środa, 14 maja 2014

ENERGIA I OPARTE NA NIEJ EMOCJE SĄ PODPORZĄDKOWANE WYPOWIADANYM SŁOWOM

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Zatem na rozumie oparte jest myślenie jakie jest w naturze mózgu, a na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparte są emocje. Zatem wypowiadanie naturalnych dla mózgu słów oparte jest na rozumie w mózgu, a wypowiadanie innych słów oparte jest na braku rozumu. Na rozumie oparte są naturalne dla nas emocje oparte na miłości, a na braku rozumu oparte jest cierpienie. Na miłości psychika jest szczęśliwa, a na cierpieniu psychika jest nieszczęśliwa. Jak jesteśmy zakochani to jesteśmy szczęśliwi. Zatem naturalnymi dla nas emocjami jest być szczęśliwym. Zatem celem Stwórcy jest ażeby Jego stworzenia były szczęśliwe.
Opieranie się na innym myśleniu jak oparte na rozumie jest przyczyną cierpienia, a cierpienie musi się na czymś utrzymywać i tym czymś są zmiany w anatomii. Te zmiany w anatomii oparte są na braku rozumu w mózgu. Ludzie, którzy nie mają rozumu mają umysł nieświadomy i na nim są chorzy psychicznie. Chora psychika to psychika cierpiąca i ona jest oparta na zmienionej anatomii, a zmieniona anatomia oparta jest na zmienionym myśleniu w mózgu. Zmienione myślenie w mózgu to myślenie oparte na braku rozumu. Dla naszego mózgu normalnym jest mieć rozum.
Przypomina mi się teraz jak mój pierwszy szef powiedział do mnie "gdzieś pani się taka uchowała". Nie wiedziałam o co mu chodzi, ale dzisiaj wiem, że wchodząc do pracy opartej na myśleniu władzy weszłam do piekła. To piekło oparte jest na braku rozumu w myśleniu. Weszłam też w piekło oparte na braku rozumu wchodząc w związek małżeński z człowiekiem na stanowisku władzy i bardzo oddanemu myśleniu władzy. Na braku rozumu nie ma miłości, ale jest przeżywanie tego czego by się nie chciało.
Na pewno dzisiaj nie pracowałabym na myśleniu władzy i to co zrobiłam to stanowczy sprzeciw na to myślenie oparte na braku rozumu. Teraz w Polsce trwają kampanie wyborcze i ludzie kandydujący do władzy pokazują swoje reklamy zachęcające do wybrania ich. Wczoraj ktoś przysłał wiadomość do "Szkła kontaktowego", że kampania wyborcza to głupi, głupszy i najgłupszy. Ja do tego bym dodała, że ludzie, którzy wybierają tych głupich, głupszych i najgłupszych też są głupimi, gdyż to głupiemu zgadza się myślenie głupiego. Ludzie władzy nie piszą do mnie sprzeciwów na moje myślenie, gdyż dobrze wiedzą, że na każdy ich zapis w nazywanym przez nich ich prawie do tego do czego nie mają prawa, ja pokazuję, że to myślenie oparte na oszukiwaniu i że skutkiem tego myślenia jest problem dla człowieka, który przy pomocy innego myślenia został okradziony. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy (wykonywanie narzuconego myślenia) to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele to okradanie ludzi. Przez wiele lat mojej pracy w kontakcie z ustanowionym prawem zobaczyłam, że przedsiębiorstwa, a później firmy jakie dla ludzi prowadziłam zostały okradzione i że oni upadli bo ich pieniądze przeszły do ludzi władzy. Zatem władza przy pomocy innego myślenia jak naturalne dla mózgu przejmuje pieniądze ludzi. To okradanie ludzi jest nie tylko z pieniędzy, ale z naturalnej godności człowieka. Ludzie władzy narzucający swoje myślenie dokonanymi przez nich zapisami, które nazwali prawem do człowieka do którego prawa nie mają, wyrażają w tych zapisach swoje lekceważenie do ludzi. Ministerstwo Zdrowia w Polsce przysłanymi mi pismami w roku 2013 wyraziło swoje lekceważenie do mnie, a przede wszystkim do swojego Stwórcy pisząc, że nie obchodzi ich funkcjonowanie człowieka na systemach neurologicznych, gdyż ludzie mają wykonywać rozporządzenia wydane przez wybranych ludzi. Systemy neurologiczne oparte na rozumie jaki jest w naturze mózgu utrzymują zdrowie człowieka i szczęśliwe emocje. Systemy neurologiczne oparte na braku rozumu w mózgu z nabycia od człowieka wprowadziły w człowieka inne funkcjonowanie, a na nim cierpienie. Widać, że Stwórca dał ludziom możliwość wypowiadania słowa, ale inne słowa w mózgu zbiera i na innych słowach są zajmujące się tymi innymi słowami systemy neurologiczne na jakich człowiek cierpi. Zastanowiłam się nad odkrytym przez Naukowców wykazywanym przez mózg innym celem człowieka narzucającego wolę i pomyślałam o tym jakim jest cel Stwórcy. Wiedziałam z ustanowionego przez ludzi prawa, że celem inaczej myślących ludzi jest okradanie i lekceważenie ludzi, a zaczęłam myśleć jakim jest cel Stwórcy skoro skonstruowany przez Niego mózg wykazuje, że cele narzucającego wolę są z Nim rozbieżne. Odkryłam, że celem Stwórcy jest szczęśliwe odczuwanie Jego stworzeń. Te szczęśliwe emocje odczuwamy jak jesteśmy zakochani. To odczuwanie przez nas szczęścia opartego na kochaniu oparte jest na rozumie w mózgu. Zrozumiałam, że tyle łączy ludzi miłości ile łączy ich rozumu. Na braku rozumu nie ma miłości, a jest cierpienie. Skoro odkryłam, że celem naszego Stwórcy jest szczęśliwe odczuwanie to uznałam, że trzeba powtarzać słowa "jestem szczęśliwa(y)" i powrócą nasze naturalne emocje. Zrozumiałam, że te szczęśliwe emocje powrócą, ale jeśli w nas nie będzie złych emocji i dlatego dopóki są złe emocje trzeba zaprzestać czynienia zła i powtarzać "nie czynię zła". Złe emocje oparte są na braku rozumu i nabyliśmy tych złych emocji wykonując czynności oparte na braku rozumu. Weszłam w wykonywanie tych czynności opartych na braku rozumu i nic mi się nie zgadzało, ale nikt nie chciał o tym słuchać. Nawet w Sądach kiedy zaczęłam przed nimi występować mówili, że trzeba się opierać na myśleniu ludzi władzy. Mówiłam, że to nie jest świat inaczej myślących ludzi. Nikt się ze mną nie zgadzał. Wszyscy mówili do mnie ażebym wykonywała wolę władzy, gdyż jak nie będę tego robiła to oni wyważają drzwi do domów i zabierają z nich to co chcą i że przysyłają swoich ludzi, którzy nazywają się komornikami i oni przedstawiają pisma, że zgodnie z prawem wszystko co człowiek ma należy do nich. Wiedziałam, że to robią, ale moje przekonania zdecydowanie nie pozwalały mi na wykonywanie woli tych ludzi. Mój były mąż nie raz mówił, że jestem głupia, ale bywało, że mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza. Nie mówił dlaczego tak uważa, ale widziałam, że bardzo go denerwowało jak ktoś mówił, że ma mądrą żonę. Mój były mąż mówił, że moim siedzeniem w książkach doprowadzę do zakończenia się naszego związku. Odpowiadałam, że też powinien czytać, ale nie chciał.
Nikt się ze mną nie zgadzał, aż doczekałam się, że znalazł się Uniwersytet Cambridge, który się ze mną zgadzał i zgadza przysyłaniem mi około tysiąca podziękowań. Bardzo się z tego cieszę. Widać, że czytamy te same książki oparte na wiedzy opartej na rozumie.
Jezus też był sam mówiąc, że stworzył nas na prawdzie i mimo stworzenia nas na Jego rozumie nikt się z nim nie zgadzał. Zatem ludzie poznali jakieś inne myślenie, które nie zgadza się z rozumem. Na myśleniu tych ludzi nie opierających się na rozumie przybijali ludzi do krzyża i przybili też Tego Kto ich stworzył i dał im rozum i odczuwanie miłości. Nikt nie znajdzie człowieka, który ma rozum ażeby przybijał ludzi do krzyża. Nikt nie znajdzie człowieka, który ma rozum ażeby zadawał cierpienie.
Mądry dr Deepak Chopra poznał anatomię i też pisze, że najlepiej jest powtarzać słowa "Jestem szczęśliwy(a)", gdyż to pociąga za sobą wszystkie sznurki. Anatomia oparta jest na rozumie, a zatem dr Deepak Chopra na swoim rozumie też odkrył, że dla naszej anatomii normalnym jest być szczęśliwym. To powtarzanie nie odniesie żadnych skutków jeśli człowiek ma przekonania oparte na braku rozumu, gdyż na braku rozumu wprowadził inne emocje na jakich psychika cierpi. Trzeba zatem najpierw pozbyć się myślenia jakie zadaje cierpienie i dopiero kiedy wróci wolność słowa to odniesie skutek powtarzanie słów "jestem szczęśliwy(a)". W kościołach nikt odczuwania szczęścia nie znajdzie, gdyż tam jest cierpienie. Cierpienie jest tam gdzie posługuje się innym myśleniem jak nasz Stwórca.
Nie raz żałowałam, że weszłam w wykonywanie czynności na myśleniu władzy, ale dobrze, że weszłam, gdyż ludzie władzy wtrącają się do życia wszystkich ludzi i wymuszają płacenia im od tego co ludzie zarobią. Moim marzeniem było rozwalić władzę, gdyż nie lubię ludzi, którzy nie mają rozumu. Wiem, że na pewno mi się to udało chociaż ludzie bez rozumu robią co mogą ażeby znaleźć ludzi bez rozumu od których otrzymują poparcie.
Niniejsze pismo zatytułowałam "Energia i oparte na niej emocje są podporządkowane wypowiadanym słowom". Dopóki wypowiadaliśmy słowa dla nas naturalne dotąd utrzymywaliśmy swoje szczęśliwe emocje na energii jaka jest w naszej naturze. Wypowiedzenie innych słów spowodowało pojawienie się ich w mózgu, a to spowodowało zaburzenie mózgu i wyjście z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i zadało cierpienie opartej na energii psychice.

                                                                                     Z poważaniem
                                                                                     Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz