poniedziałek, 5 sierpnia 2013

PRAWO LUDZI, TO PRAWO LUDZI PRZEMOCY


                               MIĘDZYNARODOWY TRYBUNAŁ SPRAWIEDLIWOŚCI
                               w HADZE                                

                                EUROPEJSKI TRYBUNAŁ SPRAWIEDLIWOŚCI

                                MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI W POLSCE

                                TRYBUNAŁ KONSTYTUCYJNY W POLSCE

                                SĄD NAJWYŻSZY

                                NACZELNY SĄD ADMINISTRACYJNY

                                I PROŚBA O PRZEKAZANIE DO WSZYSTKICH
                                WYMIARÓW SPRAWIEDLIWOŚCI NA ŚWIECIE

Na Państwa ręce kieruję odkrycie naukowe, które jest dowodem na to, że jesteśmy w Czyimś mózgu, gdyż naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że człowiek, który ma w mózgu narzucone zachowania ma rozbieżne cele.
Chcę wskazać na te rozbieżne cele ludzi, którzy ośmielili się ustanowić swoje prawo w świecie na który przyszli. Przyszliśmy na świat nie z narzuconym przez siebie myśleniem w mózgu, gdyż z myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Naukowcy też odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Ja wskazuję na prawo ustanowione przez ludzi, że jest ono oparte na narzuconym przez ludzi myśleniu, czyli na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Jestem osobą, która zna prawo i która przez wiele lat występowała przed sądami administracyjnymi. Zauważyłam, że ludzie, którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówili do mnie, że przyszli dlatego ponieważ nie rozumieją języka władzy. Ja wskazuję Państwu na to, że myślenie jakie jest naturalnym dla naszego mózgu jest myśleniem rozumianym. Zatem ludzie władzy mówią nierozumianym językiem. Ja mówię, że nierozumianym językiem mówi człowiek, który oszukuje. Zatem przekazuję Państwu, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek, który  mówi nierozumianym językiem i są to ludzie, których myślenie jest zapisane jako prawo. Naukowcy odkryli, że naturalnym jest dla nas wypowiadanie prawdy i odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a zatem mamy w mózgu myślenie rozumiane i myślenie nierozumiane. Myślenie rozumiane jest od Stwórcy, gdyż naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, a myślenie nierozumiane jest od ludzi, którzy przy pomocy innego użycia słów oszukują. Myślenie ludzi, którzy oszukują to myślenie jakie jest w umyśle nieświadomym odkrytym przez prof. Karola Junga. Mogą Państwo sprawdzić u ludzi chorych na schizofrenię, że dla nich wykonywanie czynności zła jest normalnym. Przykładem takiego wielkiego złoczyńcy był chory na schizofrenię Adolf Hitler. Ten morderca i niszczyciel dobra miał poparcie milionów ludzi na całym świecie. Ja wskazuję na ludzkie przekonania, które są skutkiem wydawanych przez człowieka decyzji. Z natury mamy przekonania dobroczyńcy i mogą Państwo poznać moje przekonania oparte na myśleniu naturalnym dla mózgu po napisanych przeze mnie tysiącach stron pism, które są na moim blogu "Nasza Podświadomość" barbarapaul.blogspot.com i w wydanych przeze mnie książkach o podświadomości opartych na odkryciach naukowych. Odkryłam funkcjonowanie mózgu i opartej na mózgu psychice. Naukowcy odkryli, że narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne. Ja wskazuję Państwu na ogromne ilości ludzi dla których przemoc jest normalną. Ci ludzie nabyli anatomii złoczyńców na narzuconym myśleniu, czyli na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Na myśleniu naturalnym dla mózgu systemy neurologiczne utrzymują psychikę w stanie równowagi. Ta nasza równowaga oparta jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Wybitni fizycy i przykładem tego jest program naukowy pokazywany w telewizji o wszechświecie widzianym przez Stephena Hawkinga mówią, że mamy energię dodatnią i ujemną i że natura wszechświata oparta jest na równowadze energetycznej o której Stephen Hawking mówi, że to energia zerowa. Albert Einstein mówi, że energia w naturze wszechświata jest uporządkowana. Ja wskazuję, że w naturze mózgu jest myślenie uporządkowane. Ja wskazuję na energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, że na niej oparta jest psychika i że ta psychika nie istnieje bez rozumu jaki jest w naturze mózgu. Ja wskazuję ludziom zajmującym się sprawiedliwością, że myślenie oparte na prawdzie to uporządkowane myślenie, gdyż oparte na układzie z myśli, które tworzą decyzję opartą na prawdzie. Wskazuję, że w każdym przedmiocie sprawy jest tylko jedna prawidłowa decyzja i jest nią decyzja oparta na prawdzie. Decyzja oparta na prawdzie ma swoje odzwierciedlenie w stanie rzeczywistym. Człowiek faktycznie jest i mienie w naturze wszechświata faktycznie jest. Ludzie narzucający zachowania posługują się myśleniem opartym na kłamstwie przy pomocy którego ustanowili, że mienie jakie jest na ziemi jest ich i że mają prawo do człowieka. Przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie przyznali sobie prawo do mienia i stworzeń jakie są w naturze. Na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości zapisania, że to co nie nasze jest nasze. Stworzenia w naturze funkcjonują na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a ludzie łobuzy spowodowali, że stworzenia przeszły na myślenie, którym stosowna jest na nich przemoc, gdyż cierpią. Wiemy, że prawo ustanawia się do swojego mienia, a ludzie władzy ustanowili prawo do nie swojego mienia. To przyznane sobie przez ludzi posługujących się myśleniem do oszukiwania prawo zadaje przemoc ludziom, którzy chcą posługiwać się naturalnym dla nas myśleniem. Ludzie władzy wymuszają wykonywania ich woli, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję na tą zmienioną anatomię ludzi chorych umysłowo dla których wykonywanie czynności zła jest już normalnym. Ja wskazuję, że te narzucone zachowania i problemy to myślenie na jakim ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy. Proszę popatrzeć na to jakimi są wykonywane przez nich czynności, gdyż ja podaję dowody na to, że są to czynności zła. Ludzi umysłowo chorych uczy się wykonywania czynności dobra i to ich przywraca do zdrowia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja przedstawiam dowód na to, że uwielbiany przez miliony ludzi Adolf Hitler wykonywał czynności zła i ci ludzie uwielbiający go wykonywali te czynności zła  razem z nim. Ja jestem dowodem na to, że na myśleniu naturalnym dla mózgu nie potrafię czynić zła. Znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym prawem i przez wszystkie lata wykonywania tej pracy pisałam do ludzi władzy, że skutkiem ustanowionego prawa jest cierpienie ludzi. Wskazuję na pokazywanych w programie telewizyjnym "Sprawa dla reportera" cierpiących ludzi, którzy mówią, że cierpią w wyniku ustanowionego prawa. Ten program jest prowadzony przez okres kilku rządzących partii i ludzie są cierpiącymi bez względu na to kto rządzi. Zasiadający w programie zapraszani ludzie mówią, że skoro ludzie zgodnie z prawem cierpią to trzeba zmienić prawo. Ja mówię, że prawo z powietrza się nie wzięło i że ustanowili je ludzie, którzy przy pomocy myślenia zadają cierpienie. Wystarczy, że zapisali że ich myślenie jest prawem i osiągnęli skutek jakim jest cierpienie ludzi.   Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez odczuwania i ja wskazuję, że u ludzi narzucających zachowania też myślenie nie istnieje bez odczuwania, ale tym odczuwaniem jest cierpienie. Ludziom zadano cierpienie nauką myślenia narzuconego. Nabycie tej nauki narzuconego myślenia to nabycie cierpienia psychiki.
Nie wiedziałam dlaczego wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania w roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych i nie wiedziałam dlaczego 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko- mazurskim  za 11 miesięcy funkcjonowania tych sądów jest przeze mnie. Te dane opublikowała gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku. Ucieszyłam się, że 50% wszystkich wygranych w województwie w którym najczęściej występuję jest przeze mnie, ale kiedy popatrzyłam, że wpłynęło skarg 1830, a wygranych jest 8, a ja z tych ośmiu wygrałam cztery, to podliczyłam wszystkie złożone skargi  w kraju i zobaczyłam, że ponad 99,5% ludzi przegrało ponieważ skarżyło się niezgodnie z myśleniem narzuconym przez ludzi władzy. Nazwanie myślenia narzuconego prawem pozwoliło ludziom władzy okraść ludzi z ich pieniędzy. Ja zobaczyłam, że mogłabym tak wygrywać wszystkie sprawy i żyć z tego bogato, ale nie potrafiłam, gdyż to było niezgodne z moją naturą. Zajęłam się odkryciami naukowymi o podświadomości i przeczytałam, że prof. Maria Szulc pisze, że myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane. Zaczęłam dopisywać w skargach kasacyjnych, że  rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy rozpatrywali je uczciwie. Dopisywałam, że naszą naturą jest być uczciwym. Pisałam to z przekonaniem, że Naczelny Sąd Administracyjny nie pozwoli na czynienie zła przy pomocy narzuconego myślenia. Okazało się, że się pomyliłam, gdyż NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu.  NSA oskarżył mnie o nieznajomość skargi kasacyjnej, ale ja przedstawiłam dowód na to, że ja znam skargę kasacyjną i że otrzymałam jej wzór o Sędziego NSA który przeprowadzał  z nami szkolenie na temat nowo wprowadzonej skargi kasacyjnej. Napisałam, że ja mam najwięcej wygranych w kraju i chce mi się odebrać prawo wykonywania zawodu, a zatem 100% ludzi ma przegrywać. Kilka lat prowadzono to dochodzenie i pewnego dnia napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepsze od ukrzyżowania Jezusa, gdyż jest to za to samo. Zrozumiałam o co chodzi i że żyjemy wśród ludzi przemocy, którzy narzucone przez nich myślenie nazwali prawem i wymuszają przynoszenia im pieniędzy i wymierzają kary za nieposłuszeństwo. Poznanie przeze mnie funkcjonowania mózgu pozwoliło mi zrozumieć niewyobrażalne zło jakie zrobili ludzie władzy ludziom, gdyż od tego myślenia jest wielkie cierpienie psychiki. Naukowcy odkryli, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem na narzuconym myśleniu psychika cierpi. Narzucone myślenie trzyma w przemocy odczuwanie. Zatem mózg bardzo dobrze wie, że ludzie narzucający wolę mają rozbieżne cele, gdyż to złoczyńcy mają rozbieżne cele z Wielkim Dobroczyńcą jakim jest nasz Stwórca.. Z natury mamy porządek w myśleniu w mózgu, a Karol Jung mówi, że ludzie są uzależnieni od myśli. Karol Jung widzi, że myślenie jakie jest w umyśle nieświadomym jest myśleniem od jakiego człowiek jest uzależniony i nie wie co go czeka. Karol Jung był przekonany, że umysł nieświadomy jest naszą naturą, gdyż kłócił się z odkrywcą podświadomości prof. Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Zygmunt Freud jednak wiedział, że odkrył inny umysł o którym prof. Maria Szulc stwierdza, że rządzi się swoimi prawami. Ja wskazuję na te prawa podświadomości jakimi jest uczciwe postępowanie. Ludzie władzy przy pomocy zapisania nieuczciwych decyzji, że są prawem okradają  ludzi z pieniędzy. Okradzeni ludzie pozostali z problemem, a naukowcy odkryli, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania, czyli władza i człowiek, który ma problemy, czyli człowiek, który służy władzy. Te dwa rodzaje myślenia mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja mówię, że łobuzerstwem jest przyjść na Czyjś świat i wymyślić inne myślenie i nazwać je prawem dla stworzeń jakie w tym świecie są. Więcej i szeroko opisuję na tysiącach stron na moim blogu i w moich książkach poświęconych myśleniu naturalnemu dla naszego mózgu. O większości z ludzi stwierdzić trzeba, że są łobuzami. Ci ludzie łobuzy to często wielcy złoczyńcy których widać jak groźnymi są bandytami w warunkach wojny kiedy to nie muszą się ukrywać, że są bandytami i wydają nakazy ludziom stworzonym takimi samymi jak oni, że mają stawać do rozstrzelania lub wchodzić do komór gazowych. We wszechświecie tylko człowiek ma możliwość posługiwania się innym myśleniem i zło jakie gdziekolwiek jest we wszechświecie to dzieło ludzi na których Jezus swoją śmiercią słusznie wskazał, że są bandytami.

                               Polska-Elbląg, dnia 05 sierpnia 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz