nie chce słuchać. Mówią, że wierzą w Boga, a napisałam do nich tysiące stron, a oni o żadnym myśleniu naturalnym dla mózgu nie chcą słuchać. Ludzie ci chcą przemocy. Ludzie ci żyją z przemocy. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam zdecydowaną odpowiedź, że to co piszę jest niepożądane. Ja mówię, że to dla ludzi przemocy myślenie oparte na ugodzie jest niepożądane. Dopisałam dzisiaj adres do Pana Jerzego Owsiaka i jeśli mnie czyta to proszę go o sprawdzenie czy człowiek, który na "Przystanku Woodstock" uderzył w twarz Pana Grzegorza Miecugowa jest rzeczywiście chuliganem, czy był to akt bezsilności na być może wyrządzoną mu krzywdę. Myślę, że może tak być dlatego ponieważ podaje się w internecie, że on mówi, że telewizja kłamie i usłyszałam, że zadzwoniła do "Szkła kontaktowego "osoba, która powiedziała, że ten człowiek był w programie u Kuby Wojewódzkiego. Skoro był w programie u Kuby Wojewódzkiego to znaczy, że może mieć jakiś złe doświadczenia z ludźmi pracującymi w telewizji. Ludzie pracujący w telewizji mówią to co chcą, a ten człowiek nie może powiedzieć o krzywdzie jaką mu być może wyrządzono. Ludzie dzwonią do "Szkła kontaktowego" i mówią, że dobrze, że Pan Grzegorz Miecugow podał sprawę na policję, a ja mówię, że Policja i  "Szkło kontaktowe" mówi, że dla nich prawem jest myślenie oparte na przemocy.
Okropne to kim są ludzie w wyniku wydawanych przez nich decyzji. Znaleźli się na ziemi wypowiadającymi prawdę, a mają zapisane narzucone przez siebie myślenie, że jest na ziemi prawem. Ja nie mogę znaleźć prawie nikogo komu zgadzałoby się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Poparcie mam od mędrców z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon, którzy muszą opierać się na rozumie skoro przysyłają mi podziękowania za to co piszę. Pan Jerzy Owsiak czy ja jesteśmy dowodami na to, że człowiek posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu oparty jest na woli czynienia dobra. Młodzież na "Przystanku Woodstock" widać było, że to dobrzy ludzie. Wołali do Pana Grzegorza Miecugowa "Przepraszamy". Pan Grzegorz Miecugow nie reprezentuje jednak myślenia na jakim opierają się dobrzy ludzie, gdyż napisał do mnie, że to co piszę jest niepożądane. Odpisałam, że ja piszę o naturalnym dla nas czynieniu dobra, a otrzymałam odpowiedź, że i tak wszyscy to wyrzucają do kosza. Ten co to napisał nie podpisał się.
Ludzie wydają swoje decyzje, a mózg każdą z nich rejestruje pod umysłem opartym na prawdzie lub pod umysłem opartym na kłamstwie. W naturze mózgu jest myślenie tylko oparte na prawdzie. Systemy neurologiczne aktualizują stan człowieka do stanu zgodnego z myśleniem jakie jest w mózgu.Stąd mamy ludzi, którzy są różnego rodzaju ludźmi przemocy i ofiarami. Ofiary to ludzie prowadzeni przez ludzi władzy do obozów zagłady. Ludzie ci posłusznie wykonują rozkazy ludzi stworzonych takimi samymi jak oni. W naturze mózgu nie mamy myślenia do wyrażania zgody na wykonywanie woli narzuconej przez ludzi. Ażeby wykonywać wolę narzuconą przez innego człowieka to trzeba na to wyrazić zgodę. Przy śmierci Jezusa słyszymy słowo "Pojmanie". Ja mówię, że pojmanie to napaść.  Na narzuconym myśleniu ludzie stali się potworami takimi jak Adolf Hitler, czy Józef Stalin. Żyjące ofiary mówią, że byli oddanymi dla kraju żołnierzami, a ja mówię, że na myśleniu naturalnym dla mózgu nie oddaje się życia. Ludzie nie mają żadnego kraju, gdyż mienie na ziemi nie jest ich. Oddali zatem życie za to co nie jest ich. Czy nie jest to dowodem choroby umysłowej? Ludzie ci oddali życie za kłamstwo. Gdyby mówili tylko prawdę to nie oddawaliby życia, gdyż wiedzieliby, że kraj nie jest ich. Uznawanie kraju za swój oparte jest na kłamstwie. To kłamca mówi, że u Kogoś jest u siebie. Gdyby wymiar sprawiedliwości opierał się na prawie do rzeczy to nigdy nie byłoby na ziemi zła. Wymiar sprawiedliwości opiera się na myśleniu opartym na kłamstwie, a nie na prawie. W wyniku mojej odmowy płacenia podatku od nieruchomości Prezydent Miasta przedstawił w Sądzie mój akt notarialny na prawo własności, a swojego prawa do mojej własności nie przedstawił. Sąd wymusza ode mnie wykonywania woli Prezydenta, który nie ma do mnie żadnego prawa i nie ma prawa do mojej nieruchomości. Zatem Sąd nie opiera się na prawie tylko na myśleniu narzuconym przez człowieka, czyli na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Władze kościoła mówią, że ogłaszają ludzi świętymi i że świętym ogłoszą Papieża Jana Pawła II, gdyż zbadali, że kogoś uzdrowił. Ja przedstawiam dowody na to, że na myśleniu naszego Stwórcy jesteśmy zdrowi. Zadaję zatem pytanie jakim myśleniem posługują się ludzie skoro szukają uzdrowienia? Reakcje na to co piszę, poza ludźmi przysyłającymi mi podziękowania z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon i bardzo nielicznymi innymi, są dowodami na to, że ich postanowienia są takie, że niech sobie ludzie cierpią byle my byśmy mieli ich pieniądze. Wszystkie Państwa na ziemi głoszą, że mają kryzys finansowy, a kilka miesięcy temu Minister Finansów w Polsce powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz to za pięć lat była wojna. Znaczy to, że jak ludzie władzy okradną już ludzi z wszystkiego to prowadzą ich na śmierć. Naukowcy występujący w programie "Album Nazistów" mówią, że ludzie mają ludzkie twarze, a są potworami. Pokazują oni zatem nabytek ludzi w wyniku narzuconego myślenia jakim jest człowiek potwór. Zajęłam się poznawaniem podświadomości chcąc poznać doskonałego z natury człowieka, a odkryłam, że większość z ludzi to potwory posługujące się myśleniem do stosowania przemocy. Jak bardzo te potwory chcą przemocy świadczy udawanie, że nie wiedzą, że odkryłam myślenie naturalne dla mózgu, świadczy to, że Neurolog John Eccles nie otrzymał Nagrody Nobla za odkrycie, że myśli uruchamiają atomy, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie,. że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele i że zajmują się tym myśleniem systemy neurologiczne i to, że przekonuje ich myślenie oparte na przemocy, gdyż Prezydentowi Barackowi Obamie przyznali Nagrodę Nobla. Dla Ministerstwa zajmującego się niby zdrowiem normalnym jest zadawanie cierpienia ciału przez myślenie narzucone przez człowieka.  Przecież człowiek nie stworzył odczuwania. Naukowcy pokazują, że myślenie narzucone przez człowieka w mózgu jest i że zajmują się nim systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych stworzone jest odczuwanie i narzucone przez człowieka myślenie zadaje cierpienie temu odczuwaniu. Ja nie raz piszę, że odczuwanie cierpi od wymuszania tego co chce władza ale to nikogo nie obchodzi. Zadają ludziom cierpienie i zabierają ludziom pieniądze mówiąc, że za ich pieniądze będą ich leczyli z zadanego im cierpienia. Ludzie wiedzą, że cierpienie jest skutkiem ustanowionego prawa, a oskarżają Boga o to, że cierpią. Pytam ich zatem czy to Bóg kazał im wykonywać wolę ludzi od której cierpią?  Jeśli wykonuje się wolę człowieka przemocy to się cierpi. W ogóle to o wielkiej głupocie świadczy opieranie się na myśleniu ludzi, gdyż na myśleniu ludzi nie jesteśmy stworzeni. To dla ludzi przemocy nie jest ważnym, że ludzie cierpią od ich postanowień. Naukowcy odkryli, że człowiek jest przygotowany w naturze do wypowiadania słowa. Myślę, że Stwórca niczego bardziej nie żałuje jak przyznania ludziom możliwości wypowiadania słowa. Przed 2000 lat nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom opartym na myśleniu narzuconym i swoją śmiercią pokazał, że to bandyci. Ja po tych ponad 2000 lat odkryłam myślenie ludzi bandytów, którzy wymyślili myślenie do stosowania przemocy i na nim stali się bandytami. To, że ludzie mówią, że dla nich wykonywanie prawa ustanowionego przez ludzi jest normalnym jest dowodem na to, że dla ludzi przemoc jest normalną. To dlatego na nikim nie wywiera wrażenia odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, gdyż dla ludzi już czynienie zła jest normalnym. Ludzie mają już inne anatomie, gdyż oparte na myśleniu do stosowania przemocy. Gratuluję za to Kim są ludzie przysyłający mi podziękowania z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon i ludziom, którzy czytają na moim blogu o tym, że na myśleniu naturalnym dla mózgu jesteśmy ludźmi dobrymi. Ludziom złym myślenie natury się nie podoba, ale nasz Stwórca złoczyńców nie życzy sobie w swoim świecie, a na co dowodem jest odkrycie prof. Karola Junga, że ludzie z umysłem nieświadomym w mózgu są uzależnieni od myśli i nie wiedzą co ich czeka. U naszego Stwórcy są skutki myślenia. Na myśleniu naturalnym dla mózgu mamy szczęśliwe odczuwanie, a ludzie postanowili wykonywać wolę narzuconą przez ludzi na której cierpią na własne życzenie. Zachciało się przywłaszczyć świat. Gdyby nie było myślenia narzuconego przez ludzi to nigdy nie byłoby myślenia, że świat może być ludzi. To złodzieje mówią o tym co jest Kogoś, że jest ich. Niedawno telewizja pokazała około 90-letniego człowieka, który mówił, że w obozie zagłady zginęli jego bliscy i on cierpiał i że Bóg wtedy był na urlopie gdyż tego nie wiedział. Ja tak mówiącym ludziom przekazuję, że ci ludzie służą złoczyńcom, a za czynione im zło przez tych którym służą oskarżają Boga. Bóg nie stworzył ludzi władzą, to ludzie stworzyli na ziemi władzę. Stworzenie władzy jest dowodem na to, że ci ludzie chcą przemocy. Władza oparta jest na przemocy i władzę uznają tylko ludzie przemocy. To ludzie ustanowili na ziemi prawem myślenie oparte na przemocy. Ten kto nie chce przemocy nie wybiera władzy. Z natury nie chcemy przemocy, gdyż naturalnym dla nas myśleniem jest myślenie oparte na ugodzie.  Lekarzom zatem pokazuję wynik myślenia narzuconego przez człowieka jakim jest powstała  na tym myśleniu anatomia złoczyńcy. Jezus wskazywał na las cierpiących, wiszących na krzyżach ludzi skazanych przez ludzi posługujących się myśleniem do zadawania przemocy. Ludzie z myśleniem w mózgu narzuconym nabyli anatomii złoczyńców. To na myśleniu do zadawania cierpienia nabyli ci ludzie psychiki  złoczyńców. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja ludziom nauki, a szczególnie medycyny wskazuję, że jest to anatomia człowieka posługującego się przemocą, czyli człowieka złego.  Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą dobrze widzą, że wtedy byli ludzie źli. Ja przedstawiam dla ludzi nauki i szczególnie medycyny, że zupełnie innym jest człowiek na myśleniu narzuconym, aniżeli naturalnym dla mózgu, gdyż człowiek posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu jest człowiekiem dobrym, a człowiek posługujący się myśleniem narzuconym jest człowiekiem złym. Ludzie źli oszukują ludzi posługujących się myśleniem natury, że niby chcą dobra i ogłaszają, że za wybranie ich dają dobro, a ja mówię, że jeśli dają dobro to zabrane przy pomocy stosowania przemocy  i że jak już przetrwonią zabrane dobro to prowadzą tych którym obiecali dobro na śmierć. Ludzie z natury mieli tylko dobro i doskonały wszechświat, a wymyślili myślenie ażeby móc czynić zło w doskonałym świecie w jakim umieścił nas nasz Stwórca.
W naturze mózgu mamy myśli tylko do czynienia dobra. Narzucenie myślenia spowodowało powstanie myśli złych.  Prof. Maria Szulc odkryła wiele dobrego o podświadomości, ale niesłusznie mówi, że przez upartą podświadomość ludzie muszą trwać w uzależnieniu od myśli złych. Gdyby Stwórca podświadomości nie uzależnił ludzi od myśli do czynienia zła to po ziemi chodziłyby same potwory. I tak tych potworów jest pełno, gdyż Karol Jung jak i Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie widzą żadnego mózgu w którym nie byłoby myśli do czynienia zła. 

                               Polska- Elbląg, dnia 07 sierpnia 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz