sobota, 31 sierpnia 2013

MYŚLI JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU POWODUJĄ ODCZUWANIE SZCZĘŚCIA, A MYŚLI NARZUCONE PRZEZ CZŁOWIEKA POWODUJĄ ODCZUWANIE CIERPIENIA

Odkryłam, że odczuwanie szczęścia jest oparte na innym myśleniu i odczuwanie cierpienia jest oparte na innym myśleniu. Odkryłam, że odczuwanie jest skutkiem energii i że odczuwanie szczęścia jest oparte na innej energii i odczuwanie nieszczęścia oparte jest na innej energii. Nasze odczuwanie w stanie natury oparte jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Inne odczuwanie jest odczuwaniem opartym na innej energii i jest to energia uruchomiona myśleniem narzuconym przez człowieka. W naturze energia jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a w przypadku narzucenia myślenia przez człowieka energia zmienia się. Zmiana energii powoduje zmianę odczuwania. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, czyli rozum w naturze nie istnieje bez odczuwania, a odczuwanie w naturze nie istnieje bez  energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ten stan stworzeń na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to stan odczuwania szczęścia przez wszystkie stworzenia. Takie odczuwanie szczęścia skonstruował dla nas nasz Stwórca. Skonstruował dla nas nawet osobę z uczuciami, które nas do niej przyciągają  i którą kochamy. Z tą osobą powinniśmy mieć dzieci i wtedy wszyscy w rodzinie są szczęśliwi. Odczuwanie szczęścia w rodzinie daje opieranie się przez wszystkich członków rodziny na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Dzieci kochamy inaczej, inaczej kochamy rodziców, inaczej innych ludzi i inaczej człowieka z którym mamy dzieci. Te różne sposoby odczuwania opracował dla nas nasz Stwórca. Życie stworzeń Boga przebiegało szczęśliwie do czasu w którym człowiek postanowił narzucić swoją wolę. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wyrzuca to narzucone przez człowieka myślenie i wykazuje, że narzucający zachowania i człowiek, który ma problemy mają rozbieżne cele. Znaczy to, że rozbieżne cele ze swoim Stwórcą ma człowiek narzucający swoją wolę. Tak się stało, że poznałam ustanowione przez ludzi prawo, a to spowodowało, że poznałam te rozbieżne cele ludzi narzucających wolę, gdyż w ustanowionym przez nich prawie zapisali, że prawem na ziemi jest narzucone przez ludzi myślenie. Przez wiele lat występowałam przed sądami administracyjnymi w sporach ludzi z organami skarbowymi. Przyczyną tych sporów jest zabranie ludziom pieniędzy przy pomocy zapisania, że tak jest zgodnie z prawem. Ludzie narzucający wolę zapisali, że narzucone przez nich myślenie jest obowiązującym prawem na ziemi. To myślenie narzucone przez ludzi znalazło się w ich mózgach, gdyż naukowcy to odkryli. Odkryli również, że mózg wykazuje, że to narzucone myślenie to rozbieżne cele. Naukowcy ci odkryli również, że tymi narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne to odczuwanie, a zatem narzucone przez człowieka myślenie wpłynęło na zmianę odczuwania. W naturze odczuwanie jest oparte na rozumie, a teraz systemy neurologiczne zajęły się myśleniem narzuconym przez człowieka. Gdyby myślenie narzucone przez człowieka było takie same jak jest w naturze mózgu, to systemy neurologiczne utrzymywałyby takie same odczuwanie, a ponieważ tak nie jest, więc narzucone myślenie spowodowało zadanie odczuwaniu cierpienia. Nasze odczuwanie to nasza anatomia. Anatomia to nasza budowa i ona jest skonstruowana z układów z pierwiastków. Układ z pierwiastków jaki jest w naturze, to układ genetyczny pierwiastków. Odkrywcą układu genetycznego pierwiastków jest Polak doc. Julian Ochorowicz. Ten układ genetyczny pierwiastków Juliana Ochorowicza można sobie wydrukować przez internet.
Nauka medycyny wie, że ludzie  nie mają w sobie energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ja teraz wskazuję na przyczynę tego innego stanu energii jaka jest w człowieku, a jaką jest odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon narzucone myślenie przez człowieka. To na tym myśleniu utrzymuje się w człowieku inna energia. Ta inna energia to zła energia, gdyż człowiek jest na niej chory. Choroba oparta jest na cierpieniu, a zatem odczuwanie oparte na cierpieniu jest skutkiem narzuconego myślenia jakie chory ma w mózgu. Naukowcy odkryli jakie to jest myślenie, gdyż odkryli, że jest to narzucone myślenie i problemy. Ponieważ jestem osobą, która przez wiele lat zajmowała się sporami ludzi z organami skarbowymi dlatego wskazuję na ważność danych podanych w gazecie "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku w której gazeta podaje, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z prawem. Prawo to narzucone myślenie przez ludzi, a zatem ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z myśleniem narzuconym przez ludzi władzy. O tym niezgodnym skarżeniu się ludzi z myśleniem narzuconym przez ludzi wybranych jako władza orzekły powołane od roku 2004 wojewódzkie sądy administracyjne. Zanim ludzie władzy powołali wojewódzkie sądy administracyjne ja występowałam przed Naczelnym Sądem Administracyjnym w Warszawie. Wygrywałam tam wszystkie sprawy. Kiedy gazeta "Rzeczpospolita" ogłosiła dane za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych to zobaczyłam, że w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występuję 50% wszystkich wygranych jest przeze mnie. Nie wiedziałam co to ma znaczyć, że prawie 100% wszystkich spraw jest przegranych, a ja wszystkie sprawy miałam wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a teraz 50% wszystkich wygranych w województwie jest przeze mnie. Postanowiłam więc dopisywać w skargach, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy rozwiązywali  je uczciwie. Myślałam, że Sądy się z tego ucieszą, z okazało się, że NSA w którym tak pięknie wygrywałam wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na skardze kasacyjnej, czyli na myśleniu narzuconym przez ludzi. Zrozumiałam, że jak ja nie będę wygrywała dla ludzi spraw to przegrane ludzi bardziej zbliżą się do 100%, a z tego ucieszą się wybrani przez ludzi ludzie, którzy ich okradają.  Naukę lubiłam zawsze i stało się tak, że w roku 1992 będąc na imieninach u mojego przyjaciela wręczył on mi książkę prof. Marii Szulc pt. "Potęga podświadomości". Książkę tą przeczytałam uważnie kilka razy, a później sięgnęłam do wiedzy odkrywcy podświadomości dr psychiatrii Zygmunta Freuda, a później do odkrywcy umysłu nieświadomego dr psychiatrii Karola Junga. Sięgałam do wiedzy kolejnych wielkich ludzi jak ksiądz prof. Włodzimierz Sedlak, ksiądz prof. Józef Tischner, Albert Einstein, Max Planck, Stephen Hawking i bardzo wielu wybitnych postaci, których nazwiska podaję w moich książkach i w artykułach na moim blogu. Nie wiedziałam, że ze swoją wiedzą będę musiała przedzierać się przekazywaniem jej do ludzi, gdyż zrozumiałam, że jest tak jak pisze Maria Szulc, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Znaczy to, że ludziom jest znane myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zrozumiałam, że w związku z tym opieraniem się ludzi na myśleniu przez nich narzuconym podjął decyzję o swoim przejściu na ziemię nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa. Jezus wystąpił przeciwko organom władzy: ustawodawcy reprezentowanemu przez Heroda, wymiarowi sprawiedliwości reprezentowanemu przez Piłata i przeciwko Kościołowi reprezentowanemu przez Kajfasza. Wiemy, że Herod był wielkim bandytą. Piłat stał na czele prawa ustanowionego przez tego wielkiego bandytę. Kajfasz był w zgodzie z tymi bandytami. Jezus swoją śmiercią pokazał nam, że zgodnie z prawem tych bandytów ludzi przybija się do krzyża, a zatem zadaje im wielkie cierpienie. To cierpienie zadaje się zgodnie z narzuconym myśleniem przez człowieka. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wyjaśnia, że nasz Stwórca przyszedł nas ostrzec przed skutkami dla nas narzuconego myślenia i swoją śmiercią pokazał ludziom, że są bandytami i że dla ludzi prawo bandytów jest normalnym. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje jako rozbieżne cele myślenie narzucone i problemy. Moi klienci skarżyli się do wymiaru sprawiedliwości czyli do organu, który mówi, że opiera się na myśleniu ludzi, czyli bandytów. Bandyci ustanowili, że zgodnie z ich myśleniem ludzie mają przynosić im pieniądze i sądy orzekają, że tak ma być. Prezydent Stanów Zjednoczonych Barack Obama mówi, że ma dużo pieniędzy na wojnę z Syrią. Te pieniądze są zdobyte przy pomocy zapisania narzuconego myślenia, że jest prawem. Bez zapisania narzuconego myślenia, że jest prawem ludzie wybrani na przywódców nie mieliby pieniędzy na wojny. Zatem inne myślenie ludzi spowodowało, że zadawanie cierpienia jest na wielką skalę. Żeby cierpienie uważać za normalne to trzeba być złoczyńcą. Tego cierpienia na wielką skalę zadają wybrani przez ludzi ich przywódcy. Przywódca który zadaje cierpienie ma myślenie zgodnie z myśleniem ludzi, którzy też zadają cierpienie, gdyż mnie to myślenie się nie zgadza. Do tego ażeby zadawanie cierpienia zgadzało się ludziom trzeba mieć w mózgu myślenie do zadawania cierpienia. W naturze mózgu nie ma myślenia do zadawania cierpienia. Myślenie jakie jest w naturze mózgu połączone jest z dobrymi emocjami i dlatego skutkiem tego myślenia jest odczuwanie radości i szczęścia. Myślenie do zadawania cierpienia jest połączone ze złymi emocjami i dlatego skutkiem tego myślenia jest cierpienie. Z natury nie mamy żadnego przywódcy. Z natury jesteśmy wolnymi ludźmi, a ludzie na narzuconym przez nich myśleniu wybierają sobie przywódców i wykonują ich polecenia. Stali się służącymi ludzi, których sobie wybrali. Poseł Pan Jacek Kurski wie, że ludzie są ciemni, gdyż tak o nich mówi. Wie, że żyć można tylko z ciemnoty. Ciemnotą z natury nie jesteśmy, gdyż w naturze mózgu jest rozum. Stanu ciemnoty nabywa się na myśleniu opartym na kłamstwie, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie ma się rozum.  Skutkiem przejścia przez ludzi na  myślenie oparte na kłamstwie jest uzależnienie od myśli. To jak silnym jest uzależnienie od myśli widać w warunkach wojny kiedy ludzie władzy wydają rozkaz wchodzenia do komór gazowych i stawania do rozstrzelania a ludzie posłusznie to wykonują. Konstrukcja mózgu spowodowała uzależnienie od innego myślenia. Człowiek jest normalny na myśleniu opartym na prawdzie. Uzależnieni są od myśli  ludzie, którzy użyli myśli do oszukiwania. Oszukiwanie to zadawanie cierpienia, gdyż jest to złem. Myśli do oszukiwania spowodowały, że systemy neurologiczne skonstruowały z tego myślenia złoczyńcę. Złoczyńca to człowiek, który ma w mózgu myśli do zadawania cierpienia. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że problem jest skutkiem oszustwa. Moi klienci przychodzili do mnie ze swoimi problemami, a ja pytałam jak tych problemów nabyli. Odpowiadali, że dla nich prawem jest prawo ustanowione przez ludzi. Mówiłam do nich, że ci ludzie, których myślenie uznajecie za prawo was okradli przy pomocy użycia myśli do oszukiwania. Pytałam czy zgadza się im myślenie przy pomocy którego się okrada. Odpowiadali najczęściej, że chcą zgodnie z prawem. Kiedy zrozumiałam, że prawie wszyscy ludzie mówią, że chcą zgodnie z prawem. czyli oszukiwaniem to podjęłam decyzję o zlikwidowaniu działalności. Pomyślałam, że nie będę pomagała ludziom, którym zgadza się myślenie do oszukiwania. Zachwyciło mnie odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon z powodu zobaczenia niezwykłej doskonałości konstrukcji mózgu, który wie, że narzucający zachowania i ludzie, którzy mają problemy to oszuści. W roku 2006 naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Małe dzieci naturalnie mówią prawdę, a kiedy dorosną to źli ludzie wymuszają od nich przestrzegania myślenia ludzi władzy. Przejście dzieci na myślenie ludzi władzy to nabywanie cierpienia. Naturalnie odrzucamy narzucone myślenie, gdyż ono nam się nie zgadza. Kiedy źli ludzie wymuszają wykonywania narzuconej woli przez złych ludzi to dzieci płaczą i dorośli płaczą i cierpią zwierzęta i rośliny, gdyż narzucający wolę stosuje na nich przemoc. Przemoc stosuje bandyta. . Moc myśli narzuconych ma moc zadawania cierpienia, gdyż tą moc myślom nadaje oparcie myśli na energii. Myślenie w naturze nie istnieje bez emocji, gdyż naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że myślenie nie istnieje bez emocji dlatego ponieważ jest połączone energią. Naruszenie myślenia powoduje naruszenie energii, a naruszenie energii powoduje naruszenie odczuwania. Tego naruszenia energii i odczuwania dokonał człowiek narzucający wolę i jest to człowiek zły. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopieniu Atlantydy mówią, że byli wtedy źli ludzie. Ci źli ludzie zrozumieli, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że to oni są złymi ludźmi i postanowili nie przyznać Nagrody Nobla tym ludziom. Cicho siedzą w związku z moimi odkryciami, a co jest dowodem na to jak ogromnie wielu złych ludzi jest na ziemi. Źli ludzie stanęli jako władza i nawet Ministerstwo, które mówi, że jest Ministerstwem Zdrowia napisali do mnie, że przedstawiane przeze mnie funkcjonowanie systemów neurologicznych jest niezgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów. Oczywiście mają rację, że myślenie do czynienia zła jest niezgodne z myśleniem do czynienia dobra. Oni jednak napisali do mnie, że to oni są władzą i to oni postanawiają jak ma być, a nie Jakiś napisany przez nich mała literą Stwórca. Ja na swoim posługiwaniu się naturalnym dla mnie myśleniem nie muszę mieć dowodu na istnienie Stwórcy, gdyż ja nie mam żadnych wątpliwości co do Jego istnienia. Ministerstwo Zdrowia jeśli mówi, że prawdą jest, że ludzie mają wykonywać wolę ludzi władzy i mówi, że  chce zdrowia ludzi to niech powie dlaczego nie skonstruowali  systemów neurologicznych i dlaczego one nie funkcjonują zgodnie z ich wolą.  Niech powiedzą dlaczego systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem i skąd one wiedzą, że trzeba zajmować się myśleniem narzuconym. Myślenie narzucone to myślenie na jakim ustanowiona jest władza, a ludzie na tym myśleniu cierpią. Zatem ludzie cierpią na myśleniu Ministerstwa Zdrowia. Zwracam uwagę na zupełnie inne stanowisko Z-ców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, którzy ponad rok temu napisali do mnie pisma z wyrazami szacunku i uznania za przedstawiane przeze mnie myślenie, które ma związek ze zdrowiem psychicznym. Ci ludzie wyrażali wolę czynienia dobra.
Odkryłam, że systemy neurologiczne w wyniku wykonywania narzuconego myślenia zadają cierpienie odczuwaniu i opartemu na nim ciału, gdyż w narzuconym myśleniu zawarta jest wola zadawania cierpienia. Władza jest oparta na woli zadawania cierpienia. Wola naszego Stwórcy to wola odczuwania przez nas zadowolenia. Ludzie narzucający wolę to ludzie, którzy chcą być nad innymi władzą i  zadają swoim myśleniem cierpienie komuś przy pomocy narzuconego myślenia i do zadania tego cierpienia ułożyli myśli w innym układzie jak jest w naturze mózgu. Te inne układy myśli to odkryte przez naukowców narzucone zachowania i problemy i są to układy z myśli oparte na kłamstwie. W naturze mózgu są układy z myśli oparte na prawdzie, a  źli ludzie ułożyli myśli w układzie opartym na kłamstwie i mózg wykazał te myśli, że są do rozbieżnych celów. Narzucone przez ludzi myślenie, to opracowane przez nich myślenie do oszukiwania  i to inne myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Mózg wykazuje myślenie oparte na innych układach z myśli, że jest myśleniem opartym na kłamstwie i że ci ludzie mają odczuwanie złoczyńców. Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie nabyli odczuwania złoczyńców, gdyż myśli do zadawania cierpienia ma w mózgu złoczyńca. Odkryłam doskonałą konstrukcję mózgu i odczuwania. Człowiek składa się z myślenia i odczuwania. Naturalne myślenie jest połączone z naturalnym odczuwaniem. Narzucone myślenie jest połączone z narzuconym odczuwaniem. Narzucone odczuwanie to odczuwanie zimne, bezduszne i widać je u ludzi i to właśnie narzucających wolę.
Ponieważ stan ludzi jest taki, że nie chcą słuchać o myśleniu na jakim nie zadaje się cierpienia, dlatego  postanowiłam przekazać o tym lekarzom zajmującym się chorą psychiką Poszukałam jak najwięcej adresów lekarzy psychiatrów i do nich przekazuję moje odkrycie. Ludzie jeśli są psychicznie chorzy to mają w mózgu myślenie do zadawania cierpienia. Prof. Karol Jung dobrze widzi, że u tych ludzi jest umysł nieświadomy, uzależnienie od myśli i ludzie ci nie wiedzą co ich czeka. Nawymyślali myślenia na którym nie wiedzą co ich czeka. Są zależni od wymyślonych przez nich myśli lub od zgodzenia się z myśleniem wymyślonym przez innych ludzi. Lekarze psychiatrzy mają do leczenia ogromnie wielu ludzi, gdyż większość z ludzi mówi, że postępuje zgodnie z myśleniem ludzi władzy, czyli myśleniem do oszukiwania. Są również lekarze psychiatrzy, którzy mówią, że im się zgadza myślenie narzucone przez ludzi, a to jest dowodem na to, że nie znają psychiki, gdyż psychikę zna ten kto ma rozum w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, czyli bez psychiki, a zatem psychikę zna człowiek, który w mózgu ma rozum. W mózgu ma rozum człowiek, który wypowiada tylko prawdę. Ci bardzo nieliczni lekarze psychiatrzy, którzy mają rozum mają do leczenia prawie wszystkich ludzi, gdyż ludzie mówią, że im się zgadza myślenie na którym nie ma się rozumu. Wszyscy prawie ludzie zachorowali psychicznie od oszukiwania. Od oszukiwania nabyli złych emocji. Ludzie, którzy mają w mózgu rozum mają odczuwanie miłości, gdyż taką jest nasza natura. Stan ludzi uznających władzę to wielki wstyd. Tego narzuconego przez siebie myślenia trzeba doświadczać, czyli trzeba doświadczać cierpienia jakie zadało się innym. Człowiek ma zapewnione odczuwanie cierpienia na narzuconym przez siebie myśleniu, ale sam sobie to myślenie opracował. Opracował myśli ażeby komuś zadać cierpienie, a zadał sobie. Podoba mi się sprawiedliwość naszego Stwórcy. Zawsze wiedziałam, że jest sprawiedliwość i zdobyta przeze mnie wiedza pozwoliła mi to udowodnić.
 Ludzie na narzuconym myśleniu utracili wspaniałe uczucia jakie otrzymaliśmy od swojego Stwórcy. Ci zimni i bezduszni ludzie podobają się większości z ludzi. Każdy z nas jest tyle odchylony od naturalnych uczuć ile ma w mózgu narzuconego myślenia. W naturze myślenie oparte na prawdzie utrzymuje ciało człowieka w stanie równowagi. Ta równowaga oparta jest na zrównoważonej energii jaka jest w naszym układzie genetycznym pierwiastków. Odchylenie od tej energii, to odchylenie od rozumu i miłości. Naszą naturą jest mieć rozum i odczuwać miłość. Ludzie chuligani to źli ludzie, którzy zabałaganili cały świat tak jak to jest u chuliganów. Już raz ci chuligani doprowadzili świat do zagłady. Oskarżanie przez ludzi Kościoła w modlitwie "Ojcze nasz", że Bóg wodzi na pokuszenie, a wołanie, że na ziemi władcami mają być ludzie, którzy wodzą na pokuszenie  jest dowodem na to, że ten kto oskarża jest złoczyńcą. Kościół w Polsce namawia ludzi ażeby wybrali jako władzę partię "Prawo i Sprawiedliwość", czy ludzi, którzy opracowują myślenie do zadawania cierpienia. Ludzie z partii PIS opracowali myślenie do zadania cierpienia posłance z konkurencyjnej partii. To złoczyńca opracowuje zadanie cierpienia. Posłanka z konkurencyjnej partii weszła w związek ze złoczyńcą i płakała od zadanego jej cierpienia przed telewizorami całego świata. Ażeby wejść w związek ze złoczyńcą trzeba się na to zgodzić. My jeśli posługujemy się myśleniem naturalnym dla mózgu to wiemy, że nas się oszukuje. Myślenie do oszukiwania jest inne jak naturalne. Prawie wszyscy ludzie na ziemi mówią, że dla nich prawem jest myślenie opracowane przez złoczyńców. Kościół mówi, że nie wie o mówienie jakiej to prawdy chodziło Jezusowi, a  popiera ludzi, którzy zadają cierpienie, a zatem zgadza mu się myślenie do zadawania cierpienia. .W naturze mózgu jest tylko jedno myślenie i przy pomocy tego opartego na prawdzie  myślenia nie da się okradać z pieniędzy i mienia jakie mają ludzie. Stworzeni jesteśmy uczciwymi ludźmi, a narzucone przez ludzi myślenie spowodowało, że powstali ludzie, którzy są złodziejami i bandytami. Te anatomie złodziei i bandytów skonstruowały zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne.

                               Polska-Elbląg, dnia 31 sierpnia 2013r. Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz