sobota, 2 listopada 2013

POWRÓT NA PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE

 UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Wypowiedziałam słowa "Przywracam się do dobrego funkcjonowania" i tak się stało.
Ciało jest oparte na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne na myśleniu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne są na narzuconym myśleniu, a zatem jestem dla ludzi nauki dowodem na to, że moje systemy neurologiczne nie są na narzuconym myśleniu, Myśleniem się posługuję, a zatem zgodnym z naturalnym dla mózgu. Moje systemy neurologiczne przywróciły się na prawidłowe funkcjonowanie i w tej chwili zajmują się oczyszczaniem mnie z zanieczyszczonej anatomii przez myślenie narzucone.
Myślenie naturalne dla mózgu oparte jest na wiedzy. Wczoraj trzymałam na ręce 10 miesięczne dziecko i pokazywałam siedzącym przy stole ludziom, że to dziecko wie. Pokazywałam, że ono wie na czyje ręce chce ażeby je ktoś wziął, że ono wie co chce jeść, a czego nie chce jeść. Na to samo wskazywałam na psa i kota pokazując, że one też wiedzą. Stworzenia na naturalnym myśleniu wiedzą. Na myśleniu opartym na prawdzie wiemy kogo kochamy i wiemy kto nas kocha. Odkrywca umysłu nieświadomego prof. Karol Jung mówi, że ludzie mają umysł nieświadomy i nie wiedzą gdyż są uzależnieni od myśli. Ja nie mam umysłu nieświadomego i wiem. Nie jestem uzależniona od myśli. W naturze mózgu nie ma umysłu nieświadomego. Umysł nieświadomy jest oparty na kłamstwie i to na wiedzy opartej na kłamstwie człowiek nie wie. Na myśleniu opartym na prawdzie się wie, a na myśleniu opartym na kłamstwie się nie wie. Ludzie jakby wszyscy są na myśleniu na jakim się nie wie i Karol Jung ma rację mówiąc, że człowiek na umyśle nieświadomym nie wie co go czeka. To co spotyka człowieka na myśleniu opartym na kłamstwie jest tym co się otrzymuje na decyzji opartej na kłamstwie. Tym co się otrzymuje na decyzji opartej na kłamstwie jest to czego nie chcemy. Niestety też byłam na myśleniu opartym na kłamstwie. Nie musiałam mieć dużo tego kłamstwa, gdyż mój sprzeciw na ustanowione prawo świadczy o tym, że nie miałam przekonań opartych na kłamstwie. Pamiętam, że kiedy miałam 21 lat to moi przełożeni uznali, że trzeba mnie posadzić na kierowniczym stanowisku i jeden z przełożonych mówił " ta dziewczyna za pięć lat przegoni wiedzą wszystkich 44 głównych księgowych przedsiębiorstw".Mówiłam, że żartuje bo wszystko jest proste. Z czasem przekonałam się, że ludzie są wielkimi bałaganiarzami. Instytut Ekonomiki w Warszawie robił badania i ja na 100 badanych przedsiębiorstw dostałam pierwszą nagrodę. Kiedy zaczęłam występować przed sądami wygrywałam wszystkie sprawy. Ja biorę sprawę do ręki i natychmiast wiem co jest przyczyną sporu. Skończyło się tak, że wskazywałam, że wina jest zawsze po stronie ustawodawcy. Ustawodawca zaś ustanowił narzucone przez siebie myślenie prawem. Ja nie korzystam z leczenia i nie wiem nawet do jakiego lekarza należę, a Zakład Ubezpieczeń Społecznych zabiera mi składki zdrowotne. Posługuje się przemocą przy pomocy nazwania narzuconego przez niego myślenia prawem. W Konstytucji napisali ludziom, że jest wolność. Ażeby człowiek wierzył w to, że wezwania, nakazy, zakazy to wolność to musi nie mieć rozumu. W naturze mózgu mamy rozum, a ludzie opierają się na ustanowionym przez ludzi prawie, czyli na myśleniu narzuconym przez ludzi. To wielka katastrofa dla ludzi, gdyż przecież systemy neurologiczne nie funkcjonują na myśleniu narzuconym przez człowieka. Skutkiem tego jest pełno ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Tak jak odkryli Naukowcy systemy neurologiczne są na myśleniu narzuconym przez człowieka, czyli na umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie wie co go czeka. Człowiek na umyśle nieświadomym jest też psychicznie chory, a co jest skutkiem połączenia przez Stwórcę myślenia z odczuwaniem. Na myśleniu Stwórcy czuje się prawidłową odpowiedź. Jeśli trzymamy się wydawania postanowień w oparciu o odczuwanie to systemy neurologiczne utrzymują dobre samopoczucie na myśleniu opartym na rozumie. Skutkiem przejścia ludzi na wymyślone myślenie ludzie są chorzy umysłowo i psychicznie i nie mają rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, a dane statystyczne mówią, że ludzie mają od 5 do 10% rozumu, a zatem ta różnica pomiędzy stanem początkowym a bieżącym to brak rozumu na nabytym od człowieka myśleniu opartym na kłamstwie. Z tego myślenia opartego na kłamstwie ludzie muszą się leczyć, gdyż na nim są umysłowo i psychicznie chorzy. To bardzo dobra nauczka dla ludzi, gdyż dostać myślenie na jakim ma się rozum i odczuwanie na jakim jest się zdrowym i szczęśliwym i przejść na myślenie do oszukiwania to wielki wstyd świadczący o ludziach. Rozum jak widać mają ludzie którym zgadza się to co piszę, a to jest bardzo mało ludzi. Są to ludzie przysyłający mi podziękowania z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon i bardzo rzadko inni z ludzi. Są to też ludzie, którzy są na moim blogu. Przez ponad 99% ludzi grozi zagłada wszechświata, gdyż tyle ludzi ma w sobie zaburzoną energię i na niej energię wszechświata. Bez myślenia narzuconego przez ludzi energia w naturze wszechświata jest doskonała. Odkrywca tej doskonałej energii Albert Einstein widzi przyczynę tej grożącej zagłady na niewyobrażalną skalę w stosunkach pomiędzy ludźmi, gdyż pisze, że jeśli ludzie nie naprawią pomiędzy sobą wzajemnych stosunków to grozi zagłada na niewyobrażalną skalę. Tyle zła narobili na ziemi ludzie wymyślonym przez nich myśleniem do oszukiwania. Jak mnie ludzie pytają jaka religia jest dobrą to odpowiadam, że żadna. Jak pytają mnie ludzie, która partia polityczna jest dobra to odpowiadam, że żadna. Kiedy pytają kto postanawia prawidłowo to odpowiadam, że Stwórca i Jego stworzenia opierające się na Jego myśleniu. Na tym zakończę. Może jeszcze coś napiszę, ale narazie to co najważniejsze napisałam. Wierzę, że Państwa systemy neurologiczne też wykonają Państwa życzenie przejścia na dobre funkcjonowanie. Systemy neurologiczne wykonują wolę wydającego postanowienia oparte na prawdzie. Jak w mózgu jest kłamstwo to systemy neurologiczne nie powrócą na prawidłowe funkcjonowanie.
Systemy neurologiczne wykonują wolę albo Stwórcy, albo człowieka, ale na myśleniu narzuconym przez człowieka otrzymuje się zło, gdyż człowiek po to kłamie ażeby ukryć czynione zło.

                                        Polska-Elbląg, dnia 02 listopada 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz